IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-01-2008 23:49 by Lionheart Profiel van Lionheart

Nou, als een team samba voetbal speelt, wat prachtig is om te zien, zou ik ook als supporter van de tegenpartij een blijk van waardering geven.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-01-2008 13:06 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

AZ rekent niet meer op komst Alves
Uitgegeven: 5 januari 2008 11:41
Laatst gewijzigd: 5 januari 2008 12:04

ALKMAAR - Aanvaller Afonso Alves van SC Heerenveen gaat naar alle waarschijnlijkheid niet naar AZ.
ANP2

"Wij haken zo goed als zeker af in deze strijd", liet technisch directeur Marcel Brands van de Alkmaarders zaterdag weten. "De kans dat de transfer niet doorgaat, schat ik op 80 tot 90 procent."

Brands ging er vrijdag nog vanuit dat de overgang van de Braziliaanse spits rond zou komen. "Toen was ik er juist voor 90 procent zeker van dat de transfer wél door zou gaan. Maar het blijkt niet haalbaar. Het is te gecompliceerd. Onderweg komen we steeds nieuwe hobbels tegen. Na het weekeinde zullen we daarover wel meer uitleg geven."

Volgens Brands komt er ook geen andere spits naar AZ. "We wilden de selectie dit weekeinde definitief rond hebben. De trainingen beginnen maandag weer. We gaan na die tijd geen transfers meer doen, daarvoor waarschijnlijk ook niet."


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-01-2008 13:44 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 januari 2008 1:53 schreef Judge M. het volgende:
My thoughts exactly

Bij Utrecht, Twente en NEC hoorde je bijna niks anders. Weg met die takkedingen


Bij Utreg valt het tegenwoordig mee, stuk minder dan afgelopen seizoen(en) in ieder geval.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2008 13:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 5 januari 2008 13:06 schreef varanus het volgende:
AZ rekent niet meer op komst Alves
Uitgegeven: 5 januari 2008 11:41
Laatst gewijzigd: 5 januari 2008 12:04

ALKMAAR - Aanvaller Afonso Alves van SC Heerenveen gaat naar alle waarschijnlijkheid niet naar AZ.
ANP2

"Wij haken zo goed als zeker af in deze strijd", liet technisch directeur Marcel Brands van de Alkmaarders zaterdag weten. "De kans dat de transfer niet doorgaat, schat ik op 80 tot 90 procent."

Brands ging er vrijdag nog vanuit dat de overgang van de Braziliaanse spits rond zou komen. "Toen was ik er juist voor 90 procent zeker van dat de transfer wél door zou gaan. Maar het blijkt niet haalbaar. Het is te gecompliceerd. Onderweg komen we steeds nieuwe hobbels tegen. Na het weekeinde zullen we daarover wel meer uitleg geven."

Volgens Brands komt er ook geen andere spits naar AZ. "We wilden de selectie dit weekeinde definitief rond hebben. De trainingen beginnen maandag weer. We gaan na die tijd geen transfers meer doen, daarvoor waarschijnlijk ook niet."


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-01-2008 13:54 by mental Profiel van mental

oh dus hij gaat toch naar sparta ?


Fuck the world and fuck you


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 05-01-2008 14:13 by mardukfan Profiel van mardukfan

quote:
Op 5 januari 2008 13:54 schreef mental het volgende:
oh dus hij gaat toch naar sparta ?


hahaha sparta krijgt alleen maar afdankertjes zoals Sjaak Polak en Nourdin Boukhari. Kansloos


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-01-2008 14:41 by mental Profiel van mental

quote:
Op 5 januari 2008 14:13 schreef mardukfan het volgende:
hahaha sparta krijgt alleen maar afdankertjes zoals Sjaak Polak en Nourdin Boukhari. Kansloos
ga dood.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-01-2008 23:09 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Haha, nou, de titel werd weer bevestigd in de wedstrijd tegen Inter.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-01-2008 20:46 by Mark Profiel van Mark

Judge, is die Van Gessel van jullie beschikbaar (i.e. geen basisspeler?). Want dan nemen wij hem wel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-01-2008 20:51 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 januari 2008 20:46 schreef Mark het volgende:
Judge, is die Van Gessel van jullie beschikbaar (i.e. geen basisspeler?). Want dan nemen wij hem wel.
Als Molhoek weer terug is dan zit hij zeker op de bank. Ik vind hem dit seizoen tegenvallen en eerlijk gezegd heeft hij het nooit echt gemaakt in Breda op een paar wedstijden centaal achterin na..



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-01-2008 20:56 by Mark Profiel van Mark

Tja, beggars can't be chosers zoals ze zeggen N.E.C. zoekt een speler die achterin en mogelijk ook op het middenveld (links) centraal uit de voeten kan, voor een doenlijk bedrag. We hebben uiteraard geen rode stuiver.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-01-2008 21:34 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 6 januari 2008 20:56 schreef Mark het volgende:
Tja, beggars can't be chosers zoals ze zeggen

Ja, zeggen ze 'chosers' in Engeland?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-01-2008 21:36 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 januari 2008 20:56 schreef Mark het volgende:
Tja, beggars can't be chosers zoals ze zeggen N.E.C. zoekt een speler die achterin en mogelijk ook op het middenveld (links) centraal uit de voeten kan, voor een doenlijk bedrag. We hebben uiteraard geen rode stuiver.
Doe bij degradatie Babos maar weer terug naar Breda en we praten nergens meer over



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-01-2008 21:59 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 januari 2008 21:34 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, zeggen ze 'chosers' in Engeland?


Toetsenbord van mijn laptop is ruk. Choosers uiteraard


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 06-01-2008 22:44 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:

‘Alves krijgt zijn droomtransfer’

Uitgegeven: 6 januari 2008 14:36
Laatst gewijzigd: 6 januari 2008 17:50
AMSTERDAM - Afonso Alves vervolgt zijn carrière bij het Engelse Manchester City. The Sunday Mirror meldt zondag dat de Engelse club bereid is om veertien miljoen pond (18,8 miljoen euro) neer te leggen voor de Braziliaan van Heerenveen.

In de Engelse krant zegt Alves dat het altijd zijn droom is geweest om uit te komen in de Premier League. Volgens de spits kan hij in de topcompetitie een vaste plaats bij het Braziliaanse elftal afdwingen.

“Als ik mij bij het nationale team meld, komen alle andere spelers bij topclubs vandaan. Zij vragen aan mij waar ik speel en beginnen dan hard te lachen”, aldus Alves. “Ik wil op hetzelfde niveau uitkomen.”

Werkvergunning

Begin november toonde de ploeg van de voormalige Engelse bondscoach Sven Goran Eriksson voor het eerst interesse in de topscorer. De subtopper in de Premier League haakte destijds af vanwege moeilijkheden met de werkvergunning.

De Telegraaf berichtte vandaag dat de deal tussen AZ en Heerenveen waarschijnlijk van de baan is vanwege clausule in het contract van Alves. De topscorer van vorig seizoen zou recht hebben op vijftien procent van de transfersom. Heerenveen raakt daarnaast ook nog eens twee miljoen euro kwijt aan de vorige club van Alves, Malmö.

AZ

Marcel Brandts, technisch directeur van AZ, liet zaterdag al weten dat hij het onwaarschijnlijk acht dat de Braziliaan alsnog naar Alkmaar zou komen. “Ik ben er negentig procent zeker van dat de transfer van de baan is”, verklaarde hij. AZ begint maandag aan de voorbereiding op de tweede seizoenshelft.

De club van trainer Louis van Gaal zegt bij de eerste training de selectie voor de rest van het seizoen rond te hebben.

(c)NU Sport



Zozo, 19 miljoen. De hele marktwaarde van de provincie wordt in één klap verdubbeld.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-01-2008 0:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Prima. iig niet naar AZ


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-01-2008 9:35 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 7 januari 2008 0:38 schreef NecRobert het volgende:
Prima. iig niet naar AZ




spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-01-2008 15:34 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

VVV wijst eerste Heerenveen-bod op Amrabat af

07/01/2008 09:04

SC Heerenveen meldde zich als enige club officieel bij VVV-Venlo voor Nordin Amrabat. Vooralsnog is het Friese bod 'te laag'.

SC Heerenveen heeft Amrabat op het oog als versterking voor komend seizoen, zo meldt VVV-directeur Marco Bogers in De Limburger. De onderhandelingen zijn nog niet ten einde. 'Ik verwacht dat ze nog een tweede bod uitbrengen', aldus Bogers.

Amrabat speelde zich in de eerste seizoenshelft in de kijker. De aanvaller, die via FC Omniworld zijn carrière nieuw leven inblies, maakt dit seizoen furore met VVV. Zijn goede spel heeft de interesse van verschillende clubs gewekt, al is SC Heerenveen de enige club die zich officieel heeft gemeld in Venlo.

De twintigjarige Amrabat staat tot medio 2010 onder contract bij VVV. De Limburgers voelen er weinig voor hem in de winterstop te laten gaan.


Nou dan kunnen wij het helemaal wel vergeten


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-01-2008 15:39 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Op de site van Manchester City staat anders nog niks

http://www.mcfc.co.uk/



scotfan
Usericon van scotfan
Posted 07-01-2008 22:53 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 7 januari 2008 15:34 schreef Burzum het volgende:
VVV wijst eerste Heerenveen-bod op Amrabat af

07/01/2008 09:04

SC Heerenveen meldde zich als enige club officieel bij VVV-Venlo voor Nordin Amrabat. Vooralsnog is het Friese bod 'te laag'.

SC Heerenveen heeft Amrabat op het oog als versterking voor komend seizoen, zo meldt VVV-directeur Marco Bogers in De Limburger. De onderhandelingen zijn nog niet ten einde. 'Ik verwacht dat ze nog een tweede bod uitbrengen', aldus Bogers.

Amrabat speelde zich in de eerste seizoenshelft in de kijker. De aanvaller, die via FC Omniworld zijn carrière nieuw leven inblies, maakt dit seizoen furore met VVV. Zijn goede spel heeft de interesse van verschillende clubs gewekt, al is SC Heerenveen de enige club die zich officieel heeft gemeld in Venlo.

De twintigjarige Amrabat staat tot medio 2010 onder contract bij VVV. De Limburgers voelen er weinig voor hem in de winterstop te laten gaan.


Nou dan kunnen wij het helemaal wel vergeten

Hopelijk blijft Amrabat voor VVV behouden. Leuke ploeg. Vind ik een zeer positieve aanwinst voor de eredivisie.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-01-2008 13:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Laat 'm het seizoen daar maar afmaken idd. Daarna mag ie wel naar Friesland komen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-01-2008 10:51 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Verbeek stelt Alves niet meer op
Auteur : André van Bochove . 10 januari 2008 09:53 . 5 Reacties

Of Afonso Alves nu wel of niet vertrekt bij SC Heerenveen maakt trainer Gertjan Verbeek niet uit. De oefenmeester zal de grillige spits uit Brazilië hoe dan ook niet meer opstellen, zo is te lezen in het AD. Verbeek wil vooral de rust in zijn team bewaren en kan het wispelturige gedrag van Alves daarbij niet gebruiken.
'Het boek is gesloten', vertelt Verbeek. 'Vanaf het moment dat hij kenbaar heeft gemaakt weg te willen, is het verhaal over. Dat hij nog geen contract heeft getekend bij AZ of een andere club? Dat interesseert me niet. Ik werk alleen met jongens die met hoofd en hart bij SC Heerenveen zijn en dat geldt niet voor Alves. Hij is er psychisch en fysiek ook niet klaar voor.'

Alves heeft bij het begin van de huidige competitie voor heel wat onrust gezorgd binnen (en buiten) de selectie van Heerenveen. Voor Verbeek reden genoeg om de aanvaller niet meer in zijn team op te nemen. 'Ik zou hem hem misschien nog wel vier wedstrijden kunnen opstellen, maar geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt. Ik wil niet nog een keer overgeleverd zijn aan zijn wispelturige gedrag, zoals in augustus, toen hij plotseling verstek liet gaan voor de wedstrijd tegen Ajax. Dat zorgt alleen maar voor rumoer en ellende.'

Verbeek gaat er vanuit dat er bij afwezigheid van Alves andere spelers zullen zijn die hun kans zullen grijpen. De oefenmeester ziet de tweede seizoenshelft dan ook met vertrouwen tegemoet. 'Er is leven na Alves, dat hebben we al wel aangetoond. Zonder hem hebben we meer gewonnen dan met hem, al zegt dat niet alles, want hij blijft een fenomeen. Hoe dan ook, andere jongens kunnen hun kans grijpen. Ik denk aan Matusiak, Sulejmani en Paulo Henrique.'



spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-01-2008 10:52 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Alves vandaag gepresenteerd door Middlesbrough'
Auteur : André van Bochove . 10 januari 2008 10:49 . 0 Reacties

En maar weer eens een nieuw bericht over Afonso Alves. De meestbesproken voetballer van het afgelopen half jaar zou volgens de Engelse krant The Independent mogelijk vandaag door Middlesbrough als nieuwe aankoop gepresenteerd worden. De club uit de Premier League zou voor de Braziliaanse spits een bedrag van zestien miljoen euro over moeten maken aan de penningmeester van SC Heerenveen.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...





Ik snap er niks meer van.......


spelfout weggehaald...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-01-2008 13:14 by M. Profiel van M.

quote:
Op 10 januari 2008 10:51 schreef varanus het volgende:
Verbeek stelt Alves niet meer op
Auteur : André van Bochove . 10 januari 2008 09:53 . 5 Reacties

Of Afonso Alves nu wel of niet vertrekt bij SC Heerenveen maakt trainer Gertjan Verbeek niet uit. De oefenmeester zal de grillige spits uit Brazilië hoe dan ook niet meer opstellen, zo is te lezen in het AD. Verbeek wil vooral de rust in zijn team bewaren en kan het wispelturige gedrag van Alves daarbij niet gebruiken.
'Het boek is gesloten', vertelt Verbeek. 'Vanaf het moment dat hij kenbaar heeft gemaakt weg te willen, is het verhaal over. Dat hij nog geen contract heeft getekend bij AZ of een andere club? Dat interesseert me niet. Ik werk alleen met jongens die met hoofd en hart bij SC Heerenveen zijn en dat geldt niet voor Alves. Hij is er psychisch en fysiek ook niet klaar voor.'

Alves heeft bij het begin van de huidige competitie voor heel wat onrust gezorgd binnen (en buiten) de selectie van Heerenveen. Voor Verbeek reden genoeg om de aanvaller niet meer in zijn team op te nemen. 'Ik zou hem hem misschien nog wel vier wedstrijden kunnen opstellen, maar geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt. Ik wil niet nog een keer overgeleverd zijn aan zijn wispelturige gedrag, zoals in augustus, toen hij plotseling verstek liet gaan voor de wedstrijd tegen Ajax. Dat zorgt alleen maar voor rumoer en ellende.'

Verbeek gaat er vanuit dat er bij afwezigheid van Alves andere spelers zullen zijn die hun kans zullen grijpen. De oefenmeester ziet de tweede seizoenshelft dan ook met vertrouwen tegemoet. 'Er is leven na Alves, dat hebben we al wel aangetoond. Zonder hem hebben we meer gewonnen dan met hem, al zegt dat niet alles, want hij blijft een fenomeen. Hoe dan ook, andere jongens kunnen hun kans grijpen. Ik denk aan Matusiak, Sulejmani en Paulo Henrique.'



Tjonge, die Verbeek is niet alleen een hele goede trainer, hij is ook een hele goede manager, dat blijkt maar weer eens.

Onbegrijpelijk dat die man geen contractverlenging aangeboden krijgt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-01-2008 13:15 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Strakke actie ja.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen