IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2008 11:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 29 januari 2008 10:45 schreef Psychonaut het volgende:
Die Friezen toch

Wetzel bevestigt toenadering SC Heerenveen


Hmpf...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 29-01-2008 14:15 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 29 januari 2008 10:56 schreef altx het volgende:
Ik vind Wetzel op zich een hartstikke goede trainer (VVV niet de rode lantaarn is een prestatie van formaat)... maar laat dan gewoon Verbeek er zitten...


edit: Als ik Ajax was, had ik by the way al lang Verbeek vast gelegd als trainer voor volgend seizoen.

Inderdaad, Verbeek of Adriaanse is m.i. de beste keuze.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2008 14:22 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 29 januari 2008 10:56 schreef altx het volgende:
edit: Als ik Ajax was, had ik by the way al lang Verbeek vast gelegd als trainer voor volgend seizoen.


Verbeek en ajax? Dat zie ik echt niet, ik denk dat Verbeek beter bij een club als PSV zou passen. Bij ajax word je als trainer veel sneller op je persoonlijkheid afgerekend en ik denk dat Verbeek beter rendeert in relatieve luwte. Bovendien is er bij Ajax nog altijd een duidelijke hierarchische splitsing tussen coach en technisch directeur, terwijl bij PSV die lijn vager ligt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 29-01-2008 14:48 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 28 januari 2008 20:21 schreef mental het volgende:
Ja, en maar goedkoop shoppen bij andere clubs, die govert goudglans.


Tuurlijk


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2008 15:23 by altx Profiel van altx

quote:
Op 29 januari 2008 14:22 schreef Mark het volgende:
Verbeek en ajax? Dat zie ik echt niet, ik denk dat Verbeek beter bij een club als PSV zou passen. Bij ajax word je als trainer veel sneller op je persoonlijkheid afgerekend en ik denk dat Verbeek beter rendeert in relatieve luwte. Bovendien is er bij Ajax nog altijd een duidelijke hierarchische splitsing tussen coach en technisch directeur, terwijl bij PSV die lijn vager ligt.


En dat is goed?


Laat Verbeek daar maar eens het goede voorbeeld gaan geven...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2008 15:27 by Mark Profiel van Mark

Of het goed of slecht is laat ik in het midden, ik denk alleen dat de club-cultuur van Ajax niet strookt met de trainer Verbeek. En aangezien bij ajax de club-cultuur heilig is, lijkt Verbeek mij een slechte keuze als coach van Ajax.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2008 15:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Dat wordt toch Van Basten

Hoewel ik maar niks meer ga voorspellen wat dat soort dingen betreft


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2008 15:45 by altx Profiel van altx

quote:
Op 29 januari 2008 15:27 schreef Mark het volgende:
Of het goed of slecht is laat ik in het midden, ik denk alleen dat de club-cultuur van Ajax niet strookt met de trainer Verbeek. En aangezien bij ajax de club-cultuur heilig is, lijkt Verbeek mij een slechte keuze als coach van Ajax.


Wat mij betreft moeten ze daar eens wat aan doen.

Als ze daar in A'dam nu nog steeds niet door hebben dat er daar iets fundamenteel niet goed in elkaar zit, dan krijgen ze het nooit door.

Of anders gezegd, het ligt niet aan Verbeek dat hij een slechte keuze zou zijn...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2008 15:47 by altx Profiel van altx

quote:
Op 29 januari 2008 15:43 schreef NecRobert het volgende:
Dat wordt toch Van Basten

Hoewel ik maar niks meer ga voorspellen wat dat soort dingen betreft


Dan zeg ik serieus mijn (teletekst-)supporterschap op...

Als je het Nederlands elftal al niet aan het voetballen krijgt, wat moet je dan in vredesnaam bij Ajax??? Ja, je bij het vriendenclubje met Cruijff voegen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-01-2008 15:53 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 29 januari 2008 15:47 schreef altx het volgende:
Dan zeg ik serieus mijn (teletekst-)supporterschap op...

Als je het Nederlands elftal al niet aan het voetballen krijgt, wat moet je dan in vredesnaam bij Ajax??? Ja, je bij het vriendenclubje met Cruijff voegen...


Ik vind het best, hoe langer het duurt dat Ajax drie sterren krijgt des te beter het is.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 15:56 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Er is maar één ster op Ajax van toepassing.

*plaatje*

[Edit: dat mag hier niet, hè ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-01-2008 23:58]


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 29-01-2008 15:58 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Ik zeg BAN.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2008 16:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 29 januari 2008 15:47 schreef altx het volgende:
Dan zeg ik serieus mijn (teletekst-)supporterschap op...

Als je het Nederlands elftal al niet aan het voetballen krijgt, wat moet je dan in vredesnaam bij Ajax??? Ja, je bij het vriendenclubje met Cruijff voegen...
Ach, je weet maar nooit hoe hij het als clubcoach doet natuurlijk. Hoewel het wel een behoorlijk risico is inderdaad..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2008 17:53 by mental Profiel van mental

quote:
Op 29 januari 2008 14:22 schreef Mark het volgende:
Verbeek en ajax? Dat zie ik echt niet, ik denk dat Verbeek beter bij een club als PSV zou passen. Bij ajax word je als trainer veel sneller op je persoonlijkheid afgerekend en ik denk dat Verbeek beter rendeert in relatieve luwte. Bovendien is er bij Ajax nog altijd een duidelijke hierarchische splitsing tussen coach en technisch directeur, terwijl bij PSV die lijn vager ligt.
NAC....Brandts misschien weg , verbeek erheen, prima club voor hem.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2008 19:22 by Mark Profiel van Mark

Ja, NAC zou inderdaad een mooie club voor Verbeek zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2008 19:24 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 29 januari 2008 16:33 schreef NecRobert het volgende:
Ach, je weet maar nooit hoe hij het als clubcoach doet natuurlijk. Hoewel het wel een behoorlijk risico is inderdaad..


Dacht ik van Rijkaard ook na zijn bondscoach-schap, maar die doet het toch een tijdje al best aardig bij Barcelona.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2008 19:45 by mental Profiel van mental

quote:
Op 29 januari 2008 19:24 schreef Mark het volgende:
Dacht ik van Rijkaard ook na zijn bondscoach-schap, maar die doet het toch een tijdje al best aardig bij Barcelona.
Dude, als wij de beschikking hadden over dezelfde spelers als Rijkaard deden wij het ook best aardig in de spaanse competitie.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2008 21:00 by Mark Profiel van Mark

Da's het punt, Van Basten zal het wat dat betreft ook best wel aardig doen bij Ajax. Top 3 haal je doorgaans wel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2008 21:03 by mental Profiel van mental

ja, wat dat betreft vind ik het ook nog steeds vreemd dat Blind weg moest bij Ajax, want zo slecht heeft ie het daar immers niet eens gedaan.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2008 22:30 by mental Profiel van mental

Morgen dus Feyenoord - AZ......helaas denk ik dat feyenoord zal gaan winnen. wat denken jullie ?


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2008 22:31 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik denk het wel, maar hoop het niet, hehe.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-01-2008 22:31 by Mark Profiel van Mark

Dat weet ik wel zeker


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-01-2008 12:04 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 29 januari 2008 19:24 schreef Mark het volgende:
Dacht ik van Rijkaard ook na zijn bondscoach-schap, maar die doet het toch een tijdje al best aardig bij Barcelona.
Maar Rijkaard was realistisch genoeg om eerst lager op de ladder te beginnen en bij Sparta aan de slag te gaan (no offense mental ). Degradeerde hiermee zelfs..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2008 12:14 by Mark Profiel van Mark

Wederom precies mijn punt. Coaches als Rijkaard en Van Basten vallen zwaar door de mand als ze een club krijgen met beperkt spelersmateriaal, maar als er toch al goede spelers rondlopen dan wordt het gebrek aan "oefenmeester"-kwaliteit gemaskeerd. Bij grotere clubs is er doorgaans ook meer behoefte aan een aansprekende naam waar de vedettes respect voor hebben. En dan wordt er een capabele assistent naast gezet voor het dagelijkse trainingswerk (kijk Ten Cate bij Chelsea, Neeskens -die ons nog Europees voetbal bezorgd heeft met een beperkte spelersgroep, vergeet dat niet- bij Barcelona). Ik denk niet dat dit het soort trainers zijn die spelers beter maken, maar wel die een wedstrijd kunnen lezen en naar hun hand kunnen zetten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-01-2008 17:39 by mental Profiel van mental

quote:
Op 30 januari 2008 12:04 schreef Daops het volgende:
Maar Rijkaard was realistisch genoeg om eerst lager op de ladder te beginnen en bij Sparta aan de slag te gaan (no offense mental ). Degradeerde hiermee zelfs..
Ach je moet ergens beginnen en alle begin is moeilijk :') dat het juist sparta moest zijn is natuurlijk wel erg jammer, hehe.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen