IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-08-2008 23:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Leonardo blesseert zich binnen de maand en zal 6 maand out zijn


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-08-2008 8:49 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik voorspel een enerverend seizoen

Feyenoord blameert zich tegen Barendrecht
Uitgegeven: 19 augustus 2008 23:55
Laatst gewijzigd: 20 augustus 2008 06:21

BARENDRECHT - Feyenoord heeft dinsdag in de voorbereiding op het nieuwe seizoen verloren van amateurclub Barendrecht. Het werd 2-1 voor de club uit de hoofdklasse.

De winnende treffer werd in blessuretijd gemaakt door Barendrecht-speler Remco Koremans.

Van Zanten

Mark van Zanten had na rust de score geopend voor Barendrecht, waarna jongeling Kaj Ramsteijn gelijkmaakte voor Feyenoord. De Rotterdammers speelden in de tweede helft met slechts drie spelers uit de A-selectie.

Een groot deel van de selectie is afwezig vanwege interlandverplichtingen.

Teleurstellende voorbereiding

Feyenoord beleeft een teleurstellende voorbereiding op het duel om de Johan Cruijff Schaal, zaterdag tegen PSV. Zo werd er nog geen duel tegen een profclub gewonnen.

Bij Feyenoord debuteerde de 24-jarige doelman Stefan Toonen. Hij speelde 90 minuten mee in het elftal van Verbeek. ''Dit was super om mee te maken. Ik zit pas vier weken bij de club en nu al mocht ik in het doel staan. Dit neemt niemand me meer af'', zei hij na afloop op de website van de club.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-08-2008 9:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja netjes


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2008 9:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Remco Koremans


das gewoon de nieuwe Overmars,


volgens Feyenoord-bronnen


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-08-2008 18:23 by mental Profiel van mental

feyenoord speelde de tweede helft met 3 man die normaal ook zouden spelen..de rest was jeugd...niet gek he dat je dan verliest...


Fuck the world and fuck you


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 20-08-2008 19:30 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Opstelling Feyenoord:
Eerste helft: Toonen; Greene, Vlaar, Bahia; Buijs, Landzaat, Bruins, Hofs, Wijnaldum; Mols en Biseswar.

Tweede helft: Toonen; Buijs, Ramsteijn, Kamo, Leerdam; Van Leeuwen, Breno, Hofs, Poldervaart; Pedro en Biseswar.

Ze hadden best de opstelling in dat stukje kunnen vermelden, dan stelt die uitslag ineens een stuk minder voor.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-08-2008 19:49 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Rammstein!


Bruce Banner


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-08-2008 19:52 by mental Profiel van mental

@mies: wat ik dus zeg :')


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-08-2008 17:50 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En straks gaat PSV de Johan Cruijffschaal winnen

*zet tv vast aan*

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 23-08-2008 17:50]



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-08-2008 19:19 by Lionheart Profiel van Lionheart

Het is inmiddels 1-0.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 23-08-2008 19:23 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Die spelers van Pisvee geven de indruk helemaal geen zin in deze wedstrijd te hebben (logisch) en nog zijn ze stukken beter dan die kakkerlakken.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-08-2008 19:54 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Hatseflats. Mag dan niet representatief zijn geweest voor het echte Feyenoord, maar het is alvast een goed begin voor PSV.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-08-2008 0:20 by mental Profiel van mental

Een goed begin ? met al je fitte spelers winnen van een zuid b ? een goed begin ? man,een afgang pisvee zou zich moeten schamen. pisvee wordt dit seizoen duidelijk geen kampioen en sparta gaat boven feyenoord eindigen. in welk rijtje maakt me geen fuck uit.

ps: was het weer gezellig voor de buis hangend ?


Fuck the world and fuck you


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 24-08-2008 0:22 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Woensdag Arsenal - Fc Twente. Ik kan niet wachten!!!


the only pleasure is pain


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-08-2008 0:22 by mental Profiel van mental

wordt een afgang voor jullie...Arsenal gaat heersen over twente.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-08-2008 0:31 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 augustus 2008 0:20 schreef mental het volgende:
Een goed begin ? met al je fitte spelers winnen van een zuid b ? een goed begin ? man,een afgang pisvee zou zich moeten schamen. pisvee wordt dit seizoen duidelijk geen kampioen en sparta gaat boven feyenoord eindigen. in welk rijtje maakt me geen fuck uit.

ps: was het weer gezellig voor de buis hangend ?


hehe lekker overdreven dit, ze winnen toch gewoon met 2-0?
5 of 6-0 is in zo'n wedstrijd ook niet realistisch en je doet net of het reserve team van Feyenoord uit amateurs bestaat...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-08-2008 9:58 by mental Profiel van mental

je zou feyenoorder zijn...en weer een rampseizoen meemaken en deze keer hebben ze hopelijk niet de mazzel van de beker!!


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-08-2008 10:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 augustus 2008 0:22 schreef mental het volgende:
wordt een afgang voor jullie...Arsenal gaat heersen over twente.


wel verloren, dat Arsenal


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-08-2008 10:13 by mental Profiel van mental

arsenal laat ook wel eens een steekje vallen...


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-08-2008 13:10 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

De spelerspresentatie tijdens de Open Dag kende zaterdag een verrassende afsluiting. Als laatste speler kwam Ali Boussaboun tevoorschijn in Stadion Galgenwaard. De 29-jarige aanvaller heeft een tweejarig contract getekend bij FC Utrecht.
Boussaboun droeg eerder in het seizoen 2006-2007 het shirt van FC Utrecht. Hij kwam toen na de winterstop op huurbasis over van Feyenoord en speelde in de tweede competitiehelft van dat seizoen negen wedstrijden voor FC Utrecht.

“Ali is dus bekend bij de club”, zegt FC Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop. “Hij is een strijdlustige speler die op verschillende posities inzetbaar is en iemand die goed past in de groep. Wij hebben hoge verwachtingen van hem.”

Het afgelopen seizoen kwam Boussaboun uit voor Al Wakra. Hij kende een succesvol jaar bij de club uit Qatar waarvoor hij achttien keer scoorde. De twaalfvoudig Marokkaans international die ook speelde voor ADO Den Haag, FC Groningen en NAC kreeg een nieuw contract aangeboden bij Al Wakra, maar gaf de voorkeur aan een terugkeer bij FC Utrecht.

Boussaboun toonde zich verheugd met zijn terugkeer en het enthousiast onthaal van de aanhang zaterdag in Stadion Galgenwaard. “Ik kon in Qatar blijven, maar toen deze mogelijkheid kwam hoefde ik niet lang na te denken. Daarna ging het allemaal heel snel. Buiten de topclubs is FC Utrecht de enige club in Nederland waarvoor ik wil spelen."

"Ik had in mijn eerste periode bij deze club al een goed gevoel en dat is niet veranderd. Ik ken de club en de technische staf. Ook Willem van Hanegem. Ik verheug me op de samenwerking en verwacht dat ik veel van hem kan leren. Mijn taak zal zijn om het team te completeren. Ik heb er veel zin in”, aldus Boussaboun. De aanvaller gaat spelen met rugnummer 25.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-08-2008 14:18 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 24 augustus 2008 0:20 schreef mental het volgende:
Een goed begin ? met al je fitte spelers winnen van een zuid b ? een goed begin ? man,een afgang pisvee zou zich moeten schamen. pisvee wordt dit seizoen duidelijk geen kampioen en sparta gaat boven feyenoord eindigen. in welk rijtje maakt me geen fuck uit.

ps: was het weer gezellig voor de buis hangend ?


Waarom een afgang strontlikker?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-08-2008 14:26 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 augustus 2008 13:10 schreef Burzum het volgende:




Buiten de topclubs is FC Utrecht de enige club in Nederland waarvoor ik wil spelen."




Hahaha, deja vu! Stijn Vreven riep dit ook ooit om vervolgens bij Fietstas te gaan spelen


En ja leuk man, jezelf quoten.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-08-2008 15:43 by mental Profiel van mental

quote:
Op 24 augustus 2008 14:18 schreef Lionheart het volgende:
Waarom een afgang strontlikker?

Sorry, aan mongooltjes iets uitleggen is onbegonnen werk, zoek het zelf maar uit.


Fuck the world and fuck you


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-08-2008 16:01 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 24 augustus 2008 0:20 schreef mental het volgende:
Een goed begin ? met al je fitte spelers winnen van een zuid b ? een goed begin ? man,een afgang pisvee zou zich moeten schamen. pisvee wordt dit seizoen duidelijk geen kampioen en sparta gaat boven feyenoord eindigen. in welk rijtje maakt me geen fuck uit.

ps: was het weer gezellig voor de buis hangend ?
Eerst zeg je dat het niks voorstelt om van het b-elftal van Feyenoord te winnen. Hoe kun je dan wel op basis hiervan concluderen dat Sparta boven ze gaat eindigen?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-08-2008 16:02 by mental Profiel van mental

quote:
Op 24 augustus 2008 16:01 schreef Daops het volgende:
Eerst zeg je dat het niks voorstelt om van het b-elftal van Feyenoord te winnen. Hoe kun je dan wel op basis hiervan concluderen dat Sparta boven ze gaat eindigen?
Sparta heeft beter ingekocht dan feyenoord en het wordt nu weleens gewoon tijd ook :')


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen