IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 06-10-2008 18:57 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 5 oktober 2008 22:18 schreef mental het volgende:
Dat gestuntel van feyenoord maakt het gepruts van me eigen clubje weer helemaal goed, hehe


En vice versa..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-10-2008 19:11 by mental Profiel van mental

quote:
Op 6 oktober 2008 18:57 schreef Vikingblood het volgende:
En vice versa..


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-10-2008 19:41 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 oktober 2008 18:26 schreef Mies het volgende:
van Basten weet waar hij mee bezig is, komt allemaal goed




[edit]Volgens mij heeft Mario Been daar al patent op aangevraagd.




[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-10-2008 19:52]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-10-2008 19:43 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 oktober 2008 19:41 schreef Mark het volgende:




+1


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-10-2008 20:16 by M. Profiel van M.

quote:
Op 6 oktober 2008 18:26 schreef Mies het volgende:
van Basten weet waar hij mee bezig is, komt allemaal goed

Kan je misschien één reden geven waarom dat zo zou zijn?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2008 20:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zijn haar ligt goed en hij is pissed

en Ajax heeft geld


signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-10-2008 20:52 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

"Laat ons weer eens juichen, FC FC GROOOONINGEN!"



Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-10-2008 21:15 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 oktober 2008 20:36 schreef Hypnos het volgende:
zijn haar ligt goed en hij is pissed

en Ajax heeft geld


Ja, geld dat Van Basten afgelopen zomer gebruikt heeft om een heel nieuw elftal bij elkaar te kopen en ongewenste elementen weg te snijden uit de organisatie. Het hele huidige team dat er nu staat en ook zowat de gehele technische staf is door Van Basten aangesteld. Dus als het nu slecht draait dan is dat 100% door Van Basten's eigen toedoen. Om dan nu te gaan roepen dat Van Basten het wel zal oplossen is dan ook een beetje delusionair. Een beetje hetzelfde als een gokverslaafde met een slordige 50.000 euro schuld een lening verstrekken om zijn verliezen terug te kunnen winnen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-10-2008 22:33 by mental Profiel van mental

precies. Ajax heeft zijn eigen graf gegraven, en dat graven begon met de aanstelling van de heer van basten.



[Dit bericht is gewijzigd door mental op 06-10-2008 22:33]


Fuck the world and fuck you


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-10-2008 18:26 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

edit: verkeerd topic

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 07-10-2008 18:27]


Faustian Spirit of the Earth


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-10-2008 20:21 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 oktober 2008 22:33 schreef mental het volgende:
precies. Ajax heeft zijn eigen graf gegraven, en dat graven begon met de aanstelling van de heer van basten.




Ik vroeg me toen al af waarom in vredesnaam iemand aanstellen die het Nederlands elftal, waar een aantal van de beste spelers van de wereld bij zitten/zaten, niet eens aan het voetballen krijgt.

Maar ja, win een paar keer met 1:0 van totaal nietszeggende landen en je bent ineens de beste bondscoach die we ooit gehad hebben...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-10-2008 20:24 by mental Profiel van mental

quote:
Op 7 oktober 2008 20:21 schreef altx het volgende:
Ik vroeg me toen al af waarom in vredesnaam iemand aanstellen die het Nederlands elftal, waar een aantal van de beste spelers van de wereld bij zitten/zaten, niet eens aan het voetballen krijgt.

Maar ja, win een paar keer met 1:0 van totaal nietszeggende landen en je bent ineens de beste bondscoach die we ooit gehad hebben...
Yep, maar ja hij kan wel zeggen dat ie 30 miljoen heeft mogen uitgeven.:')


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-10-2008 20:40 by altx Profiel van altx

quote:
Op 7 oktober 2008 20:24 schreef mental het volgende:
Yep, maar ja hij kan wel zeggen dat ie 30 miljoen heeft mogen uitgeven.:')


En dan ook nog zo overtuigd zijn van jezelf om Perez er gelijk maar uit te kieperen... Die had nog wat punten voor 'm kunnen redden. En nu kan-ie 'm juist punten gaan kosten. Gerechtigheid zullen we maar zeggen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-10-2008 20:51 by mental Profiel van mental

quote:
Op 7 oktober 2008 20:40 schreef altx het volgende:
En dan ook nog zo overtuigd zijn van jezelf om Perez er gelijk maar uit te kieperen... Die had nog wat punten voor 'm kunnen redden. En nu kan-ie 'm juist punten gaan kosten. Gerechtigheid zullen we maar zeggen.
nogal ja. benieuwd hoelang ie het gaat uithouden. wat ik me trouwens afvroeg bij Ajax, we weten allemaal dat van basten het daar voor het zeggen heeft, maar aan wie moet hij eigenlijk verantwoording afleggen als het slecht zou blijven gaan ?


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-10-2008 21:08 by Lionheart Profiel van Lionheart

Zijn vrouw.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-10-2008 22:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 oktober 2008 20:52 schreef Lainedil het volgende:
"Laat ons weer eens juichen, FC FC GROOOONINGEN!"


Werd tijd he?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-10-2008 22:09 by mental Profiel van mental

he lain, hoe heet t stadion van fc groningen ?


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-10-2008 22:40 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 oktober 2008 20:51 schreef mental het volgende:
nogal ja. benieuwd hoelang ie het gaat uithouden. wat ik me trouwens afvroeg bij Ajax, we weten allemaal dat van basten het daar voor het zeggen heeft, maar aan wie moet hij eigenlijk verantwoording afleggen als het slecht zou blijven gaan ?


Goede vraag, en ik denk dat het antwoord 'niemand' is. Of de aandeelhouders. Maar die zijn voplgens mij te verdeeld en te onkundig. Uri Coronel is een stropop, die een raport heeft geschreven waarvan 99% van alle aanbevelingen met de aanstelling van Van Basten meteen de deur uitgeflikkerd zijn. Dus die man is totaal ongeloofwaardig en heeft geen macht. Van Basten zit daar zowat onaantastbaar, zelfs Cruijff heeft zich teruggetrokken. Dus ofwel Van Basten zelf krijgt de boel weer aan het drijven, of Ajax wordt een onhoudbaar zinkend schip. Eerlijk gezegd een nogal onvoorstelbaar scenario hoe dit zich ooit zo heeft kunnen manifesteren bij een beurs-genoteerd bedrijf. Totaal onverantwoordelijk, als je het mij vraagt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-10-2008 22:41 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 oktober 2008 22:09 schreef mental het volgende:
he lain, hoe heet t stadion van fc groningen ?


Binnenbrand, toch?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-10-2008 22:44 by M. Profiel van M.

quote:
Op 7 oktober 2008 22:40 schreef Mark het volgende:
Eerlijk gezegd een nogal onvoorstelbaar scenario hoe dit zich ooit zo heeft kunnen manifesteren bij een beurs-genoteerd bedrijf. Totaal onverantwoordelijk, als je het mij vraagt.

Waarschijnlijk kan dat omdat er in voetbalclub-aandelen nóg meer emotie zit dan in "gewone" aandelen. Het blijft toch je cluppie, he?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-10-2008 22:58 by altx Profiel van altx

quote:
Op 7 oktober 2008 22:40 schreef Mark het volgende:
Goede vraag, en ik denk dat het antwoord 'niemand' is. Of de aandeelhouders. Maar die zijn voplgens mij te verdeeld en te onkundig. Uri Coronel is een stropop, die een raport heeft geschreven waarvan 99% van alle aanbevelingen met de aanstelling van Van Basten meteen de deur uitgeflikkerd zijn. Dus die man is totaal ongeloofwaardig en heeft geen macht. Van Basten zit daar zowat onaantastbaar, zelfs Cruijff heeft zich teruggetrokken. Dus ofwel Van Basten zelf krijgt de boel weer aan het drijven, of Ajax wordt een onhoudbaar zinkend schip. Eerlijk gezegd een nogal onvoorstelbaar scenario hoe dit zich ooit zo heeft kunnen manifesteren bij een beurs-genoteerd bedrijf. Totaal onverantwoordelijk, als je het mij vraagt.


*Wordt* een onhoudbaar zinkend schip?



We moeten van de bodem af gedregd worden zul je bedoelen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-10-2008 22:59 by Mark Profiel van Mark

Getuige de beurskoers van Ajax lijkt dit inderdaad de spijker op de spreekwoordelijke kop:



CEO Rendement
Fontein

Aantreden:
Per: 01-12-2005
Koers: €9,10 (nu dus 6,92 euro)
AEX: 426,17
rendement:
Totaal: -23.96%
Per jaar: -9.16%
AEX per jaar: -10.62%

Verschil met AEX:
1.46 pctpunt

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-10-2008 23:04]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-10-2008 0:35 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 oktober 2008 22:33 schreef mental het volgende:
precies. Ajax heeft zijn eigen graf gegraven, en dat graven begon met de aanstelling van de heer van basten.




Hahaha inderdaad, goed bezig die van Basten


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-10-2008 8:20 by M. Profiel van M.

quote:
Op 7 oktober 2008 22:59 schreef Mark het volgende:
Getuige de beurskoers van Ajax lijkt dit inderdaad de spijker op de spreekwoordelijke kop:



CEO Rendement
Fontein

Aantreden:
Per: 01-12-2005
Koers: €9,10 (nu dus 6,92 euro)
AEX: 426,17
rendement:
Totaal: -23.96%
Per jaar: -9.16%
AEX per jaar: -10.62%

Verschil met AEX:
1.46 pctpunt

Haha nou ja, hebben ze het in ieder geval beter gedaan dan de AEX!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-10-2008 18:23 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Damn, weet iemand de Eredivisie livelink toevallig? planetvoetbal.nl bestaat dus niet meer nu met dat Eredivisie Live gedoe. En die gratis P2P-meuk hoef ik niet, ik betaal wel gewoon om de wedstrijd te zien.

Alvast bedankt!



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen