IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
S.u!
Usericon van S.u!
Posted 27-04-2008 19:44 by S.u! Profiel van S.u!

staat al 10 jaar vast dat de beker finale in de kuip is


Old Stinging Mental Wounds Still Raw and Fucking Bleeding


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-04-2008 19:49 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Vind ik redelijk debiel als Feyenoord ook in de finale staat.


S.u!
Usericon van S.u!
Posted 27-04-2008 19:58 by S.u! Profiel van S.u!

ja jammer dan

maar me clubie heb eindelijk weer wat gewonnen xD


Old Stinging Mental Wounds Still Raw and Fucking Bleeding


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 27-04-2008 20:14 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Gebeuren wel meerdere debiele dingen in de voetbal..

Ben iig bere blij dat we een prijs hebben, ook al lijkt dat wangestalte op een koekjestrommel of een item van Hans Kazan waar als je hem opend zo een postduif uit vliegt.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-04-2008 21:31 by MetalJan Profiel van MetalJan

In Baroeg gekeken


Flipper
Usericon van Flipper
Posted 28-04-2008 11:53 by Flipper Profiel van Flipperhttp://www.bloggers.nl/flipper

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 28-04-2008 11:57]


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-04-2008 12:27 by Daops Profiel van Daops

Scout De Visser weg bij PSV
Uitgegeven: 29 april 2008 12:20
Laatst gewijzigd: 29 april 2008 12:22

RIJSWIJK - Piet de Visser stopt met zijn werkzaamheden voor PSV. Dat zegt de 73-jarige scout dinsdag in Voetbal International. De Visser weigert nog langer samen te werken met algemeen directeur Jan Reker.

Eerder al kwamen doelman Heurelho Gomes en technisch manager Stan Valckx hard in aanvaring met Reker.

De Visser ergert zich aan de werkwijze van Reker. "Al voor zijn aanstelling afgelopen zomer heb ik de Raad van Commissarissen geadviseerd hem niet op de stoel van technisch manager te laten zitten", aldus De Visser.

"Hij is een voetbalman en wil zich altijd overal mee bemoeien. Als je dat niet indamt, krijg je onherroepelijk problemen."


Ai, da's stiekem een behoorlijk verlies voor de club. Piet mag van mij meteen terug naar Tilburg komen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-04-2008 12:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja, het is nu toch wel duidelijk dat Reker de rotte appel bij PSV is. Dus lijkt het me logischer dat hijzelf vertrekt voordat de hele club uitelkaar valt..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-04-2008 20:02 by De Ulk Profiel van De Ulk

Wielaert!


Bareuh...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-04-2008 20:05 by mental Profiel van mental

Alle lof voor Reker, laat hem maar lekker psv de vernieling in helpen, worden ze tenminste volgende seizoen niet weer kampioen. als het niet met voetbal kan voorkomen worden dat psv kampioen wordt dan maar zo, hehe.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-04-2008 20:21 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 29 april 2008 20:02 schreef De Ulk het volgende:
Wielaert!


En daarna nog twee keer in 10 seconden op de paal.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-04-2008 20:35 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

AZ eist 7,5 miljoen van Alves
Uitgegeven: 29 april 2008 18:09
Laatst gewijzigd: 29 april 2008 18:22

ZEIST - AZ eist een schadevergoeding van 7,5 miljoen euro van Afonso Alves. Dat vertelde advocaat Eric Vilé dinsdag bij de voortzetting van de arbitragezaak tussen de Alkmaarse voetbalclub en de Braziliaanse spits. "Wij vorderen dit bedrag op basis van de FIFA-regels", zei Vilé.
ANP2

Alves ondertekende op 23 december een concept-contract bij AZ. De aanvaller verruilde SC Heerenveen eind januari echter voor het Engelse Middlesbrough.

Tijdens het eerste deel van de zitting boog de arbitragecommissie zich dinsdagmiddag over het verzoek van de heer Kingma, de advocaat van Alves, om de ontbindende voorwaarde in het concept-contract tussen Alves en AZ rechtsgeldig te verklaren.

Transfermarkt

Kingma beriep zich op artikel 26 in de arbeidsovereenkomst tussen AZ en Alves. Daarin staat dat als AZ en Heerenveen niet voor het sluiten van de transfermarkt op 31 januari tot een transferovereenkomst zouden komen, dan de gehele overeenkomst tussen AZ en Alves automatisch zou vervallen van rechtswege.

Omdat Heerenveen en AZ die overeenkomst niet bereikten, is een voortzetting van de arbitragezaak niet nodig, zo betoogde Kingma.

Tussenvonnis

"Alves is uitsluitend bezig geweest met zijn eigen financiële belangen", aldus Vilé. "En bovendien: tijdens de voorgaande zittingen is met geen woord gerept over artikel 26, ook niet door de vorige advocaat van Alves, de heer Pim de Vos. Pas na het tussenvonnis van de arbitragecommissie is door Alves een beroep gedaan op deze ontbindende voorwaarde."

Volgens Vilé kan Alves geen beroep doen op de ontbindende voorwaarde. "Een partij die beroep doet op artikel 26 moet er zelf belang bij hebben. En dat heeft Alves niet. Alleen AZ had zich dus op die ontbindende voorwaarde kunnen beroepen."

"Dat is nonsens", reageerde Kingma. "Alves had er ook belang bij. Hij kon er dus ook een beroep op doen."


spelfout weggehaald...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-04-2008 20:42 by altx Profiel van altx

quote:
Op 29 april 2008 20:35 schreef varanus het volgende:
(...)

Kingma beriep zich op artikel 26 in de arbeidsovereenkomst tussen AZ en Alves. Daarin staat dat als AZ en Heerenveen niet voor het sluiten van de transfermarkt op 31 januari tot een transferovereenkomst zouden komen, dan de gehele overeenkomst tussen AZ en Alves automatisch zou vervallen van rechtswege.

(...)

Volgens Vilé kan Alves geen beroep doen op de ontbindende voorwaarde. "Een partij die beroep doet op artikel 26 moet er zelf belang bij hebben. En dat heeft Alves niet. Alleen AZ had zich dus op die ontbindende voorwaarde kunnen beroepen."

(...)



Nu heb ik zelf geen rechten gestudeerd... maar dat laatste is IMHO inderdaad enorme B.S.

Als er letterlijk staat dat op dat en dat moment het contract vervalt, dan maakt het echt niet uit welke partij zich daarop beroept.

Uberhaupt is "belang" een subjectief iets en volgens mij zijn contracten nu juist bedoeld om dat subjectieve element eruit te krijgen.

Conclusie: Vervelend voor AZ, maar het lijkt mij dat Alves de dans ontspringt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-04-2008 21:06 by De Ulk Profiel van De Ulk



2 Rode kaarten bij NAC, 2-0 nu.



Bareuh...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-04-2008 21:21 by De Ulk Profiel van De Ulk

Zo, 3-0. Dat wordt relaxed afreizen naar Breda zaterdag


Bareuh...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-04-2008 8:00 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Het is stiiiiiiil bij Judge M. thuis...



Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-04-2008 10:58 by Mark Profiel van Mark

Wel hoog ex-N.E.C. aandeel in die overwinning, met goals van wielaert en Denneboom. Kun je zien dat ons succes zelfs op onze oudspelers afstraalt

En morgen Roda over de knie leggen! N.E.C. Europa in!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-04-2008 11:11 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 30 april 2008 10:58 schreef Mark het volgende:
Wel hoog ex-N.E.C. aandeel in die overwinning, met goals van wielaert en Denneboom. Kun je zien dat ons succes zelfs op onze oudspelers afstraalt







Bareuh...


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-04-2008 11:19 by Daops Profiel van Daops

Hopen dat Hyppia als aanvoerder van Liverpool ook voor de tweede maal de champions league wint. Kan niet anders met zo'n Willem II verleden. Oh, en Denneboom speelde ook bij ons


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-04-2008 11:23 by Mark Profiel van Mark

Ja, maar jullie hebben momenteel geen 'vibe'


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-04-2008 11:25 by Daops Profiel van Daops

Hmm, da's balen voor Liverpool dan


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-04-2008 11:34 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 april 2008 8:00 schreef Lainedil het volgende:
Het is stiiiiiiil bij Judge M. thuis...
Dat klopt want ik ben niet thuis

Naja, van harte Ulk



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-04-2008 11:40 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 30 april 2008 11:34 schreef Judge M. het volgende:
Dat klopt want ik ben niet thuis

Naja, van harte Ulk


je begrijpt de strekking van mijn post.


Bruce Banner


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-04-2008 12:12 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 30 april 2008 11:34 schreef Judge M. het volgende:
Dat klopt want ik ben niet thuis

Naja, van harte Ulk


Thanx. K.w.w. zaterdag...


Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-04-2008 13:10 by Mark Profiel van Mark

Ach, die voorronde CL zal wel weer Ajax worden, en die gaan het dan weer verneuken tegen een voetbalgrootheid als Bran Bergen of zo.

En PSV is als een kaartenhuis aan het instorten, dus dat wordt volgend jaar nog meer pijn lijden met onze coefficient. Spelen we straks van plaats 3 t/m 6 om een UEFA cup plek en de rest mag de intertoto in of voor een prijzenpot spelen of zoiets (10.000 euri?).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen