IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-12-2007 18:01 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Kut tukkers


Against God and Government


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-12-2007 18:04 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 30 december 2007 17:53 schreef Burzum het volgende:
Ja sorry voor je Roel maar dan ben je toch gewoon eerste?

Maar dat verschil is makkeljker in te halen dan 9 punten achterstand.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 30-12-2007 18:20 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

was weer gezellig in het stadion, toen ten rouwelaar uitgleed hehehehe, mooi man. was er tenminste nog iets te zien, verder was zeer matig. maar ach... goed het nieuwjaar in



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-12-2007 18:21 by mental Profiel van mental

ging zijn broekje omlaag ?


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-12-2007 18:35 by Mark Profiel van Mark

*zucht*


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-12-2007 18:37 by mental Profiel van mental

Ik vind trouwens wel dat Ten Rouwelaar behoorlijk goed staat te keepen,dit is echt wel zijn sterkste eredivisie seizoen.meen ik serieus trouwens.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-12-2007 22:28 by Mark Profiel van Mark

Voorzitter is opgestapt, hopelijk nu de weg vrij voor de terugkeer van Marcel Boekhoorn en zijn miljoenen. Van Gaalen of Langedijk for president! Swart oprotten!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-12-2007 22:30 by mental Profiel van mental

Pff dit is echt serieus de laatste keer dat ik de wedstrijden heb gekeken,tenminste, zolang als sjors en sjimmie het blijven presenteren.wat een kwal blijft die Humberto toch, niet normaal meer.

Niet dat iemand er een traan om zal laten dat ik niet meer kijk, maar goed,hehe.


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-12-2007 0:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 30 december 2007 18:20 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
was weer gezellig in het stadion, toen ten rouwelaar uitgleed hehehehe, mooi man. was er tenminste nog iets te zien, verder was zeer matig. maar ach... goed het nieuwjaar in
Wat gebeurde er precies met hem dan? Dat stukje heb ik net gemist...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-12-2007 7:07 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Jammer dat Feyenoord uiteindelijk toch nog gelijkgespeeld heeft, maar aan de samenvatting te zien hebben ze daar nog aardig geluk mee gehad.

Knappe zege van PSV, gaaf doelpunt van Perez!

Schitterend doelpunt van VVV, die 1-1.

Verder geen voetbal gezien dit weekend.



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 31-12-2007 8:40 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

quote:
Op 31 december 2007 0:35 schreef NecRobert het volgende:
Wat gebeurde er precies met hem dan? Dat stukje heb ik net gemist...


nou hij ging half op de bal staan, gleed toen wat weg, waardoor lazovic bijna de bal met een sliding (waarbij hij ten rouwelaar neerhaalde) de goal inschoof. dus dat was grappig :D, daarna lekker joelen als TR aan de bal was.

--

http://www.nu.nl/news/1372730/41/%27Kenneth_Perez_keert_terug_bij_Ajax%27.html

wtf

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 31-12-2007 8:41]



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 31-12-2007 8:55 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Ajax toch de beste van het jaar 2007
31/12/2007 07:30

Ajax kende met vijf punten uit de laatste vijf competitieduels een zwak slot van het kalenderjaar, maar kroonde zich desondanks tot de beste ploeg van 2007.

De Amsterdammers behaalden meer punten (66) dan welke andere club ook, maakten de meeste doelpunten (83) en leden de minste nederlagen (drie).

Ajax speelde dit jaar dertig competitieduels, waarvan het er negentien won en acht gelijkspeelde. Slechts drie keer incasseerde de ploeg een nederlaag: tegen SC Heerenveen (thuis, 0-1), NAC Breda (thuis, 1-3) en Excelsior (uit, 2-1).

Achter Ajax bezetten Roda JC en FC Twente de tweede en derde plek met beiden zestig punten. Landskampioen PSV staat vierde met 58 punten uit 31 duels. De Eindhovenaren speelden één duel minder dan Roda JC en FC Twente.

Opvallend is de lage klassering van Feyenoord, dat op de lijst van 2007 een achtste plaats bezet. De Rotterdammers kenden in de eerste helft van dit kalenderjaar met veertien punten uit evenveel duels een belabberde start.





headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-12-2007 10:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Godver wat een kutteam dat Feyenoord zeg. Na de 0-1 met 10 man in eigen strafschopgebied...wat een topploeg niet?!

Wat dit jaar enorm opvalt is natuurlijk het minieme verschil tussen de top en de subtop in de eredivisie. Eén dezer jaren wordt Twente, Heerenveen of Groningen een keer kampioen, let maar op! Een van deze clubs gaat zelfs dit jaar meestrijden.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2007 11:38 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 31 december 2007 10:23 schreef NecRobert het volgende:
Godver wat een kutteam dat Feyenoord zeg. Na de 0-1 met 10 man in eigen strafschopgebied...wat een topploeg niet?!

Wat dit jaar enorm opvalt is natuurlijk het minieme verschil tussen de top en de subtop in de eredivisie. Eén dezer jaren wordt Twente, Heerenveen of Groningen een keer kampioen, let maar op! Een van deze clubs gaat zelfs dit jaar meestrijden.


Ik vind het wel leuk dat alles zo dicht bij elkaar zit.


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-12-2007 11:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja zeker!
Ik zag gister op tv dat Heerenveen 1. de meeste schoten heeft gelost (zowel totaal als schoten op doel) en 2. de meeste corners heeft gehad van iedereen. Meest aanvallende ploeg dus. Als ze zo doorgaan denk ik écht dat ze in de top 3 kunnen komen! Alleen nu nog die domme, onnodige nederlagen zien te voorkomen (De Graafschap, Twente, Utrecht...allen thuis) en dan komt het helemaal goed

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 31-12-2007 11:42]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2007 11:43 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 31 december 2007 11:42 schreef NecRobert het volgende:
Ja zeker!
Ik zag gister op tv dat Heerenveen 1. de meeste schoten heeft gelost (zowel totaal als schoten op doel) en 2. de meeste corners heeft gehad van iedereen. Meest aanvallende ploeg dus. Als ze zo doorgaan denk ik écht dat ze in de top 3 kunnen komen! Alleen nu nog die domme, onnodige nederlagen zien te voorkomen (De Graafschap, Twente, Utrecht...allen thuis) en dan komt het helemaal goed




spelfout weggehaald...


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 31-12-2007 15:27 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 31 december 2007 8:40 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:

http://www.nu.nl/news/1372730/41/%27Kenneth_Perez_keert_terug_bij_Ajax%27.html

wtf
die hadden ze nooit moeten laten gaan, dus goed als ie terug komt.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-12-2007 15:42 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 30 december 2007 18:01 schreef Rotzak het volgende:
Kut tukkers




Bareuh...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-12-2007 15:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Scheringa: "Bedrag Alves buitencategorie"
Dirk Scheringa heeft grote twijfels of hij Afonso Alves wel naar Alkmaar wil halen. In De Telegraaf van maandag laat de voorzitter van AZ weten de prijs, die de sc Heerenveen-topschutter moet kosten, wel erg hoog te vinden.

"Afonso Alves is eigenlijk een grote stap te ver. Wij moeten toe naar de situatie, dat we hem zelf ontdekken op 18-jarige leeftijd. Maar dat is voor de lange termijn. Voor de korte termijn geldt, dat we een afweging moeten maken", aldus de twijfelende AZ-preses.

De uitlatingen van coach Louis van Gaal, die stelde Alves graag in zijn ploeg te willen hebben, zijn volgens Scheringa dan ook niet slim. "Hoe zeg ik dat diplomatiek? Zijn uitspraken kunnen beter niet in de krant staan. Het schept verwachtingen."

Volgens de voorzitter is Alves een goede speler, eentje uit de buitencatergorie. "Ja, ook qua prijs. We merken nu, èn dat geldt voor alle ambitieuze Nederlandse clubs, dat het moeilijk is om een topspeler te halen."

Overigens ontkende Scheringa in het AD dat Van Gaal gedreigd zou hebben op te stappen, mocht Alves niet komen.
haha dit vind ik zo gaaf om te lezen he! Alsof een verwend kind geen Playstation krijgt omdat mams het toch te duur vind. Ja, het is dokken of de eeuwige middenmoot, Scheringa!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2007 19:17 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ghehe....


spelfout weggehaald...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 31-12-2007 19:50 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Perez terug bij Ajax

AMSTERDAM - PSV'er Kenneth Perez keert in januari terug naar Ajax. De Deense middenvelder heeft maandag bij de Amsterdammers een contract getekend tot juli 2009.

Ajax heeft met PSV een mondelinge overeenkomst bereikt over de transfersom.

Mooi man! Wat een beleid!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 31-12-2007 21:12 by altx Profiel van altx

quote:
Op 31 december 2007 19:50 schreef Psychonaut het volgende:
Perez terug bij Ajax

AMSTERDAM - PSV'er Kenneth Perez keert in januari terug naar Ajax. De Deense middenvelder heeft maandag bij de Amsterdammers een contract getekend tot juli 2009.

Ajax heeft met PSV een mondelinge overeenkomst bereikt over de transfersom.

Mooi man! Wat een beleid!


Van Ajax of van PSV?


Perez ging weg omdat hij van Ten Cate geen basisplaats kreeg, maar die is nu opgerot.

Wel bizar dat hij weg gaat bij PSV, nu Vergoossen als interim bij PSV aan de slag gaat, want die kennen elkaar nog en volgens mij zou hij onder Vergoossen sowieso wel in de basis staan. Maar je moet maar afwachten natuurlijk of Stevens daar ook zo over denkt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-12-2007 21:16 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Volgens mij hebben Stevens en Vergosen meer vertrouwen in Aissati



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2008 16:38 by mental Profiel van mental

hahaha, dit is echt zo fucking sneu, van ajax en perez, niet normaal meer.zoiets doe je toch niet ? kom op zeg.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-01-2008 16:41 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hoeveel geld is er eigenlijk mee gemoeid nu Perez weer terug gaat naar Ajax?

Neem aan dat het meer is dan de 1,8 miljoen die PSV destijds aan Ajax betaalde.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen