IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 30-01-2008 17:42 by Daops Profiel van Daops

Zozo, en totaal onverwacht weer een nieuwe aankoop:

Willem II neemt Akgun over van Borussia Dortmund

30/1/2008 - Willem II heeft na maandenlange voorbereiding overeenstemming bereikt met de Duitse topclub Borussia Dortmund over de transfer van de talentvolle middenvelder Mehmet Akgün. Hij tekent bij de Tricolores een contract voor anderhalf jaar dat voorzien is van een optie voor verlenging met nog twee jaar.

Akgün (21), die de Duitse nationaliteit bezit, debuteerde op 17-jarige leeftijd onder de toenmalige trainer Bert van Marwijk in het eerste elftal van Borussia Dortmund. In de jaren daarna maakte hij vast onderdeel uit van de eerste selectie maar kwam nauwelijks aan spelen toe. Ook nu wilde de Duitse club zijn contract verlengen, maar kiest Akgün voor de nieuwe uitdaging bij Willem II.

Technisch directeur Andries Jonker: ‘Akgün is een technisch vaardige middenvelder met veel loopvermogen. Wij volgen hem al een tijdje en zijn verheugd nu zaken te hebben kunnen doen.’

Willem II verwacht dat Akgün komend weekend al speelgerechtigd is voor de club.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-01-2008 17:47 by mental Profiel van mental

hunnie wel, hunnie wel !


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2008 18:35 by Mark Profiel van Mark

Jullie hebben Tiendalli.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-01-2008 18:39 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Bloemetjes-Groningen

Gegroeide Holla vervangt Lindgren bij Groningen

FC Groningen heeft Danny Holla teruggehaald van FC Zwolle. De twintigjarige middenvelder was verhuurd aan de eerstedivisionist, maar moet nu de vertrokken Rasmus Lindgren vervangen.

Coach Ron Jans liet Holla vorig seizoen debuteren én zes competitieduels meespelen met Groningen. Om meer ervaring op te doen stalde de Eredivisionist de jonge speler bij FC Zwolle. Voor de goed presterende ploeg van coach Jan Everse speelde hij 23 wedstrijden en maakte hij acht doelpunten in de Jupiler League.

'Danny heeft zich in een half seizoen uitstekend weten te ontwikkelen. Na het vertrek van Lindgren was Holla voor ons een logische en meest voor de hand liggende optie', vertelde algemeen directeur Hans Nijland op de website van FC Groningen.

De club besloot tevens het contract van Holla open te breken en te verlengen tot medio 2010. Tot vreugde van Holla: 'Ik had niet verwacht zo snel al terug te keren. Ik ben blij dat FC Groningen het in me ziet zitten. Ik heb in een half jaar tijd veel geleerd bij FC Zwolle en dat alles zie ik nu terug in mijn nieuwe contract.'

Nijland: 'Zwolle heeft zich zeer correct en coöperatief opgesteld.' En daarvoor compenseerde FC Groningen FC Zwolle voor het verlies van Holla, door FC Zwolle een nieuwe huurling te gunnen. Sander Rozema zal op huurbasis het seizoen afmaken bij de club uit Overijssel.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-01-2008 20:07 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 30 januari 2008 18:39 schreef Psychonaut het volgende:
Bloemetjes-Groningen

Gegroeide Holla vervangt Lindgren bij Groningen

FC Groningen heeft Danny Holla teruggehaald van FC Zwolle. De twintigjarige middenvelder was verhuurd aan de eerstedivisionist, maar moet nu de vertrokken Rasmus Lindgren vervangen.

Coach Ron Jans liet Holla vorig seizoen debuteren én zes competitieduels meespelen met Groningen. Om meer ervaring op te doen stalde de Eredivisionist de jonge speler bij FC Zwolle. Voor de goed presterende ploeg van coach Jan Everse speelde hij 23 wedstrijden en maakte hij acht doelpunten in de Jupiler League.

'Danny heeft zich in een half seizoen uitstekend weten te ontwikkelen. Na het vertrek van Lindgren was Holla voor ons een logische en meest voor de hand liggende optie', vertelde algemeen directeur Hans Nijland op de website van FC Groningen.

De club besloot tevens het contract van Holla open te breken en te verlengen tot medio 2010. Tot vreugde van Holla: 'Ik had niet verwacht zo snel al terug te keren. Ik ben blij dat FC Groningen het in me ziet zitten. Ik heb in een half jaar tijd veel geleerd bij FC Zwolle en dat alles zie ik nu terug in mijn nieuwe contract.'

Nijland: 'Zwolle heeft zich zeer correct en coöperatief opgesteld.' En daarvoor compenseerde FC Groningen FC Zwolle voor het verlies van Holla, door FC Zwolle een nieuwe huurling te gunnen. Sander Rozema zal op huurbasis het seizoen afmaken bij de club uit Overijssel.


Inderdaad een logische keuze voor Groningen en ik denk dat hij zeker niet veel minder is dan Lindgren. Mooi dus voor Groningen, maar Zwolle kan de titel nu natuurlijk vergeten.



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 30-01-2008 20:29 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Zo, pilsje in m'n pootje en de tv op teletekst. Ik ben klaar voor een avondje AZ afdrogen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-01-2008 20:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Hmm ik denk dat ik Tele2 maar aanslinger

Godver Ajax, maak dat PSV in!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-01-2008 20:55 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 30 januari 2008 20:38 schreef NecRobert het volgende:
Hmm ik denk dat ik Tele2 maar aanslinger

Godver Ajax, maak dat PSV in!


Die boeren gaan verliezen vanavond


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2008 21:06 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 30 januari 2008 20:55 schreef 0Tolerence het volgende:
Die boeren gaan verliezen vanavond


Ja, de concurrentie voor de titel waarschijnlijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-01-2008 21:31 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 januari 2008 20:38 schreef NecRobert het volgende:
Godver Ajax, maak dat PSV in!
Nee hoor



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2008 21:39 by Mark Profiel van Mark

Nou, competite is nu wel bijna beslist lijkt me.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-01-2008 21:46 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 30 januari 2008 21:39 schreef Mark het volgende:
Nou, competite is nu wel bijna beslist lijkt me.


Hoezo? Er is nog een helft te spelen dus kan er nog veel gebeuren.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 30-01-2008 21:48 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

PSV moet er nog veel meer in schieten!!! (met de groetjes uit Groningen!!)


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2008 21:48 by Mark Profiel van Mark

Nou ja, dan zeg ik het over 45 minuten nog wel een keer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2008 22:29 by Mark Profiel van Mark

Gaat lekker gelijk op zo, Az en feyenoord.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 30-01-2008 22:38 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Edgar Davids krijgt rood. Jawel Davids is weer terug en hoe!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-01-2008 22:39 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 30 januari 2008 21:39 schreef Mark het volgende:
Nou, competite is nu wel bijna beslist lijkt me.


Dus.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 30-01-2008 22:42 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

8 punten voorsprong, ACHT punten!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-01-2008 23:05 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Die Davids haha die eerste actie was al rood waard.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-01-2008 23:05]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2008 23:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

waarspeelt die nu?


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-01-2008 23:23 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 januari 2008 23:19 schreef Hypnos het volgende:
waarspeelt die nu?



ajax.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2008 23:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

omg!



signature


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-01-2008 0:27 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Davids is ook een domme lul ook he, niet te filmen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-01-2008 1:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Tsja, idd ja..ben blij dat ie tegen Feyenoord niet meespeelt eigenlijk. Is er niet bepaald beter op geworden sinds hij weer speelt...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 31-01-2008 1:21 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 31 januari 2008 0:27 schreef 0Tolerence het volgende:
Davids is ook een domme lul ook he, niet te filmen.


Toch wel! Zelfs ik heb de laatste 30 minuten gezien in de kebapzaak Mooi man met 2 poten lomp in komen... MET00000L! Maarja niet lief ofzo...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen