IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-01-2008 19:31 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Gisteravond maar eens via Planet een wedstrijd bekeken. Dat beviel goed, de uitslag alleen wat minder.

PSV speelde vrij inspiratieloos, alleen Afellay was de hele wedstrijd gevaarlijk. Na een vrij trage eerste helft, begon het spel in de tweede helft wat meer op en neer te golven en toen werd Hofs eruit gestuurd. Ik kan op basis van de tvbeelden niet echt geloven dat Hofs 'krijg de pestpleuris' tegen Vink heeft gezegd (Vink beweerde dat Hofs daarom z'n tweede geel kreeg).
Daarna zakte de wedstrijd weer in. Feyenoord probeerde het wel, maar was aanvallend niet bij machte om het PSV echt moeilijk te maken. PSV had aan het begin van de tweede helft natuurlijk een penalty moeten krijgen en de kansen die ze daarna kregen waren ook niet bepaald klein. Maar goed, ik hield toch nog wel wat hoop op de gelijkmaker en als Lee iets zorgvuldiger met de kansen om was gesprongen, dan was een gelijkspel zeker mogelijk.

Al met al dus een terechte overwinning voor PSV, maar erg indrukwekkend was het allemaal niet.

Verder is het natuurlijk jammer dat De Zeeuw rood heeft gekregen voor een handsbal bij een bal die al over de doellijn was en dat Ajax vervolgens wel erg makkelijk uitliep.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2008 19:33 by Mark Profiel van Mark

Ben benieuwd hoe die Drost het bij ons gaat doen. Het feit dat hij naar ons toe wilde komen voor de rest van het seizoen belooft in elk geval niet veel goeds


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2008 19:36 by mental Profiel van mental

quote:
Op 13 januari 2008 19:33 schreef Mark het volgende:
Ben benieuwd hoe die Drost het bij ons gaat doen. Het feit dat hij naar ons toe wilde komen voor de rest van het seizoen belooft in elk geval niet veel goeds
echt erg..nec en willem 2 kopen en huren er op los en sparta heeft nog niks.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-01-2008 19:38 by Mark Profiel van Mark

Huren erop los? Een huurling voor een half seizoen en verder niks, terwijl ons tenminste 2 -versterkingen- beloofd was. Het is maar wat je "erop los" noemt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-01-2008 19:40 by mental Profiel van mental

Het is altijd nog meer dan wat wij hebben, en booy blijft die lul van een boukhari opstellen terwijl iedereen weet dat die gast er niks van kan.. zelfde als met lindenbergh, ongelooflijk. emnes en dissels ook, die kunnen beter in de zaal gaan ballen misschien dat ze er dan nog iets van bakken de klunzen.en wie bergijpt er iets van de wissel adeleye voor roberts ???? dan vraag je om problemen, wat een gezeik.


Fuck the world and fuck you


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-01-2008 16:36 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 13 januari 2008 19:40 schreef mental het volgende:
Het is altijd nog meer dan wat wij hebben, en booy blijft die lul van een boukhari opstellen terwijl iedereen weet dat die gast er niks van kan.. zelfde als met lindenbergh, ongelooflijk. emnes en dissels ook, die kunnen beter in de zaal gaan ballen misschien dat ze er dan nog iets van bakken de klunzen.en wie bergijpt er iets van de wissel adeleye voor roberts ???? dan vraag je om problemen, wat een gezeik.

Nog even opsommen en je hebt een heel elftal, volgens mij had het gisteren voor Sparta veel erger gekund. Ze moeten gewoon als team spelen en datzelfde geldt voor Ajax want wat hadden ze weer eens mazzel.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-01-2008 17:41 by mental Profiel van mental

hehe ja ik weet het maar alles opsommen wat er fout ging dat vond ik zelfs onbegonnen werk man, hahaha.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-01-2008 16:12 by Mark Profiel van Mark

Vanavond voor de beker tegen Zwolle. Zal mij benieuwen. Kwart-finales here we come!

(yeah right... )


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-01-2008 17:41 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Vanavond live:

SV Deurne - Feyenoord




mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-01-2008 17:43 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 januari 2008 17:41 schreef Tenderstrike het volgende:
Vanavond live:

SV Deurne - Feyenoord


ik ben uiteraard voor Deurne.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-01-2008 17:44 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Het scheelt wel dat Deurne het thuisvoordeel mist, tenzij ze het stadion van Helmond Sport ook als thuisstadtion zien.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-01-2008 17:44 by Mark Profiel van Mark

Ik ook, ik wil graag de halve finales halen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-01-2008 17:46 by mental Profiel van mental

het zou echt geniaal zijn, en ja zo een trainingskamp naar egypte doe je niet voor niets natuurlijk he.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-01-2008 23:30 by Mark Profiel van Mark

Nou, da's lekker thuiskomen van een avondje uit eten

De gifbeker is duidelijk nog lang niet leeg. Wat mij betreft mag Mario Been per direct opstappen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-01-2008 23:40 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Wat speelde Feyenoord slecht zeg. En dat met een A-selectie.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 15-01-2008 23:44 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Haha, Haarlem naar de kwartfinales. Uefa here we come!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-01-2008 7:25 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Zo. Dat NEK stelde ook helemaal niets voor. Nu een echte tegenstander in de kwartfinales!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-01-2008 7:27 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 januari 2008 23:30 schreef Mark het volgende:
Nou, da's lekker thuiskomen van een avondje uit eten

De gifbeker is duidelijk nog lang niet leeg. Wat mij betreft mag Mario Been per direct opstappen.
Da's mooi, dan kan ie naar feyenoord en dan kan van marwijk naar oranje.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-01-2008 11:20 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 januari 2008 7:25 schreef Psychonaut het volgende:
Zo. Dat NEK stelde ook helemaal niets voor. Nu een echte tegenstander in de kwartfinales!


Voor een keer geef ik je gelijk, al blijft het natuurlijk N.E.C. en is die woordspeling al zo oud en dor als im-hotep's mummy.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 16-01-2008 12:52 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Sneu voor NEC, maar hopelijk spelen ze aanstaande zondag ook zo inspiratieloos als tegen die dreumesen van Zwolle.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-01-2008 14:23 by Mark Profiel van Mark

Wees gerust, dat wordt wel een nulletje of 6 voor Ajax. Het is momenteel zo een onverholen puinzooi dat rechtstreekse degradatie gewoon een kwestie van tijd is. Been staat op het punt van opstappen, geen enkele speler toont nog enige inzet op het veld, AZ-huurling Lens loopt na de verloren bekerwedstrijd met een brede grijns op zijn huurling-bekkie het stadion uit, Otten heeft een terugslag met zijn kniebandblessure, Van Beukering (Van Burgerking?) is te dik, Davids en Ollson zijn nog altijd geschorst, Drost en Sibum zijn geen versterkingen maar potentiele bankzitters voor posities die al dubbel bezet zijn, Janssen zou het doel nog niet kunnen vinden als hij er middenin zou staan, Babos hangt een aantal wedstrijden schorsing boven het hoofd, tegen Ajax spelen we *alweer* in een andere opstelling, etc etc etc enzovoort.
Qua punten mogen we momenteel misschien nog niet onderaan staan, qua mentaliteit en inzet staan we dat al weken. dus het is gewoon een kwestie van tijd voor we ADO achterna gaan. Mooi jupiler league in een nieuw stadion.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-01-2008 21:02 by mental Profiel van mental

gaaf, met jullie en ons erbij in de jupiler league wordt het er vast nog gezellig!


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-01-2008 21:09 by mental Profiel van mental

damn nou hopen dat NAC kan uitlopen op ajax!


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-01-2008 22:05 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

FORZA NAC

Pak die joden


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-01-2008 22:08 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

ARGGGGGG


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen