IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-02-2008 18:56 by mental Profiel van mental

Maaskant, brrr, met die engnek zou ik nog niet dood gezien willen worden. ik hoop niet dat hij t wordt voor jullie... we schijne weer prachtig over en weer gezongen te hebben, nac Supporters en Sparta rotterdam supporters, zoals altijd hehe. door family shit kon ik er niet bij zijn woensdag...


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-02-2008 19:08 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 7 februari 2008 18:54 schreef WhiteRider het volgende:
Ben benieuwd zaterdag, tegen Heerenveen. Ik denk dat dit de zwaarste wedstrijd van het seizoen is, Heerenveen is in ieder geval een van de drie clubs die van PSV heeft gewonnen. Buiten dat heb ik Heerenveen hoger zitten dan Feyenoord en Ajax.

Als PSV wint, zijn ze kampioen, denk ik.


Ben ook verdomde neuwsgierig. Kan alleen helaas deze keer de wedstrijd niet zien. Maar als Heerenveen zo blijft voetballen zoals ze de afgelopen tijd doen, dan is alles mogelijk, van beide kanten welteverstaan. Maar natuurlijk hoop ik dat Heerenveen wint


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-02-2008 19:13 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 7 februari 2008 18:54 schreef WhiteRider het volgende:
Ben benieuwd zaterdag, tegen Heerenveen. Ik denk dat dit de zwaarste wedstrijd van het seizoen is, Heerenveen is in ieder geval een van de drie clubs die van PSV heeft gewonnen. Buiten dat heb ik Heerenveen hoger zitten dan Feyenoord en Ajax.

Als PSV wint, zijn ze kampioen, denk ik.


Salonremise zeg ik.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-02-2008 19:16 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 7 februari 2008 19:13 schreef Lionheart het volgende:
Salonremise zeg ik.

Eh, die kans lijkt me bijzonder klein. :')


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-02-2008 19:20 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Een gelijkspel zou me opzich nog niet eens zo erg verbazen...


spelfout weggehaald...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-02-2008 19:36 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Nee, maar een salonremise zie ik niet gebeuren.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-02-2008 20:20 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 7 februari 2008 19:36 schreef WhiteRider het volgende:
Nee, maar een salonremise zie ik niet gebeuren.


Nee, dat zeker niet.


spelfout weggehaald...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-02-2008 21:12 by M. Profiel van M.

quote:
Op 7 februari 2008 19:08 schreef varanus het volgende:
Ben ook verdomde neuwsgierig. Kan alleen helaas deze keer de wedstrijd niet zien. Maar als Heerenveen zo blijft voetballen zoals ze de afgelopen tijd doen, dan is alles mogelijk, van beide kanten welteverstaan. Maar natuurlijk hoop ik dat Heerenveen wint

+1

Go Heerenveen!!! Sympathiek clubje, geweldige talenten altijd. Ik hoop dat ze voor een verrassing gaan zorgen! (al verwacht ik 2-0 o.i.d. voor PSV)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-02-2008 21:15 by altx Profiel van altx

quote:
Op 7 februari 2008 19:08 schreef varanus het volgende:
Ben ook verdomde neuwsgierig. Kan alleen helaas deze keer de wedstrijd niet zien. Maar als Heerenveen zo blijft voetballen zoals ze de afgelopen tijd doen, dan is alles mogelijk, van beide kanten welteverstaan. Maar natuurlijk hoop ik dat Heerenveen wint


Als Heerenveen zo blijft voetballen...

dan wordt Verbeek waarschijnlijk op staande voet ontslagen in plaats van dat hij het seizoen mag afmaken... Ik snap die gasten daar echt niet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-02-2008 21:16 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 februari 2008 21:15 schreef altx het volgende:
Als Heerenveen zo blijft voetballen...

dan wordt Verbeek waarschijnlijk op staande voet ontslagen in plaats van dat hij het seizoen mag afmaken... Ik snap die gasten daar echt niet...


Inderdaad behoorlijk vaag, bij NAC zelfde verhaal trouwens.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-02-2008 21:43 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 februari 2008 18:16 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Ongeacht of het een geweldige keuze is lijkt Maaskant meer voor de hand liggend. Heeft een band met NAC, woont in Breda, wil graag komen, contract loopt ook af en voor NAC ook niet onbelangrijk: betaalbaar.
Jij hebt ook een band met NAC, jij woont ook in Breda, jij wilt ook vast komen en meer vangen dan bij je huidige baas kun je er ook vast wel zonder dat NAC er failliet doorgaat. En belangrijker: jij hebt nog nooit een ploeg laten degraderen

Ik stem voor jou



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-02-2008 22:25 by Mark Profiel van Mark

Robert Maaskant

Allejezus ik mag hopen voor jullie van niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 07-02-2008 23:52 by Vampire Ricardo Profiel van Vampire Ricardohttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 7 februari 2008 18:56 schreef mental het volgende:
Maaskant, brrr, met die engnek zou ik nog niet dood gezien willen worden. ik hoop niet dat hij t wordt voor jullie...

Ik probeer vrij realistisch te zijn, kijkend ook naar het totaalplaatje wat ons bestuur en TD naar voren heeft gebracht in hun beleidsplan + financiele situatie. Zwart/wit gezien krijgt Maaskant aardig wat keren "Check" achter z'n naam. Ik geef toe dat hij het alles of niets is bij de clubs die hij tot nu toe heeft getraind. Nu laat ie MVV weer aardig voetballen...Ben wel benieuwd of ie nu daadwerkelijk een NAC tattoo heeft...

quote:
we schijne weer prachtig over en weer gezongen te hebben, nac Supporters en Sparta rotterdam supporters, zoals altijd hehe. door family shit kon ik er niet bij zijn woensdag...

Hopelijk gaat dat ook niet weg, kunnen we nog flink wat potjes om de Andro Knel bokaal spelen.

quote:
Op 7 februari 2008 21:43 schreef Judge M. het volgende:
Jij hebt ook een band met NAC, jij woont ook in Breda, jij wilt ook vast komen en meer vangen dan bij je huidige baas kun je er ook vast wel zonder dat NAC er failliet doorgaat. En belangrijker: jij hebt nog nooit een ploeg laten degraderen

Ik stem voor jou

Laatst hoorde ik iemand op tv zeggen dat je door de speelwijze van de ploeg meestal kan zien wat de achtergrond is van de trainer (moest er ook meteen aan denken dat keepers meestal geen toptrainers worden). NAC speelt op dit moment inderdaad als een solide, sterke doch simpele voorstopper. Als ik trainer van NAC zou worden dan komen de liefhebbers van spelers als Cor Lems, Roy Keane, Dennis Wise, Cees Schapendonk en Gerard den Haan aan hun trekken!
Eerste transfer: Ferrie Bodde



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2008 0:06 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 februari 2008 23:52 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Cees Schapendonk en Gerard den Haan


Goftert! Dat waren nog eens tijden



Daops
Usericon van Daops
Posted 08-02-2008 10:36 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 7 februari 2008 23:52 schreef Vampire Ricardo het volgende:Ben wel benieuwd of ie nu daadwerkelijk een NAC tattoo heeft...
Nee, heeft ie destijds na alle geruchten bij ons op een supportersavond laten zien

Tja, Maaskant.. heeft inderdaad een grillige reputatie. Met eredivisieploegen heeft ie nooit veel gepresteerd. Lijkt me voor jullie nou niet echt een vooruitgang tov Brandts.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-02-2008 18:45 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

lle ogen gericht op SC Heerenveen
Uitgegeven: 8 februari 2008 12:18
Laatst gewijzigd: 8 februari 2008 12:26

RIJSWIJK - In voetbalminnend Nederland zijn alle ogen komend weekeinde gericht op SC Heerenveen. De Friese ploeg kan de strijd om de landstitel weer een beetje spannend maken. De verrassende nummer drie van de eredivisie gaat zaterdag op bezoek bij de soevereine koploper PSV.
ANP

SC Heerenveen staat negen punten achter op de titelverdediger, nummer twee Ajax acht. De Amsterdamse formatie speelt zondag de zware uitwedstrijd tegen Roda JC, dat uit de laatste competitieduels slechts twee punten vergaarde.

PSV is onder interim-trainer Sef Vergoossen nog ongeslagen. De Eindhovense ploeg maakte in het nieuwe jaar vooral indruk in de grote wedstrijden. Feyenoord (0-1), Ajax (0-2) en AZ (0-2) moesten op eigen veld hun meerdere erkennen in de lijstaanvoerder, die met Vergoossen op de bank alleen bij VVV-Venlo punten inleverde (1-1).

Alves

SC Heerenveen verloor eind december bij Roda JC voor de laatste keer (1-0). Daarna is de ploeg van de scheidende trainer Gertjan Verbeek naar een uitstekende vorm gegroeid. De laatste vier overwinningen leverden het indrukwekkende doelsaldo op van 19-1. En dat zonder topscorer Afonso Alves, die vorige week na veel geharrewar alsnog naar Middlesbrough vertrok.

Feyenoord

Feyenoord is voorlopig de grote verliezer in 2008. De Rotterdamse ploeg sprak tijdens de nieuwjaarsreceptie nog optimistisch over een mogelijke landstitel in het jubileumjaar (honderdjarig bestaan). Maar het team van coach Bert van Marwijk zakte door een zwakke serie, met slechts vijf punten uit zes wedstrijden, weg uit de top van de eredivisie. De achterstand op PSV bedraagt liefst elf punten. Feyenoord moet zaterdag bij De Graafschap winnen om niet naar de dreigende zevende positie af te dalen.

FC Groningen

FC Groningen, dat evenals NAC Breda evenveel punten heeft als Feyenoord, treedt zaterdag bij Vitesse aan. De Arnhemse middenmoter zoekt revanche voor de blamerende zevenklapper in Heerenveen. Het excellerende NAC ontvangt zaterdag FC Utrecht. Trainer Ernie Brandts, die ondanks de prima prestaties weg moet na het seizoen, zal ongetwijfeld door het thuispubliek weer fanatiek worden toegejuicht.

Middenmoot

Het ploeterende AZ moet zondag bij NEC winnen om aansluiting te krijgen bij het bovenste deel van de middenmoot. In de onderste regionen zijn de duels VVV-Venlo - Willem II en de Rotterdamse derby Sparta - Excelsior van groot belang.

Streekderby

De 24e speelronde in de eredivisie begint vrijdagavond in Enschede met de immer beladen streekderby tussen FC Twente en Heracles Almelo.
(c) ANP


spelfout weggehaald...


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-02-2008 21:24 by Blueprint Profiel van Blueprint

Ik denk dat Heerenveen gewoon gaat verliezen...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-02-2008 21:37 by Lionheart Profiel van Lionheart

Heerenveen gaat op zijn minst gelijk spelen tegen PSV, een afstraffing is ook denkbaar.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-02-2008 21:43 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Het zou zo maar een overwinning kunnen worden, maar een nederlaag is ook mogelijk.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 08-02-2008 22:03 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Heracles op 1 - 0!!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 08-02-2008 22:07 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

GVD 1 - 1....


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 08-02-2008 22:20 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

2-1

Tot zover het korte verslag van een Fc Groningen fan die naar Twente - Heracles keek....

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 08-02-2008 22:21]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-02-2008 22:25 by Lionheart Profiel van Lionheart

2-1 zelfs, wat een mongolen daar bij Heracles, twee keer scoort Twente doordat een speler van Heracles een voorzet verlengd naar een Twente speler die vervolgens met wat geluk scoort. :')

[Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 08-02-2008 22:26]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-02-2008 22:38 by mental Profiel van mental

Zondag DE wedstrijd van het weekend!!! Sparta tegen De Hoeren Van Kralingen! zin an!


Fuck the world and fuck you


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 08-02-2008 22:38 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen