IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Formule 1 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 05-04-2009 12:58 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Tja..echt blij zal Button niet zijn met deze overwinning...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2009 12:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammer, maar goed, begrijpelijk ..


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-04-2009 13:01 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Zijn ze nu de bokalen ook in tweeen aan het zagen


Nou ja, het was weer lekker boeiend... NOT !



 


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-04-2009 13:02 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

The officials take the standings from the end of lap 31, and that means the top eight are: Button, Heidfeld, Glock, Trulli, Barrichello, Webber, Hamilton, Rosberg.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2009 13:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, hep Hamilton ook nog een puntje.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-04-2009 13:22 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Wat een gedoe seg

En wat stak Ferrari toch weer allemaal uit, jongens jongens


Faustian Spirit of the Earth


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-04-2009 13:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2009 16:36 schreef Forever After het volgende:
Iemand kan er niet rekenen volgens mij:


660 is blijkbaar meer dan 692 bij GPupdate...


Er staat niet voor niets 'van de mannen vooraan', waarmee ze ongetwijfeld op de top 5 doelen waarvan Button met 660 kg de zwaarste is.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-04-2009 13:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 13:22 schreef cataclysm child het volgende:
Wat een gedoe seg

En wat stak Ferrari toch weer allemaal uit, jongens jongens
erg


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-04-2009 19:54 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

McLeugen met een staartje...

quote:
De FIA heeft dinsdag bevestigd dat McLaren zich bij de World Motor Sport Council (WMSC) zal moeten verantwoorden. Het Britse team had in Australië de wedstrijdleiding misleid, waarvoor Lewis Hamilton en Heikki Kovalainen al uit de uitslag worden geschrapt. Op 29 april zal men zich in Parijs moeten melden om tekst en uitleg te verschaffen, waarna mogelijk nog meer sancties zullen worden uitgedeeld.



Dave Ryan
In de eindfase van de Australische Grand Prix passeerde Hamilton Toyota-coureur Jarno Trulli tijdens een Safety Car-situatie, omdat deze van de baan was geschoten. In opdracht van het team had de Brit Trulli weer voorbij gelaten. Na afloop van de race beweerden hij en teammanager Dave Ryan echter dat de Italiaan op eigen initiatief Hamilton had gepasseerd. Later bleek uit de radioconversaties echter dat Trulli dus voorbij was gelaten. Hamilton en McLaren werden hiervoor al gediskwalificeerd.

In artikel 151c van de Internationale Sportcode van de FIA staat dat "elk frauduleus gedrag of elke actie die schadelijk is voor het belang van de competitie of voor de motorsport in het algemeen" kan worden bestraft. Aangezien McLaren bepaalde zaken heeft verzwegen, werd Trulli in eerste instantie bestraft met een tijdstraf van 25 seconden. Dit zou kunnen worden opgevat als schade aan de competitie, omdat de uitslag door de acties van McLaren en Hamilton veranderde.




Teambaas Martin Whitmarsh
McLaren moet nu uitleggen waarom na de race in Australië werd gezegd dat er geen instructies aan Hamilton werden gegeven om Trulli voorbij te laten en waarom Hamilton de opdracht kreeg de onware verklaringen te steunen. Bovendien ondernam het team geen poging de verklaringen in te trekken, ook al werd een andere rijder onterecht gestraft, door de verklaring.

Op 2 april, in Maleisië, moesten Dave Ryan en Hamilton zich al opnieuw verantwoorden. Men bleef hier bij de eerdere verklaringen, ook al was uit de radioconversaties duidelijk geworden dat deze niet klopten. De FIA neemt dit het team erg kwalijk. Bovendien wil de autosportbond van McLaren weten waarom Hamilton op die dag opnieuw de opdracht kreeg de onware verklaringen te steunen.

Hamilton gaf in Maleisië al een erg emotionele persconferentie waarin hij spijt betuigde van zijn actie. Ryan werd ondertussen op non-actief gesteld door het Britse team. Dinsdag werd ook bevestigd dat de samenwerking tussen de Nieuw-Zeelander en McLaren is beëindigd.


[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 07-04-2009 20:09]


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 20:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat is nou eigenlijk de voornaamste reden van het grote verschil tussen dit jaar en vorig jaar? Is die diffuser nou echt zo'n beslissende factor? Ik bedoel, ik kan soms wel merken dat de Ferrari en de McLaren wat problemen hebben met downforce, maar dat kan toch niet het hele verhaal zijn?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-04-2009 20:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Wat is dat Kers verhaal precies?

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-04-2009 20:36]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-04-2009 20:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 20:31 schreef Mark het volgende:
Wat is nou eigenlijk de voornaamste reden van het grote verschil tussen dit jaar en vorig jaar? Is die diffuser nou echt zo'n beslissende factor? Ik bedoel, ik kan soms wel merken dat de Ferrari en de McLaren wat problemen hebben met downforce, maar dat kan toch niet het hele verhaal zijn?


Alle teams moesten helemaal opnieuw beginnen met het ontwerpen van de bolides door de vele nieuwe regels en dan is de kans het grootst dat de rangorde van de afgelopen jaren veranderd.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-04-2009 20:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 20:35 schreef Cadaveria het volgende:
Wat is dat Kers verhaal precies?


http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinetic_Energy_Recovery_System


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 20:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Praktisch gezien betekent het dat je energie die normaliter als hitte verloren gaat nu opslaat in een batterij, en die energie kun je vervolgens gebruiken om een extra kortstondige boost te krijgen op rechte stukken. De effectiviteit ervan wordt echter door velen betwijfeld, en ook ik geloof niet dat KERS momenteel echt een verschil maakt. De speciale diffuser daarentegen lijkt wel een aardige impact te hebben, aangezien de teams die ermee rijden (Brawn, Williams en Toyota) het momenteel erg goed doen. Ik verbaas me er alleen over dat een beetje extra downforce zulke grote verschillen teweeg kan brengen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-04-2009 21:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmm aha. Ik vroeg het me af omdat Button voor de start verklaarde dat hij blij was dat er geen kers autos direct achter hem startte


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 21:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Waarschijnlijk omdat hij bang was dat zo'n onverlaat iets te enthousiast met zijn boost-knopje zou gaan spelen en dan vol in zijn mooie diffuser zou rijden


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-04-2009 21:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hahaha dat zou maar zo kunnen. Ik heb nu weer helemaal zin in volgende week. Zit er weer helemaal in na het vorig seizoen niet heb kunnen volgen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 21:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Leve de BBC!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-04-2009 21:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hier wordt het wel op tv uitgezonden, maar niet altijd live. Als ik mijn eigen optrekje heb dan ga ik dus echt wel viasat motorsport aanschaffen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 21:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heb je geen BBC daar dan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-04-2009 21:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

we hebben alleen BBC wold ofzo in het pakket En aangezien ik niet in Engeland woon, kan ik het niet via de BBC site volgen. grrr


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2009 21:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Geen BBC1 Ik wist niet eens dat dat bestond.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-04-2009 21:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ja, dan merk je wel hoe verwend nederland eigenlijk is met zon uitgebreid pakket.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-04-2009 20:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Lewis Hamilton en Dave Ryan, voormalig sportief directeur bij McLaren, bleven de stewards uit Australië misleiden tijdens een tweede zitting waar nieuw bewijsmateriaal naar boven werd gebracht. Dat schrijft het magazine Autosport.

De publicatie onthult dat Hamilton en Ryan hun mening tegenover de stewards niet wilden herzien, zelfs na het vertonen van de radioconversatie tussen Hamilton en het team en de media-interviews die na afloop van de race werden genomen.

In de eerste gedetailleerde beschrijving van de zitting met de stewards staat dat Ryan en Hamilton vasthielden aan hun oorspronkelijk verhaal.

Een bron binnen de FIA vertelde: "Eerst en vooral hoorde Lewis de radioconversatie. Het leek erop dat de strategie erin bestond om heel vaag te doen en niet direct te antwoorden op de vragen. Daarna werd het interview gespeeld waarin hij zei 'Er werd me verteld dat ik hem moest doorlaten'."

"Op dat moment voelden ze zich beiden heel oncomfortabel maar ze ontkenden nog steeds dat dat daadwerkelijk gebeurd was. Het was surreëel, een situatie waarin je radiobewijzen en het interview had en ze gaven een volledig andere interpretatie aan wat de woorden eigenlijk betekenden. Maar de woorden waren heel, heel duidelijk."

Ook racedirecteur Charlie Whiting verklaarde dat Hamilton meer dan één keer ontkende dat hij Trulli liet passeren.

Hij zei: "Toen er heel duidelijk gevraagd werd 'Heb je hem doelbewust voorgelaten, heb je je naar de kant begeven om hem door te laten' zei Hamilton 'Nee'. De vraag werd meerdere malen gesteld. Hij was ervan overtuigd dat hij niet vertraagd was en Trulli niet had doorgelaten."


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-04-2009 22:28 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Zo typisch McLeugen...



 


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen