IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-01-2008 13:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Nu nog maar hopen dat die vervelende Braziliaan nog een club vind deze maand, want anders daalt z'n marktwaarde natuurlijk enorm. Maar ik neem aan dat ie binnen een paar dagen rond is met een Engelse club.

Aan de andere kant mag ie van mij ook wegrotten op de tribune de rest vh jaar; maar da's meer gevoelsmatig

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 10-01-2008 13:47]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-01-2008 13:47 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hoe zit dat nu met die werkvergunning dan? Ik had begrepen dat ze daar bij Manchester City problemen mee hadden omdat Alves niet genoeg wedstrijden had gespeeld voor het Braziliaanse elftal

Hoor je nou niets meer over.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-01-2008 13:53]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2008 13:51 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 januari 2008 13:47 schreef Burzum het volgende:
Hoe zit dat nu met die werkverguning dan? Ik had begrepen dat ze daar bij Manchester City problemen mee hadden omdat Alves niet genoeg wedstrijden had gespeeld voor het Braziliaanse elftal

Hoor je nou niets meer over.


Tegen de tijd dat deze soap afgelopen is, heeft hij waarschijnlijk wel voldoende interlands gespeeld...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-01-2008 13:52 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 januari 2008 13:51 schreef altx het volgende:
Tegen de tijd dat deze soap afgelopen is, heeft hij waarschijnlijk wel voldoende interlands gespeeld...


Hehe, ja wat ik dus niet begrijp is dat hij dus blijkbaar nu ineens wel naar een Engelse club kan.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2008 13:58 by altx Profiel van altx

De grap is trouwens wel dat hij juist naar Engeland wil om zijn plek in het Braziliaanse elftal veilig te stellen... Dat gaat echt lukken als je niet mag spelen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-01-2008 15:32 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Bruno Silva stapt in voetsporen Suárez
Uitgegeven: 10 januari 2008 13:47
Laatst gewijzigd: 10 januari 2008 14:19

AMSTERDAM - Bruno Silva stapt in de voetsporen van zijn landgenoot en voormalige ploeggenoot bij Groningen, Luis Suárez. Uit onvrede over het besluit van de Groningse clubleiding om hem niet te laten gaan, probeert de Uruguyaan een transfer nu af te dwingen.


Volgens Sportweek weigert de rechtsback nog langer aanwezig te zijn op de trainingen van zijn club. Het blad zegt dit uit betrouwbare bron te hebben vernomen. Volgens de zaakwaarnemer van Silva is de speler teleurgesteld over het feit dat de plaatselijke FC hem niet laat vertrekken naar Amsterdam.

Arbitragezaak

De twee clubs leven sinds vorige zomer al niet op goede voet met elkaar. Na het vertrek van Ryan Babel bij de ploeg uit de hoofdstad, besloten de Amsterdammers in alle haast Luis Suárez van FC Groningen over te nemen.

De jonge Zuid-Amerikaan heeft in zijn eerste seizoen in de Nederlandse eredivisie een goede indruk achtergelaten. Met tien doelpunten in negentien wedstrijden loodste hij Groningen richting de play-offs.

Nijland

De club uit het noorden was dan ook niet van plan de ’sterspeler’ te laten vertrekken naar de Randstad. Suárez besloot daarop een arbitragezaak tegen zijn werkgever aan te spannen. De zaak liep nog verder uit de hand toen Groningen-directeur Hans Nijland de Amsterdammers ervan beschuldigde de jonge speler hiertoe te hebben aangezet.

De club van Nijland werd door de arbitragecommissie in het gelijk gesteld, maar het kwaad was al geschiet. Vlak na de uitspraak accepteerde Groningen een bod op de speler van rond de acht miljoen euro.

Mocht Bruno Silva op een dergelijke wijze willen vertrekken bij Groningen, dan moet hij snel een zaak indienen. Op 31 januari sluit de transfermarkt.



Flikkers zijn het! (zowel de lui die dit bedenken, als de verwende Zuid-Amerikaanse lijers die een contract tekenen, en vervolgens gaan jammeren dat een werkgever zich hier aan houdt.


[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-01-2008 15:32]


Bruce Banner


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 10-01-2008 16:03 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Nou laten we deze gast dan ook niet voor een jodenfooi gaan.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-01-2008 16:06 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

€ 20 miljoen, hopsakee! Dokken, Ajax!


Bruce Banner


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-01-2008 16:07 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
maar het kwaad was al geschiet.





Bareuh...


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 10-01-2008 16:57 by FlappieDeClown Profiel van FlappieDeClown

quote:
Op 10 januari 2008 13:47 schreef Burzum het volgende:
Hoe zit dat nu met die werkvergunning dan? Ik had begrepen dat ze daar bij Manchester City problemen mee hadden omdat Alves niet genoeg wedstrijden had gespeeld voor het Braziliaanse elftal

Hoor je nou niets meer over.

Volgens mij kan zoiets ook op individueel niveau beoordeeld worden. Wat dat in de praktijk betekent is dat men kijkt naar de meerwaarde die de speler kan hebben voor de Engelse competitie. Zo kan een speler ondanks een tekort aan interlands alsnog in aanmerking komen voor een werkcontract.

Lijkt me in het geval Alves verder dus geen probleem.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-01-2008 17:36 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 10 januari 2008 16:57 schreef FlappieDeClown het volgende:
Volgens mij kan zoiets ook op individueel niveau beoordeeld worden. Wat dat in de praktijk betekent is dat men kijkt naar de meerwaarde die de speler kan hebben voor de Engelse competitie. Zo kan een speler ondanks een tekort aan interlands alsnog in aanmerking komen voor een werkcontract.

Lijkt me in het geval Alves verder dus geen probleem.


Het was voor Kalou ook geen probleem, dus ik neem aan dat het voor Alves helemaal geen probleem is dan.



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 10-01-2008 19:30 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 10 januari 2008 17:36 schreef Tenderstrike het volgende:
Het was voor Kalou ook geen probleem, dus ik neem aan dat het voor Alves helemaal geen probleem is dan.
en Alex afgelopen zomer



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-01-2008 20:19 by Blueprint Profiel van Blueprint

Ik heb met mijn volle verstand een contract getekend en nu word ik eraan gehouden

Hopelijk houdt Groningen nu wel zijn poot stijf en laten ze Silva lekker in zijn eigen sop gaarkoken. Verwende kereltjes...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2008 22:28 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 januari 2008 20:19 schreef Blueprint het volgende:
Ik heb met mijn volle verstand een contract getekend en nu word ik eraan gehouden

Hopelijk houdt Groningen nu wel zijn poot stijf en laten ze Silva lekker in zijn eigen sop gaarkoken. Verwende kereltjes...


Voetballers en volle verstand?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-01-2008 22:29 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 10 januari 2008 20:19 schreef Blueprint het volgende:
Ik heb met mijn volle verstand een contract getekend en nu word ik eraan gehouden

Hopelijk houdt Groningen nu wel zijn poot stijf en laten ze Silva lekker in zijn eigen sop gaarkoken. Verwende kereltjes...

Probleem is dat ze dan met tegenzin voor je gaan spelen, en daar heb je ook geen reet aan.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-01-2008 22:32 by mental Profiel van mental

Feest in huize mental : GUDDE mag weg ! GUDDE mag weg!!!! en wie komt er voor in de plaats ? een mega aankoop dames en heren, een bankzitter van RKC, de heer Mosselveld. jaja, we shoppen wat af hier bij Sparta Rotterdam, Europees voetbal gaan we zeker halen nog !!!!


Fuck the world and fuck you


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-01-2008 22:34 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 januari 2008 22:32 schreef mental het volgende:
Feest in huize mental : GUDDE mag weg ! GUDDE mag weg!!!! en wie komt er voor in de plaats ? een mega aankoop dames en heren, een bankzitter van RKC, de heer Mosselveld. jaja, we shoppen wat af hier bij Sparta Rotterdam, Europees voetbal gaan we zeker halen nog !!!!


Mensen, zie hier het schoolvoorbeeld van een verbitterde voetbalfan!


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-01-2008 22:35 by mental Profiel van mental

quote:
Op 10 januari 2008 22:34 schreef Jebes het volgende:
Mensen, zie hier het schoolvoorbeeld van een verbitterde voetbalfan!
Soms wordt het me allemaal te veel.


Fuck the world and fuck you


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-01-2008 22:36 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 januari 2008 22:35 schreef mental het volgende:
Soms wordt het me allemaal te veel.


Arme knul *klopt op schouder*


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-01-2008 22:38 by mental Profiel van mental

Ik snap ze niet bij Sparta, je doet Gudde weg, en haalt er iets voor in de plaats waarvan je niet eens weet of ie kan voetballen. een bankzitter doet erg weinig volgens mij. ok je kan de trainingen bijwonen, maar dan nog...Van Gudde daar weet je nog tenminste van dat je er nog iets aan hebt....


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-01-2008 22:41 by Mark Profiel van Mark

Jullie halen tenminste nog eens wat

Oh ja, na de afgeketste geruchten Broerse, Van Gessel, Jones, Posposil, etc nu weer het gerucht dat Drost en Hersi naar ons komen. Moet het allemaal nog maar zien. Vorige week werd gezegd dat er begin deze week tenminste 2 versterkingen bij zouden komen. Pffft.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-01-2008 22:56 by mental Profiel van mental

Die Drost zou ook naar Sparta komen, niks meer van gehoord.


Fuck the world and fuck you


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-01-2008 22:57 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 10 januari 2008 22:41 schreef Mark het volgende:
gerucht..
Hersi...
Pffft.


quote:

Nijmeegse interesse voor Youssouf Hersi

Mario Been heeft tegenover RTV Gelderland bevestigd dat Youssouf Hersi in beeld is om N.E.C. per direct te komen versterken. De Nijmeegse formatie bivakeert in de onderste regionen van de eredivisie en is dringend op zoek naar versterking.

De 25-jarige middenvelder speelde al eerder in Nijmegen, toen werd hij gehuurd van Ajax. Saillant detail is dat Twente aanstaande vrijdag op bezoek mag bij N.E.C..

Hersi kwam deze zomer over van Vitesse, maar heeft tot dusver nog geen basisplaats weten te veroveren en lijkt op het middenveld ook al door Wout Brama ingehaald te zijn in de pikorde en op de vleugels door het Oostenrijkse talent Marko Arnautovic.

Twente is vooralsnog niet bereid mee te werken aan een transfer, daar het door de verkoop van Sergio Zijler niet al te ruim meer in de aanvallers zit. Hersi heeft nog een contract tot medio 2010.


(van fctwente.net)


Bareuh...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-01-2008 22:58 by mental Profiel van mental

Noemen ze dat serieus een VERSTERKING ?????? Been is gek. nou heeft een kakkerlak weinig hersens natuurlijk, ,maar dit slaat alles.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-01-2008 23:01 by Mark Profiel van Mark

Ach, momenteel is alles welkom. Veel slechter kan het niet worden.

[edit]Had ik Tiendalli en Fledderus al genoemd?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-01-2008 23:05]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen