IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-05-2008 1:18 by mental Profiel van mental

Het is gewoon naadje dat clubjes als nac en nec , die dan een seizoen een paar wedstrijdjes boven hun kunnen voetballen ineens voor europees voetbal kunnen gaan. Die clubjes storten vanzelf weer in.krijgen we straks weer van die Willem II verhalen. 4 wedstrijden CL en niks presteren. dat zie ik met een NAC gebeuren, in de uefacup...en een Twente in de CL, mocht dat gebeuren.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-05-2008 1:32 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja maakt het echt veel uit dan? Ajax en Feyenoord presteren europees ook niet dus veel verschil is er niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-05-2008 1:33]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-05-2008 1:36 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Nou jah, iig beter dan Fc Utrecht in europa. Die zijn nog nooit voorbij de 2e ronde gekomen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-05-2008 1:38 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 mei 2008 1:36 schreef Psychonaut het volgende:
Nou jah, iig beter dan Fc Utrecht in europa. Die zijn nog nooit voorbij de 2e ronde gekomen.


Klopt.

Nac en of Nec wel dan eigenlijk?

Trouwens, jij bent Zwolle supporter toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-05-2008 1:42]


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-05-2008 12:31 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 18 mei 2008 1:18 schreef mental het volgende:
Het is gewoon naadje dat clubjes als nac en nec , die dan een seizoen een paar wedstrijdjes boven hun kunnen voetballen ineens voor europees voetbal kunnen gaan. Die clubjes storten vanzelf weer in.krijgen we straks weer van die Willem II verhalen. 4 wedstrijden CL en niks presteren. dat zie ik met een NAC gebeuren, in de uefacup...en een Twente in de CL, mocht dat gebeuren.
Willem II werd destijds 2e, en eindigde in die periode bijna altijd in de top 5. Volgens jouw eerdere redenering (=playoffs zijn oneerlijk) volkomen terecht CL dus, gezien het verloop over 34 wedstrijden. Wat wil je dan wel? Niet spelen en clubs op basis van hun historische prestaties europese plekken geven?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-05-2008 12:46 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 18 mei 2008 12:31 schreef Daops het volgende:
clubs op basis van hun historische prestaties europese plekken geven?

Ja, gaarne!


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-05-2008 12:49 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 18 mei 2008 12:46 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ja, gaarne!
Dat zou zelfs ons nog een UEFA-plek geven dan


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-05-2008 12:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 mei 2008 12:49 schreef Daops het volgende:
Dat zou zelfs ons nog een UEFA-plek geven dan
Nee hoor

Jullie zouden de playoffs nog niet eens halen

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-05-2008 12:59]



Daops
Usericon van Daops
Posted 18-05-2008 13:04 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 18 mei 2008 12:59 schreef Judge M. het volgende:
Nee hoor

Jullie zouden de playoffs nog niet eens halen
Die lijst is vanaf 1956. Daarvoor waren wij driemaal landskampioen, waaronder de allereerste in het betaald voetbal. Historie hadden we het over, niet zo'n recente lijst Hierr met die UEFA-plek!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2008 16:04 by Mark Profiel van Mark

Voorlopig staan wij in elk geval met 0-1 voor in Breda. NAC moet 8x scoren in 10 minuten. Succes mannen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-05-2008 16:06 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 mei 2008 16:04 schreef Mark het volgende:
Voorlopig staan wij in elk geval met 0-1 voor in Breda. NAC moet 8x scoren in 10 minuten. Succes mannen


Laten ze dan tenminste nog een eretreffer maken...

Zo is het wel heel erg triest...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2008 16:09 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 18 mei 2008 1:18 schreef mental het volgende:
Het is gewoon naadje dat clubjes als nac en nec , die dan een seizoen een paar wedstrijdjes boven hun kunnen voetballen ineens voor europees voetbal kunnen gaan.



Nog zo'n zeikerd. Tering hee, Mental, dus als Sparta zich via de play-offs had weten te plaatsen dan had jij liever gezien dat ze hun plek zouden overdragen aan een Heerenveen of AZ? Wat is dit toch voor een eindeloos gekloot? Jaloers of zo? Waarom, als een team buiten de eeuwige top 3 het eens een keertje goed doet, begint iedereen ineens te kermen dat het zo'n ramp is en dat dit slecht is voor Nederland in Europa? Ga jij maar lekker met Lionheart naar een competitie kijken met alleen Ajax, PSV en Feyenoord, want in jullie ogen behoort de rest toch voor de kat haar kut rond te lopen in de competitie. Tjonge jonge wat een gemekker

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 18-05-2008 16:11]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2008 16:10 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 18 mei 2008 16:06 schreef altx het volgende:
Laten ze dan tenminste nog een eretreffer maken...

Zo is het wel heel erg triest...


Ja, we gaan niet in eigen doel lopen schieten hoor. Ze mogen zelf ook wel een beetje moeite doen natuurlijk


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-05-2008 16:10 by M. Profiel van M.

Tering hee, wat kan jij happen. Ik heb het een beetje aangekeken gisteren maar vandaag ga je gewoon door. Je cluppie gaat Europa in man, je zou blij moeten zijn!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2008 16:13 by Mark Profiel van Mark

Ben ik ook, ik word alleen zo spuugziek van dat eeuwige gezeik. Kunnen we volgend jaar net zo goed de competitie per post afdoen, als vantevoren toch al vaststaat welke ploegen Europa in horen te gaan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-05-2008 16:15 by M. Profiel van M.

Ow, ik krijg juist altijd energie van het jaloerse gezeik van anderen, haha.

On topic, ik zit hem wel te knijpen voor vandaag zou jammer zijn als Ajax de boot in gaat tegen Twente, geen CL en dus grote kans dat iemand als Huntelaar er komend seizoen niet bij is.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2008 16:17 by Mark Profiel van Mark

Ik denk dat Ajax het kan schudden. Nog een minuut of 10 (inclusief blessuretijd) om er een in te prikken, en twente staat goed gegroepeerd. Dus ik denk dat Ajax komend jaar wederom niet in de CL speelt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-05-2008 16:19 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 mei 2008 16:09 schreef Mark het volgende:
Nog zo'n zeikerd. Tering hee, Mental, dus als Sparta zich via de play-offs had weten te plaatsen dan had jij liever gezien dat ze hun plek zouden overdragen aan een Heerenveen of AZ? Wat is dit toch voor een eindeloos gekloot? Jaloers of zo? Waarom, als een team buiten de eeuwige top 3 het eens een keertje goed doet, begint iedereen ineens te kermen dat het zo'n ramp is en dat dit slecht is voor Nederland in Europa? Ga jij maar lekker met Lionheart naar een competitie kijken met alleen Ajax, PSV en Feyenoord, want in jullie ogen behoort de rest toch voor de kat haar kut rond te lopen in de competitie. Tjonge jonge wat een gemekker


+1

(Denk je een beetje om je hart by the way... )


PSV, Ajax, Feyenoord, Twente en Heerenveen hebben zich (zoals men mocht verwachten) geplaatst voor Europees voetbal.

Dat het nu met een beetje pech Twente is die zich ten koste van Ajax gaat plaatsen voor de Champions League, heeft Ajax volledig aan zichzelf te wijten.

En dat NEC zich geplaatst heeft voor de UEFA-Cup lijkt me na zo'n tweede seizoenshelft ook niet meer dan logisch. Dat was natuurlijk niet meer "een paar wedstrijdjes boven je kunnen spelen". Dan hebben PSV en Ajax ook een paar wedstrijdjes boven hun kunnen gespeeld (sterker nog, dat is eigenlijk niet eens sarcastisch bedoeld).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-05-2008 16:23 by mental Profiel van mental

@Mark, doe es even niet zo opgefokt man...LOL! Nee, Sparta heeft niks te zoeken in europa, dus ja, dat had ik dan liever gezien..welke club wil nou 4 wedstrijden op rij verliezen en weer troosteloos europa uit ?? Niemand toch ? Nou geef ik toe dat Ajax het enorm kut heeft gedaan de laatste paar jaren, in europa maar zelfs in hun kutte periode maakt Ajax nog meer kans in de CL of uefa dan een Sparta, Nac, of Nec, of weet ik het.Ze hebben gewoon meer klasse. Psv gaat het volgende seizoen ook gewoon klote doen, naast gomes zie ik nog wel meer spelers weg gaan daar.Voor de fans van clubs als Nac, Nec, en heerenveen is het enorm leuk hoor, en het is ze van harte gegund europa, maar voor het voetbal is het gewoon klote. Zul je toch moeten inzien.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2008 16:23 by Mark Profiel van Mark



Geen zorgen, ik zit hier met een brede grijns op mijn gezicht. Wederom gewonnen (0-1), dus een nieuw clubrecord met 8 uitoverwinningen op rij en definitief UEFA cup voetbal binnen. En ook mooi voor Twente, als ze de komende 4 minuten tenminste goed doorkomen. Ik hoop dat zij het wel redden om die voorronde door te komen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2008 16:25 by Mark Profiel van Mark

Dat was richting AltX trouwens, jij blijft een grote negatieve zeikerd, Mental

Maar goed: WIJ GAAN EUROPA IN!!!!!!!!!!!

En nou is het aan ons om te bewijzen dat andere clubs buiten de oude top 3 ook echt wel iets in Europa kunnen aanrichten. Watch this space


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-05-2008 16:26 by De Ulk Profiel van De Ulk



Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2008 16:27 by Mark Profiel van Mark

Gefeliciteerd, De Ulk!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-05-2008 16:28 by mental Profiel van mental

We zullen zien, mark..we zullen zien!


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-05-2008 16:30 by Mark Profiel van Mark

Groen is je kleur niet, Mental


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen