IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 19-01-2008 12:17 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 18 januari 2008 22:39 schreef Judge M. het volgende:
Gewoon doen wat je moet doen. Dat doen wij morgen ook en dan staan de stillems weer fijn onderaan
De bekende Bredase zelfoverschatting Ik zeg niet dat we met 3 punten weggaan, maar een derby blijft toch altijd speciaal. Was laatst in Tilburg niet echt onder de indruk van NAC, ploegen ontliepen elkaar niet.

In ieder geval een vol uitvak, come on Willem II!!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 19-01-2008 13:46 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 19 januari 2008 10:08 schreef mardukfan het volgende:
Welke Rotterdamse ploeg draagt ook alweer de rode lantaarn in de competitie? is dat niet jouw clubje Sparta mental?!


Ik moet zeggen dat ik gisteren liever elke willekeurige wedstrijd van Sparta had zitten kijken dan naar de wanprestatie van Feyenoord. Ongelooflijk hoe ze 'voetbalden'. Lee, Buijs (wel een aardig doelpunt), Hofland, Bruins, Lucius, het was allemaal even slecht (ok, Lee was nog iets slechter dan de rest ). Alleen De Cler, Makaay en Van Bronckhorst waren lichtpuntjes. Wijnaldum had wel een geinige invalbeurt, maar kon ook niet genoeg brengen om het aan het einde enigszins spannend te maken.

Bah.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-01-2008 14:06 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 januari 2008 21:29 schreef Judge M. het volgende:
Het gaat goedkomen met Feyedinges in de 2de helft hoor: Michael Mols komt in de ploeg!





Whahahaha


Niets mis met Mols.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-01-2008 14:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 januari 2008 14:06 schreef Burzum het volgende:
Niets mis met Mols.
15 jaar geleden niet nee



mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 19-01-2008 14:09 by mardukfan Profiel van mardukfan

quote:
Op 19 januari 2008 13:46 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik moet zeggen dat ik gisteren liever elke willekeurige wedstrijd van Sparta had zitten kijken dan naar de wanprestatie van Feyenoord. Ongelooflijk hoe ze 'voetbalden'. Lee, Buijs (wel een aardig doelpunt), Hofland, Bruins, Lucius, het was allemaal even slecht (ok, Lee was nog iets slechter dan de rest ). Alleen De Cler, Makaay en Van Bronckhorst waren lichtpuntjes. Wijnaldum had wel een geinige invalbeurt, maar kon ook niet genoeg brengen om het aan het einde enigszins spannend te maken.

Bah.


Dat klopt wellicht. Het gaat me meer om het feit dat mental altijd loopt te zeiken over andere clubs, maar dat Sparta helemaal niets laat zien en dus laatste staat. Wat betreft Feijenoord heb je helemaal gelijk, het is de laatste tijd niet echt om aan te zien.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 19-01-2008 15:01 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 19 januari 2008 14:09 schreef mardukfan het volgende:
Dat klopt wellicht. Het gaat me meer om het feit dat mental altijd loopt te zeiken over andere clubs, maar dat Sparta helemaal niets laat zien en dus laatste staat. Wat betreft Feijenoord heb je helemaal gelijk, het is de laatste tijd niet echt om aan te zien.

Hij verstopt zich echter niet onder steen zoals vele kakkerlakkers hierzo.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-01-2008 15:52 by MetalJan Profiel van MetalJan

Ik ben ook voor Feyenoord, maar het was idd erg slecht gister. Heb het na de 2-0 ook niet echt meer gekeken hehe. Toen ik na 70 minuten nog eens ging kijken was het nog steeds 2-0. Het was wel een fraaie treffer van Buijs, vond ik. Maarja, dan maar de beker winnen!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2008 17:12 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 januari 2008 14:09 schreef mardukfan het volgende:
Dat klopt wellicht. Het gaat me meer om het feit dat mental altijd loopt te zeiken over andere clubs, maar dat Sparta helemaal niets laat zien en dus laatste staat. Wat betreft Feijenoord heb je helemaal gelijk, het is de laatste tijd niet echt om aan te zien.
Jij moet je tering bek houden, omdat het enige wat je tot nu toe gedaan hebt in dit topic, is op mij af te geven en onzin posten.ik loop helemaal niet af te geven op andere clubs, enkel op feyenoord, en je weet vast wel waarom aangezien jij zo'n walgelijke nietzeggende pleuris kakkerlak bent. zeg eens eeltpik, heb je ooit die graftombe van jullie weleens in het echt gezien of volg je alles alleen via de wedstrijden en teletekst ? homo.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-01-2008 17:14 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 januari 2008 17:12 schreef mental het volgende:
zeg eens eeltpik, heb je ooit die graftombe van jullie weleens in het echt gezien of volg je alles alleen via de wedstrijden en teletekst ? homo.


Volgens mij gaat hij ook naar wedstrijden, maar ik kan me vergissen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2008 17:16 by mental Profiel van mental

nergens zien staan. ach die post van m zal wel uit frustratie zijn, het is dan ook erg kut om te moeten zien dat je top aankoop ( makaay ) bijna net zoveel doelpunten heeft als den ouden.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-01-2008 17:17 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

11 doelpunten, zo slecht is dat niet hoor


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-01-2008 17:17 by Mark Profiel van Mark

Van Burgerking heeft er 5...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2008 17:17 by mental Profiel van mental

Voor een den ouden niet. voor superspits makaay wel.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-01-2008 17:20 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 januari 2008 17:17 schreef mental het volgende:
Voor een den ouden niet. voor superspits makaay wel.


Mja als je geen bruikbare ballen krijgt dan kun je ook moeilijk scoren, denk dat dat eerder het probleem is.

Bedoel als hij ze er bij Bayern wel inschiet...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-01-2008 17:23 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 januari 2008 17:20 schreef Burzum het volgende:
Mja als je geen bruikbare ballen krijgt dan kun je ook moeilijk scoren, denk dat dat eerder het probleem is.

Bedoel als hij ze er bij Bayern wel inschiet...


Moet je voor de grap hier eens kijken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roy_Makaay


Hij zit nu pakweg op zijn normale gemiddelde.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2008 17:24 by mental Profiel van mental

Bovendien zal ik voor mardukfan's plezier ook nog even zeiken op mijn eigen clubje : Ik snap niet dat ze die janssen van vitesse moeten hebben, iedereen kan zien dat iemand die zolang geen wedstrijden heeft gespeeld geen wedstrijden kan spelen die alles vragen ??? denken ze nou echt dat die gast zoveel beter is als een van bueren of een schenkel ?


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-01-2008 17:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 januari 2008 17:23 schreef altx het volgende:

Hij zit nu pakweg op zijn normale gemiddelde.


Ow inderdaad, ik dacht dat hij daar veel meer scoorde, valt ook mee dan. Sterker nog, waarschijnlijk gaat hij daar dan boven komen dit seizoen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-01-2008 17:25 by Mark Profiel van Mark

Ruim 1 op 2 is toch niet onaardig voor een spits? Okee, het is geen Kezman, maar als hij er dit seizoen 20 inlegt mag Feyenoord niet klagen hoor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2008 17:25 by mental Profiel van mental

Even om voor mardukfan aan te geven dat ik dus wel degelijk ook zeik op mijn eigen club, ben je nou blij, kakkerlak ?


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-01-2008 17:26 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 januari 2008 17:25 schreef Mark het volgende:
Ruim 1 op 2 is toch niet onaardig voor een spits? Okee, het is geen Kezman, maar als hij er dit seizoen 20 inlegt mag Feyenoord niet klagen hoor.


Mee eens ja, maar dat gaat hij ook wel halen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-01-2008 17:29 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 januari 2008 17:24 schreef mental het volgende:
Bovendien zal ik voor mardukfan's plezier ook nog even zeiken op mijn eigen clubje : Ik snap niet dat ze die janssen van vitesse moeten hebben


Pas maar op dat die gozer niet dood neervalt zodra hij een sprint inzet. Had toch hartproblemen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-01-2008 17:30 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 19 januari 2008 17:12 schreef mental het volgende:
Jij moet je tering bek houden, omdat het enige wat je tot nu toe gedaan hebt in dit topic, is op mij af te geven en onzin posten.ik loop helemaal niet af te geven op andere clubs, enkel op feyenoord, en je weet vast wel waarom aangezien jij zo'n walgelijke nietzeggende pleuris kakkerlak bent. zeg eens eeltpik, heb je ooit die graftombe van jullie weleens in het echt gezien of volg je alles alleen via de wedstrijden en teletekst ? homo.


quote:
Op 19 januari 2008 17:16 schreef mental het volgende:
nergens zien staan. ach die post van m zal wel uit frustratie zijn, het is dan ook erg kut om te moeten zien dat je top aankoop ( makaay ) bijna net zoveel doelpunten heeft als den ouden.



Haha, volgens mij ben jij juist die frusti is met je getier.

Verder ben je wel lief hoor.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2008 17:34 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 januari 2008 17:30 schreef Lionheart het volgende:
Haha, volgens mij ben jij juist die frusti is met je getier.

Verder ben je wel lief hoor.
Ik liet me even gaan, heb ik vaak als een kakkerlak onwaarheden verteld over me.

en ik vind jouw ook lief hoor.

@Mark : klopt ja, en daarom snap ik het ook niet dat ze dat een versterking vinden. maar goed, maybe speelt ie straks wel heel erg goed,veel slechter dan een schenkel of een van bueren krijg je ze toch niet dus we zullen het zien, hehe.


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-01-2008 17:34 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 januari 2008 17:29 schreef Mark het volgende:
Pas maar op dat die gozer niet dood neervalt zodra hij een sprint inzet. Had toch hartproblemen?


Ik zat me al de hele tijd af te vragen over wie het nu ging, want de enige Janssen (met dubbel s) bij Vitesse heet Theo van zijn voornaam.

Maar Michael Jansen wordt dus bedoeld blijkbaar.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2008 18:12 by mental Profiel van mental

Oh ja, mardukfan, supporter zijn van een grote club is altijd makkelijk, he knul.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen