IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-07-2008 21:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juli 2008 21:38 schreef Hypnos het volgende:
wie draagt nu een onderbroek van calvin KLEIN

als dat geen zelfkritiek is!!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-07-2008 2:15 by Mark Profiel van Mark

De NAC-fans vervelen zich duidelijk ook en beetje tijdens de zomerstop!



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-07-2008 13:11 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En in Tilburg hebben ze een nieuwe shirtsponsor:








NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-08-2008 13:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert




Ik heb me zojuist ingeschreven bij de Voetbalzone manager en ik heb daarbij een ZM subleague aangemaakt. Wie doet er mee?? OK, het kost je wel 5 euries (eenmalige machtiging), maar het is wel een erg leuk spel! Leuker dan dat Profcoach waar wij elk jaar een subleague hebben, omdat je met een budget te maken hebt.

- Selecteer 11 + 4 spelers van verschillende eredivisieclubs. Je hebt 16 miljoen te besteden
- Wanneer de competitie begonnen is, mag je 1x per week een transfer doorvoeren.
- Je kunt punten verdienen met doelpunten (Keeper/Verdediger 10, Middenvelder 8, Aanvaller 6), de nul houden (K 5, V 3) en je krijgt 1 punt voor gelijkspel en 3 voor winst.
- Er worden punten in mindering gebracht bij gele kaarten (- 3) en (directe) rode kaarten (- 8)

Verdere details vind je op de site.

http://www.voetbalzone.nl/manager
Subleague: Zzzware Metalen (mooi onderaan dus )


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-08-2008 14:41 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 19 juli 2008 13:11 schreef Judge M. het volgende:
En in Tilburg hebben ze een nieuwe shirtsponsor:













LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-08-2008 18:47 by mental Profiel van mental

De stillems hebben nu dus eindelijk vitesse overtroffen met wie heeft het lelijkste shirt van de eredivisie.mijn god ik zou me als speler schamen als ik in zo'n tenue moest ballen. Ik ben er nog niet uit wie dit seizoen het mooiste shirt heeft, Sparta of Ajax, beiden hebben ze een erg mooi shirt alleen wat heeft ajax met skaten tegenwoordig? het lijkt wel of die gasten skatebroeken dragen daar.


Fuck the world and fuck you


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-08-2008 19:29 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 7 augustus 2008 18:47 schreef mental het volgende:
De stillems hebben nu dus eindelijk vitesse overtroffen met wie heeft het lelijkste shirt van de eredivisie.mijn god ik zou me als speler schamen als ik in zo'n tenue moest ballen. Ik ben er nog niet uit wie dit seizoen het mooiste shirt heeft, Sparta of Ajax, beiden hebben ze een erg mooi shirt alleen wat heeft ajax met skaten tegenwoordig? het lijkt wel of die gasten skatebroeken dragen daar.
Zal ik het dan maar verklappen.. De shirts hierboven zijn een photoshop-grapje van de mensen van de club die (wel net als Vitesse) door gemeenschapsgeld kunstmatig in leven wordt gehouden


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-08-2008 19:31 by mental Profiel van mental



doenw e dit jaar weer dat profcoach ? ik wou dit keer maar meedoen


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-08-2008 20:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 7 augustus 2008 13:37 schreef NecRobert het volgende:


Ik heb me zojuist ingeschreven bij de Voetbalzone manager en ik heb daarbij een ZM subleague aangemaakt. Wie doet er mee?? OK, het kost je wel 5 euries (eenmalige machtiging), maar het is wel een erg leuk spel! Leuker dan dat Profcoach waar wij elk jaar een subleague hebben, omdat je met een budget te maken hebt.

- Selecteer 11 + 4 spelers van verschillende eredivisieclubs. Je hebt 16 miljoen te besteden
- Wanneer de competitie begonnen is, mag je 1x per week een transfer doorvoeren.
- Je kunt punten verdienen met doelpunten (Keeper/Verdediger 10, Middenvelder 8, Aanvaller 6), de nul houden (K 5, V 3) en je krijgt 1 punt voor gelijkspel en 3 voor winst.
- Er worden punten in mindering gebracht bij gele kaarten (- 3) en (directe) rode kaarten (- 8)

Verdere details vind je op de site.

http://www.voetbalzone.nl/manager
Subleague: Zzzware Metalen (mooi onderaan dus )
Nee deze


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-08-2008 20:02 by mental Profiel van mental

Dat kost geld, en ik ben sloeber.


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-08-2008 20:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Drink je gewoon twee biertjes minder dit weekend


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-08-2008 20:05 by mental Profiel van mental

ik drink niet! gvd!


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-08-2008 20:44 by Mark Profiel van Mark

Waar blijven onze vleugelspitsen!!!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-08-2008 21:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Die schijnen op de OS actief te zijn toch?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-08-2008 21:45 by Mark Profiel van Mark

Ja, maar ik wil namen weten GVD


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-08-2008 17:55 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

D.R.A.M.A


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-08-2008 13:41 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Overmars als profvoetballer terug bij Go Ahead Eagles

Marc Overmars keert terug in het betaalde voetbal. De 86-voudig international trekt het shirt van Go Ahead Eagles aan, waarvoor hij dit seizoen zal voetballen.

De comeback van Overmars is zeer verrassend. De inmiddels 35-jarige aanvaller nam na het EK van 2004 afscheid als profvoetballer, vooral omdat hij werd gehinderd door een slepende knieblessure.

Daarvan lijkt Overmars nu geen last te hebben. Onlangs imponeerde de pijlsnelle aanvaller nog tijdens de afscheidswedstrijd van Jaap Stam, door de defensie van Ajax geregeld zoek te spelen. Maandag zal hij tijdens een persconferentie uitleg geven over zijn comeback.

Overmars begon zijn loopbaan in het seizoen 1990/91 bij Go Ahead Eagles. Tijdens de zomer van 1991 stapte hij over naar Willem II, en weer een zomer later trok hij het shirt van Ajax aan. Via Arsenal belandde hij uiteindelijk bij Barcelona, waar hij in 2004 een punt achter zijn loopbaan zette.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-08-2008 16:46 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hopelijk rent hij niet zich zelf voorbij...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-08-2008 20:46 by Mark Profiel van Mark

Fuckende hoerenzooi!!!

"Krisztian Vadocz vertrekt per direct naar de Spaanse club Osasuna. De middenvelder, één van de sterkhouders van NEC afgelopen seizoen, zal vertrekken voor een gelimiteerde transfersom van € 950.000. Hij tekent bij de club uit Pamplona een contract voor vier jaar.

Enkele maanden geleden werd het contract van de Hongaars international nog opengebroken en verlengd met twee jaar. Een gelimiteerde transfersom was echter een voorwaarde bij het lichten van de optie. NEC zegt ook in een persbericht dat met pijn in het hart wordt meegewerkt aan het realiseren van deze droomtransfer voor de Hongaarse international."


En waar blijven die beloofde vleugelspelers in de tussentijd? Helmaal niks niemendal nada! God^!""££$$%%^%£"£$%%$£%$"£$%%^^&&^DJU


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-08-2008 21:58 by mental Profiel van mental

Boukhari blijft als sparta geen gelijk krijgt van den fifa...dikke lol gaat het straks miss mooi niet door voor die zakkenvullert.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 11-08-2008 21:59]


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-08-2008 17:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 7 augustus 2008 13:37 schreef NecRobert het volgende:


Ik heb me zojuist ingeschreven bij de Voetbalzone manager en ik heb daarbij een ZM subleague aangemaakt. Wie doet er mee?? OK, het kost je wel 5 euries (eenmalige machtiging), maar het is wel een erg leuk spel! Leuker dan dat Profcoach waar wij elk jaar een subleague hebben, omdat je met een budget te maken hebt.

- Selecteer 11 + 4 spelers van verschillende eredivisieclubs. Je hebt 16 miljoen te besteden
- Wanneer de competitie begonnen is, mag je 1x per week een transfer doorvoeren.
- Je kunt punten verdienen met doelpunten (Keeper/Verdediger 10, Middenvelder 8, Aanvaller 6), de nul houden (K 5, V 3) en je krijgt 1 punt voor gelijkspel en 3 voor winst.
- Er worden punten in mindering gebracht bij gele kaarten (- 3) en (directe) rode kaarten (- 8)

Verdere details vind je op de site.

http://www.voetbalzone.nl/manager
Subleague: Zzzware Metalen (mooi onderaan dus )
*KICK*
Niet vergeten he...we zitten nu op drie deelnemers


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-08-2008 18:10 by Lionheart Profiel van Lionheart

Jammer van Twente trouwens, maar voor het Nederlands voetbal (lees: PSV ) is het beter zo.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-08-2008 19:42 by Mark Profiel van Mark

Radomski en Pavlovic, dat begint erop te lijken. Nou Leonardo nog weghalen bij Ajax en dan komen we tenminste ergens.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-08-2008 19:48 by mental Profiel van mental

bedoel je brekebeen ? dat je die nog wil hebben man....


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-08-2008 19:53 by Mark Profiel van Mark

Leonardo is een gave speler, maar het is gewoon een beetje een moeilijk mannetje om te coachen. Mario Been heeft hem echter in de Feyenoord jeugd al gecoacht, dus die weet precies wat hij binnenhaalt. En anders misschien die Manchurian of zoiets.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen