IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2004 12:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:05 schreef Sharteel het volgende:
Als dat mag van de school en de ouders, who cares.. Da's enkel hun zaak.

En wat nu als je als docent wordt beschuldigd van handtastelijkheid omdat de leerlingen met weinig kleding aan zich ook als hun kleding gedragen en je proberen uit te lokken? (dagelijkse praktijk op sommige vmbo scholen hier in NL)

Het belemmerd de docent imho in zijn of haar werk. Het is niet meer dan normaal dat je in redelijke normale kleding naar school komt. Je komt er niet om een modeshow te lopen maar om les te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 12:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Leerlingen proberen leraren altijd uit te lokken ... goede leraar/es onderscheid zich door de juiste afstand te bewaren (en niet alleen in cm ..)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2004 12:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:25 schreef Jenje het volgende:
Leerlingen proberen leraren altijd uit te lokken ... goede leraar/es onderscheid zich door de juiste afstand te bewaren (en niet alleen in cm ..)

Makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe ga jij om met dagelijks een kanonvuur aan vragen over hoe je sexleven is, hoe groot je lul is etc...


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 12:29 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:20 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zal maar niet vragen rond welk lichaamdeel.


tis toch echt een Armband


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:27 schreef ghoulliette het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe ga jij om met dagelijks een kanonvuur aan vragen over hoe je sexleven is, hoe groot je lul is etc...
"dat gaat je niks aan" en weglopen ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2004 12:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:27 schreef ghoulliette het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe ga jij om met dagelijks een kanonvuur aan vragen over hoe je sexleven is, hoe groot je lul is etc...


Wat??? Wordt dat getolereerd dat leerlingen zulke vragen stellen aan een leraar, zonder dat die daar wat aan kan doen? Dan is het nog triester dan ik al dacht.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 12:40 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

De algemene jeugd van tegenwoordig is sowieso al te triest voor woorden maar daar ga ik me verder niet over uitlaten want daar gaat deze discussie niet over. Deze discussie wordt idd al heel lang gevoerd. Zolang Lonsdale een BOXMERK is, kan niemand daar iets over zeggen. Ik vind het dan ook zwaar triest dat deze kleding op sommige scholen dan ook verboden is. Lonsdale wordt geassocieerd met rechts zijn, iets wat absoluut nergens op slaat. loNSDAle... zoiets denken die mensen dan yeah right. Het merk wordt idd door skins gedragen in Engeland, ja dus?? Al die kankerbruinen mogen ook in Karl Kani kleding lopen, een vergelijkbaar merk dat ook gedragen wordt door losgeslagen negers die zogenaamd een statement hebben. Zolang er geen hakenkruizen op kleding staat etc vind ik kleding verbieden omdat mensen denken dat het iets betekend zwaar onzin. Een rel om niets. Iemand weleens gehoord van Consdaple? Denk het haast niet maar goed. Dit is dus ook zo'n merk en als dat verboden wordt kan ik me daar nog iets bij voorstellen. Dit merk is namelijk wél gemaakt om gedragen te worden door mensen met een bepaalde politieke overtuiging. CoNSDAPle. De kleding is overigens gemaakt door een SS er en dit is geen grap.
Men spreekt nu ook al van "Lonsdalers" nieuw woord ofzo??? Ik kots erop en ik hoop dat half Nederland zijn kop kaal scheert en sieg heilend de straat over gaat in zijn lonsdale trui om te provoceren

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 18-11-2004 12:41]


Kankerlul


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 18-11-2004 12:44 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Lonsdale staat toch voor:

Laat Ons Nederlanders Snel De Allochtonen Lekker Executeren.


This is Zodiac speaking...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 12:44 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:44 schreef Zodiac het volgende:
Lonsdale staat toch voor:

Laat Ons Nederlanders Snel De Allochtonen Lekker Executeren.


Bosmongool


Kankerlul


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 18-11-2004 12:45 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:44 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Bosmongool


Haha, nee sorry ik draag geen FUBU


This is Zodiac speaking...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 12:46 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:45 schreef Zodiac het volgende:
Haha, nee sorry ik draag geen FUBU


vooruit dan maar


Kankerlul


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 18-11-2004 12:47 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Al zie ik genoeg blanken in Fubu en aanverwante negerpropaganda kleding lopen tegenwoordig.

Te triest voor woorden.


This is Zodiac speaking...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 12:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dat zijn dan ook whiggah's


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-11-2004 12:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 november 2004 12:44 schreef Zodiac het volgende:
Lonsdale staat toch voor:
Laat Ons Nederlanders Snel De Allochtonen Lekker Executeren.
Ja, zo kun je overal wel iets van maken...

Ik blijf 't maar een onzinnige discussie vinden... het heeft ook geen zin. Als je zoiets verbiedt dan loopt de groep die er de genoemde boodschap mee uit wil dragen gewoon weer door naar 't volgende typerende stukje kleding en kun je weer opnieuw beginnen, terwijl je ondertussen een merk compleet verneukt en een hoop mensen genaaid en op stang gejaagd hebt.


I'm not being rude. You're just insignificant.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 12:48 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

*kuch*

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 18-11-2004 12:49]


Kankerlul


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 18-11-2004 12:49 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Paar jaar geleden ook een Londsdale trui gekocht met mijn moeder. Wist nog niet "wat de betekenis er van was" en de verkoper zei dat het een boksmerk was en liet nog een catalogus zien met meer artikelen van dit merk. Ik dus die trui dragen en kwam er dus later achter van "de betekenis". Na tijdje weer te klein dus weg gedaan.

Vindt trouwens de term: "Londsdale-jongeren" belachelijk.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2004 12:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:47 schreef Zodiac het volgende:
Fubu


Fubu???? Wat is dat nu weer? Een rieten rok? Een peniskoker?


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 12:49 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik heb ook Lonsdale mwuhaha


Kankerlul


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 18-11-2004 12:52 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

FUBU betekent

For Us By Us

Het houdt in dat het uitsluitend door negers gefabriceerd wordt en uitsluitend voor negers bedoelt is.


This is Zodiac speaking...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2004 12:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:52 schreef Zodiac het volgende:
FUBU betekent

For Us By Us

Het houdt in dat het uitsluitend door negers gefabriceerd wordt en uitsluitend voor negers bedoelt is.


ay, is dat niet eeuh.. rascistisch? Zijn "wij" niet goed genoeg om die kledij te dragen? Schandalig! maar goed, dat betekjent wel dat er dus ook exclusieve blankenkledij mag komen en waarom dan ook niet clubs etc.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 12:59 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Daar had ik het dus over, zelfde als Karl Kani.

Lang leve Consdaple



Kankerlul


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 13:18 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:48 schreef helmet het volgende:
Ja, zo kun je overal wel iets van maken...

Ik blijf 't maar een onzinnige discussie vinden... het heeft ook geen zin. Als je zoiets verbiedt dan loopt de groep die er de genoemde boodschap mee uit wil dragen gewoon weer door naar 't volgende typerende stukje kleding en kun je weer opnieuw beginnen, terwijl je ondertussen een merk compleet verneukt en een hoop mensen genaaid en op stang gejaagd hebt.


KISS-Knight is satans service
W.a.s.p-we are sexual perverts / white anglo saxon protestants

Zoiets



Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-11-2004 13:22 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

dat heb je ook met automerken toch?


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Overal Pech En Last
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd


zoiets toch?


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 13:26 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

als je bepaalde kleur armbandje droeg betekent toch ook iets? *grijnz*
uh aan welke kant moest je nu ook alweer een oorbel dragen ?


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen