IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Luis Suárez is Jood [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-01-2008 23:07 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-01-2008 23:14 by Mark Profiel van Mark

Oh zoete ironie:

Alle spelers in de Eredivisie scoren voor gezondheid
Speelronde 19 in de Eredivisie staat dit weekend in het teken van Scoren voor Gezondheid. De clubs in de hoogste afdeling van het betaald voetbal willen graag extra de aandacht vestigen op dit maatschappelijke project waaraan zij allemaal deelnemen. Eredivisievoetballers stimuleren schoolkinderen in de leeftijd tot 12 jaar in het aannemen van een gezonde leefstijl. Op deze manier willen de Clubs samen met het Ministerie van VWS en de Sponsor Bingo Loterij iets doen tegen het groeiend probleem van obesitas onder schoolgaande jeugd.


Teveel kilootjes bij Van Beukering

Jhon van Beukering baalt dat hij tegen Twente niet in de basis staat bij NEC. Hij is niet fit genoeg.

''Ik heb veel blessures gehad en ook nog een hersenschudding. Maar ik heb nu geen blessure, ik moet nog wat kilootjes afvallen en sterker worden. Het is de beslissing van de trainer.''




She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-01-2008 23:16 by mental Profiel van mental

Van Beukering en een hersenschudding ? Dat is knap.


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-01-2008 16:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

And the soap continues...


AZ heeft contract met Alves en spant arbitrage aan
11/01/2008 15:20

AZ spant een spoedarbitrage bij de KNVB aan tegen SC Heerenveen. De Alkmaarders willen dat de Friese club onmiddellijk de overschrijvingsformulieren van de Braziliaanse spits tekent, zodat Alves zo snel mogelijk voor AZ kan spelen.

'Alves is gewoon van AZ', zegt Klaas Wilting, woordvoerder van de Alkmaarders. 'We hebben getekende contracten en bewijzen.'

Eind december zette Alves zelf al zijn handtekening onder een contract met AZ, begin januari tekenden ook Henk Hoekstra en Yme Kuiper namens Heerenveen een contract, waarin beide clubs overeenstemming bereikten over de overgang van Alves.

Die papieren heeft Voetbal International vandaag ingezien in Alkmaar. Nadat alle partijen hadden getekend weigerde Heerenveen ineens de overgangsformulieren te ondertekenen. AZ heeft Heerenveen tot vrijdag twaalf uur de tijd gegeven dat alsnog te doen.

Nu dat niet is gebeurd wacht de clubs dus een spoedarbitrage. Die zal begin volgende week dienen in Zeist.



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-01-2008 16:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Oh en mental, zeg maar dag tegen Europees voetbal: ()

Sparta niet in zee met Van Mosselveld
Geschreven door Bart Kruyt op vrijdag, 11 januari om 16:18

Frank van Mosselveld keert voorlopig nog niet terug in de Eredivisie. De verdediger van RKC Waalwijk was de afgelopen dagen op proef bij Sparta, maar slaagde er niet in om de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. De Rotterdamse club biedt hem geen contract aan.

Van Mosselveld hoopte bij Sparta op een kans, aangezien hij bij RKC op een zijspoor is belandVorig seizoen kwam hij tot slechts vijf duels; dit seizoen staat de teller vooralsnog op elf. In tien wedstrijden verscheen hij echter als invaller binnen de lijnen. Slechts tegen Fortuna Sittard begon hij aan de wedstrijd.

RKC is bereid om mee te werken aan een transfer van de 23-jarige verdediger, maar Sparta heeft geen interesse. Van Mosselveld keert nu terug naar RKC Waalwijk, waar de kans op speelminuten door de komst van Wouter Gudde bovendien verder is afgenomen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-01-2008 16:47 by mental Profiel van mental

volgend seizoen maar tegen ADO dan.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-01-2008 20:59 by Mark Profiel van Mark

Zit momenteel als een enorme masochist N.E.C.-FC Twente te kijken via internet. 1-0 achter na 15 minuten en FC Twente domineert het veld momenteel

[edit]Met dank aan de RTL7 (??? 7 ??) statistieken, 70% balbezit twente. In de Goffert

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-01-2008 21:01]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-01-2008 21:10 by Mark Profiel van Mark

Jaaaaaa Youssouf El-Ak 1-1 uit een penalty!!!


Hehe eindelijk, Holman eruit en Beukie erin. Forza N.E.C.!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-01-2008 21:54]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-01-2008 21:58 by Mark Profiel van Mark

Jaaaa goddikke! Beukie staat er goed 2 minuten in en 2-1 voor N.E.C.!!!!!!!!


Hoezo overgewicht? Beukie!!!!!!!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-01-2008 22:01 by Mark Profiel van Mark

LOL!!!! Dat had ik nog helemaal niet gezien man, de scheidsrechter heeft een sponsor-embleem op zijn arm van Specsavers! Dat vind ik nou wel humor.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-01-2008 22:02]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-01-2008 22:09 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 11 januari 2008 16:26 schreef NecRobert het volgende:
And the soap continues...


AZ heeft contract met Alves en spant arbitrage aan
11/01/2008 15:20

AZ spant een spoedarbitrage bij de KNVB aan tegen SC Heerenveen. De Alkmaarders willen dat de Friese club onmiddellijk de overschrijvingsformulieren van de Braziliaanse spits tekent, zodat Alves zo snel mogelijk voor AZ kan spelen.

'Alves is gewoon van AZ', zegt Klaas Wilting, woordvoerder van de Alkmaarders. 'We hebben getekende contracten en bewijzen.'

Eind december zette Alves zelf al zijn handtekening onder een contract met AZ, begin januari tekenden ook Henk Hoekstra en Yme Kuiper namens Heerenveen een contract, waarin beide clubs overeenstemming bereikten over de overgang van Alves.

Die papieren heeft Voetbal International vandaag ingezien in Alkmaar. Nadat alle partijen hadden getekend weigerde Heerenveen ineens de overgangsformulieren te ondertekenen. AZ heeft Heerenveen tot vrijdag twaalf uur de tijd gegeven dat alsnog te doen.

Nu dat niet is gebeurd wacht de clubs dus een spoedarbitrage. Die zal begin volgende week dienen in Zeist.




WTF? Klaas Wilting woordvoerder van AZ? Haha, wat een schnabbelhoer is het toch, hijgere mediageilaard.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-01-2008 22:27 by De Ulk Profiel van De Ulk

Oef....



Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-01-2008 22:27 by Mark Profiel van Mark

We zijn bestolen

Overduidelijke penalty voor ons in de laatste minuut, kutklotescheids geeft het niet en Twente scoort 2-2 met 30 seconden op de klok.

GODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVERGODVER.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-01-2008 22:29 by Lionheart Profiel van Lionheart

:')


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-01-2008 22:29 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 11 januari 2008 22:27 schreef Mark het volgende:
We zijn bestolen

Overduidelijke penalty voor ons in de laatste minuut,



Yep.

En wij komen héél goed weg...


Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-01-2008 22:30 by Mark Profiel van Mark

HAVERKORT MOET DOOD!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-01-2008 22:30 by De Ulk Profiel van De Ulk

In ieder geval naar Specsavers.


Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-01-2008 22:31 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 11 januari 2008 22:29 schreef Lionheart het volgende:
:')

.

Laat maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-01-2008 22:31]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-01-2008 22:51 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Helmond Sport-ADO Den Haag 2-0



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-01-2008 23:05 by mental Profiel van mental

quote:
Op 11 januari 2008 22:09 schreef Lionheart het volgende:
WTF? Klaas Wilting woordvoerder van AZ? Haha, wat een schnabbelhoer is het toch, hijgere mediageilaard.
Zo maf is dat niet als je bedenkt dat Scheringa zelf oud agent is, hehe.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-01-2008 23:39 by mental Profiel van mental

Enne, Mark, ik snap je lijdensweg helemaal hoor.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-01-2008 23:57 by Mark Profiel van Mark

Wacht maar tot je de beelden gezien hebt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-01-2008 23:59 by mental Profiel van mental

Wij hebben Heracles uit, zal wel weer verliezen worden.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-01-2008 0:03 by Mark Profiel van Mark

Ik geloof dat gelijkspel voor ons momenteel het best is, dus ik hoop op een 2-2 voor jullie Laat het niet gezgd worden dat ik niet ondersteunend bezig ben.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-01-2008 0:11 by mental Profiel van mental

lekker ondersteunend ben je weer zeg. en 2-2 ??? ik geloof eerder in een klinkende overwinning voor heracles.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen