IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-01-2008 14:06 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 januari 2008 14:06 schreef Mark het volgende:
Typisch. We hebben 5 grote kansen op de 2-0, maar Ajax maakt 1-1.
Godver


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-01-2008 14:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Nou PSV, nog eentje erbij als het kan



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-01-2008 14:16 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 20 januari 2008 14:15 schreef Judge M. het volgende:
Nou PSV, nog eentje erbij als het kan


Dat zou fijn zijn ja, die treffer laat wel wat lang op zich wachten. :S


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-01-2008 14:18 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 januari 2008 14:16 schreef Jebes het volgende:
Dat zou fijn zijn ja, die treffer laat wel wat lang op zich wachten. :S
Ja zeker als ze al een uur met een man meer spelen



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2008 14:25 by Mark Profiel van Mark

1-1 eindstand. We hadden hem ook zeker kunnen winnen, maar goed, mag niet klagen.

Ik heb er weer hoop in, dit was net als tegen Twente een goed strijdende ploeg. Als ze dit nou elke week lieten zien...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 20-01-2008 14:34 by Arasazi Profiel van Arasazi

Go VVV! 1-1


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 20-01-2008 14:58 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Ajax knap gedaan hoor.

Go Sparta 3-0


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-01-2008 15:01 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 januari 2008 14:58 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ajax knap gedaan hoor.


quote:
Go Sparta 3-0



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-01-2008 15:17 by Lionheart Profiel van Lionheart

Wat een Mickey Mouse competitie toch weer, er valt geen pijl op te trekken. :[


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2008 15:59 by Mark Profiel van Mark

Toch wel erg zuur, speel je gelijk tegen Ajax, heeft de concurrentie ook een goed weekend. Nou ja, in elk geval heeft Willem 2 verloren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 20-01-2008 16:01 by Arasazi Profiel van Arasazi

Sparta 6-1 Graafschap, dat kan je wel een goed weekend noemen, ja.


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-01-2008 16:20 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 20 januari 2008 14:25 schreef Mark het volgende:
1-1 eindstand. We hadden hem ook zeker kunnen winnen, maar goed, mag niet klagen.

Ik heb er weer hoop in, dit was net als tegen Twente een goed strijdende ploeg. Als ze dit nou elke week lieten zien...


Tja Ajax speelt gewoon kut de laatste paar wedstrijden. Hoop dat dat snel verbeterd.


"This one is older than shit, heavier than time!"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-01-2008 16:21 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 20 januari 2008 16:20 schreef 0Tolerence het volgende:
Tja Ajax speelt gewoon kut de laatste paar wedstrijden. Hoop dat dat snel verbeterd.


Ik hoop van niet hehe....


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-01-2008 16:22 by Lionheart Profiel van Lionheart

Kunnen we spreken van een Foeke Booy-effect bij Sparta?

Iig, mental gefeliciteerd met de 6-1 tegen de Graafschap.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-01-2008 16:25 by Lionheart Profiel van Lionheart

Dit blijft een geniale goal, lekker arrogant:





varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-01-2008 16:26 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Yep, lekkere overwinning voor Sparta


spelfout weggehaald...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-01-2008 16:57 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Go mental, go mental!


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2008 17:03 by Mark Profiel van Mark

Pfff, tegen De Graafschap


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-01-2008 17:19 by mental Profiel van mental

De vorige keer tegen de superhoeren verloren we anders hoor, met 4-1...geen idee wat booy gedaan heeft met de spelers, maar zelfs boukhari was goed.maar blij met de punten want tegen twente en psv gaan we echt wel op de plaat.

heerlijk om te zien dat die sukkel van een herrie nu niks meer post. eikel van een gloryhunter dat ie is.


Fuck the world and fuck you


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 20-01-2008 17:53 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Silva mag van Jans naar Ajax...

quote:
Ron Jans over Bruno Silva: “Ik kan niet werken met een speler die niet bij FC Groningen wil spelen. Ik vind dit duidelijk niet de manier om een transfer af te dwingen. Dit is mijn persoonlijke standpunt en geen clubstandpunt, maar ik het de clubleiding een transfer van Silva geadviseerd.”
bron: www.fcgroningen.nl

Lijkt me duidelijk. Opsodemieteren dus Bruno!!!

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 20-01-2008 17:54]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2008 18:01 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 januari 2008 17:19 schreef mental het volgende:
heerlijk om te zien dat die sukkel van een herrie nu niks meer post. eikel van een gloryhunter dat ie is.


Nou nou Mental, het is net een paar uur geleden hoor Niet iedereen zit dagelijks online. Maar gefeliciteerd met de overwinning


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-01-2008 18:02 by mental Profiel van mental

quote:
Op 20 januari 2008 18:01 schreef Mark het volgende:
Nou nou Mental, het is net een paar uur geleden hoor Niet iedereen zit dagelijks online. Maar gefeliciteerd met de overwinning
hehe, herrie post al tijden niks meer, t zal wel een fase van hem zijn geweest dat ie de graafschap leuk vond :')


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2008 18:06 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 januari 2008 17:53 schreef scotfan het volgende:
Lijkt me duidelijk. Opsodemieteren dus Bruno!!!


En graag voor volgend weekend


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


herrie
Usericon van herrie
Posted 20-01-2008 18:15 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 20 januari 2008 17:19 schreef mental het volgende:
De vorige keer tegen de superhoeren verloren we anders hoor, met 4-1...geen idee wat booy gedaan heeft met de spelers, maar zelfs boukhari was goed.maar blij met de punten want tegen twente en psv gaan we echt wel op de plaat.

heerlijk om te zien dat die sukkel van een herrie nu niks meer post. eikel van een gloryhunter dat ie is.


gefeliciteerd Mental met deze verdiende 6-1 overwinning. kijk er naar uit om je eens in het echt te ontmoeten. denk dat we wel een goed gesprek zullen hebben, zeker als je me dan nog eens sukkel/ eikel noemt. en nee: ik dreig niet. kortom: niet zo'n grote bek (nu weet ik wel dat je gelijk weer gaat schelden etc. en jezelf vermoedelijk een hele grote jongen vindt...en misschien zou je wat voorzichtiger moeten zijn en je gedrag wat aanpassen). maar da's een gratis tip die je er op deze druilerige zondagavond van me krijgt.

ben idd een tijd van de site afgeweest en dat heeft niks te maken met hoe geweldig de superboeren het de laatste weken doen. geniet van dit succesje... vooralsnog staan we 7 punten (wel een wedstrijd meer idd) voor op je cluppie en kunnen we dit soort zeperds prima hebben. uiteraard had ik een andere uitslag verwacht. maar ere wie ere toekomst: dik verdiende overwinning. wel-te-rusren.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-01-2008 18:20 by mental Profiel van mental

het komt wel over als een dreigement. mocht er iemand trillingen voelen dan kan dat, ik ben namelijk heel hard van angst aan het bibberen.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen