IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-01-2008 16:28 by Lionheart Profiel van Lionheart

Mooie overwinning van Sparta.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-01-2008 16:30 by mental Profiel van mental

ik kan er nog steeds niet bij, damnnn dat twente, rotterdamse clubs ligt ze niet echt, LOL.


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-01-2008 18:18 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Yep, mooi voor Sparta


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-01-2008 19:10 by Mark Profiel van Mark

Ach. Excelsior heeft tenminste verloren, toch? Toch?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-01-2008 19:14 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 januari 2008 19:10 schreef Mark het volgende:
Ach. Excelsior heeft tenminste verloren, toch? Toch?
Tenauwernood met 2-1 van PSV ja



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-01-2008 19:17 by mental Profiel van mental

daar kwam psv goed weg idd.nou ja des te beter hehe.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-01-2008 19:18 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik ben wel blij met de huidige stand



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-01-2008 19:20 by mental Profiel van mental

zolang feyenoord geen kampioen wordt zal het me een rotzorg wezen.


Fuck the world and fuck you


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-01-2008 20:40 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 27 januari 2008 16:25 schreef mental het volgende:
YESSSSS!!!! GODVERDOMME FUCKING YESSSSSSSSS!!!!!!




Maar wel gefeliciteerd natuurlijk...


Bareuh...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-01-2008 20:42 by mental Profiel van mental

quote:
Op 27 januari 2008 20:40 schreef De Ulk het volgende:


Maar wel gefeliciteerd natuurlijk...
Dank je. en mogen wij ook eens....wees blij dat emnes em op de lat schoot, twee keer verliezen met 3-1 van een rotterdamse club is natuurlijk helemaal zo lullig he.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-01-2008 1:15 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 januari 2008 20:42 schreef mental het volgende:
Dank je. en mogen wij ook eens....wees blij dat emnes em op de lat schoot, twee keer verliezen met 3-1 van een rotterdamse club is natuurlijk helemaal zo lullig he.


Twente had anders ook nog aardig wat kansen hoor.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-01-2008 7:08 by mental Profiel van mental

Twente ?? twente ?? wat is da ?


Fuck the world and fuck you


Daops
Usericon van Daops
Posted 28-01-2008 10:54 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 26 januari 2008 17:17 schreef Naturens Galleri het volgende:
Wees er maar trots op, tegen Vitesse was het ongetwijfeld de verdienste van W2 zelf maar tegen AZ was het toch profiteren van de wanorde bij AZ. Anyway, dat is ook een kunst, en AZ toch..
Haha, tuurlijk ben ik daar trots op! Voor de winterstop waren wij altijd de ploeg die een tegenstander uit een dal hielp en op de valreep verloor. Voeg daaraan toe dat zowat de halve AZ selectie hier is weggekocht de afgelopen jaren..

Natuurlijk ben ik blij dat er na alle ellende nu eens punten gepakt worden


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2008 16:58 by Mark Profiel van Mark

Het is momenteel echt totale leegloop bij groningen, toch wel erg sneu:

Nevland alsnog naar Fulham

GRONINGEN - Spits Erik Nevland verruilt alsnog FC Groningen voor het Engelse Fulham. Beide clubs bereikten maandag toch nog overeenstemming over de afkoopsom. FC Groningen ontvangt 2,5 miljoen euro voor de 30-jarige Noor.
De club ontvangt nog eens 500.000 euro als Fullham zich dit seizoen weet te handhaven in de Premier League.
De transfer van Nevland ketste eind vorige week nog af. Fulham bood eerst 1,2 en daarna 1,5 miljoen euro, maar dat vond FC Groningen niet genoeg. Uit onvrede over het mislukken van zijn gewenste overstap leverde Nevland zijn aanvoerdersband in bij trainer Ron Jans. De publiekslieveling speelde zondag in De Kuip nog wel mee tegen Feyenoord (1-1).
Nevland, die bezig was aan zijn vierde seizoen in Groningen, is de derde basisspeler die deze maand uit het hoge Noorden vertrekt. Eerder verhuisden Bruno Silva en Rasmus Lindgren naar Ajax.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-01-2008 16:59 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Damn die worden echt helemaal leeggekocht momenteel.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-01-2008 17:01 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

FC Groningen staakt de pogingen Theo Janssen los te weken bij Vitesse. De komst van de linksbenige middenvelder is niet haalbaar. 'De tijd dringt en het heeft geen zin te blijven hangen bij één speler als het niet lukt', legde directeur technische zaken Henk Veldmate uit aan VI.nl.

Groningen, dat Bruno Silva en Rasmus Lindgren onlangs kwijtraakte aan Ajax, wil voor het sluiten van de transfermarkt op 1 februari nog een middenvelder toevoegen aan de selectie. De Braziliaan Pierre Veiga Sodre (20) van Internacional is een optie.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2008 17:03 by Mark Profiel van Mark

Wat mij betreft mogen ze lorenzo davids bij ons komen ophalen voor een leuk prijsje, doen wij er nog een strikje om ook.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-01-2008 18:56 by mental Profiel van mental

dat jullie die gast ooit gekocht hebben is me een raadsel, hehe.


Fuck the world and fuck you


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 28-01-2008 20:06 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 28 januari 2008 16:59 schreef Burzum het volgende:
Damn die worden echt helemaal leeggekocht momenteel.

Ja en oh wat is die Nijland zielig met z'n FC Groningen. Deze gozert is ook alleen maar uit op geld, zie de bonus die de FC krijgt als Nevland naar behoren presteert.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-01-2008 20:21 by mental Profiel van mental

Ja, en maar goedkoop shoppen bij andere clubs, die govert goudglans.


Fuck the world and fuck you


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 29-01-2008 10:45 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 26 januari 2008 19:06 schreef NecRobert het volgende:
Vraag/stelling:

Wat zou de kans zijn dat Guus Hiddink volgend seizoen naar Heerenveen verkast? Ik denk groot:

1. Zijn contract met Rusland loopt na het EK af.
2. Hij ambieert een combi-functie hoofdtrainer/technisch directeur. Verbeek gaat weg en we hebben momenteel geen TD.
3. Assistent bij Rusland Korneev (ex-Heerenveen), die laatst nog op de Abe Lenstra tribune zat, komt mee als veldtrainer.
4. Hiddink zit erg vaak op het terras bij Riemer en Annie in Langweer voor een drankje en een grote sigaar. Het zijn erg goeie vrienden!
5. Verbeek wordt bedankt voor zijn trouwe dienst, terwijl ie het erg goed doet. Erg opvallend natuurlijk! Er ligt dus al lang en breed een nieuw plan klaar. Daar hoef je bij Heerenveen niet voor te vrezen; we zijn PSV niet.
6. Financieel is Guusje allang binnen, dus daar hoeft ie het op zijn leeftijd ook niet meer voor te doen.

Serieus mensen, ik heb het hier gister ff met een Heerenveen supporter over gehad en ik denk echt dat de kans hierop best aanwezig is. Langzaam maar zeker, stap voor stap, is Heerenveen een topclub aan het worden en ik kan me niet voorstellen dat ze straks met een Erwin Koeman of een Jan de Jonge komen aankakken. LET OP MIJN WOORDEN!

Zo.


Die Friezen toch

Wetzel bevestigt toenadering SC Heerenveen

SC Heerenveen heeft VVV-trainer André Wetzel gevraagd naar diens beschikbaarheid voor volgend seizoen. De Friese club staat daarin niet alleen.

'Het klopt dat Heerenveen heeft geïnformeerd naar de status van mijn contract bij VVV', zegt Wetzel in een uitgebreid interview deze week in Voetbal International. 'Zoals nog twee clubs dat hebben gedaan. Maar dat kunnen ze gerust ook nog bij de nodige andere trainers hebben gedaan.'

Wetzel staat 'altijd open voor een nieuwe stap', maar de Haagse coach is ongelukkig over het moment. 'Ik heb mijn selectie onmiddellijk verteld dat ik net zo verrast ben door alle commotie, want het levert wel de nodige onrust op waar ik op dit moment echt niet op zit te wachten.'

VVV en Wetzel hebben de afspraak staan dat de Limburgse club op de hoogte wordt gebracht bij concrete belangstelling. 'We willen het liefst dat André, die hier formidabel presteert, zo lang mogelijk blijft. Het zou spijtig zijn als hij voortijdig zou vertrekken, maar we weten dat er aan spelers én trainers wordt getrokken', zegt voorzitter Hai Berden in De Limburger.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-01-2008 10:53 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Wetzel


spelfout weggehaald...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-01-2008 10:56 by altx Profiel van altx

quote:
Op 29 januari 2008 10:53 schreef varanus het volgende:
Wetzel


Ik vind Wetzel op zich een hartstikke goede trainer (VVV niet de rode lantaarn is een prestatie van formaat)... maar laat dan gewoon Verbeek er zitten...


edit: Als ik Ajax was, had ik by the way al lang Verbeek vast gelegd als trainer voor volgend seizoen.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 29-01-2008 10:57]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-01-2008 11:00 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Wellicht is dit weer zo'n "huh?/uiteindelijk briljante" move van Heerenveen. Meestal krijgen ze het wel voor elkaar daar namelijk.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-01-2008 11:28 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 29 januari 2008 10:56 schreef altx het volgende:
Ik vind Wetzel op zich een hartstikke goede trainer (VVV niet de rode lantaarn is een prestatie van formaat)... maar laat dan gewoon Verbeek er zitten...





Ja, dat bedoel ik...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen