IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 22:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:15 schreef Meester het volgende:
Want oja, dit zijn natuurlijke wetten die onveranderlijk zijn
Doe niet zo achterlijk. Wetten dienen niet te veranderen omdat er andere bevolkingsgroepen komen, dat zorgt namelijk voor verdeeldheid (kijk maar naar Nederland ...)


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 20-11-2004 22:20 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:16 schreef Jenje het volgende:
Doe niet zo achterlijk. Wetten dienen niet te veranderen omdat er andere bevolkingsgroepen komen, dat zorgt namelijk voor verdeeldheid (kijk maar naar Nederland ...)
Het zorgt voor tolerantie.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-11-2004 22:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:11 schreef Jenje het volgende:
Werkgever is geen overheid Kwelgeestje ... dat is appels met peren vergelijken ...

Kom zat hoofddoekjes draagsters tegen die verders perfect meedraaien in de maatschappij en die bewust de nadelen van het dragen accepteren, dat is namelijk ook iets wat een optie is, accepteren dat er aan een daad gevolgen zitten en dan verder niet zeuren.

Vergelijkbaar met het zetten van gezichtspiercings, dan moet je ook niet zeuren dat je dan minder werk kunt krijgen.
Dus de overheid mag geen eisen stellen aan haar 'burgers'? Oftewel ik zou ook naakt overstraat mogen lopen of met een hakenkruis?

Ik ben van mening dat wanneer de vrijheid van menings uitting de integratie tegen werkt of als deze blijk geeft van een gebrekkige integratie deze ingeperkt moet, kunnen, worden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-11-2004 22:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:12 schreef Chelman het volgende:
They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Benjamin Franklin
Veiligheid moet leiden onder vrijheid? Nou ik ben zeer liberaal ingesteld maar er zijn grenzen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-11-2004 22:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:20 schreef Meester het volgende:
Het zorgt voor tolerantie.
Tolerantie m'n reet. Eerst integreren en tolerant zijn binnen de Nederlandse normen, waarden en gebruiken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 22:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Oh...en voordat men hier rare conclusies gaat trekken (ik ben deze week al een keer een 'linkse politiek correcte hippie' genoemd, en het doet nog steeds pijn).

Ik vind dat integratie en assimilatie niet synoniem zijn.

Ik vind dat er met bepaalde groepen in Nederland buitenevenredige problemen zijn. De schuld van die problemen ligt deels in de mentaliteitsverpestende verzorgingsstaat die het parasiteren promoot. Deels ligt het ook bij de lieden die hier komen en misbruik maken. De oplossing ligt echter niet in stompzinnige regels als het verbieden van hoofddoekjes. De oplossing ligt eerder in het streng en consequent toepassen van regels met betrekking tot arbeid, opleiding, taal e.d. en het verbinden van echte sancties aan het niet voldoen aan deze regels.

Wat vooral belangrijk is dat eventuele problemen bespreekbaar zijn en niet met de rode mantel der liefde bedekt worden om onder die mantel lekker te etteren.


Ik praat hier enigszins uit ervaring, aangezien ik in meerdere landen op drie continenten gewoond heb...ik ben dus de uberallochtoon.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 22:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:23 schreef kwelgeest het volgende:
Veiligheid moet leiden onder vrijheid? Nou ik ben zeer liberaal ingesteld maar er zijn grenzen.


Elk stukje vrijheid die je opgeeft maakt het makkelijker om het volgende stukje op te geven.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 20-11-2004 22:33 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:24 schreef kwelgeest het volgende:
Tolerantie m'n reet. Eerst integreren en tolerant zijn binnen de Nederlandse normen, waarden en gebruiken.
En dan pas een hoofddoek mogen dragen? Ik denk dat als je onze samenleving een beetje wil laten werken moet je tolerant zijn. Mensen waarderen. Dat geld ook voor de allochtonen. Dan mislukt de samenleving bijvoorbaat al niet door dingen zoals hoofddoekjes te gaan verbieden. Ik zeg het nogmaals, ze moeten wel onze taal spreken en zich een beetje aanpassen aan onze normen en waarden. Maar sommige dingen verbieden gaat te ver


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-11-2004 22:38 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 november 2004 22:33 schreef Meester het volgende:
Ik zeg het nogmaals, ze moeten wel onze taal spreken en zich een beetje aanpassen aan onze normen en waarden.


een beetje?? volop!!!


Bruce Banner


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 20-11-2004 22:42 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:38 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
een beetje?? volop!!!
Wees reeel.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-11-2004 22:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:28 schreef Chelman het volgende:
Elk stukje vrijheid die je opgeeft maakt het makkelijker om het volgende stukje op te geven.....
Ik heb toch liever veiligheid dan complete vrijheid.
quote:
Op 20 november 2004 22:33 schreef Meester het volgende:
En dan pas een hoofddoek mogen dragen? Ik denk dat als je onze samenleving een beetje wil laten werken moet je tolerant zijn. Mensen waarderen. Dat geld ook voor de allochtonen. Dan mislukt de samenleving bijvoorbaat al niet door dingen zoals hoofddoekjes te gaan verbieden. Ik zeg het nogmaals, ze moeten wel onze taal spreken en zich een beetje aanpassen aan onze normen en waarden. Maar sommige dingen verbieden gaat te ver
We zien dat het werkt op die manier.

Een verbod op hooddoekjes op straat sta ik eigenlijk ook niet achter. Ik vind dat dat valt onder je vrijheid van menings uitting maar een verbod van hoofddoekje op school vind ik wel normaal gezien autochtone leerlingen ook geen hoofddeksels op mogen houden en onderscheid willen we natturlijk niet.

Maar ik denk wel dat we ons toch moeten af vragen in hoeverre we de Islam moeten tollereren in onze maatschappij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 22:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:26 schreef Chelman het volgende:
Oh...en voordat men hier rare conclusies gaat trekken (ik ben deze week al een keer een 'linkse politiek correcte hippie' genoemd, en het doet nog steeds pijn).

Ik vind dat integratie en assimilatie niet synoniem zijn.

Ik vind dat er met bepaalde groepen in Nederland buitenevenredige problemen zijn. De schuld van die problemen ligt deels in de mentaliteitsverpestende verzorgingsstaat die het parasiteren promoot. Deels ligt het ook bij de lieden die hier komen en misbruik maken. De oplossing ligt echter niet in stompzinnige regels als het verbieden van hoofddoekjes. De oplossing ligt eerder in het streng en consequent toepassen van regels met betrekking tot arbeid, opleiding, taal e.d. en het verbinden van echte sancties aan het niet voldoen aan deze regels.

Wat vooral belangrijk is dat eventuele problemen bespreekbaar zijn en niet met de rode mantel der liefde bedekt worden om onder die mantel lekker te etteren.


Ik praat hier enigszins uit ervaring, aangezien ik in meerdere landen op drie continenten gewoond heb...ik ben dus de uberallochtoon.
Wat is het een diep trieste dag vandaag
Ik ben het met Chelman eens


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 22:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:55 schreef Jenje het volgende:
Wat is het een diep trieste dag vandaag
Ik ben het met Chelman eens




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 22:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:56 schreef Chelman het volgende:

Zullen we samen in één burka wodka gaan zuipen?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 22:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:57 schreef Jenje het volgende:
Zullen we samen in één burka wodka gaan zuipen?



En luisteren nar Raï muziek?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:58 schreef Chelman het volgende:
En luisteren nar Raï muziek?


Zullen we een Ji-Had starten?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 23:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:59 schreef Jenje het volgende:
Zullen we een Ji-Had starten?




Is goed. Met als voorprogramma de Geitenneukers in de Atak en de Dutrouxtjes in Antwerpen. Ik stel voor om Filip de Winter samen met Abou Jah Jah voor de aankondigingen in te huren.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-11-2004 23:01]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 23:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 23:01 schreef Chelman het volgende:
Is goed. Met als voorprogramma de Geitenneukers in de Atak en de Dutrouxtjes in Antwerpen. Ik stel voor om Filip de Winter samen met Abou Jah Jah voor de aankondigingen in te huren.


Zekers, en Ali Hirshdoos als kooidanseres ..



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-11-2004 10:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Van mij mag de overheid in overheidsinstanties voor een verbod op religieuze uitingen zorgen, dus burka's, hoofddoekjes, christenkruizen, keppeltjes enz. Waarom? Omdat overheid en religie gescheiden moeten worden en blijven.

Overigens is er een duidelijk onderscheid tussen een hoofddoekje en een Burka. De Burka maakt een vrouw onherkenbaar en mag derhalve van mij verboden worden, net zoals het dragen van een bivakmuts verboden wordt. Het onderscheid maken tussen wat gedragen mag worden op religieuze basis en wat mensen vanwege andere redenen dragen, is aantastend voor onze gelijkwaardige vrijheden en dus fout.

Waarom dragen moslima's eigenlijk hoofddoekjes en burka's? Niet omdat het volgens de Islam moet, of omdat het in de Qu'ran staat. In de Islamlanden dragen ze het, omdat het ze door mannen opgedrongen wordt. Waarom dragen ze het in Nederland? In Nederland dragen ze het, niet omdat het van hun man moet (in sommige gevallen nog wel), maar omdat ze een signaal willen afgeven van hun eigen identiteit. Ze verbinden hun identiteit met het land van herkomst en derhalve geven ze een signaal af dat ze niet bereid zijn volledig te integreren. Waar ligt de fout dan? Niet bij de integratie (tenminste, dit probleem heeft er niets mee te maken ) en niet bij de allochtonen. De fout ligt bij de, zoals Chelman het al eens heeft gezegd, dwangmatige samengang van verschillende culturen. Het is een moeilijke zaak of we hierbij de vrijheid van allen voorop stellen, of dat we het gedwongen samengaan van culturen hardhandig tegen gaan.

Overigens heb ik er een teringhekel aan dat men spreekt over 'Lonsdalers', Lonsdale heeft niets met die lui te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 21-11-2004 10:28]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 21-11-2004 12:39 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:04 schreef ghoulliette het volgende:
En wat vind je van jonge meisje die in niets verhullende topjes en in korte rokje naar school komen?


Die zouden, mits ze aan bepaalde de door mij opgestelde maten voldoen, overheidssubsidie moeten krijgen!


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 21-11-2004 13:58 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:34 schreef kwelgeest het volgende:
Daar zit een essentieel verschil tussen. Hoofdoekjes in de manier waarop en de rede waarom Mosliama's ze dragen hoort niet in onze cultuur.

...

Metalshirts en kledingmerken (Lonsdale) zijn ontstaan in/door onze cultuur. Deze dingen zijn een gedeelte van onze cultuur en horen hier dus.



Dus volgens jou, oh groot Licht der Wijsheid en Rede, geldt:

Alle pizzerias onmiddelijk sluiten. Hetzelfde geldt voor kleding, aangezien de weefkunst in het oude china is ontstaan, thee, koffie, tabak; weg ermee! Evenals de letter -p die in de oorspronkelijke oergermaanse talen niet te vinden was. Alles eruit wat kultuurvreemd is!! Vul het lijstje maar aan.

Wat een heerlijk simplistisch wereldbeeld hou jij er op na... mijn complimenten


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-11-2004 14:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:43 schreef Meester het volgende:

Dan heb ik nog een vraag aan jou: Wat wil je bereiken met meer fascisten? Ik kan echt geen enkele reden verzinnen.


Ik maak me gewoon erg veel zorgen om het feit dat een jongeman wordt mishandeld, puur omdat hij een spreekbeurt geeft over de Islam/Theo van Gogh. Deze actie heeft meer fascisme in zich dan een een skinhead in volledige Lonsdale outfit.
En ik las dat jij uit het zeer fraaie provincie Drente komt, In jouw woonplaats, hoeveel wijken heb je daar die voledig door allochtonen worden bewoond?


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-11-2004 14:09]


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 21-11-2004 14:19 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Er wordt hier lekker gesmeten met de termen fascist en nazi, toch vraag ik mij af of men eigenlijk wel weet wat dat inhoud? Het wordt naar mijns inziens veel te makkelijk gebruikt zonder te beseffen wat men nou eigenlijk zegt.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 21-11-2004 14:28 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 20 november 2004 21:34 schreef kwelgeest het volgende:
Daar zit een essentieel verschil tussen. Hoofdoekjes in de manier waarop en de rede waarom Mosliama's ze dragen hoort niet in onze cultuur. Het dragen van zulk soort symbolen/kledingstukken getuigd van het niet willen integreren en lak hebben aan de normen en waarden hier.

Metalshirts en kledingmerken (Lonsdale) zijn ontstaan in/door onze cultuur. Deze dingen zijn een gedeelte van onze cultuur en horen hier dus.



correct me if i'm wrong maar is lonsdale niet opgestart door donkerkleurige man?

Je zou precies diezelfde redeneringen van jou om kunnen draaien om aan te geven dat Metalheads niet willen integreren, dat ze zich opzettelijk distantiëren van de heersende normen en waarden die op dat moment binnen de samenleving bestaan door het dragen van aanstootgevende (anti-religieuze kleding)



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-11-2004 16:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 november 2004 14:28 schreef Phriar het volgende:
correct me if i'm wrong maar is lonsdale niet opgestart door donkerkleurige man?
...


Het is iig het merk waarin zwarte boksers zoals Mohammed Ali vochten....

Geeft meteen het gemiddelde iq aan van die zgn Lonsdale jeugd met hun nsda..en de p voor de Hitlerpartij bedenken ze voor het gemak er even bij


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen