IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2008 16:41 by mental Profiel van mental

2 miljoen dacht ik ergens gelezen te hebben.


Fuck the world and fuck you


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 02-01-2008 14:47 by Arasazi Profiel van Arasazi

Alves verruilt Heerenveen voor AZ
2 januari 2008, 14:19 | BNR.nl

Afonso Alves stapt per direct over naar AZ. Zijn huidige club, SC Heerenveen, ontvangt achttien miljoen euro voor de Braziliaan. VI.nl schrijft dat.

Naar verluidt heeft Louis van Gaal erg zijn best gedaan om Alves naar Alkmaar te halen. De AZ-trainer zou zelfs zijn baan hebben willen opgeven als de transfer zou afketsen.

Alves was bijzonder succesvol bij SC Heerenveen, waar hij in 50 duels 48 keer scoorde. Dit seizoen staat de teller op acht uit elf wedstrijden.

Geluksdag

Alves zal 2 januari nog lang heugen. Vanochtend werd namelijk ook bekend dat hij wereldwijd de meest scorende voetballer was in 2007, met 34 doelpunten. Zijn landgenoot Eduardo da Silva maakte er bij Dinamo Zagreb net zoveel, maar had daar een wedstrijd meer voor nodig.


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-01-2008 14:54 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike




altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-01-2008 14:57 by altx Profiel van altx

Jammer dit... AZ is hard op weg om de Nederlandse Chelsea te worden.


Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als Scheringa zijn speeltje zat is...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-01-2008 14:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 januari 2008 14:57 schreef altx het volgende:
Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als Scheringa zijn speeltje zat is...
Je bedoelt dat het dan weer het doodgewone jandeboerelullenclubje uit de provincie is?

Geen gekke gedachte overigens



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-01-2008 15:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja ik las het

Twee jaar terug stonden we ook vierde/vijfde toen Huntelaar zo nodig naar Ajax moest en nu gaat onze beste spits alweer naar een naaste concurrent. Tussentijdse tansfers zouden echt verboden moeten worden. Dit is gewoon competitievervalsing natuurlijk, vooral wat betreft binnenlandse transfers.
Maar goed, Heerenveen laat het ook zelf gebeuren; ik kan het ook wel begrijpen als er 18 miljoen betaald wordt. Nu maar hopen dat die Paulo Henrique net zo'n talent is...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-01-2008 15:05 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 januari 2008 14:59 schreef Judge M. het volgende:
Je bedoelt dat het dan weer het doodgewone jandeboerelullenclubje uit de provincie is?

Geen gekke gedachte overigens


Dat is nog in het gunstige geval...


Want ik neem aan dat het salaris van Alves dermate hoog is dat ze dat zonder Scheringa's inbreng nooit (of in ieder geval moeilijk) hadden kunnen opbrengen. Dus ik verwacht dat ze dan de halve selectie zouden moeten verkopen om een faillissement af te wenden zeg maar...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Daops
Usericon van Daops
Posted 02-01-2008 15:12 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 2 januari 2008 15:05 schreef altx het volgende:
Dat is nog in het gunstige geval...


Want ik neem aan dat het salaris van Alves dermate hoog is dat ze dat zonder Scheringa's inbreng nooit (of in ieder geval moeilijk) hadden kunnen opbrengen. Dus ik verwacht dat ze dan de halve selectie zouden moeten verkopen om een faillissement af te wenden zeg maar...
Sterker, zonder Scheringa's knaken had AZ waarschijnlijk nog gewoon 1e divisie gespeeld. Begin eens een fatsoenlijke jeugdopleiding zou ik zeggen..

In Heerenveen lachen ze zich rot. Ze wisten dat Alves toch weg zou gaan, vangen een hoop geld en de vervanger is al in huis.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-01-2008 15:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja, dat laatste moet dus nog blijken he. Maar dat dit financieel weer een extra stap naar de top is da's wel duidelijk.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-01-2008 17:29 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 2 januari 2008 15:03 schreef NecRobert het volgende:


Tussentijdse tansfers zouden echt verboden moeten worden. is...


Hele dikke plus 1!!


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-01-2008 17:30 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 2 januari 2008 15:15 schreef NecRobert het volgende:
Ja, dat laatste moet dus nog blijken he. Maar dat dit financieel weer een extra stap naar de top is da's wel duidelijk.


Nog een plus 1...


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-01-2008 17:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Da's twee


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-01-2008 17:38 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 2 januari 2008 17:37 schreef NecRobert het volgende:
Da's twee

Plus 2 dan hehe....


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-01-2008 17:40 by mental Profiel van mental

quote:
Op 2 januari 2008 14:57 schreef altx het volgende:
Jammer dit... AZ is hard op weg om de Nederlandse Chelsea te worden.


Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als Scheringa zijn speeltje zat is...
Gebeurt niet.scheringa is echt AZ man. heeft ie meermalen in interviews gezegd....


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-01-2008 17:43 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus




Clubs ontkennen overgang Alves naar AZ
Uitgegeven: 2 januari 2008 13:27
Laatst gewijzigd: 2 januari 2008 17:19

AMSTERDAM - Voorzitter Dirk Scheringa (AZ) en directeur Yme Kuiper (Heerenveen) ontkennen dat de clubs een akkoord hebben bereikt over de transfer van de Brazilaanse spits naar Alkmaar.
ANP

Voetbal International meldde woensdag op basis van bronnen binnen de club dat de spits van Heerenveen voor achttien miljoen euro naar AZ zou verhuizen. Hiermee zou de Braziliaan, die vorig seizoen met 34 treffers topscorer werd in de Eredivisie, de duurste aankoop aller tijden worden van de Alkmaarders.

De overgang zou enigszins als een verrassing komen, aangezien AZ-voorzitter Dirk Scheringa nog deze week liet weten dat de komst van Alves een stap te ver leek voor de club. "We merken nu, en dat geldt voor alle ambitieuze Nederlandse clubs, dat het moeilijk is om een topspeler te halen", stelde hij in De Telegraaf.

Ontkenning

Directeur Yme Kuiper van de Friese club ontkent tegenover de lokale zender Omrop Fryslân dat de transfer van de Brazilaanse topschutter naar Alkmaar al rond is. Ook Scheringa zelf spreekt tegen dat een akkoord zou zijn gesloten.

Ari

Trainer Louis van Gaal maakte zich de laatste tijd hard voor de komst van een veelscorende aanvaller. AZ scoorde dit seizoen in zestien duels pas 29 keer. De spitsen Graziano Pellè, Moussa Dembélé en Ari kwamen gezamenlijk niet verder dan twaalf doelpunten.

Als Alves daadwerkelijk een contract tekent bij AZ, komt er een einde aan het getouwtrek tussen AZ en Heerenveen dat voor het seizoen al begon. De club uit Alkmaar liet clubtopscorers Danny Koevermans en Shota Arveladze vertrekken en wilde Alves en zijn doelpunten binnenhalen. Uiteindelijk kwamen beide clubs net niet tot een overeenkomst voor de transferdeadline.

Spits

AZ wil hoe dan ook binnen enkele dagen een spits aan de selectie toevoegen. "We hopen op de komst van Alves, maar op dit moment is niets concreet'', aldus technisch manager Marcel Brands. "We kennen het financiële plaatje."

"Als de transfer van Alves niet doorgaat, schakelen we over naar plan B'', aldus Brands verder. "Dat is een spits uit een van de buitenlandse competities. Als ook zijn komst mislukt, gaan we met de huidige selectie de tweede seizoenshelft in. Uiterlijk komend weekeinde moet alles rond zijn."




spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-01-2008 17:45 by mental Profiel van mental

Nogal maf want het was vanmorgen gewoon op de radio ook dat het wel rond was.


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-01-2008 17:48 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Tja, beetje wazig idd. We zullen zien...


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-01-2008 18:11 by mental Profiel van mental

Ik wou dat sparta zo'n beleid had als dat van heerenveen zeg...hebben jullie ooit wel eens een miskoop gehad ??? volgens mij niet....over de spitsen heb ik het dan he, hehe.


Fuck the world and fuck you


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-01-2008 18:24 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 2 januari 2008 15:12 schreef Daops het volgende:
Sterker, zonder Scheringa's knaken had AZ waarschijnlijk nog gewoon 1e divisie gespeeld. Begin eens een fatsoenlijke jeugdopleiding zou ik zeggen..

In Heerenveen lachen ze zich rot. Ze wisten dat Alves toch weg zou gaan, vangen een hoop geld en de vervanger is al in huis.


Leuk ook voor ons dat de ex-Willem II-ers Dembele en El-Hamdoui nu nog minder aan spelen toekomen...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-01-2008 18:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 2 januari 2008 18:11 schreef mental het volgende:
Ik wou dat sparta zo'n beleid had als dat van heerenveen zeg...hebben jullie ooit wel eens een miskoop gehad ??? volgens mij niet....over de spitsen heb ik het dan he, hehe.
Joa, nu Matusiak, die valt nogal tegen tot nu toe. Verder zit het wat dat betreft altijd wel snor ja
Maar op een of andere manier doen ze het ook goed omdat Heerenveen bijna altijd aanvallend voetbal speelt. Heerenveen heeft eigenlijk altijd wel iemand bij de topscorerslijst zitten. Van Nistelrooij, Tomasson, Huntelaar, etc
En kijk ook maar naar Sibon, die presteert hier op een of andere manier beter dan ergens anders. En een Lasse Nilsson die nu op de bank zit bij Betis. Toch vaag.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 02-01-2008 18:29]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-01-2008 18:30 by mental Profiel van mental

quote:
Op 2 januari 2008 18:24 schreef Mark Z het volgende:
Leuk ook voor ons dat de ex-Willem II-ers Dembele en El-Hamdoui nu nog minder aan spelen toekomen...
Die 2 mogen van mij wel verhuurd worden aan een club uit rotterdam west.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-01-2008 18:37 by Mark Profiel van Mark

Ben benieuwd wat wij er in de winterstop bij gaan krijgen. Waarschijnlijk niks

In elk geval lijkt het vertrek van Olsson nu wat minder waarschijnlijk nadat hij zijn eigen glazen lijkt te hebben ingegooid met die vieze trap tegen die W2-gast en de resulterende 4 (nog weinig, als je het mij vraagt) wedstrijden schorsing.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 02-01-2008 18:49 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 2 januari 2008 18:24 schreef Mark Z het volgende:
Leuk ook voor ons dat de ex-Willem II-ers Dembele en El-Hamdoui nu nog minder aan spelen toekomen...
En we blijven de komende jaren aan ze verdienen door de contracten die zijn getekend Maar goed, dat er hier in de winterstop ook maar iets verstandigs gehaald wordt met al die miljoenen. Leuk man, in het linkerrijtje qua begroting staan


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-01-2008 18:50 by mental Profiel van mental

Wij vissen al naast Broerse iig. die gast gaat naar een club uit griekenland ofzo.en westerveld raken we waarschijnlijk nog kwijt aan brcelona, waar ie terecht kan als 2de keeper.gaat lekker zo, hehe.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-01-2008 19:01 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 2 januari 2008 18:50 schreef mental het volgende:
en westerveld raken we waarschijnlijk nog kwijt aan brcelona, waar ie terecht kan als 2de keeper.gaat lekker zo, hehe.


Barcelona schijnt ook interesse te hebben in Canizares en dat lijkt me toch iets waarschijnlijker.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen