IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-10-2008 18:10 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Wees blij dat het eens anders verloopt dan normaal. De Nederlandse competitie is normaal gesproken nog saaier dan de Schotse. Daar zijn er in ieder geval nog twee ploegen die kampioen kunnen worden. In NL staat de Schaal al klaar in Eindhoven.


Bruce Banner


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 18:10 by mental Profiel van mental

net of Lionheart het volgt...


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-10-2008 18:12 by Mark Profiel van Mark

Via Teletekst


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 18:14 by mental Profiel van mental

LOL!


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-10-2008 18:16 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 19 oktober 2008 18:09 schreef Mark het volgende:
Daarom zette ik er dus -echte- voetbalfans neer

Als de Nederlandse competitie zo dramatisch is, waarom hebben we dan 5 ploegen in de UEFA cup? Eventjes voor de duidelijkheid: Ajax+PSV+Feyenoord is niet gelijk aan Nederlandse competitie, hoor. Ik weet dat dit een lastig concept is voor sommigen, maar het is toch echt waar.


Net of het voetbal zelf wel goed is qua niveau.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-10-2008 18:18 by Mark Profiel van Mark

Welke wedstrijden heb jij vandaag gezien, Lionheart? Of concludeer je dit zogenaamde 'slechte' niveau puur uit het feit dat Feyenoord en PSV verliezen en Ajax nipt wint?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 18:20 by mental Profiel van mental

Lionheart kijkt geen wedstrijden, ik ben benieuwd of ie uberhaupt weet hoe het spelletje gespeeld wordt...alles nablaten van teletekst is zo makkelijk he....


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-10-2008 18:27 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 19 oktober 2008 18:18 schreef Mark het volgende:
Welke wedstrijden heb jij vandaag gezien, Lionheart? Of concludeer je dit zogenaamde 'slechte' niveau puur uit het feit dat Feyenoord en PSV verliezen en Ajax nipt wint?


Het speltechnishe, het voetbal is bij de meeste clubs niet om aan te zien en dat geldt voornamelijk bij de traditionele top drie. Dat een PSV verliest is geen incident, maar zie ik als een structureel proces, zelfde geldt voor Ajax en Feyenoord. PSV is na het seizoen waar ze de halve finale haalde van de CL steeds slechter gaan presteren.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-10-2008 18:50 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 oktober 2008 18:27 schreef Lionheart het volgende:
Het speltechnishe, het voetbal is bij de meeste clubs niet om aan te zien


Nou, N.E.C. heeft vandaag geen geweldige pot gespeeld maar normaliter vind ik het het aanzien meer dan waard. Zelfde geldt voor Heerenveen, Twente, NAC en andere (sub)toppers. Tactisch en technisch zit het gewoon over de hele linie beter in elkaar, waardoor de verschillen kleiner worden. De reden dat de traditionele top-3 ineens in last is is omdat ze niet meer kunnen leunen op briljante ingevingen van een individu of 2-3, waardoor teamspel en tactiek ineens veel belangrijker is geworden. En dan zie je dat de vroegere subtoppers ineens wel aanhaken. Dus ik denk juist dat het voetbal over de hele linie beter is geworden. Maar omdat we geen echte top-voetballers meer kunnen betalen verliezen we de aansluiting met de echte europese top. Echter, met de Europese subtop kunnen wij door beter tactisch en technisch spel over de hele linie nog altijd goed meekomen.

Ofwel, ik vind dat je in dit geval een beetje uit je nek lult. Maar goed, ieder zijn mening.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 18:51 by mental Profiel van mental

niets aan toe te voegen.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-10-2008 18:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 19 oktober 2008 18:51 schreef mental het volgende:
niets aan toe te voegen.


Wat kan jij altijd mooi mee lullen met mensen die er wel een kijk op hebben, kom eens zelf met zinnige argumenten.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 18:57 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 oktober 2008 18:55 schreef Lionheart het volgende:
Wat kan jij altijd mooi mee lullen met mensen die er wel een kijk op hebben, kom eens zelf met zinnige argumenten.
hahaha wat kan jij altijd mooi reageren als je een keer op je nummer gezet wordt, pisvlek.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-10-2008 19:00 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 19 oktober 2008 18:50 schreef Mark het volgende:
Nou, N.E.C. heeft vandaag geen geweldige pot gespeeld maar normaliter vind ik het het aanzien meer dan waard. Zelfde geldt voor Heerenveen, Twente, NAC en andere (sub)toppers. Tactisch en technisch zit het gewoon over de hele linie beter in elkaar, waardoor de verschillen kleiner worden. De reden dat de traditionele top-3 ineens in last is is omdat ze niet meer kunnen leunen op briljante ingevingen van een individu of 2-3, waardoor teamspel en tactiek ineens veel belangrijker is geworden. En dan zie je dat de vroegere subtoppers ineens wel aanhaken. Dus ik denk juist dat het voetbal over de hele linie beter is geworden. Maar omdat we geen echte top-voetballers meer kunnen betalen verliezen we de aansluiting met de echte europese top. Echter, met de Europese subtop kunnen wij door beter tactisch en technisch spel over de hele linie nog altijd goed meekomen.

Ofwel, ik vind dat je in dit geval een beetje uit je nek lult. Maar goed, ieder zijn mening.


Ben er grotendeels met je eens, maar het UEFA-CUP toernooi begint nu met de poules pas echt en dan kunnen we pas zien of in de Europese subtop wel wat te halen valt.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-10-2008 19:06 by Mark Profiel van Mark

Ik denk dat als je 2-3 ploegen door de poule-fase heen krijgt, je het als land goed gedaan hebt. Dus we zullen inderdaad zien. Wat ik wel al een teken aan de wand vind is dat tot dusverre geen enkele media ook maar een van de teams bij voorbaat al heeft afgeschreven, en dat is in voorgaande jaren wel anders geweest.

Voetbal is sneller geworden, teams leunen meer op fitheid en lange adem van spelers, en de grote teams winnen ook internationaal niet makkelijk meer van de kleintjes. Dus afgezien van een paar teams in Engeland en Spanje met belachelijke budgetten waar niet tegenop te boksen valt (Real Madrid, Barca, ManU, Liverpool, Arsenal, Chelsea) is het niveau van het voetbal op alle fronten hoger/sneller/harder dan het pakweg 10 jaar geleden was. En met dat gegeven in het achterhoofd denk ik dat wij zeker niet onderdoen voor landen als pak hem beet Duitsland, Turkije, Zweden of Griekenland. Mickey Mouse competitie my ass


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-10-2008 20:21 by M. Profiel van M.

Het niveau is op zich prima. Alleen, als je beelden van Sparta - Utrecht gezien hebt kan ik me voorstellen dat je bedenkingen hebt bij het niveau van onze competitie. Wat een treurige bedoening was dat zeg. Je vraagt je af wat vooral Sparta nog in de eredivisie doet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 20:48 by mental Profiel van mental

En dan toch winnen van utrecht, he M. ?


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 21:23 by mental Profiel van mental

verklaar dat maar eens dan...


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-10-2008 21:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

"vooral Sparta" betekent in deze context "maar dus ook Utrecht"


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-10-2008 21:32 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 oktober 2008 21:23 schreef mental het volgende:
verklaar dat maar eens dan...


Als een ploeg die eigenlijk in de eerste divisie thuishoort, toch nog van Utrecht kan winnen, dan is het met het niveau wel heel triest gesteld.

Dat staat er zo'n beetje.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 19-10-2008 21:54 by Temmink Profiel van Temmink

Dat Duitsers geen verstand van voetbal hebben is ook een feit. Anders hadden ze toentertijd genadeloos Het Kasteel gebombardeerd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2008 23:10 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 oktober 2008 21:54 schreef Temmink het volgende:
Dat Duitsers geen verstand van voetbal hebben is ook een feit. Anders hadden ze toentertijd genadeloos Het Kasteel gebombardeerd.
Ah, nog zo'n humorist. weet je hoe vaak ik die al voorbij heb zien komen ?


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-10-2008 2:31 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 oktober 2008 20:48 schreef mental het volgende:
En dan toch winnen van utrecht, he M. ?


Ga nou niet gelijk uit de hoogte doen, vorig seizoen was het nog 7-1 en die thuiswedstijd moet er nog aankomen



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-10-2008 7:19 by mental Profiel van mental

Die thuiswedstrijd wordt een eitje. ik maak me meer zorgen om groningen Uit, volgend weekend.


Fuck the world and fuck you


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-10-2008 8:16 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik hoop van niet, maar Groningen "kennende" (TT FTW ) verneuken ze dit soort wedstrijden dan weer wel...

*hoopt op het beste*


Bruce Banner


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-10-2008 9:39 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 19 oktober 2008 17:36 schreef mental het volgende:
heb je gelijk in. maar ik denk dat voor WillemII een meer dan goed seizoen in t vat zit
Laten we het hopen De start is in ieder geval stukken beter dan die van de voorgaande jaren. Er staat nu een team wat meer durft, en nu eens eindelijk ook wint waar het eerder altijd in de laatste 5 minuten verloor. Maar het is nog vroeg, en realistisch gezien zou het mooi zijn als we bovenin het rechterrijtje eindigen.

Maar met overwinningen op Ajax, NAC en Feyenoord in zo'n korte tijd valt er in ieder geval weer wat te genieten hier!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen