IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-01-2008 20:31 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 20 januari 2008 18:20 schreef mental het volgende:
het komt wel over als een dreigement. mocht er iemand trillingen voelen dan kan dat, ik ben namelijk heel hard van angst aan het bibberen.

Rot toch op, homo. Wees blij met deze overwinning.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-01-2008 21:05 by mental Profiel van mental

quote:
Op 20 januari 2008 20:31 schreef WhiteRider het volgende:
Rot toch op, homo. Wees blij met deze overwinning.
Val dood of bemoei je er niet mee, zielepoot.


Fuck the world and fuck you


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-01-2008 21:10 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Als alle hooligans in deze draad zich ff rustig willen houden!

AJAX!


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-01-2008 21:13 by mental Profiel van mental

Hij is nu al bang dat PSV het kampioenschap mis gaat lopen, onze WR. ja WR, we komen eraan hoor! binnekort mag je ploegje tegen de enige echte rood witte helden !


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-01-2008 15:02 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Macedoniër kan FC Utrecht niet overtuigen

21/01/2008 14:21

Nderim Nedzipi keert zonder contract terug naar Macedonië. De middenvelder kon tijdens een stage bij FC Utrecht onvoldoende overtuigen.

Volgens trainer Willem van Hanegem kwam Nedzipi niet zozeer tekort, maar voegt de 23-jarige linkspoot weinig toe aan de huidige selectie van FC Utrecht.

Nedzipi stond onder meer onder contract bij Hertha BSC en VfL Wolfsburg, maar speelde bij die clubs geen officiële wedstrijden. Momenteel komt hij uit voor FC Rabotnicki in Macedonië.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-01-2008 15:04 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ook Nevland wil weg bij Groningen
Auteur : Alex van Gessel . 21 januari 2008 11:50 . 24 Reacties

Erik Nevland is de volgende die per direct weg wil bij FC Groningen. De Noor heeft een aanbieding van Fulham op zak.
'Het is altijd mijn droom geweest in de Premier League te spelen. Dit is de kans van mijn leven', aldus Nevland tegenover het Dagblad van het Noorden. Hij vervolgt: 'Ik begrijp goed dat het voor FC Groningen een moeilijke beslissing is om mij te laten vertrekken, maar ik word dit kalenderjaar 31. Het liefst zou ik het seizoen afmaken bij FC Groningen, maar dat kan niet. Het is nu of nooit. Ik hoop dat ze mij laten vertrekken en ik vind ook dat ik dat verdien'.

De Scandinavische spits ligt nog tot medio 2010 vast in Groningen. Hij kan in Engeland vier à vijf maal zoveel bijschrijven per maand. Algemeen directeur Hans Nijland sprak na de wedstrijd tegen FC Twente, 3-1 verlies, nog even met de Noor: 'De standpunten zijn duidelijk. Wij begrijpen dat dit voor Erik een enorme kans is en hij begrijpt ook dat wij hem eigenlijk niet kunnen missen. Morgen (vandaag, red.) steken we de koppen opnieuw bij elkaar om deze situatie te bespreken', aldus Nijland. Er is echter nog geen contact tussen de clubs: 'Zolang wij nog niks hebben gehoord weten wij ook niet waar we ja of nee tegen kunnen zeggen'.

Mocht Nevland vertrekken is dat niet de enige basisklant die Groningen zal verliezen. Het boek Bruno Silva is voor trainer Ron Jans gesloten. De Uruguayaan wil naar Ajax en heeft zich onmogelijk gemaakt door geen wedstrijden meer te willen spelen. Jans: 'Wat mij betreft mag hij vertrekken. En het liefst zo snel mogelijk. Ik ben de hele situatie meer dan zat'.


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-01-2008 15:10 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja clubliefde bestaat helaas niet meer

Hoewel wij hadden JP de Jong


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-01-2008 15:10 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 21 januari 2008 15:10 schreef Burzum het volgende:
Ja clubliefde bestaat helaas niet meer




Jawel hoor, Pranjic


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-01-2008 15:12 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 januari 2008 15:10 schreef varanus het volgende:
Jawel hoor, Pranjic


Laat hem eerst die 14 seizoenen van JP de Jong overtreffen dan praten we verder


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-01-2008 15:17 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 21 januari 2008 15:12 schreef Burzum het volgende:
Laat hem eerst die 14 seizoenen van JP de Jong overtreffen dan praten we verder


Okee


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-01-2008 15:18 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 januari 2008 15:17 schreef varanus het volgende:
Okee


Hehe hoe oud is die gast? Gaat hij niet meer redden denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-01-2008 15:18]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-01-2008 15:20 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Weet ik zo niet, maar hij is nog vrij jong hoor.


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-01-2008 15:24 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 januari 2008 15:20 schreef varanus het volgende:
Weet ik zo niet, maar hij is nog vrij jong hoor.


Even op vi gekeken, hij is 26. Speelt nu 3 seizoenen bij Heerenveen dus dan heeft hij er nog 11 te gaan. Zou hij tot zijn 38e bij Heerenveen moeten spelen lijkt me toch teveel van het goede.



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-01-2008 15:24]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2008 15:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 21 januari 2008 15:10 schreef Burzum het volgende:
Ja clubliefde bestaat helaas niet meer

Hoewel wij hadden JP de Jong


Ach, kijk naar Timmy Simons

je hebt er nog wel


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-01-2008 15:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 januari 2008 15:24 schreef Hypnos het volgende:
Ach, kijk naar Timmy Simons

je hebt er nog wel


Ja ok, ze zijn er maar het zijn er toch heel erg weinig die lang bij dezelfde club blijven.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 21-01-2008 15:57 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 21 januari 2008 15:04 schreef varanus het volgende:
Ook Nevland wil weg bij Groningen
Auteur : Alex van Gessel . 21 januari 2008 11:50 . 24 Reacties

Erik Nevland is de volgende die per direct weg wil bij FC Groningen. De Noor heeft een aanbieding van Fulham op zak.
'Het is altijd mijn droom geweest in de Premier League te spelen. Dit is de kans van mijn leven', aldus Nevland tegenover het Dagblad van het Noorden. Hij vervolgt: 'Ik begrijp goed dat het voor FC Groningen een moeilijke beslissing is om mij te laten vertrekken, maar ik word dit kalenderjaar 31. Het liefst zou ik het seizoen afmaken bij FC Groningen, maar dat kan niet. Het is nu of nooit. Ik hoop dat ze mij laten vertrekken en ik vind ook dat ik dat verdien'.

De Scandinavische spits ligt nog tot medio 2010 vast in Groningen. Hij kan in Engeland vier à vijf maal zoveel bijschrijven per maand. Algemeen directeur Hans Nijland sprak na de wedstrijd tegen FC Twente, 3-1 verlies, nog even met de Noor: 'De standpunten zijn duidelijk. Wij begrijpen dat dit voor Erik een enorme kans is en hij begrijpt ook dat wij hem eigenlijk niet kunnen missen. Morgen (vandaag, red.) steken we de koppen opnieuw bij elkaar om deze situatie te bespreken', aldus Nijland. Er is echter nog geen contact tussen de clubs: 'Zolang wij nog niks hebben gehoord weten wij ook niet waar we ja of nee tegen kunnen zeggen'.

Mocht Nevland vertrekken is dat niet de enige basisklant die Groningen zal verliezen. Het boek Bruno Silva is voor trainer Ron Jans gesloten. De Uruguayaan wil naar Ajax en heeft zich onmogelijk gemaakt door geen wedstrijden meer te willen spelen. Jans: 'Wat mij betreft mag hij vertrekken. En het liefst zo snel mogelijk. Ik ben de hele situatie meer dan zat'.


Zover ik de reacties in het noorden lees is er veel meer begrip voor Erik Nevland dan voor de situaties met Suarez/Silva. En Erik wordt al bijna 31, heeft veel voor de FC betekend, die kans om nog in Engeland aan de slag te komen wordt door het meerendeel hier in Groningen gegunt.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-01-2008 19:06 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Alves spant arbitragezaak aan tegen AZ
Uitgegeven: 21 januari 2008 17:41

ZEIST - Afonso Alves heeft bij de KNVB een spoedarbitragezaak aangespannen tegen AZ. De voetbalbond maakte maandag bekend dat Pim de Vos, advocaat van Alves, een verzoek daartoe heeft ingediend.
ANP

De Braziliaanse spits wil dat het contract dat hij bij de club in Alkmaar heeft getekend, ongeldig wordt verklaard. Op de overeenkomst ontbreekt de handtekening van zijn advocaat.

Ontbinding van het contract met AZ zou de weg openen naar een overgang naar Middlesbrough. Trainer Gareth Southgate van de Engelse club zei maandag nog altijd op de komst van de topschutter te hopen.


spelfout weggehaald...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-01-2008 19:09 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 januari 2008 19:06 schreef varanus het volgende:
Alves spant arbitragezaak aan tegen AZ
Uitgegeven: 21 januari 2008 17:41

ZEIST - Afonso Alves heeft bij de KNVB een spoedarbitragezaak aangespannen tegen AZ. De voetbalbond maakte maandag bekend dat Pim de Vos, advocaat van Alves, een verzoek daartoe heeft ingediend.
ANP

De Braziliaanse spits wil dat het contract dat hij bij de club in Alkmaar heeft getekend, ongeldig wordt verklaard. Op de overeenkomst ontbreekt de handtekening van zijn advocaat.

Ontbinding van het contract met AZ zou de weg openen naar een overgang naar Middlesbrough. Trainer Gareth Southgate van de Engelse club zei maandag nog altijd op de komst van de topschutter te hopen.


Als ik AZ was, had ik dat contract al lang en breed verscheurd...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-01-2008 19:27 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Wat is dat toch met die Zuid-Amerikanen? Tering zeg.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-01-2008 19:28 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Het gaat om principes (je houdt je aan het contract) en het gaat om geld. Dus het lijkt me duidelijk dat je als AZ zijnde niet het contract gaat verscheuren


"This one is older than shit, heavier than time!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-01-2008 23:06 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 januari 2008 19:28 schreef 0Tolerence het volgende:
Het gaat om principes (je houdt je aan het contract) en het gaat om geld. Dus het lijkt me duidelijk dat je als AZ zijnde niet het contract gaat verscheuren


Serieus?

Natuurlijk laat je Alves opdraaien voor een lekker malse boete vanwege contractbreuk, maar je gaat zo'n flapdrol en onruststoker natuurlijk niet echt aan zijn contract houden. (Of de sfeer bij AZ moet al niet meer slechter kunnen...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-01-2008 23:07 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Nu dat hele verhaal met AZ niet doorgaat (waar ik gemakshalve even vanuit ga) wordt het voor AZ wel bijzonder lastig. Ingeval ze de inhaalwedstrijd winnen, staan ze op 31 punten. Ofwel: plaats 9 (!!) in plaats van 11.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2008 23:09 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 21 januari 2008 23:06 schreef altx het volgende:
Serieus?



Ik denk dat dat nou sarcasme heet


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-01-2008 23:12 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 januari 2008 23:09 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat dat nou sarcasme heet


Van mij bedoel je dan?

Die reply van ZeroTolerance verdient eerder een Captain Obvious plaatje.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2008 23:13 by Mark Profiel van Mark

Je moet er ook wel een bijzetten natuurlijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen