IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-01-2008 23:37 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 21 januari 2008 23:12 schreef altx het volgende:
Van mij bedoel je dan?

Die reply van ZeroTolerance verdient eerder een Captain Obvious plaatje.


Oh, misschien moet je dan zelf niet zo onduidelijk zijn in wat je eigenlijk bedoeld.
Maar goed, gelukkig weet jij alles al.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-01-2008 19:04 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Silva is definitief naar Ajax en De Roover (Sparta) is zijn vervanger.

Mooie oplossing voor Groningen, erg jammer voor Sparta.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-01-2008 21:05 by mental Profiel van mental

ja, wat dat betreft hoeft groningen zich niet kwaad te maken om ajax, ze zijn precies hetzelfde. flikkers.


Fuck the world and fuck you


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-01-2008 21:07 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Volgende topic: Bruno Silva is Jood?


Bruce Banner


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-01-2008 21:08 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 januari 2008 21:07 schreef Lainedil het volgende:
Volgende topic: Bruno Silva is Jood?


Iedereen is jood behalve wij.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-01-2008 23:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Willem II - Vitesse 4-0 wtf
AZ - NAC 1-2
Heracles - Excelsior 2-0


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-01-2008 23:25 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 22 januari 2008 23:25 schreef Burzum het volgende:
AZ - NAC 1-2


Niet te filmen. :')

EDIT:

Gemiddeld nog geen anderhalve punt per wedstrijd. (20/28)


[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-01-2008 23:26]


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 23-01-2008 0:03 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 22 januari 2008 21:05 schreef mental het volgende:
ja, wat dat betreft hoeft groningen zich niet kwaad te maken om ajax, ze zijn precies hetzelfde. flikkers.
haaaiiiii

Het is een sportieve verbetering.

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 23-01-2008 0:05]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-01-2008 0:05 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 januari 2008 0:03 schreef scotfan het volgende:
haaaiiiii


Mja maar ondertussen heeft heer mental wel een punt.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-01-2008 0:06 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Het begint eng te worden.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-01-2008 0:06 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 januari 2008 0:05 schreef Burzum het volgende:
Mja maar ondertussen heeft heer mental wel een punt.


Da's niet genoeg voor lijfsbehoud.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-01-2008 0:06 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

:') bijdehand

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-01-2008 0:07]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-01-2008 7:43 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Punt? Spelers kopen is onderdeel van het spelletje. Ik zie geen problemen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-01-2008 10:59 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 22 januari 2008 23:25 schreef Burzum het volgende:
Willem II - Vitesse 4-0 wtf


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-01-2008 12:28 by Mark Profiel van Mark

En toen stonden we 17e


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-01-2008 13:13 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Straks tegen AZ toch? Degradatieduel! :')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-01-2008 13:17 by Mark Profiel van Mark

Nee, eerst Groningen vanavond. Dan Utrecht thuis dit weekend en dan AZ thuis volgend weekend. En dan Heracles en Excelsior. dus dat moeten dan maar 15 punten worden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-01-2008 13:24 by Daops Profiel van Daops

Wij moeten wel tegen AZ, toch een degradatieduel dus

Voorzichtig hoop ik op een puntje of meer, maar goed.. we zijn al vaker wonderdokter geweest voor clubs in nood.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 23-01-2008 13:28 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Je wordt onderhand gestoord van deze voetbaljaargang, het lijkt wel een loterij met die uitslagen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-01-2008 14:18 by Daops Profiel van Daops

Ach, over de gehele linie is het een doodnormaal seizoen. Ajax, PSV en Feyenoord voeren de lijst aan, en PSV staat bovenaan.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 23-01-2008 14:28 by attematic Profiel van attematic

Leuke uitslagen weer gisteren, mijn Profcoach.nl-opstelling verbetert zich met de week!

Ik denk dat ik Velthuizen nog even op de virtuele bank laat zitten...Dissels, Boutahar, Vidarsson blijven nog even mijn middenveld, wat nou loterij


10.10.1942 - 20.11.2011


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-01-2008 17:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Arbitragecommissie stelt Heerenveen in gelijk
23 januari 2008
Goed nieuws voor sc Heerenveen. De arbitragecommissie van de KNVB heeft de Friese club in de kwestie Alves in het gelijk gesteld. AZ had bij de KNVB een spoedarbitragezaak aangevraagd tegen sc Heerenveen betreffende de overgang van Afonso Alves van sc Heerenveen naar de Alkmaarse club. AZ claimde een contract met de Braziliaanse spits te hebben, maar volgens de commissie is hier geen sprake van. Volgens de commissie heeft sc Heerenveen in deze ‘complexe kwestie volledig correct en juist gehandeld’.


Directeur Yme Kuiper: ,,Ons treft geen enkele blaam.'' Heerenveen en AZ kwamen op 30 december van het afgelopen jaar tot overeenstemming over de overgang van Afonso Alves van Friesland naar Alkmaar. In het contract was een opschortende voorwaarde opgenomen die betrekking had op de beëindiging van het lopende contract van Alves bij Heerenveen. Omdat aan die voorwaarde niet is voldaan, was er volgens sc Heerenveen geen sprake van een rechtsgeldig contract.

De arbitragecommissie heeft van de KNVB heeft sc Heerenveen nu op alle fronten in het gelijk gesteld. De Friese club heeft volgens de commissie terecht niet meegewerkt aan de eis van AZ om het overschrijvingsformulier van Alves te ondertekenen. Bovendien oordeelde de commissie dat als gevolg van de opschortende voorwaarde die was opgenomen in het contract dat beide clubs op 30 december van het vorige jaar overeenkwamen, de overeenkomst tussen beide clubs is komen te vervallen.

Heerenveen treft volgens de arbitragecommissie geen enkele blaam. Heerenveen-directeur Yme Kuiper is ingenomen met de uitslag van het vonnis. ,,We waren vol vertrouwen, maar het was een complexe zaak en dan is het altijd afwachten wat het oordeel is. Deze uitspraak geeft echter ondubbelzinnig aan dat Heerenveen correct gehandeld heeft.’’

Kuiper is vooral blij, omdat volgens sommige media Heerenveen een dubieuze rol in de kwestie Alves zou hebben gespeeld. ,,Wij hebben richting AZ ons best gedaan om de transfer goed af te ronden. Er zijn geen fouten gemaakt. Heerenveen heeft zijn zaken zoals men dat van ons gewend is, namelijk op fatsoenlijke en correcte wijze, afgehandeld. Wat mij betreft zijn we met ongeschonden blazoen uit deze kwestie tevoorschijn gekomen.’’

Het is nu afwachten hoe de arbitragezaak tussen Alves en AZ, die morgen dient, uitpakt. Yme Kuiper: ,,Naar aanleiding van de uitspraak van vandaag zijn wij vrij met iedereen te onderhandelen. Echter als AZ in het gelijk wordt gesteld moeten we eerst met hun om tafel. Omdat het eerdere contract niet rechtsgeldig is, beginnen we in dat geval gewoon weer op nul.’’




Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-01-2008 17:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Het zit AZ ook niet mee...




Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-01-2008 18:08 by mental Profiel van mental

Afgelopen zaak dat AZ...misschien wil koevermans wel terug, als van gaal optieft daar.


Fuck the world and fuck you


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-01-2008 18:26 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 23 januari 2008 18:08 schreef mental het volgende:
Afgelopen zaak dat AZ...misschien wil koevermans wel terug, als van gaal optieft daar.
ze hebben over een paar jaar wel het grootste stadion van de eerste divisie



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen