IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-05-2008 1:30 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 11 mei 2008 20:51 schreef Mark het volgende:
En we hebben Intertoto! We hebben een prijs!


Gefeliciteerd!

Ik hoop dat jullie rechtstreeks de UEFA halen, dat hebben jullie wel verdiend na zo'n serie.


Bareuh...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-05-2008 17:17 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

En Heerenveen is door. Kon het jammer genoeg helaas niet zien vanwege een ritje Hoogerheide. Wel onderweg naar de spelersbus gezwaaid


spelfout weggehaald...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-05-2008 17:22 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Nou, NAC heeft al een tijdje niet meer gewonnen geloof ik hè? Beetje een Roda-verhaal.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 12-05-2008 17:22]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-05-2008 20:55 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Sympathieke reactie, Mark. Succes in Europa.

En wat een Von Kuttenstein voor NAC...


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2008 23:25 by Mark Profiel van Mark

Nou, NAC aangeslagen en wij in euforie, ik zie het wel zitten

En onze aanhang lijkt ook met de dag creatiever te worden, getuige het volgende N.E.C. spandoek gisteren in de Euroborg:



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-05-2008 14:43 by Daops Profiel van Daops

Zag hem zo snel niet in een ander topic. Seedorf niet mee naar het EK:

http://www.nu.nl/news/1564632/41/Seedorf_zegt_af_voor_EK_%28video%29.html

Da's toch zonde, zo'n beetje de meest ervaren speler


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-05-2008 15:21 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 mei 2008 14:43 schreef Daops het volgende:

Da's toch zonde, zo'n beetje de meest ervaren speler


En de beste middenvelder die Nederland heeft, naar mijn mening.

quote:

Seedorf wil niet met Van Basten naar het EK

13/05/2008 12:15

Na maandenlang twijfelen heeft Clarence Seedorf een besluit genomen: de 32-jarige middenvelder van AC Milan gaat niet met Oranje naar het EK. Het beleid van Marco van Basten is de oorzaak van de (tijdelijke) breuk.

'Hij moet me gewoon niet, klaar', kapittelt Seedorf de bondscoach in de nieuwe Voetbal International. In het uitgebreide interview gaat de 32-jarige middenvelder dieper in op zijn beweegredenen.

Seedorf kwam aanvankelijk helemaal niet voor in de plannen van Van Basten. De bondscoach die na het EK in 2004 aantrad, riep de speler van AC Milan pas in november 2006 voor de eerste maal op. Seedorf werd ook nadien geen vaste waarde. Hij mocht vijf keer in de basis beginnen en kwam vijf keer als invaller binnen de lijnen.

De afzegging voor het EK betekent niet per definitie dat er een einde is gekomen aan de Oranjeloopbaan van de 87-voudig international. Seedorf hoopt na het EK een nieuwe start te kunnen maken onder toekomstig bondscoach Bert van Marwijk.

Seedorf is de tweede international die niet meer met Van Basten wil samenwerken. Eerder bedankte Mark van Bommel voor de eer, nadat de bondscoach zich in het openbaar kritisch had uitgelaten over zijn spel. Ook met Ruud van Nistelrooy verschilde Van Basten lange tijd van mening. De spits van Real Madrid keerde na een aantal goede gesprekken terug in Oranje.

In de nieuwe Voetbal International, die woensdag uitkomt, staat Seedorf uitgebreid stil bij zijn twijfels en beweegredenen.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2008 16:46 by Mark Profiel van Mark

Tja, moeilijke situatie. Marco van Basten heeft in zijn hoofd nu eenmaal een visie en hij hecht meer belang aan het goed invullen van die spelvisie dan in de poppetjes die hij ter beschikking heeft. Op zich vind ik dat helemaal geen slechte instelling van een coach, en als spelers zich niet willen schikken naar zo'n visie dan moet je ook je poot stijf durven houden. Wat ik me wel afvraag als dit klopt is hoe in hemelsnaam Kuyt telkens zo'n groot vraagteken kan zijn, terwijl ik me geen speler kan voorstellen die meer bereid is om zich naar de visie van een coach te voegen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2008 18:27 by mental Profiel van mental

jezus wat zijn die playoffs kut.


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-05-2008 18:28 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ik denk dat we niet eens door de groepsfase heen komen. En met Van Marwijk aan het roer beloofd ook niet veel soeps.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2008 18:29 by mental Profiel van mental

Net of heer Seedorf van zoveel toegevoegde waarde was na zijn rentree in Oranje. Amper aan spelen toegekomen. Spelen in de basis dwing je af bij van Basten door goed te trainen.Logisch ook. Daarom heeft ie ook de pest aan Makaay. is ook een luie flikker. Maar dat zijn juist ook wel types die in de wedstrijd als het erom gaat er wel staan. Daarom snap ik van Basten niet. was zelf ook altijd een luie speler, die het moest hebben van ZIJN moment.Een moment speler noem ik dat.


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-05-2008 18:30 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 13 mei 2008 18:27 schreef mental het volgende:
jezus wat zijn die playoffs kut.


Mogen ze van mij ook wel weer afschaffen. NAC grijpt overal naast, hebben imo die 3e plek wel verdiend. Maar wat doen we eraan?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-05-2008 18:31 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 13 mei 2008 18:29 schreef mental het volgende:
Net of heer Seedorf van zoveel toegevoegde waarde was na zijn rentree in Oranje. Amper aan spelen toegekomen. Spelen in de basis dwing je af bij van Basten door goed te trainen.Logisch ook. Daarom heeft ie ook de pest aan Makaay. is ook een luie flikker. Maar dat zijn juist ook wel types die in de wedstrijd als het erom gaat er wel staan. Daarom snap ik van Basten niet. was zelf ook altijd een luie speler, die het moest hebben van ZIJN moment.Een moment speler noem ik dat.


Hij neemt toch ook Robben mee, die praktisch dit seizoen op de bank heeft gezeten. Maar Robben schiet nog welleens een penalty erin.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2008 18:32 by mental Profiel van mental

Niks, en ik moet nog afwachten of AJAX, mooiste club van het land en europa op Sparta na, het haalt. En godsamme, wat zag die Heitinga eruit bij Studio Voetbal met die lip. als ik erachter kom wie dat gedaan heeft dan kijkt diegene de eerstvolgende wedstrijd van Ajax met zijn ogen dicht.


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-05-2008 18:34 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 13 mei 2008 18:32 schreef mental het volgende:
Niks, en ik moet nog afwachten of AJAX, mooiste club van het land en europa op Sparta na, het haalt. En godsamme, wat zag die Heitinga eruit bij Studio Voetbal met die lip. als ik erachter kom wie dat gedaan heeft dan kijkt diegene de eerstvolgende wedstrijd van Ajax met zijn ogen dicht.


Heitinga heeft zowiezo al een grote lip?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2008 18:34 by mental Profiel van mental

quote:
Op 13 mei 2008 18:31 schreef Smoochy het volgende:
Hij neemt toch ook Robben mee, die praktisch dit seizoen op de bank heeft gezeten. Maar Robben schiet nog welleens een penalty erin.
Robben ja, bah, meneer in de sportweek pas : Dit is geweldig om kampioen worden met psv, chelsea en nu madrid, godallemachtigjezus als die gozer 40 wedstrijden in totaal heeft gespeeld dan mag ie blij zijn hoe haal je het in je godvergeten harses om dan blij te zijn met een kampioenschap ?? Als een van nistelrooij dat zegt okay die speelt alles maar hij ??? meneertje brekebeen ? bah.waardeloos.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2008 18:35 by mental Profiel van mental

quote:
Op 13 mei 2008 18:34 schreef Smoochy het volgende:
Heitinga heeft zowiezo al een grote lip?
Negers ook, en dus ?


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-05-2008 18:38 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 13 mei 2008 18:35 schreef mental het volgende:
Negers ook, en dus ?



Ja, wat moet ik daar op zeggen..

Duitsland en Denemarken winnen UEFA Cup-loterij

13/05/2008 17:12

Duitsland en Denemarken zijn de winnaars geworden van de loterij om twee extra tickets voor het UEFA Cup-toernooi. Op de dag voor de finale van de strijd om de UEFA Cup bleven Spanje, Zweden, Finland, Frankrijk en Noorwegen in Manchester met lege handen achter.

De Europese voetbalbond beloonde eerder Engeland al omdat dat land het beste scoorde in het Fair Play-klassement. De bovengenoemde zeven landen waren eveneens sportief en lootten om twee extra plaatsen. De Duitse en Deense club die nu instromen via de achterdeur, beginnen in de voorronde van het UEFA Cup-toernooi. Het Engelse team is in de eerste ronde van de partij.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-05-2008 18:39 by Smoochy Profiel van Smoochy

Willem II raakt overtuigd van Muhamadu

13/05/2008 18:30

Ibad Muhamadu heeft een contract verdiend bij Willem II. De 26-jarige aanvaller tekende in Tilburg voor één jaar, met een optie op nog twee seizoenen.

Muhamadu was in dienst van FC Dordrecht, maar mocht daar vertrekken. Hij was op proef bij Willem II en maakte genoeg indruk op de technische staf van Willem II om er te mogen komen spelen.

'Muhamadu is een speler met snelheid, is tweebenig, heeft een goede individuele actie en dreiging naar de goal', somde Willem II-coach Andries Jonker diens kwaliteiten op.

'Hij heeft in potentie heel veel en zal aanvankelijk wat tijd nodig hebben om te wennen aan het Eredivisie-niveau. Maar eenmaal op gang, zal Willem II hopelijk veel plezier aan hem beleven.'

Muhamadu was afgelopen seizoen mede door een achillespeesblessure niet op schot. Hij scoorde geen enkele keer. En dat terwijl in 2006/07 juist zijn meest productieve seizoen had met dertien goals in 34 duels voor Dordt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2008 18:44 by mental Profiel van mental

Fairplay prijs, nou die hadden ze dan ook wel aan sparta mogen geven.De tering.


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-05-2008 18:48 by Smoochy Profiel van Smoochy

FC Twente wil Koster of Klopp als nieuwe trainer

13/05/2008 08:55

EXCLUSIEF - Adrie Koster en de Duitser Jürgen Klopp (foto) zijn de voornaamste kandidaten om Fred Rutten komend seizoen op te volgen als trainer van FC Twente. Koster is sinds 9 oktober 2007 interim-trainer van Ajax, terwijl Klopp al jaren hoofdcoach is van FSV Mainz 05.

De 53-jarige Koster trad afgelopen zomer bij Ajax in dienst als trainer van het beloftenteam, maar werd na het vertrek van Henk ten Cate naar Chelsea aangesteld als interim-trainer van het eerste elftal. Recent weigerde Ajax nog mee te werken aan een overgang van Koster naar PSV. Daar zou hij met ingang van komend seizoen assistent van Huub Stevens kunnen worden.

Koster was ook nadrukkelijk in beeld als nieuwe hoofdtrainer van Vitesse, maar hij heeft die club inmiddels laten weten geen interesse te hebben de vertrokken Aad de Mos op te volgen. De Arnhemse clubleiding zag in Koster de ideale coach om de club, samen met de nieuwe assistent en cultuurbewaker Edward Sturing, terug naar het linkerrijtje van de Eredivisie te loodsen.

Twente's andere kandidaat, de 42-jarige Klopp, heeft al sinds 2001 de technische leiding in handen van FSV Mainz 05, dat momenteel uitkomt in de Tweede Bundesliga. Die competitie krijgt komend weekeinde zijn ontknoping en daarna neemt Klopp een beslissing over zijn toekomst.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2008 19:01 by mental Profiel van mental

Ga je nou al het teletekst nieuws hier posten ?


Fuck the world and fuck you


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 13-05-2008 19:02 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 13 mei 2008 18:32 schreef mental het volgende:
Niks, en ik moet nog afwachten of AJAX, mooiste club van het land en europa op Sparta na, het haalt. En godsamme, wat zag die Heitinga eruit bij Studio Voetbal met die lip. als ik erachter kom wie dat gedaan heeft dan kijkt diegene de eerstvolgende wedstrijd van Ajax met zijn ogen dicht.


Welke persoon met haakneus heb jij z`n aarsch gelikt??

Den Haag is de mooiste club, na Feijenoord


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 13-05-2008 19:03 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 13 mei 2008 19:01 schreef mental het volgende:
Ga je nou al het teletekst nieuws hier posten ?


Hij is er een tijdje niet geweest, moet wat aan z`n post quotum doen denk ik.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-05-2008 19:04 by mental Profiel van mental

Lol ik denk ut. en over voetbal worden wij het toch nooit eens, Roel


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen