IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : PSV is Kampioen! [Voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-05-2008 21:34 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Hahaha shiiiiiiiiiiiit. En dan moeten ze zondag ook nog spelen. Wat een hel moet dat zijn. :') !!

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 15-05-2008 21:34]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-05-2008 21:54 by Mark Profiel van Mark

En afgelopen. Onze jongens geloofden het verder wel.

6-0 tegen NAC, 14 wedstrijden op rij ongeslagen, en al 7 uitwedstrijden op rij ongeslagen dus in Breda komt het ook wel goed.

We staan gewoon in de UEFA cup. Van gedeeld laatste tot UEFA cup in een half seizoen, ik kan er gewoon niet bij. Zit gewoon helemaal in extase hier

Wel mijn condoleances aan NAC, 3e en dan toch 'slechts' met Intertoto (tenzij het nog enorm gaat spoken in Breda natuurlijk...).

Maar godver, wat is dit mooi


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-05-2008 21:58 by altx Profiel van altx

Ik zie op teletekst dat aan het begin van de tweede helft Penders werd gewisseld voor Ammi. Dat is wel heel erg alles of niks spelen. (Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar die rode kaart lijkt me daar ook gewoon een logisch vervolg van.)

Nee, ik ben niet onder de indruk van Brandts' wisselbeleid.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-05-2008 22:00 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Van laatste naar UEFA, echt ongehoord, damn.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-05-2008 22:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Maar goed, ze gaan er nu ook wel met duidelijke cijfers af tegen gewoon betere teams, dus ja, misschien brengen de play-offs achteraf juist wel gerechtigheid...

6-0 tering..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-05-2008 22:20 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Inderdaad, misschien was die 8x (?) 1-0 wel gewoon geluk.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-05-2008 22:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Dat wil ik niet zeggen hoor, ze hebben een bijzonder goed seizoen gehad! Alleen blijkt nu dat ze tegen de sterkere tegenstanders toch wat tekort komen op het laatst.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-05-2008 22:28 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ze hebben zeker een goed seizoen gehad hoor, maar ik heb het nooit heel overtuigend gevonden.


Die 5-0 trouwens, haha.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 16-05-2008 8:07 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

6-0....


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-05-2008 11:15 by Daops Profiel van Daops

Natuurlijk ben ik als Willem II-er niet vies van een beetje leedvermaak wat NAC aangaat, maar vind dit toch ook wel onverdiend.

Een intertoto-plek (waarvoor je je een paar jaar geleden nog gewoon kon inschrijven zonder te spelen) is wel erg zuur, als je 3e wordt. Een UEFA-plek was terecht geweest.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-05-2008 14:15 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ado en RKC zijn ook aan elkaar gewaagd hehe, komt nu een derde beslissende wedstrijd in Den Haag. Hoop dat Ado het red zijn toch altijd leuke wedstrijden tegen hun


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-05-2008 15:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Nee, ben voor RKC. Die hebben het verdiend op basis van de gedeelte eerste plaats in de competitie. ADO was zesde ofzo en ik gun het die gasten gewoon niet.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-05-2008 18:24 by mental Profiel van mental

Leuk he die playoffs, man, iets oneerlijkers heb je nog nooit gezien...daammnn.


Fuck the world and fuck you


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 16-05-2008 19:36 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 16 mei 2008 14:15 schreef Burzum het volgende:
Ado en RKC zijn ook aan elkaar gewaagd hehe, komt nu een derde beslissende wedstrijd in Den Haag. Hoop dat Ado het red zijn toch altijd leuke wedstrijden tegen hun


Ado heerst man!!!

Ik heb zitten genieten van hun wedstrijden de laatste 3 maanden.
Trek ze maar weer de competitie in


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-05-2008 21:53 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 mei 2008 18:24 schreef mental het volgende:
Leuk he die playoffs, man, iets oneerlijkers heb je nog nooit gezien...daammnn.


Tja aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant is het zo dat je als club vantevoren weet dat je ze toch moet gaan spelen als je een bepaalde positie haalt. Als je dan het dan net in die laatste twee wedstrijden niet kan opbrengen dan verdien je het misschien juist niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-05-2008 21:53]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-05-2008 22:56 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 15 mei 2008 21:54 schreef Mark het volgende:
En afgelopen. Onze jongens geloofden het verder wel.

6-0 tegen NAC, 14 wedstrijden op rij ongeslagen, en al 7 uitwedstrijden op rij ongeslagen dus in Breda komt het ook wel goed.

We staan gewoon in de UEFA cup. Van gedeeld laatste tot UEFA cup in een half seizoen, ik kan er gewoon niet bij. Zit gewoon helemaal in extase hier

Wel mijn condoleances aan NAC, 3e en dan toch 'slechts' met Intertoto (tenzij het nog enorm gaat spoken in Breda natuurlijk...).

Maar godver, wat is dit mooi


Vervolgens staan ze straks mooi voor joker in Europa...


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 17-05-2008 1:01 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Schijt play-offs, dat je als nummer 3 in de competitie Europees voetbal kan mislopen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-05-2008 10:33 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Uilenberg: "Huntelaar is een vervuiler"
17 mei 2008

Klaas Jan Huntelaar is een vervuiler van de voetbalsport. Die opmerkelijke boodschap heeft scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg van de KNVB de Nederlandse arbiters tijdens een centrale bijeenkomst op het hart gedrukt. Uilenberg hekelt de manier waarop de spits van Ajax en Oranje luchtduels aangaat.

"Klaas-Jan Huntelaar is een vervuiler. Door zijn manier van springen, met z'n ellebogen omhoog. Bij ieder luchtduel dat hij zo aangaat, moet hij geel krijgen. Hij doet het namelijk bewust", is de duidelijke taal van Uilenberg in de Telegraaf.

Overigens kondigde Uilenberg aan dat er vanaf volgend seizoen hard opgetreden zal worden tegen arbiters die verwijtbare fouten maken. "Als er een verwijtbare fout gemaakt wordt, zullen jullie de consequenties merken in het aanstellingsbeleid. Zo gaat het ook bij het Europees kampioenschap: wie een verwijtbare fout maakt, moet naar huis en die lijn volgen we volgend seizoen ook in Nederland", stelde hij.

De steeds groter vorderde kritiek op het Nederlandse scheidsrechterkorps legt Uilenberg naast zich neer. "We voeren namelijk heel goed scheidsrechtersbeleid in Zeist. Management, directie en de technische staf zijn het er unaniem over eens dat we een goed seizoen hebben gedraaid en dat ook de play-offs goed zijn verlopen. Zeker onder deze uiterst moeilijk omstandigheden."



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-05-2008 14:57 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

'FC Utrecht haalt Deen die scoorde tegen Ajax'

17/05/2008 09:26

FC Utrecht gaat Michael Silberbauer voor twee jaar vastleggen, meldt De Telegraaf. De Deense international is geen onbekende, want vorig seizoen was hij een van de doelpuntenmakers van FC Kopenhagen dat in de voorronde van de Champions League te sterk was voor Ajax.

Silberbauer is een diepgaande middenvelder. De 26-jarige Deen begon zijn loopbaan bij Aalborg aB en stapte tijdens het seizoen 2003/04 over naar FC Kopenhagen. Voor de club uit de hoofdstad speelde hij 127 competitiewedstrijden en scoorde negentien keer. Silberbauer kwam acht keer uit voor het Deense nationale elftal.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 19:05 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 mei 2008 22:56 schreef Lionheart het volgende:
Vervolgens staan ze straks mooi voor joker in Europa...


Wat is dat nou weer voor een zielige opmerking. Had NAC het beter gedaan dan N.E.C. in Europa dan? Als wij ze met 6-0 naar huis kunnen sturen dan kunnen Europese teams dat ook. Bovendien heeft buiten PSV (en AZ een keer) geen enkel Eredivisie team de afgelopen jaren veel in de melk te brokkelen gehad in Europa, dus N.E.C. kan het in elk geval nooit veel slechter doen. Sterker nog, als we deze selectie op belangrijke plekken intact kunnen houden dan geef ik ons best wel kans om leuke dingen te doen. Een kansloze stumperige opmerking, maar daar heb je in dit topic geloof ik wel vaker een handje van.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 17-05-2008 19:28 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 17 mei 2008 10:33 schreef Tenderstrike het volgende:
Uilenberg: "Huntelaar is een vervuiler"
17 mei 2008

Klaas Jan Huntelaar is een vervuiler van de voetbalsport. Die opmerkelijke boodschap heeft scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg van de KNVB de Nederlandse arbiters tijdens een centrale bijeenkomst op het hart gedrukt. Uilenberg hekelt de manier waarop de spits van Ajax en Oranje luchtduels aangaat.

"Klaas-Jan Huntelaar is een vervuiler. Door zijn manier van springen, met z'n ellebogen omhoog. Bij ieder luchtduel dat hij zo aangaat, moet hij geel krijgen. Hij doet het namelijk bewust", is de duidelijke taal van Uilenberg in de Telegraaf.

Overigens kondigde Uilenberg aan dat er vanaf volgend seizoen hard opgetreden zal worden tegen arbiters die verwijtbare fouten maken. "Als er een verwijtbare fout gemaakt wordt, zullen jullie de consequenties merken in het aanstellingsbeleid. Zo gaat het ook bij het Europees kampioenschap: wie een verwijtbare fout maakt, moet naar huis en die lijn volgen we volgend seizoen ook in Nederland", stelde hij.

De steeds groter vorderde kritiek op het Nederlandse scheidsrechterkorps legt Uilenberg naast zich neer. "We voeren namelijk heel goed scheidsrechtersbeleid in Zeist. Management, directie en de technische staf zijn het er unaniem over eens dat we een goed seizoen hebben gedraaid en dat ook de play-offs goed zijn verlopen. Zeker onder deze uiterst moeilijk omstandigheden."

Die Uilenberg probeert z'n eigen fouten te maskeren door nu bijv. Hunter en de media aan te vallen. Al moet ik zeggen dat Huntelaar zijn elleboogjes maar wat graag omhoog haalt.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 19:33 by Mark Profiel van Mark

Heel goed scheidsrechterbeleid? Het is gewoon de Uilenberg-tirannie. Iedereen die commentaar heeft op deze relnicht wordt gewoon zonder pardon aan de kant geschoven en vervangen door een Uilenberg-vriendje. Kijk naar de onlangs weggestuurde Mario van de Ende, die volgens Uilenberg onvoldoende pogingen heeft gedaan om een Nederlandse scheids op Euro 2008 actief te hebben, terwijl het echte probleem simpelweg is dat er momenteel gewoon geen enkele scheids in Nederland rondloopt die goed genoeg is om Europees te mogen fluiten. Een stelletje angstige prutsers zijn het.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-05-2008 19:35 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Wat zeg je Louis?



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-05-2008 19:41 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wat zeg je Willem?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2008 19:46 by Mark Profiel van Mark



Op het gevaar af op zaken vooruit te lopen, alvast mijn condoleances, Judge. NAC had na het afgelopen seizoen meer verdiend dan Intertoto. En ik vind het lullig dat wij het uiteindelijk lijken te zijn die het laatste zetje geven, maar het is natuurlijk de hele play-offs al een 'Bridge too far' voor jullie. Ik hoop dat het zondag toch nog van beide zijden een vermakelijke wedstrijd wordt en dat Ernie Brandts met opgeheven hoofd de club kan verlaten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen