IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-05-2008 19:49 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 mei 2008 19:46 schreef Mark het volgende:
Op het gevaar af op zaken vooruit te lopen, alvast mijn condoleances, Judge. NAC had na het afgelopen seizoen meer verdiend dan Intertoto. En ik vind het lullig dat wij het uiteindelijk lijken te zijn die het laatste zetje geven, maar het is natuurlijk de hele play-offs al een 'Bridge too far' voor jullie. Ik hoop dat het zondag toch nog van beide zijden een vermakelijke wedstrijd wordt en dat Ernie Brandts met opgeheven hoofd de club kan verlaten.
Dank u

Seizoen heeft idd te lang geduurd. Vorige week nog gaan kijken thuis tegen Heerenveen maar de goede hoop (en het goede voetbal) duurde slechts 40 minuten. De koppies hingen toen al vrij snel en ik weet niet wat voor afslachtpartij het in Nijmegen geweest is maar het verbaast mij weinig. NEC is in bloedvorm en verdient dat UEFA-ticket volkomen wat mij betreft.

En alle hulde aan Ernie inderdaad



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2008 19:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



Het bestuur van voetbalclub Rupel Boom gaat wellicht een klacht indienen bij de politie tegen de maker van een fotocollage die al enkele dagen circuleert op het internet. Dat laat voorzitter Walter Leijs weten.

Stunt in Belgisch voetbal
Op de fotocollage wordt op een grove manier de draak gestoken met de dood van Club Brugge-voetballer François Sterchele, die vorige week in Vrasene stierf na een klap tegen een boom. Boven een foto van de gecrashte Porsche van de voetballer staat de tekst: "Stunt in Belgisch voetbal, Club Brugge-Boom 0-1". Ook de emblemen van zowel Club Brugge als Rupel Boom staan afgebeeld.

Wansmakelijk
Volgens voorzitter Leijs mogen de clubsymbolen niet zonder toestemming gebruikt worden. Daarenboven noemt hij de collage wansmakelijk en slecht voor het imago van de club die momenteel nog in 4de klasse B speelt. Het bestuur gaat nog overleggen, maar wellicht zal er klacht tegen onbekenden worden ingediend. Leijs wil de situatie zakelijk en snel afhandelen


signature


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 17-05-2008 19:53 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 17 mei 2008 19:05 schreef Mark het volgende:
Wat is dat nou weer voor een zielige opmerking. Had NAC het beter gedaan dan N.E.C. in Europa dan? Als wij ze met 6-0 naar huis kunnen sturen dan kunnen Europese teams dat ook. Bovendien heeft buiten PSV (en AZ een keer) geen enkel Eredivisie team de afgelopen jaren veel in de melk te brokkelen gehad in Europa, dus N.E.C. kan het in elk geval nooit veel slechter doen. Sterker nog, als we deze selectie op belangrijke plekken intact kunnen houden dan geef ik ons best wel kans om leuke dingen te doen. Een kansloze stumperige opmerking, maar daar heb je in dit topic geloof ik wel vaker een handje van.

Hij is dan ook een Pisvee-GH en je zal sowieso elke opmerking van hem met een flinke korrel zout moeten nemen. En NEC heeft dan wel een mooie serie neergezet, die 6-0 is meer de zwakte van NAC de laatste tijd, die zijn natuurlijk compleet opgebrand.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 19:56 by Mark Profiel van Mark

Klopt, maar we winnen ook 2x van Groningen en 2x van Roda, en die zijn toch alles behalve opgebrand. Bovendien zijn wij het best presterende team van 2008 (beter dan Ajax, PSV of NAC), dus helemaal onverdiend en geflatteerd kun je het toch niet noemen lijkt me.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2008 20:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wie is nu 2de en 3de geworden?? ik raak er niet aan uit wat de verwarrting si


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-05-2008 20:32 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 mei 2008 19:05 schreef Mark het volgende:
Wat is dat nou weer voor een zielige opmerking. Had NAC het beter gedaan dan N.E.C. in Europa dan? Als wij ze met 6-0 naar huis kunnen sturen dan kunnen Europese teams dat ook. Bovendien heeft buiten PSV (en AZ een keer) geen enkel Eredivisie team de afgelopen jaren veel in de melk te brokkelen gehad in Europa, dus N.E.C. kan het in elk geval nooit veel slechter doen. Sterker nog, als we deze selectie op belangrijke plekken intact kunnen houden dan geef ik ons best wel kans om leuke dingen te doen. Een kansloze stumperige opmerking, maar daar heb je in dit topic geloof ik wel vaker een handje van.


Nou nou zo kan ie wel weer. Heb nergens beweerd dat Nac het beter in Europa gaat doen dan Nec, wat ik trouwens wel verwacht omdat Nac over het gehele seizoen veel constanter heeft gepresteerd dan Nec dat voor de winterstop belachelijk slecht presteerde.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-05-2008 20:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Maar in Europa moet je kunnen pieken en dat heeft NEC bewezen uitstekend te kunnen.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-05-2008 20:42 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 mei 2008 20:33 schreef Judge M. het volgende:
Maar in Europa moet je kunnen pieken en dat heeft NEC bewezen uitstekend te kunnen.


Hoezo pieken? Nec is nu lange tijd in een winning mood en Nac is na een lang zwaar seizoen waar ze op de top van hun kunnen hebben gepresteerd helemaal leeg gespeeld.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 21:48 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 17 mei 2008 20:32 schreef Lionheart het volgende:
Nou nou zo kan ie wel weer.


Dan moet je ook maar niet met zo'n ongefundeerde kutopmerking aankomen. We hebben ons nog niet officieel gekwalificeerd voor Europa of de eerste zeikerds staan alweer te roepen dat we daar niks te zoeken hebben. Ondertussen laten we al maanden leuk en attractief aanvallend voetbal zien, zijn we 14 wedstrijden op rij ongeslagen, met als slechtste uitslag een 0-0 tegen de 'kampioen' PSV in een wedstrijd waarin wij duidelijk de bovenliggende ploeg waren. Wat moet een ploeg dan verder doen om het predicaat 'Europa-waardig' te verdienen, oh wijds geprezen voetbaldemagoog?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2008 21:55 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 mei 2008 21:48 schreef Mark het volgende:tegen de 'kampioen' PSV


Hoezo 'kampioen'? Is het tegenwoordig niet meer genoeg om de meeste punten van iedereen te halen om jezelf kampioen zonder aanhalingstekens te mogen noemen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 21:58 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 17 mei 2008 20:20 schreef Hypnos het volgende:
wie is nu 2de en 3de geworden?? ik raak er niet aan uit wat de verwarrting si


In de reguliere competitie is Ajax 2e en NAC 3e geworden. Helaas voor vooral NAC, en zeer fortuinlijk ditmaal voor N.E.C., hebben we sinds enkele jaren een play-off systeem waarbij de nummers 2 t/m 9 (of 10) van de reguliere competitie strijden om Europese plekken. Vorig jaar was dit voor AZ erg zuur en voor Ajax mazzelen (nou ja, als ze zich gekwalificeerd zouden hebben voor de CL tenminste...), dit jaar is NAC het grootste slachtoffer (2e plek en, waarschijnlijk, 'slechts' intertoto) en N.E.C. spekkoper (8e plek en, waarschijnlijk, rechtstreeks UEFA cup voetbal).

Sommigen vinden de play-offs onrechtvaardig, maar alle clubs hebben in beginsel ingestemd met het systeem en de competitie is nog nooit zo lang interessant gebleven.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 22:00 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 17 mei 2008 21:55 schreef Chelman het volgende:
Hoezo 'kampioen'? Is het tegenwoordig niet meer genoeg om de meeste punten van iedereen te halen om jezelf kampioen zonder aanhalingstekens te mogen noemen?


Ik bedoelde daarmee dat als een buitenstaander die desbetreffende wedstrijd zou hebben gezien, men zou hebben aangenoemn dat PSV de middenmoter was. Uiteraard zijn ze de kampioen en dat is over het hele seizoen gezien dan ook echt wel verdiend, maar in die wedstrijd zagen ze er niet als een kampioens-elftal uit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2008 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 17 mei 2008 21:58 schreef Mark het volgende:
In de reguliere competitie is Ajax 2e en NAC 3e geworden. Helaas voor vooral NAC, en zeer fortuinlijk ditmaal voor N.E.C., hebben we sinds enkele jaren een play-off systeem waarbij de nummers 2 t/m 9 (of 10) van de reguliere competitie strijden om Europese plekken. Vorig jaar was dit voor AZ erg zuur en voor Ajax mazzelen (nou ja, als ze zich gekwalificeerd zouden hebben voor de CL tenminste...), dit jaar is NAC het grootste slachtoffer (2e plek en, waarschijnlijk, 'slechts' intertoto) en N.E.C. spekkoper (8e plek en, waarschijnlijk, rechtstreeks UEFA cup voetbal).

Sommigen vinden de play-offs onrechtvaardig, maar alle clubs hebben in beginsel ingestemd met het systeem en de competitie is nog nooit zo lang interessant gebleven.



damn!

speel je een gans jaar voor niets!


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 22:04 by Mark Profiel van Mark

Zo kun je het inderdaad zien. Je speelt eigenlijk meer voor een play-off plek dan voor een hoogst mogelijke notering. Het heeft zijn voors en zijn tegens.

Het verschil is overigens wel dat bijv. de nummer 2 (NAC) slechts 1 ronde (heen- en terug-wedstrijd) uit 3 hoeft te winnen om in elk geal verzekerd te zijn van Europees voetbal, terwijl de nummers 6-9 drie rondes uit drie moeten winnen. Dus het loont wel om hoger te eindigen, maar het kan ook slopend werken.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 17-05-2008 22:07]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2008 22:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

waarom zou je dan je best nog gaan doen einde seizoen als je er al zeker van bent? Lekker wedstrijden verkopen aan degradenten of zo, of B-elftallen opstellen... tsja


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-05-2008 22:07 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 mei 2008 21:48 schreef Mark het volgende:
Dan moet je ook maar niet met zo'n ongefundeerde kutopmerking aankomen. We hebben ons nog niet officieel gekwalificeerd voor Europa of de eerste zeikerds staan alweer te roepen dat we daar niks te zoeken hebben. Ondertussen laten we al maanden leuk en attractief aanvallend voetbal zien, zijn we 14 wedstrijden op rij ongeslagen, met als slechtste uitslag een 0-0 tegen de 'kampioen' PSV in een wedstrijd waarin wij duidelijk de bovenliggende ploeg waren. Wat moet een ploeg dan verder doen om het predicaat 'Europa-waardig' te verdienen, oh wijds geprezen voetbaldemagoog?


Eerste helft van het seizoen was het ronduit knudde met Nec wat ze knap hebben gecompenseerd in de tweede seizoenshelft.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 22:11 by Mark Profiel van Mark

Klopt, en met die 2e helft hebben we Europees voetbal afgedwongen. Volgend seizoen zal blijken of we daar eieren kunnen breken, maar om vooraf al te gaan roepen dat we er niks te zoeken hebben is preutelpraat. Puur gebaseerd op recente resultaten hebben bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord daar dan ook niks te zoeken. Een N.E.C. in de huidige vorm kan ook Europees best wel eens leuke dingen doen. Of we dit huidige team ook genoeg bijeen kunnen houden om daar de kans toe te krijgen valt uiteraard nog te bezien, maar deze ploeg heeft mijns inziens meer dan verdiend een Europese ticket binnengesleept. En als je het daar mee oneens bent dan neem je het maar op met de KNVB.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 22:14 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 17 mei 2008 22:05 schreef Hypnos het volgende:
waarom zou je dan je best nog gaan doen einde seizoen als je er al zeker van bent? Lekker wedstrijden verkopen aan degradenten of zo, of B-elftallen opstellen... tsja


Het blijft juist veel langer spannend, want plek 2-5 strijden om voorronde Champions League en nummers 6-9 om een UEFA cup plek. Dus er zijn veel meer teams die tot op het laatste moment proberen om ofwel plek 2-5, ofwel plek 6-9 te bereiken, terwijl vroeger iedereen rond plek 8-14 twee tot drie maanden voor tijd al nergens meer om speelde.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2008 22:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zozo Tom De Sutter naar AZ, wat een Belgen daar!!


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 22:17 by Mark Profiel van Mark

Misschien dat het Belgisch nationaal team dan weer eens een kweekvijver krijgt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2008 22:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

hebben wij nog een Nationaal team??? wow! nuja, de helft van de "talenten" gaat al niet mee naar Peking. Gaat Nederland?


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-05-2008 22:20 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 mei 2008 22:14 schreef Mark het volgende:
Het blijft juist veel langer spannend, want plek 2-5 strijden om voorronde Champions League en nummers 6-9 om een UEFA cup plek. Dus er zijn veel meer teams die tot op het laatste moment proberen om ofwel plek 2-5, ofwel plek 6-9 te bereiken, terwijl vroeger iedereen rond plek 8-14 twee tot drie maanden voor tijd al nergens meer om speelde.


Het is gewoon competitievervalsing de huidige opzet, gelukkig is het volgende seizoen veel eerlijker geregeld.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 22:27 by Mark Profiel van Mark

Competitie-vervalsing kun je van spreken als spelers halverwege het seizoen massaal bij een concurrent worden weggekocht (Ajax) of als makelaars een hele zwik spelers onderbrengen bij een club met gebruikmaking van gelden van andere clubs (PSV) of iets in die geest, niet als de opzet vooraf aan iedereen duidelijk is en door iedereen geaccepteerd en ondersteund wordt. Dat het voor de ene club wranger is dan voor de andere is haast onvermijdelijk, maar vervalsing is het niet. Een play-off systeem is al jarenlang gebruikelijk in allerlei andere sporten en bovendien doen we het bij promotie-degradatie voetbal zelf ook al jaren zo. Maar ik hoor er nooit iemand over dat het oneerlijk is dat de nummer 8 van de eerste divisie met een periode-titel op zak promoveert en de nummer 2 niet. Sneu? Ja. Vervalsing? Nee.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 22:28 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 17 mei 2008 22:20 schreef Hypnos het volgende:
hebben wij nog een Nationaal team??? wow! nuja, de helft van de "talenten" gaat al niet mee naar Peking. Gaat Nederland?


Ja, voor het eerst sinds 1953 of zo geloof ik


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2008 22:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

proficiat!!!!


echte bamiballen voor de jongens!


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen