IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2008 21:22 by mental Profiel van mental

quote:
Op 30 augustus 2008 21:18 schreef varanus het volgende:
Hehe, hoe zijn die knakkers van ADO tegenwoordig? Of stelt dat ook al niet zoveel meer voor?
nha, stelt geen reet meer voor volgens mij.zelfde als met die hele scf, je ziet ze nog wel stoer posen in het stadion, maar echt knokken, grote vechtparijen die blijven uit. ze hebbe wel pas nog heel stoer het ajax supportershome wat nu dicht is beklad met wat verf, de harde bazen.


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2008 21:22 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Volgens mij alleen morgen bij studio sport. Ik had verdomme Sport1, maar daar is ook geen eredivisie meer op. Gisteren aangevraagd, maar dat duurt 3 dagen. Dit weekend voor mij ook niks live helaas. Volgende week weer...


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-08-2008 21:22 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 30 augustus 2008 21:20 schreef WhiteRider het volgende:
Is het nou straks in het sportjournaal of niet?


Ja, kijk maar op teletekstpagina 224, teletekst supporter.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2008 21:22 by mental Profiel van mental

quote:
Op 30 augustus 2008 21:22 schreef varanus het volgende:
Volgens mij alleen morgen bij studio sport. Ik had verdomme Sport1, maar daar is ook geen eredivisie meer op. Gisteren aangevraagd, maar dat duurt 3 dagen. Dit weekend voor mij ook niks live helaas. Volgende week weer...
gezellig kan je weer naar engnek gullit kijken, mij niet gezien.


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2008 21:23 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 30 augustus 2008 21:22 schreef mental het volgende:
nha, stelt geen reet meer voor volgens mij.zelfde als met die hele scf, je ziet ze nog wel stoer posen in het stadion, maar echt knokken, grote vechtparijen die blijven uit. ze hebbe wel pas nog heel stoer het ajax supportershome wat nu dicht is beklad met wat verf, de harde bazen.


Tja, dat durft het gemiddelde kleuterklasje ook wel hehe..


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2008 21:25 by mental Profiel van mental

quote:
Op 30 augustus 2008 21:23 schreef varanus het volgende:
Tja, dat durft het gemiddelde kleuterklasje ook wel hehe..
nou, vlak die actie niet uit hoor, ik durf amsterdam niet in hoor.ook al ben ik dan voor sparta, en hebben die normaal wel wat met ajax.


Fuck the world and fuck you


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-08-2008 21:25 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2008 21:20 schreef WhiteRider het volgende:
Is het nou straks in het sportjournaal of niet?


Ja, het is straks in de late sportuitzending van 22.30 op Nederland 3


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2008 21:25 by mental Profiel van mental

quote:
Op 30 augustus 2008 21:25 schreef Marcel H. het volgende:
Ja, het is straks in de late sportuitzending van 22.30 op Nederland 3
Lul, had em nou even wat moeite laten doen joh die vlegel.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2008 21:37 by Mark Profiel van Mark

Tot dusverre zijn wij duidelijk beter dan de Graafschap, maar nog steeds 0-0. Hoop dat de 2e helft wat doelpunten brengt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2008 21:39 by Mark Profiel van Mark



Humberto Tan legt Marco van Basten het vuur even na aan de schenen. Marco duidelijk niet erg blij


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 30-08-2008 21:40 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 augustus 2008 21:25 schreef mental het volgende:
Lul, had em nou even wat moeite laten doen joh die vlegel.


Sorry, zit hier op mijn werk te wachten totdat ik naar die uitzending moet (als ze daar nog ondertiteling in hebben, that is) Ik ben dus verdorie afhankelijk van die uitzending hoe laat ik naar huis kan En dat terwijl mijn cluppie pas morgen speelt. Maar leedvermaak om Ajax tussen knap Ajax-minded mensen maakt wel weer een hoop goed.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2008 21:41 by mental Profiel van mental

quote:
Op 30 augustus 2008 21:39 schreef Mark het volgende:


Humberto Tan legt Marco van Basten het vuur even na aan de schenen. Marco duidelijk niet erg blij
tan is een lul.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2008 21:52 by Mark Profiel van Mark

Tjonge jonge wat een kutscheids. Eert geeft hij geen rood aan Meier terwijl dat dieprood had moeten zijn, en nou weer geen penalty! Loepzuivere penalty voor neersleuren van Beukie in de 16.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2008 21:56 by Mark Profiel van Mark

Hup, en een zuivere vrije trap ook niet gegeven. Ik weet echt niet waar deze flapdrol mee bezig is, maar als dit het arbitrage-niveau van dit seizoen gaat zijn dan zie ik het zwart in.

Jezus wat een rottige schopploeg is die De Graafschap dit jaar weer eens, zeg! 5e geel alweer, en daar had minstens een rood tussen moeten zitten (eigenlijk 2). Man man man, leer eens voetballen of zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-08-2008 22:01]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2008 22:27 by mental Profiel van mental

heerlijke ploeg de graafschap, lekker op zijn engels voetballen.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2008 22:29 by Mark Profiel van Mark

1-0 voor ons, geloof ik. Live stream viel een minuut ervoor weg en op FCUpdate staat:

77': Worm scoort, Worm geel, Worm rood


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2008 22:46 by Mark Profiel van Mark



2-0, eerste drie punten zijn binnen en nog altijd ongeslagen sinds eind februari. Wie oh wie gaat de reeks stoppen?

En de FCUpdate site klopte nog ook

Wat een absolute kutscheids. 7x geel voor de graafschap waar er minstens 1x rood bij had moeten zitten, en van N.E.C. kant krijgt Worm een 2e geel voor het uittrekken van zijn shirt na zijn doelpunt. Man man man, de dag dat een shirtje uittrekken zwaarder weegt dan iemand bijna invalide schoppen is dan toch eindelijk aangebroken. Diep rood voor deze scheidsrechter: Richard Lieveld. Eik0l.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-08-2008 22:51]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-08-2008 23:43 by mental Profiel van mental

jezus, mark. het zit je wel dwars he. denk aan je hart kerel, het seizoen is net begonnen!


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-08-2008 1:18 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Enige leuke aan de wedstrijd waren de laatste 5 minuten waarin we op de Bunnikside massaal "we gaan europa in" en "we gaan van ze winnen" zongen.

Zelfspot ftw

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-08-2008 1:18]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2008 1:43 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

In ieder geval verdiend verloren.

Overigens mogen jullie wat mij betreft verder alle wedstrijden - behalve PSV in Eindhoven - winnen hoor.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-08-2008 1:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Absoluut. Nou was dat niet zozeer het goede spel van PSV maar meer het dramatische spel van de fc. Wat een persoonlijke fouten bij die doelpunten Als je zo speelt dan win je nog niet van de amateurs van gleufbrieveen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2008 1:48 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Hehe, ja, die neger achterin was lekker bezig zeg.

Overigens, aan de kant van PSV, wat is die Amrabat een jood af en toe. Hoop niet dat hij dat expres doet/er een gewoonte van maakt. Erg ghey.


Net als dat ego-trippen van Suárez bij Ajax, toen Huntelaar in een straal vn 10 meter niemand om zich heen had, Suárez af had kunnen geven maar voor eigen succes ging, en mikte op de ferme reclameboden.
Wat een homo ook. :')

Houden zo dus.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 31-08-2008 8:40 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 31 augustus 2008 1:48 schreef WhiteRider het volgende:
Suárez, wat een homo ook. :')





Bruce Banner


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-08-2008 11:16 by Mark Z Profiel van Mark Z

Damn, wat een start van het seizoen: winnen van Ajax! Helaas wordt het toch een klote seizoen zolang Jonker daar zit.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2008 11:54 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 31 augustus 2008 11:16 schreef Mark Z het volgende:
Damn, wat een start van het seizoen: winnen van Ajax!


Prachtig


spelfout weggehaald...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen