IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2007 12:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

En gaan er hier nog mensen zoals ik de Tour iedere dag volgen? Of hoeft het voor de meeste mensen niet meer na alle dopingperikelen? En wat zijn volgens jullie de kanshebbers voor dit jaar? Het is wel moeilijk te voorspellen, aangezien het nog niet helemaal zeker is welke renners zaterdag aan de start zullen verschijnen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-07-2007 12:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2007 12:31 schreef Mark Z het volgende:
Of hoeft het voor de meeste mensen niet meer na alle dopingperikelen?
Daar neigt het bij mij wel naar ja. Hoe kun je een sport meer verzieken

quote:
Het is wel moeilijk te voorspellen, aangezien het nog niet helemaal zeker is welke renners zaterdag aan de start zullen verschijnen.
Ook dat is een onderdeel ervan ja. En hoeveel er tijdens de tour nog uit de koers genomen worden..

Doe mij maar gewoon de voorjaarsklassiekers.



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-07-2007 12:55 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ik ga zeker elke dag proberen te kijken!

Ik wacht eerst even af welke renners er starten voordat ik een lijstje met favorieten maak
Menchov maakt wel een redelijke kans

Op welke site kon je ookalweer zelf een team samenstellen?

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 03-07-2007 12:57]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-07-2007 13:04 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik voorspel de overwinning voor Vinokorouv. Blijft natuurlijk gokken dit jaar, kan net zo goed Kloden, Valverde worden. Dat lijken me wel de drie grootste kanshebbers dit jaar.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2007 13:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 12:55 schreef Digerdoden het volgende:
Ik ga zeker elke dag proberen te kijken!

Ik wacht eerst even af welke renners er starten voordat ik een lijstje met favorieten maak
Menchov maakt wel een redelijke kans

Op welke site kon je ookalweer zelf een team samenstellen?


Op tourdefrance.startpagina.nl staan tig tourpools. Kies je favoriet eruit zou ik zeggen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-07-2007 13:21 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Heb de Telesport Tourpoule gevonden, tevens een subpoule voor ZM aangemaakt

login: zwaremetalen
pass: forum

http://tourpoule.telesport.nl/213/gpreg.php?lang=nl&gid=213


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 03-07-2007 13:50 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Ik kijk meestal maar de laatste 50 km ofzo, ook enkel spannednde ritten zoals in de bergen, maar ploegtijdritten en zo laat ik passeren


Verlekkerd op dood metaal


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:02 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ingeschreven voor de Telesport-poule .

Ik ga de Tour zoals elk jaar uitgebreid volgend. Dit jaar voor het eerst een Tourgids gekocht die door Sportweek en Fiets is samengesteld. Erg handig zo'n overzicht, bij bergen van de eerste en buitencategorie staat zelfs een overzicht van de verschillende stijgingspercentages.

Ik zou mijn geld op Vinokourov zetten.

Winnaar: Vino
Bolletjestrui: Contador
Groene trui: Hushovd
Witte trui: Kohl (hij is in januari 25 geworden, dan mag hij toch nog wel meedoen voor de witte trui?)



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-07-2007 14:07 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Voor de witte trui zou ik eerder voor Schleck of SChumacher gaan


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:10 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 14:07 schreef Digerdoden het volgende:
Voor de witte trui zou ik eerder voor Schleck of SChumacher gaan


Beetje oud hè...



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2007 14:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 14:02 schreef Tenderstrike het volgende:
Groene trui: Hushovd



Heeft Hushovd dit jaar al een sprint gewonnen dan?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-07-2007 14:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Vinokourov geef ik ook wel een goede kans ja. Die heeft ook best een leuke ploeg om zich heen en het ploegenspel zal wederom de doorslag gaan geven.

En voor de sprints blijft Petacchi mijn favoriet met wellicht een goede dag voor Freire.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-07-2007 14:18 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 3 juli 2007 13:50 schreef MetalViking het volgende:
Ik kijk meestal maar de laatste 50 km ofzo, ook enkel spannednde ritten zoals in de bergen, maar ploegtijdritten en zo laat ik passeren


Volgens mij is er, net zoals vorig jaar, ook dit jaar geen ploegentijdrit.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:26 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 14:16 schreef Mark Z het volgende:
Heeft Hushovd dit jaar al een sprint gewonnen dan?


Geen idee, zo goed volg ik het wielrennen niet verder. Maar ik vind Hushovd gewoon een gave sprinter

quote:
Op 3 juli 2007 14:17 schreef Judge M. het volgende:
En voor de sprints blijft Petacchi mijn favoriet met wellicht een goede dag voor Freire.


Petacchi komt toch de Alpen én de Pyreneeën niet over, dus voor de groene trui zal hij niet gaan.

quote:
Op 3 juli 2007 14:18 schreef Azagthoth het volgende:
Volgens mij is er, net zoals vorig jaar, ook dit jaar geen ploegentijdrit.


Klopt, er zijn wel twee lange individuele tijdritten. Eentje vlak voor de Pyreneeën en eentje op de een na laatste dag.




Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-07-2007 14:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Geel dit jaar: ik hoop dat Vino het eindelijk red, maar ik heb mijn twijfels. Kloden en Valverde maken beide kans als hun persoonlijke tegenslag wegblijft,'t zijn beiden natuurlijk erg kwetsbare renners. Kloden als tourwinnaar vind ik trouwens om een of andere reden erg moeilijk voor te stellen.

Verder vind ik Evans en Leipheimer kanshebbers. Beide zijn goed in vorm maar missen de kwaliteiten van een echte leider die zijn wil aan het peloton kan opleggen. Wellicht dat de switch van Leipheimer naar Discovery de juiste was, aangezien de werklust binnen dat team ongeevenaard is.

Menchov is natuurlijk ook nog een mogelijkheid net als eventueel Sastre, Schleck of Kashechkin


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:31 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 14:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Geel dit jaar: ik hoop dat Vino het eindelijk red, maar ik heb mijn twijfels. Kloden en Valverde maken beide kans als hun persoonlijke tegenslag wegblijft,'t zijn beiden natuurlijk erg kwetsbare renners. Kloden als tourwinnaar vind ik trouwens om een of andere reden erg moeilijk voor te stellen.

Verder vind ik Evans en Leipheimer kanshebbers. Beide zijn goed in vorm maar missen de kwaliteiten van een echte leider die zijn wil aan het peloton kan opleggen. Wellicht dat de switch van Leipheimer naar Discovery de juiste was, aangezien de werklust binnen dat team ongeevenaard is.

Menchov is natuurlijk ook nog een mogelijkheid net als eventueel Sastre, Schleck of Kashechkin


Van de renners die je nu noemt, hebben alleen Vino en Leipheimer (en misschien Evans) een fatsoenlijke tijdrit in de benen. Die andere renners (Klöden, Sastre, etc.) zouden dus vrij veel voorsprong moeten pakken in de bergen en dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-07-2007 14:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Voor mensen die meedoen aan de Rondemaster competitie van het AD (dagelijks je team veranderen, dus dagelijks nieuwe kansen) heb ik ff een subleague opgezet.

Naam: Zware Metalen
Wachtwoord: Onweerwolf

http://www.ad.nl/rondemaster


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2007 14:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 14:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Geel dit jaar: ik hoop dat Vino het eindelijk red, maar ik heb mijn twijfels. Kloden en Valverde maken beide kans als hun persoonlijke tegenslag wegblijft,'t zijn beiden natuurlijk erg kwetsbare renners. Kloden als tourwinnaar vind ik trouwens om een of andere reden erg moeilijk voor te stellen.

Verder vind ik Evans en Leipheimer kanshebbers. Beide zijn goed in vorm maar missen de kwaliteiten van een echte leider die zijn wil aan het peloton kan opleggen. Wellicht dat de switch van Leipheimer naar Discovery de juiste was, aangezien de werklust binnen dat team ongeevenaard is.

Menchov is natuurlijk ook nog een mogelijkheid net als eventueel Sastre, Schleck of Kashechkin


Kloden rijdt toch in hetzelfde team als Vino? Die zal dus vooral in dienst van Vino rijden. Totdat Vino een inzinking krijgt uiteraard. Zelfde geldt voor Kashechkin.

Voor Valverde en Sastre geldt dat het nog helemaal niet zeker is of ze mogen starten zaterdag.

Schleck is te ligt voor zowel tijdrit als hooggebergte.

Dus dan hou je Vino, Evans, Leipheimer en Menchov over.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:42 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 14:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Voor mensen die meedoen aan de Rondemaster competitie van het AD (dagelijks je team veranderen, dus dagelijks nieuwe kansen) heb ik ff een subleague opgezet.

Naam: Zware Metalen
Wachtwoord: Onweerwolf

http://www.ad.nl/rondemaster


Aangemeld

quote:
Op 3 juli 2007 14:40 schreef Mark Z het volgende:
Schleck is te ligt voor zowel tijdrit als hooggebergte.



Wat is 'ie?



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-07-2007 14:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 14:31 schreef Tenderstrike het volgende:
Van de renners die je nu noemt, hebben alleen Vino en Leipheimer (en misschien Evans) een fatsoenlijke tijdrit in de benen. Die andere renners (Klöden, Sastre, etc.) zouden dus vrij veel voorsprong moeten pakken in de bergen en dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.


Ik meen dat Kloden toch ook een aardig potje kon tijdrijden. Sastre en vooral Menchov kunnen op een goede dag het verlies misschien voldoende beperken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2007 14:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 14:42 schreef Tenderstrike het volgende:
Aangemeld



Wat is 'ie?


Te ligt met ch...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-07-2007 14:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Kloden rijdt toch in hetzelfde team als Vino? Die zal dus vooral in dienst van Vino rijden. Totdat Vino een inzinking krijgt uiteraard. Zelfde geldt voor Kashechkin.


Klopt! Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe zich dat gaat ontvouwen. Kloden is natuurlijk wel de duurste knecht van het peloton. een rol waar hij overigens al aardig wat ervaring mee heeft.


quote:
Schleck is te ligt voor zowel tijdrit als hooggebergte.


Waarschijnlijk, maar ik zie hem in staat om te groeien in de koers. Wellicht dat hij boven zichzelf uitsteekt en voor een hele grote verassing kan zorgen.

quote:
Dus dan hou je Vino, Evans, Leipheimer en Menchov over.


Die 4 + 1 van Kloden/Valverde is dan ook mijn gok voor de eind top 5.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-07-2007 14:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 14:42 schreef Tenderstrike het volgende:
Aangemeld





Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:57 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 14:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik meen dat Kloden toch ook een aardig potje kon tijdrijden.


Net even wat uitslagen gekeken en hij is inderdaad een erg goede tijdrijder. Was ik even vergeten .

Ik zie al visioenen over de Astana-ploeg die samen met de ploeg van Caisse d'Epargne (en Sastre) compleet de Aubisque oprijdt.

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 03-07-2007 14:58]



bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 03-07-2007 15:01 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

Ik hoop eerlijk gezegd dat valverde wint. Het is zo'n fantastische renner, zowel bergop, tijdrijdend als in de sprint. Als ie zou willen en mogen, kan ie het Petacchi, Freire en Boonen moeilijk maken in een massasprint.


Het zal gaan tussen Vino, Valverde en Mentsjov. Die laatste vooral omdat ie een hele goede ploeg om zich heen heeft, in de breedte een van de drie beste bergop.





Andere vraag: zijn er eigenlijk renners die van metal houden dat iemand weet? Heel true kunnen ze niet zijn natuurlijk, immers flink bier drinken op Wacken of Graspop zit er niet in voor hun , maar toch ben ik benieuwd...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-07-2007 15:01 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dit jaar zoals altijd ook weer de Tour volgen, volg met name de bergritten, veel spektakel.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen