IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 24-08-2008 16:06 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 24 augustus 2008 16:02 schreef mental het volgende:
Sparta heeft beter ingekocht dan feyenoord en het wordt nu weleens gewoon tijd ook :')
Hehe, het zou een stunt zijn, dat wel

Ik zou al blij zijn als wij eens bovenaan het 2e rijtje zouden eindigen na 3 dramatische seizoenen..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 24-08-2008 16:06]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-08-2008 16:10 by mental Profiel van mental

ik gun jullie alle success man.

en ja, ik vond het zo balen dat feyenoord het geluk had dat ze die beker wonnen en dus europees voetbal, dat lucky feyenoord zit me nog steeds dwars.

en sparta hangt al jaren te lang onderin, maar ik denk dat ze met deze selectie en trainer best ver kunnen komen..gok iig op minder tegendoelpunten dit seizoen lol


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-08-2008 16:17 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 augustus 2008 16:10 schreef mental het volgende:

gok iig op minder tegendoelpunten dit seizoen lol


7 is genoeg :')

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-08-2008 16:17]


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-08-2008 16:19 by Daops Profiel van Daops

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 24-08-2008 16:20]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-08-2008 16:19 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 24 augustus 2008 16:10 schreef mental het volgende:
ik gun jullie alle success man.

en ja, ik vond het zo balen dat feyenoord het geluk had dat ze die beker wonnen en dus europees voetbal, dat lucky feyenoord zit me nog steeds dwars.

en sparta hangt al jaren te lang onderin, maar ik denk dat ze met deze selectie en trainer best ver kunnen komen..gok iig op minder tegendoelpunten dit seizoen lol
Thanks, de oudste clubs horen gewoon op het hoogste niveau

En dat Feyenoord de beker won, was gewoon omdat PSV niet mee mocht doen vorig jaar


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


nomad
Usericon van nomad
Posted 26-08-2008 12:43 by nomad Profiel van nomad

Donderdag afscheid nemen van mede supporter,omgekomen na de wedstrijd Exelcior-Fortuna.
Word een mooi afscheid voor de wedstrijd Fortuna-Top Oss


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-08-2008 0:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 7 augustus 2008 13:37 schreef NecRobert het volgende:


Ik heb me zojuist ingeschreven bij de Voetbalzone manager en ik heb daarbij een ZM subleague aangemaakt. Wie doet er mee?? OK, het kost je wel 5 euries (eenmalige machtiging), maar het is wel een erg leuk spel! Leuker dan dat Profcoach waar wij elk jaar een subleague hebben, omdat je met een budget te maken hebt.

- Selecteer 11 + 4 spelers van verschillende eredivisieclubs. Je hebt 16 miljoen te besteden
- Wanneer de competitie begonnen is, mag je 1x per week een transfer doorvoeren.
- Je kunt punten verdienen met doelpunten (Keeper/Verdediger 10, Middenvelder 8, Aanvaller 6), de nul houden (K 5, V 3) en je krijgt 1 punt voor gelijkspel en 3 voor winst.
- Er worden punten in mindering gebracht bij gele kaarten (- 3) en (directe) rode kaarten (- 8)

Verdere details vind je op de site.

http://www.voetbalzone.nl/manager
Subleague: Zzzware Metalen (mooi onderaan dus )
Niemand verder?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-08-2008 15:45 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Nee sorry, dit seizoen niet



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-08-2008 16:00 by Lionheart Profiel van Lionheart

Mental gaat het toch winnen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-08-2008 17:47 by mental Profiel van mental

nee man, ik gun jou de eer, ik doe niet mee, ik als pauper kan die 5 euro toch niet missen, dat weet je toch ?


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-08-2008 17:49 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Sparta moet deaud!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-08-2008 17:51 by mental Profiel van mental

quote:
Op 27 augustus 2008 17:49 schreef WhiteRider het volgende:
Sparta moet deaud!
Ga zelf dood, met je gejatte club.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-08-2008 21:50 by M. Profiel van M.

Doet mental niet mee? Dan is voor mij de aardigheid er ook af, hoor.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-08-2008 21:51 by mental Profiel van mental

quote:
Op 27 augustus 2008 21:50 schreef M. het volgende:
Doet mental niet mee? Dan is voor mij de aardigheid er ook af, hoor.
schiet mij die 5 euro voor en ik ben je man!


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-08-2008 19:41 by Mark Profiel van Mark

Wat de bloedende fuck???!?!?!

Hebben ze nou Pavlovic en Smith ook al naar huis gestuurd?!?!?! Godver godver godver met nog twee dagen tot de start van de competitie stuur je je enige twee overgebleven opties voor vleugelspitsen ook maar naar huis, nee lekker zo!! Daar stuur je dan 3 man voor naar China en laat je zo'n jongen een visum regelen en alles. Hardstikke veel potentie en super technisch, een grote belofte die Pavlovic.

Gaan we toch gewoon 4-3-3 spelen met eigen jeugd, wat maakt het ook uit. Het is maar UEFA cup

Godverdetering zeg ze kunnen beter maar iets heeeeeel goeds achter de hand hebben, maar ik zie een herhaling van de eerste competitie-helft van komend jaar alweer in aantocht. Wat een jank-gebeuren zeg. Helemaal niks bakken die prutsers in het bestuur ervan

Ofwel voor zaterdag Lens en Leonardo erbij, met Perez en Rohmedahl in de mix, of anders maar mooi opsodemieteren. Wat een gelieg en gebesodemieter richting de achterban zeg, walgelijk gewoon. Ja ja Mario, alles komt goed


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-08-2008 20:35 by mental Profiel van mental

jank niet zo, hoe denk je dat wij spartanen ons voelen elk seizoen weer ? ZONDER europees voetbal ???


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-08-2008 20:41 by Mark Profiel van Mark

Ja, maar jullie hebben prut als uitgangs-situatie

Ik had gehoopt dat we die fase in de afgelopen jaren een beetje ontstegen waren, maar het lijkt erop alsof we na een mooi seizoen gewoon weer terug bij af zijn, nog voordat de competitie zelfs maar begonnen is. 5-6 bepalende spelers weg en nog twee anderen met dreigend vetrek, en slechts 2 spelers hiervoor terug. Dan ga je er niet bepaald op vooruit. Maar goed, zoals ik zei, als morgen Leonardo en Lens binnengehaald worden eet ik mijn woorden op. En anders gaan we rellen!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-08-2008 20:43 by mental Profiel van mental

Gelukkig dit seizoen boven feyenoord eindigen hehe en ervan winnen, als barendrecht dat al kan moet het voor onze prachtige selectie ook geen probleem zijn. benieuwd naar zondag hehe.


Fuck the world and fuck you


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-08-2008 20:45 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 24 augustus 2008 9:58 schreef mental het volgende:
je zou feyenoorder zijn...en weer een rampseizoen meemaken en deze keer hebben ze hopelijk niet de mazzel van de beker!!


Dus een beetje zoals jij je elk jaar voelt??
Ach verleden jaar begonnen ze goed en eindigde kut.
Dus hopelijk dit jaar andersom.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-08-2008 22:24 by mental Profiel van mental

hehe ja zoiets maar dan anders , roel :') ik heb er voor het eerst nu echt vertrouwen in dat we in het eerste rijtje zouden kunnen eindigen...met poepon erbij hebben we tenminste een echte afmaker, dodelijk voor de goal.wordt nog leuk straks... bij die sms spellen : SMS POEPon naar blablaba en win! hahaha, nah zonder dollen, ik denk dat we met name een veel betere verdediging hebben dan vorig seizoen. we hadden toen echt een ramp verdediging, ziet er nu allemaal en stuk beter uit.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-08-2008 22:25 by mental Profiel van mental

En nu maar hopen dat AJAX die boertjes uit brabant laat huilen, zou wel eens mooi zijn voor de verandering.


Fuck the world and fuck you


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 29-08-2008 0:34 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 28 augustus 2008 22:25 schreef mental het volgende:
En nu maar hopen dat AJAX die boertjes uit brabant laat huilen, zou wel eens mooi zijn voor de verandering.


De druk ligt in ieder geval bij Ajax. Voor PSV is het geen drama (alhoewel, het gaat om voetbal, dus wordt alles extreem overdreven) om eens een keertje tweede te worden, terwijl de laatste titel voor Ajax al bijna prehistorisch is. Overigens hoop ik dat PSV gewoon weer kampioen wordt, scheelt weer een kapot geslagen binnenstad

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 29-08-2008 0:35]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-08-2008 12:31 by Mark Profiel van Mark

Welja, dat kan er ook nog wel bij, de 6e basis-speler die we kwijtraken ten opzichte van het afgelopen seizoen: Jonas Olsson, onze rots in de branding.

NEC'er Olsson naar Engeland

NIJMEGEN - Jonas Olsson staat op het punt om naar West Bromwich Albion te verkassen. De middenvelder van NEC is inmiddels al in Engeland voor een medische keuring.

De Zweedse verdediger kan naar verluidt voor vier seizoenen tekenen bij de club uit de Premier League.

Olsson, die er nooit een geheim van maakte te dromen van het spelen in de hoogste Engelse divisie, speelde de afgelopen drie seizoenen in Nijmegen. In 93 wedstrijden kwam hij tot vijf doelpunten.

-----------

Gezellig zo. Wanneer komt er iets bij? Ik geloof dat wij momenteel de enige eredivisie club zijn die bij lange na de selectie nog niet op peil heeft (extra verdediger en twee vleugelspelers zeer dringend nodig).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-08-2008 16:33 by Mark Profiel van Mark

Waaaaaat?!?!?! Bouaouzan??? We huren hem voor een jaar van Wigan?!?! Kan Mario maar beter oppassen, Boua heeft al een keer eerder een Been drastisch gebroken


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-08-2008 18:34 by MetalJan Profiel van MetalJan

En Perez naar FC Twente.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen