IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 27-06-2008 18:18 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 27 juni 2008 18:03 schreef mental het volgende:
Dat dan weer wel, maar nu is die hulp van god hebbende weg.
Ja, men zei ook dat het afgelopen was na het vertrek van Nilis, van Nistelrooy, Kezman, Alex..

Maar.. we zullen zien. Ze zullen niet eeuwig ieder jaar kampioen worden

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 27-06-2008 18:18]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 18:19 by mental Profiel van mental

Gast, doe eens vrolijk, het is weekend, en ik kan het echt niet aan als psv weer kampioen wordt, gun mij ook een vrolijk weekend joh!


Fuck the world and fuck you


Daops
Usericon van Daops
Posted 27-06-2008 18:26 by Daops Profiel van Daops

Ik BEN vrolijk Maak je geen zorgen, ooit sta je weer op de Coolsingel te feesten wanneer Feyenoord na 30 jaar weer eens landskampioen is geworden


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 19:06 by mental Profiel van mental

Dat dach tfeyenoord dit afgelopen seizoen ook...


Fuck the world and fuck you


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-07-2008 19:51 by MetalJan Profiel van MetalJan

Jon Dahl Tomasson terug bij Feyenoord

De Deen Jon Dahl Tomasson keert terug naar het Nederlandse Feyenoord. Volgens een lokale Nederlandse zender zou de Deen morgen voorgesteld worden in de Kuip. De aanvaller had nog een contract tot 2009 bij het Spaanse Villarreal.

De 31-jarige Tomasson speelde al van 1998 tot 2002 bij Feyenoord. In 1994 kwam hij naar Nederland en liet bij Heerenveen zijn talent zien. De coach van Feyenoord, Gertjan Verbeeck was in die tijd assistent-trainer bij Heerenveen en haalt de speler nu weer terug.

Tomasson speelde naast Feyenoord ook nog voor Newcastle, Milan, Stuttgart en Villarreal.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-07-2008 20:09 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Krijgen ze er een gratis rollator bij? :')

Edit: mijn fout, lees nu pas dat die gast 31 is Ik dacht een stukje ouder...

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-07-2008 20:10]


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-07-2008 21:07 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

die heeft toch al een jaar of vier niks gepresteerd, ben benieuwd of ie het nog kan



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-07-2008 21:51 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Hij zal het ongetwijfeld beter doen dan die Lee.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2008 13:01 by Mark Profiel van Mark

Het moet me toch even van het hart: hoe is het in godsnaam mogelijk dat de Rijnjankers, na eerder dit jaar een schuld van een slordige 12 miljoen euro voor een schijntje te hebben mogen afkopen van de gemeente Arnep, nu alweer zo'n 5 nieuwe spelers aangetrokken hebben? Waar komt dat geld dan wel vandaan? Wat voor walgelijke competitie-vervalsing is er hier in het spel?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-07-2008 18:53 by Lionheart Profiel van Lionheart

PSV kiest voor Isaksson als opvolger van Gomes, had liever Piet Velthuizen als opvolger.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-07-2008 18:56 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 2 juli 2008 18:53 schreef Lionheart het volgende:
PSV kiest voor Isaksson als opvolger van Gomes, had liever Piet Velthuizen als opvolger.


+ 1, maar ik denk dat Isaksson het ook prima zal doen.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-07-2008 18:58 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ik weet het niet, mede door zijn blessuregevoeligheid.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-07-2008 18:59 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Dan is er altijd nog Bas Roorda.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-07-2008 19:03 by Lionheart Profiel van Lionheart

Dat wel en is ook ervaren, dus Isaksson als nieuwe keeper is dan m.i. niet logisch.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 02-07-2008 21:00 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

ik versta er niks van, maar ik dacht dat dit helemaal niet mocht?

http://www.vi.nl/web/show/id=309929/langid=43/contentid=153141



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2008 23:18 by Mark Profiel van Mark

Utrecht vecht loting aan

ZEIST/UTRECHT - Ajax - FC Utrecht. Het resultaat van de bekerloting vanmiddag is voor FC Utrecht een klein drama geworden.
afbeelding vergroten FC Utrecht is in het bekertoernooi gekoppeld aan Ajax.
Sportief is het duel een zware klus, financieel houdt FC Utrecht aan de kraker waarschijnlijk geen cent over. De club wil laten uitzoeken of de loting wel volgens de regels is gegaan.

Het zit de gewezen cupfighter uit Utrecht de laatste seizoenen niet mee in de beker. Vorig jaar was het bekeravontuur al na één potje over, toen de traditionele topclub Feyenoord in de Rotterdamse Kuip te sterk bleek.

Ook dit seizoen is de loting heel zwaar. In de Arena tegen Ajax hoeft FC Utrecht zich normaalgesproken niet te veel illusies te maken. Daar komt bij, dat Ajax zich de afgelopen weken heeft versterkt.

Voorzitter Jan Willem van Dop van FC Utrecht wil laten uitzoeken of het duel uit tegen Ajax 'volgens de afspraken' is. Want in zijn ogen is het redelijker FC Utrecht thuis te laten voetballen.

,,Vorig jaar hadden we een beschermde status omdat we Intertoto speelden, tegenstander Feyenoord niet. Dan kun je het logisch vinden dat Feyenoord thuis mocht. Nu is het andersom,'' redeneert van Dop.

,,We gunnen bij de loting amateurclubs en eerste divisieclubs het thuisvoordeel. Maar wat doe je als twee eredivisieclubs zoals Ajax en FC Utrecht tegen elkaar spelen? Ik wil toetsen of de loting volgens de regels is gegaan.''

,,Sportief en financieel gezien is deze loting een ramp,'' stelt technisch directeur Piet Buter. ,,In de eerste bekerronden wordt de recette niet gedeeld door de clubs. Vorig jaar hebben we nul euro van Feyenoord gekregen, terwijl we wel voor 35.000 man voetbalden.''

,,Ajax thuis loten was nog daaraan toe geweest,'' vervolgt Buter.

Ook Van Dop had zich in de handen gewreven bij een thuisduel tegen de voetballers uit Amsterdam: ,,Dan is stadion Galgenwaard vol. Geen twijfel.''

Vroeger deelden de clubs in de KNVB-beker wel de recettes. ,,Dat is op een gegeven moment afgeschaft voor de eerste drie ronden. Wij lootten bijvoorbeeld de Rijnsburgse Boys in Utrecht. Om zo'n wedstrijd in je stadion te organiseren, kost je dat gewoon geld. Vandaar dat die recetteverdeling is afgeschaft.''

Cynisch is dat FC Utrecht nu zwaar voor die wijziging wordt gestraft. Van Dop: ,,We krijgen alleen een startgeld, een rondegeld en televisiegeld, als de wedstrijd live wordt uitgezonden. Ik mag aannemen dat dit toch wel het geval zal zijn.''

,,Of de duvel ermee speelt,'' reageerde FC Utrecht-trainer John van Loen op de loting. ,,Vorig jaar moesten we het eerste duel tegen Feyenoord in de beker. Toen werden we uitgeschakeld. Dit is een hele zware tegenstander voor ons.''

Van Loen legt zich overigens niet neer bij een nederlaag: ,We gaan er alles aan doen om deze ronde door te komen, al wordt het een flinke opgave.''

-----------

Jezus Burzum, je cluppie is wel in een huilebalkenvergaarbak aan het verandeen zo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-07-2008 23:38 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Mja, ik vind ajax uit prima hoor

Als we winnen dan tenminste


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2008 23:54 by Mark Profiel van Mark

Wel lachen, we hebben zowaar een beschermde status

Betekent dat we er in de eerste ronde uitvliegen tegen Stormvogels in plaats van Heerenveen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 09-07-2008 0:04 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 2 juli 2008 13:01 schreef Mark het volgende:
Het moet me toch even van het hart: hoe is het in godsnaam mogelijk dat de Rijnjankers, na eerder dit jaar een schuld van een slordige 12 miljoen euro voor een schijntje te hebben mogen afkopen van de gemeente Arnep, nu alweer zo'n 5 nieuwe spelers aangetrokken hebben? Waar komt dat geld dan wel vandaan? Wat voor walgelijke competitie-vervalsing is er hier in het spel?


Dat geld komt natuurlijk van de gemeente Arnhem en de provincie Gelderland. Als voetbalclubs zichzelf moeten kunnen bedruipen, kunnen we immers de helft wel opdoeken en gaan fanatieke 'supporters' stenen door ruiten gooien en dat soort ongein

Op deze manier leren de clubs helaas nooit om verantwoord financieel beleid te worden. 3 miljoen nodig? Dan verkopen we gewoon een lichtmast aan de gemeente...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-07-2008 16:54 by Lionheart Profiel van Lionheart

Pieters naar PSV zo goed als zeker en Aissati blijft, hopelijk verkopen ze hem niet aan Ajax, alleen voor een jodenprijs dan als het zover komt.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2008 19:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Volgens de Spaanse sportkrant AS heeft PSV onderhandelingen gevoerd met de 31-jarige Braziliaan Ronaldo (AC Milaan). PSV zou hem dolgraag inlijven als vervanger van de Peruviaan Jefferson Farfan, die naar Schalke 04 gaat. Clubsponsor Philips heeft de entourage van Ronaldo al enkele keren opgebeld om over een mogelijke overgang te praten. 'Ronnie' is einde contract bij de Rossoneri.

'Ronnie' scheurde in februari de kruisbanden van zijn linkerknie in de partij tegen Livorno, waardoor hij nog een paar maanden moet revalideren. Ronaldo speelde in het verleden al 2 jaar voor PSV (1994-1996). Toen beukte hij met 42 goals in 47 wedstrijden de deur naar de internationale top open.


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-07-2008 21:36 by Lionheart Profiel van Lionheart

PSV ontbeert al enkele jaren een absolute topspits, maar die moeten ze niet zoeken in de persoon van Ronaldo.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-07-2008 21:47 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ronaldo? Hm, ok. Ben benieuwd of hij nog kan voetballen, heb 'm al in geen eeuwen goed zien spelen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-07-2008 21:34 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 11 juli 2008 21:47 schreef WhiteRider het volgende:
Ronaldo? Hm, ok. Ben benieuwd of hij nog kan voetballen, heb 'm al in geen eeuwen goed zien spelen.


Zou je denken?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2008 21:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Is adt Ronaldo?



wie draagt nu een onderbroek van calvin KLEIN

als dat geen zelfkritiek is!!


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen