IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vegetarisme / veganisme Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-10-2006 23:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 oktober 2006 23:41 schreef BitchSlap het volgende:
kom je iets tekort?


nee hoor, vega's genoeg in de wereld


signature


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-10-2006 16:54 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 24 oktober 2006 20:06 schreef stigma het volgende:
Wat ik wel godsgruwelijk vervelend vind, is bbqen met een vega die persé haar eigen plekje op het rooster wil hebben waar géén vlees mag hebben gelegen en persé een aparte vork wil hebben. Dat geeft mij een slechte naam. (Sorry voor degene die de persoon herkend, maar het zij zo.)


Zo, klotekwoot zat me de hele tijd in de weg



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-10-2006 16:55 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 24 oktober 2006 20:06 schreef stigma het volgende:
Wat ik wel godsgruwelijk vervelend vind, is bbqen met een vega die persé haar eigen plekje op het rooster wil hebben waar géén vlees mag hebben gelegen en persé een aparte vork wil hebben. Dat geeft mij een slechte naam. (Sorry voor degene die de persoon herkend, maar het zij zo.)


Kut, hij is er nog



herrie
Usericon van herrie
Posted 25-10-2006 18:25 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 24 oktober 2006 20:06 schreef stigma het volgende:
Wat ik wel godsgruwelijk vervelend vind, is bbqen met een vega die persé haar eigen plekje op het rooster wil hebben waar géén vlees mag hebben gelegen en persé een aparte vork wil hebben. Dat geeft mij een slechte naam. (Sorry voor degene die de persoon herkend, maar het zij zo.)


ben je echt zo snugger of doe je maar alsof??? ik kan me dat nl. heel goed voorstellen. met name bij bbq-en blijft 't rooster onder diverse vleesresten zitten. als vegetariër kun je daar toch een probleem mee hebben? en dan is de 2de bbq een prima optie. of bij gebrek aan een 2de bbq een plekkie vrijhouden... (of niet gaan)...

ik als vegetariër zijnde kook graag voor mensen die vlees eten... vraag ze wel effe mee te helpen, want ik heb inmiddels geen idee hoe ik vlees klaar maak. dan flikker ikde karbonado ook niet door 1 of andere vegaburger oid.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-10-2006 18:32 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 25 oktober 2006 18:25 schreef herrie het volgende:
ik als vegetariër zijnde kook graag voor mensen die vlees eten... vraag ze wel effe mee te helpen, want ik heb inmiddels geen idee hoe ik vlees klaar maak. dan flikker ikde karbonado ook niet door 1 of andere vegaburger oid.



Goh, dat heb ik dus niet.. graag voor vlees-/viseters koken bedoel ik. Ten eerste zou ik niet weten hoe [pas echt leren koken nadat ik vega werd] maar ten tweede zou ik me daar niet echt lekker bij voelen ofzo.. Ok, een schnitzel aanbakken gaat dan nog, maar als er echt iets van kipfilet om de hoek komt kijken en dat je dan van dat rauwe spul hebt, brrr. Eerlijk gezegd niet aan mij besteed.

Ik wil niemand mijn mening opdringen en als een ander wel gewoon vleesch eet vind ik dat prima, maar het voor ze klaarmaken.. liever niet. Het voor ze in huis halen wil ik nog best doen, dat dan weer wel. Vooral als het mensen zijn die ook gewoon de moeite nemen om mij vegazooi voor te schotelen


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-10-2006 18:37 by stigma Profiel van stigma

Nee ik ben gewoon dom. Iets met ijzer tekort.

Ik bedoel eigenlijk dat ik de 'oh mijn god, mijn vegaburger mag niet eens vlees gezien hebben' vega's vervelend vind. Ik zwil mijn vegaburger ook niet druipend van het vleesvet, maar ik snap ook dat het voor sommigen moeilijk is om alles compleet 'vleesloos' te houden. Nogal een knullig voorbeeld.
Het is toch moeilijk volledig vleesloos te blijven. Er zit maagsapiets van een koe in kaas, in het meeste
snoep zit grinded botten, veel frituur wordt in dierlijke vetten gebakken en zo nog veel meer. (volgens mij staat er een link hier over in dit topic.)

@BRG: Wat is jouw probleem nou weer?


Subtiel kamerolifantje


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-10-2006 18:39 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 oktober 2006 18:37 schreef stigma het volgende:
Nee ik ben gewoon dom. Iets met ijzer tekort.

Ik bedoel eigenlijk dat ik de 'oh mijn god, mijn vegaburger mag niet eens vlees gezien hebben' vega's vervelend vind. Ik zwil mijn vegaburger ook niet druipend van het vleesvet, maar ik snap ook dat het voor sommigen moeilijk is om alles compleet 'vleesloos' te houden. Nogal een knullig voorbeeld.
Het is toch moeilijk volledig vleesloos te blijven. Er zit maagsapiets van een koe in kaas, in het meeste
snoep zit grinded botten, veel frituur wordt in dierlijke vetten gebakken en zo nog veel meer. (volgens mij staat er een link hier over in dit topic.)

@BRG: Wat is jouw probleem nou weer?


Mijn probleem is dat een quote van jou mijn openingsscherm is als ik het forum aanklik om er op te komen.....

Heeft dus niets met het topic of jou te maken hoor! *sopperdesop*



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2006 18:40 by mental Profiel van mental

tsssk,tssssk.


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-10-2006 18:42 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 oktober 2006 18:40 schreef mental het volgende:
tsssk,tssssk.





stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-10-2006 18:43 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 25 oktober 2006 18:39 schreef blonde rockgod het volgende:
Mijn probleem is dat een quote van jou mijn openingsscherm is als ik het forum aanklik om er op te komen.....

Heeft dus niets met het topic of jou te maken hoor! *sopperdesop*
Mijn originele bericht? Of een quote van mij?


Subtiel kamerolifantje


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-10-2006 18:47 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 oktober 2006 18:43 schreef stigma het volgende:
Mijn originele bericht? Of een quote van mij?


Ik wou jou quoten, maar niet verstuurd.......nu ben ik aan het k*tten om hem weg te krijgen. Sorry!

[edit] Forum Bug

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 25-10-2006 18:50]



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 25-10-2006 18:50 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Lukt 't een beetje?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-10-2006 18:50 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Neuh



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-10-2006 18:53 by stigma Profiel van stigma

Waarom quote je dan ook zo'n bericht? Zit ik hier in dit topique al mijn wijsheid uit te strooien en als ik een bericht type wanneer mijn hersenen kortsluiting maken, ga jíj reageren. Zo zie je maar weer, god straft onmiddelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-10-2006 18:53]


Subtiel kamerolifantje


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-10-2006 18:57 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 24 oktober 2006 20:06 schreef stigma het volgende:
Wat ik wel godsgruwelijk vervelend vind, is bbqen met een vega die persé haar eigen plekje op het rooster wil hebben waar géén vlees mag hebben gelegen en persé een aparte vork wil hebben. Dat geeft mij een slechte naam. (Sorry voor degene die de persoon herkend, maar het zij zo.)



(dit wou ik oorspronkelijk posten!)



herrie
Usericon van herrie
Posted 26-12-2006 21:52 by herrie Profiel van herrie

had je intelligenter ingeschat BRG.


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 27-01-2007 0:54 by Dolk Profiel van Dolk

Doorbraak!

Plantjes hebben ook gevoel... Dus de moraal is ook weer pleite!
(korte uitleg: het is bewezen dat planten een bepaald gas aanmaken als er iets met ze gebeurt. En gezien planten zo lang geleden genetisch van de dieren zijn gaan verschillen en zo lang zijn doorgeëvolueerd móet het wel zijn dat het een doel heeft. Dus planten móeten in feite ergens receptoren hebben. En als er iets doorkomt, dan 'voel'je in principe al wat...

Dus ik eet lekker alles. Liefst biologisch vlees, maar wees eerlijk, we hebben het nodig... Overigens eet ik tegenwoordig alleen nog maar rund, kip en grote vis, omdat ik het oké vind één keer te moorden voor honderd maaltijden maar niet om honderd keer te moorden voor één maaltijd. Alles kleiner dan een kip wordt bij mij dus direct verbannen (met de enkele uitzondering van ansjovis,da's echt te lekker) en varkens... die smaken gewoon lang niet altijd zo goed:D Maar ondertussen zorg ik netjes datik mijn eiwitjes binnen krijg...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2007 1:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

das niet waar ivm moraal, ik kan een kip doden, ik eet kip, ik kan een plant en een vis doden, ik eet ze

ik kan geen varken of koe doden, ik eet ze niet


signature


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 27-01-2007 1:15 by Dolk Profiel van Dolk

Ik vind vark gewoon niet lekker:p


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2007 16:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos


+1


signature


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 27-01-2007 16:05 by Kimmey Profiel van Kimmey

Ik zou niet zonder me stukje vlees kunnen, en we doen het al zo lang kijk maar naar de holbewoners jaja die gingen ook jagen om te overleven.

Je hebt toch de mineralen enzo nodig die in vlees zitten, en dan kan je wel zeggen dat er vervangers voor zijn maar dat haalt het nooit bij de dingen die in het stukje vlees zelf zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 27-01-2007 16:05]


Het is de lichtinval ;')


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-01-2007 16:07 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 januari 2007 16:05 schreef Kimmey het volgende:
Ik zou niet zonder me stukje vlees kunnen, en we doen het al zo lang kijk maar naar de holbewoners jaja die gingen ook jagen om te overleven.



Jij jaagt op je stukje vlees?
Ik koop het meestal gewoon in de supermarkt of bij de slager.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2007 16:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

LOOOOOOOOOOOOOOL


ze jaagt de laagste prijzen na


signature


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 27-01-2007 16:10 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 27 januari 2007 16:07 schreef MMayo het volgende:
Jij jaagt op je stukje vlees?
Ik koop het meestal gewoon in de supermarkt of bij de slager.


Zeg ik dat ik een holbewonder ben?
nee he...
lees dan eens goed!


Het is de lichtinval ;')


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 27-01-2007 16:10 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 27 januari 2007 16:09 schreef Hypnos het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOL


ze jaagt de laagste prijzen na


Dat wel ja haha


Het is de lichtinval ;')


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen