IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 13-05-2008 19:07 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 13 mei 2008 19:04 schreef mental het volgende:
Lol ik denk ut. en over voetbal worden wij het toch nooit eens, Roel


Ach ja 2 out of 3 aint bad


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2008 15:57 by Mark Profiel van Mark

Ik zit toch een klein beetje met een dubbel gevoel over de laatste ronde play-offs. Uiteraard hoop ik ten zeerste dat N.E.C. gewoon rechtstreekse kwalificatie voor de UEFA up afdwingt, en ik denk eerlijk gezegd ook dat we de beste papieren hebben hiervoor, maar tegelijkertijd vind ik de situatie ook wel erg zuur voor NAC. Die ploeg heeft echt een wereldprestatie geleverd door met beperkte middelen toch gewoon 3e te worden in de reguliere competitie. Maar het kan dus zomaar dat ze aan het eind van het seizoen niks meer overhouden dan Intertoto. En bovendien is Rosenborg in de eerste ronde van de Intertoto waarschijnlijk de tegenstander, dus dat wordt nog een hels karwei.

Ik ga zeker voor de volle 100% achter mijn cluppie staan en ik hoop dat we gewoon rechtstreeks Europa in gaan, maar mochten wij de uiteindelijke beulen van NAC blijken te zijn dan zal ik daar zeker een beetje een bittere nasmaak aan overhouden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-05-2008 16:12 by Lionheart Profiel van Lionheart

Gomes nu toch wel definitief weg bij PSV, wie de waarheid spreekt i don't care, ze hebben het allemaal lekker gespeeld, kutzooi.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-05-2008 17:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 14 mei 2008 15:57 schreef Mark het volgende:
Ik zit toch een klein beetje met een dubbel gevoel over de laatste ronde play-offs. Uiteraard hoop ik ten zeerste dat N.E.C. gewoon rechtstreekse kwalificatie voor de UEFA up afdwingt, en ik denk eerlijk gezegd ook dat we de beste papieren hebben hiervoor, maar tegelijkertijd vind ik de situatie ook wel erg zuur voor NAC. Die ploeg heeft echt een wereldprestatie geleverd door met beperkte middelen toch gewoon 3e te worden in de reguliere competitie. Maar het kan dus zomaar dat ze aan het eind van het seizoen niks meer overhouden dan Intertoto. En bovendien is Rosenborg in de eerste ronde van de Intertoto waarschijnlijk de tegenstander, dus dat wordt nog een hels karwei.

Ik ga zeker voor de volle 100% achter mijn cluppie staan en ik hoop dat we gewoon rechtstreeks Europa in gaan, maar mochten wij de uiteindelijke beulen van NAC blijken te zijn dan zal ik daar zeker een beetje een bittere nasmaak aan overhouden.


Ik ben ook voor NAC inderdaad, die hebben het over het hele seizoen meer verdiend. Maar ja, NEC speelt ze waarschijnlijk gewoon totaal van de mat...

Aan de andere kant vond ik die derde plaats naast erg knap ook wel een beetje geflatteerd. Ik bedoel, ze halen in de play-offs tot nu toe maar 1 punt uit 4 wedstrijden tegen clubs die onder ze zijn geëindigd en dat met een doelsaldo van -9 ofzo. Dan wordt het in Europa ook wel een lastig verhaal denk ik.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2008 19:22 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 mei 2008 17:08 schreef NecRobert het volgende:


Ik ben ook voor NAC inderdaad,


Evn voor de duidelijkheid, ik dus niet


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-05-2008 19:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 14 mei 2008 19:22 schreef Mark het volgende:
Evn voor de duidelijkheid, ik dus niet
Haha nee dat begrijp ik.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-05-2008 23:23 by mental Profiel van mental

Mooi van Gomes. Dat schijt psv verdiend zo'n keeper niet.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-05-2008 0:00 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Misschien kan hij naar ajax!









mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-05-2008 0:01 by mental Profiel van mental

Naar Sparta, want hij vind ons tenue vast mooi!


Fuck the world and fuck you


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 15-05-2008 0:04 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

en dan Grandel naar PSV



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-05-2008 0:05 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 15 mei 2008 0:04 schreef Mies het volgende:
en dan Grandel naar PSV


Hahaha van mij mogen ze hem hebben, ik doe er persoonlijk nog een strik omheen ook


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2008 20:27 by Mark Profiel van Mark

Voorlopig gaat het lekker


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2008 20:30 by Mark Profiel van Mark

En 2-0!!

Europa here we come!!!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-05-2008 20:41 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Haha damn. :')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2008 20:43 by Mark Profiel van Mark

Torpedo Penders

De frustraties beginnen wel los te komen bij NAC nu, zeg. 2 smerige overtredingen binnen een minuut.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-05-2008 20:44]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-05-2008 20:45 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Hehe, het is nooit goed te praten, maar ik kan me er íets bij voorstellen.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 15-05-2008 20:51 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Ach, ze spelen in ieder geval nog Intertoto


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2008 21:15 by Mark Profiel van Mark

3-0 N.E.C.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2008 21:23 by Mark Profiel van Mark

4-0!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2008 21:28 by Mark Profiel van Mark

5-0....


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-05-2008 21:29 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Volgens mij zit Mark te fappen....


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2008 21:30 by Mark Profiel van Mark

Kijk teletekst er maar op na, we zijn ontketend


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2008 21:32 by Mark Profiel van Mark

6-0, en rood voor een NAC verdediger.

Ik begin het nu wel heel erg pijnlijk te vinden voor NAC.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-05-2008 21:32]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-05-2008 21:32 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Daaaaamn, jammer voor je dat ze dat niet het hele seizoen hebben kunnen doen.


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2008 21:33 by Mark Profiel van Mark

Inderdaad, het duurde erg lang voor ze wakker werden. Maar directe plaatsing voor UEFA lijkt me nu wel een feit!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen