IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 20-04-2008 22:22 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

.

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 20-04-2008 22:27]


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-04-2008 22:24 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ban.


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-04-2008 10:33 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 20 april 2008 18:58 schreef Lainedil het volgende:
Maar gefeliciteerd, ook aan Daops ivm Willem II, Judge M. met NAC en PSV, en alle Ajax-fans die minstens t/m april 2009 uitgelachen gaan worden.

Groningen weer play-offs!
Dank u, insgelijks! Wat Ajax betreft, met van Basten aan het roer gaat dat vast weer goed komen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-04-2008 11:46 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

'Rutten nieuwe trainer Schalke 04'
Uitgegeven: 21 april 2008 07:12
Laatst gewijzigd: 21 april 2008 07:13

HAMBURG - Fred Rutten wordt de nieuwe trainer van Schalke 04. Het Duitse blad Bild meldt in de editie van maandag dat de 45-jarige Nederlander, tot dusver erg succesvol bij FC Twente, in Gelsenkirchen een contract zal ondertekenen tot medio 2010.
ANP

Zijn Enschedese werkgever zou een afkoopsom van een half miljoen euro krijgen.

Volgens Bild wacht Schalke, waar Youri Mulder en Mike Büskens het seizoen afmaken in plaats van de ontslagen Mirko Slomka, nog even met de officiële bekendmaking van de transfer omdat Rutten eerst met Twente de play-offs tot een goed einde moet zien te brengen.


spelfout weggehaald...


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 21-04-2008 12:07 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 21 april 2008 10:33 schreef Daops het volgende:
Dank u, insgelijks! Wat Ajax betreft, met van Basten aan het roer gaat dat vast weer goed komen

Ik hoorde die geluiden ook toen bij zijn aanstelling als bondscoach een paar jaar geleden.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-04-2008 12:10 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 21 april 2008 12:07 schreef scotfan het volgende:
Ik hoorde die geluiden ook toen bij zijn aanstelling als bondscoach een paar jaar geleden.
en we kunnen nog steeds de EK winnen...



Daops
Usericon van Daops
Posted 21-04-2008 12:12 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 21 april 2008 12:07 schreef scotfan het volgende:
Ik hoorde die geluiden ook toen bij zijn aanstelling als bondscoach een paar jaar geleden.
Ik doelde dan ook op uitlachen van Ajax De titel blijft gewoon in Brabant, ook volgend jaar


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 21-04-2008 12:19 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

KAMPIOENE! KAMPIOENE!KAMPIOENE!KAMPIOENE!

heerlijke dag gisteren



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-04-2008 9:48 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Cambuurfans huren bus met smoesje
De 64 Cambuursupporters die vrijdagavond in Arnhem zijn opgepakt, wisten met een smoes een bus te huren bij Paulusma Reizen uit Drachten. Ze zeiden op vrijgezellenfeest te zijn. Halverwege de reis naar Maastricht – waar ze de wedstrijd van Cambuur tegen MVV wilden bijwonen – kwamen de Cambuursjaaltjes uit de tassen.

,,Se hawwe it tûk oanpakt”, vindt Paulus Paulusma van het reisbedrijf. In plaats van in de buurt van het Cambuur-stadion, stapten de fans op bij sportpark het Kalverdijkje. ,,Ik ha heard dat der sels in ‘frijgesel' by wie yn in kninepak. Net ien by ús bedriuw tocht oan supporters fan Cambuur.”

Halverwege de reis naar Maastricht, toen het gezelschap zich inmiddels bekend had gemaakt als Cambuursupporters, kreeg de bus politiebegeleiding. ,,De plysje hie ek ek wol troch dat der gjin âldsjes yn dy bus sieten.” Paulusma benadrukt dat de fans – die de reis zonder medeweten van de supportersvereniging hadden geboekt – zich geen moment vervelend tegen de chauffeur van de bus hebben gedragen.

Vlak voor Maastricht sommeerde de politie de bus rechtsomkeert te maken. Woensdag had de KNVB al besloten dat er bij de wedstrijd MVV–Cambuur geen publiek welkom was. Dat was een straf voor ongeregeldheden op de tribune tijdens de thuiswedstrijd van de Limburgers vorige maand tegen RKC.

Op de terugweg vroegen de passagiers de chauffeur in Arnhem te stoppen om wat te eten. In een kroeg op de Korenmarkt in het centrum liep het rond half acht volledig uit de hand. De groep gooide met asbakken en vernielde onder meer de ramen van het café. Er werden ook drugs gevonden.

De politie wist te voorkomen dat er werd gevochten met supporters van Vitesse. ,,Het heeft er de schijn van dat ze op een confrontatie uit waren”, zegt Cambuur-directeur Alex Pama. ,,Ik heb gehoord dat er tussen de supportersgroepen onderling sms-verkeer is geweest. Dat willen we uitzoeken.”

Alle 64 Cambuurfans werden opgepakt. Daarbij raakte een supporter en een agent gewond. Acht mensen werden nog dezelfde avond op vrije voeten gesteld, omdat niet duidelijk werd of zij zich hadden misdragen. Bij het onderzoek is onder meer gebruik gemaakt van de camera's die op de Korenmarkt hangen.

Na een nacht in de cel kwamen de andere 56 zaterdag weer vrij. Hen wordt openlijke geweldpleging ten laste gelegd. Ze werden in ploegjes op de trein naar Leeuwarden gezet, om te voorkomen dat ze weer als grote groep op pad gingen.

Het merendeel van de 56 mannen – in de leeftijd tussen 17 en 36 jaar – is eerder met politie in aanraking geweest. ,,We nemen dit zeer hoog op”, zegt Peter Meijer van het politiekorps Gelderland-Midden. ,,We gaan nu met de politie in Friesland bekijken of hier stadionverboden uit kunnen rollen. In elk geval worden ze strafrechtelijk vervolgd.”

,,Als ze zich hebben misdragen, krijgen ze van ons een stadionverbod”, zegt Pama. ,,Wij roepen de mensen die in de bus zaten op zich te melden, zodat we ook hun kant van het verhaal kunnen horen. Waar ik enorm van baal is dat onze naam nu overal weer in de media verschijnt. We lopen hierdoor weer een flinke imagoschade op.”





Grappig detail: busbedrijf is van een oom en neven van mij hehehe......


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-04-2008 14:34 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 april 2008 9:48 schreef varanus het volgende:

Paulus Paulusma



Briljant.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-04-2008 14:54 by Lionheart Profiel van Lionheart

Piet Paulusma had in tegenstelling tot Paulus Paulusma het wel vantevoren zien aankomen dat er narigheid kwam.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-04-2008 15:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 april 2008 12:12 schreef Daops het volgende:
Ik doelde dan ook op uitlachen van Ajax (...)


Ik ben er ook bang voor...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-04-2008 18:38 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 april 2008 10:33 schreef Daops het volgende:
Dank u, insgelijks! Wat Ajax betreft, met van Basten aan het roer gaat dat vast weer goed komen
Lolbroek.waarom denk je dat ?


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-04-2008 21:41 by M. Profiel van M.

quote:
Technisch directeur van Geel weg bij Ajax
Uitgegeven: 22 april 2008 20:39
Laatst gewijzigd: 22 april 2008 21:24

AMSTERDAM - Technisch directeur Martin van Geel (47) verlaat Ajax. Hij heeft zijn functie ter beschikking gesteld, omdat hij voor zichzelf geen toekomst meer ziet in het nieuwe bestuurlijke model voor technische zaken bij de Amsterdamse club.
ANP

Het bestuur van Ajax heeft het ontslag van Van Geel aanvaard.

Volgens een verklaring op de website van Ajax houdt Van Geel de eer aan zichzelf.

"De technisch directeur heeft moeten constateren dat Ajax met ingang van het nieuwe seizoen kiest voor een nieuwe weg, die niet de zijne is."

Van Basten

Marco van Basten is de nieuwe trainer van Ajax. De huidige bondscoach van Oranje geeft met ingang van komend seizoen leiding aan de gehele afdeling betaald voetbal van de Amsterdamse club.

Van Geel

Van Geel was kort in zijn commentaar. "In de voorgestelde samenwerking zie ik geen plaats voor mijzelf als zelfstandig functionerende technisch directeur. Ajax en ik zijn het eens: twee kapiteins op één schip, dat is niet werkbaar."

Coronel

De nieuwe voorzitter Uri Coronel betreurde het vertrek van de voormalige technisch directeur van Willem II en AZ. "Het spijt ons Martin van Geel te zien vertrekken, want ik weet dat hij een hardwerkende, loyale en betrouwbare directeur is.

Maar wij kunnen zijn beslissing slechts respecteren. Wij hebben gesprekken met hem gevoerd om hem toch bij Ajax te behouden, maar zijn besluit stond vast."

Kritiek

In het recente rapport van de commissie-Coronel, waarin het technisch beleid van Ajax in de laatste tien jaar werd geanalyseerd, viel harde kritiek te lezen op de toenmalige algemeen directeur Maarten Fontein en Van Geel. De laatste kreeg onder meer het verwijt dat onder zijn leiding te veel middelmatige spelers waren aangetrokken.

Van Geel zei eind februari dat hij zich voor een groot deel wel kon vinden in het rapport en de aanbevelingen. "Je moet altijd kijken naar hoe het beter kan.

In het rapport staan alleen dingen die niet goed waren. Er zijn het afgelopen jaar bijvoorbeeld ook heel veel contracten van goede spelers verlengd. Dat lees je niet in het rapport."

Samenwerking

De commissie-Coronel constateerde ook dat de laatste technisch directeuren van Ajax slecht samenwerkten met de hoofdtrainer.

Het rapport pleitte dan ook voor een sterke trainer met managementkwaliteiten die leiding geeft aan de gehele afdeling betaald voetbal of een sterke technisch directeur met ruime verantwoordelijkheden en bevoegdheden die de baas is van een goede trainer. Duidelijk is nu dat Ajax voor de eerste optie heeft gekozen.

Fontein

Fontein bereikte vorige maand een akkoord over zijn gedwongen vertrek bij Ajax en is nu werkzaam bij AZ. Van Geel daarentegen leek bij Ajax te willen doorgaan. Van Geel was ook nog verantwoordelijk voor het vastleggen van de nieuwe trainer Van Basten en diens stafleden John van 't Schip en Rob Witschge.

Tijdens de presentatie van de toekomstige technische leiding op 5 maart benadrukte Van Geel nogmaals dat hij technisch directeur zou blijven bij Ajax.

Van Basten

Van Basten zei bij die gelegenheid nog dat hij "prettige gesprekken met Martin" had gevoerd. "Ik hoop dat Van Geel blijft. Te veel wisselingen zijn niet goed voor de club. Ik denk dat we samen goed kunnen samenwerken", liet Van Basten toen weten.

Nou, Van Geel weg. Da's in ieder geval één stap in de goede richting, als je het mij vraagt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-04-2008 21:42 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 22 april 2008 21:41 schreef M. het volgende:
Nou, Van Geel weg. Da's in ieder geval één stap in de goede richting, als je het mij vraagt.


Ik wilde het nieuwsbericht net posten inderdaad. En verder denk ik dat het voor Ajax alleen maar positief is dat hij weg is.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-04-2008 21:48 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 april 2008 21:41 schreef M. het volgende:
Nou, Van Geel weg. Da's in ieder geval één stap in de goede richting, als je het mij vraagt.


Fontein weg, Jaakke weg, Van Geel weg.


Alleen jammer dat Van Basten komt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-04-2008 22:27 by mental Profiel van mental

Tja, dat zat erin..alles wat Dictator van Basten niet bevalt moet weg.dat zag je al aan die groenendijk, van van geel een forse salarisverhoging gehad als beloning voor zijn goede prestaties,maar de Dictator moet hem niet dus mag ie weg.triest.Ik mag hopen dat Van Basten Ajax niet helemaal de vernieling in helpt. meneer is iig al goed op weg.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-04-2008 23:02 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 april 2008 22:27 schreef mental het volgende:
Ik mag hopen dat Van Basten Ajax niet helemaal de vernieling in helpt.


Dat zou inderdaad erg vervelend zijn!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2008 21:45 by mental Profiel van mental

Na Sparta de mooiste club van Nederland.








Fuck the world and fuck you


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 24-04-2008 3:30 by arnibes Profiel van arnibes

Ga je mond spoelen viespeuk.
Sjonge jonge! Tijd voor een heropvoeding! Ongemanierde PRUTSER!!!! AARRGGGHHH bah! brrrrrrrr.
Dat wordt een slechte nachtrust.



Daops
Usericon van Daops
Posted 24-04-2008 11:05 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 22 april 2008 18:38 schreef mental het volgende:
Lolbroek.waarom denk je dat ?
Nogmaals, sarcasme


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 27-04-2008 19:17 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Toch al weer 2-0 voor m`n kluppie

Ze moeten alleen niet zo blijven klooien.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-04-2008 19:20 by mental Profiel van mental

Niet te geloven dat die bal niet op de stip ging nadat oper onderuit werd gehaald.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-04-2008 19:30 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik snap alleen nog steeds niet waarom die wedstrijden niet op neutraal terrein gespeeld worden. Als het PSV was geweest had ik overigens hetzelfde gezegd. Echt een idioot systeem, zeker gezien Feyenoord zowel in de halve als hele finale thuis speelde/speelt.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 27-04-2008 19:37 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

locaties zijn toch al bepaald?

Ik weet dat jij wil dat ze verliezen Reinier.



Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen