IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Formule 1 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-05-2009 19:55 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Die snappen er echt niks van. In 2011 draaien ze het weer terug of verzinnen ze weer iets anders omdat dit niet werkt. En dat is ze op voorhand al verteld. Ze hoeven niks anders als de theorie op dit jaar lost te laten en conclusies te trekken...


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-05-2009 23:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De zoon van FIA-baas Max Mosley is in zijn woning dood aangetroffen. De 39-jarige Alexander Mosley, een econoom, woonde in Notting Hill, een bekende buurt in Londen. Een familielid trof er gisteren zijn dode lichaam aan. De man zou overleden zijn aan de gevolgen van een overdosis.

Overdosis
De hulpdiensten kwamen ter plaatse, maar de man werd ter plaatse dood verklaard. Hoewel het onderzoek nog loopt, meent de Britse krant The Sun te weten dat hij aan een overdosis drugs stierf. De politie liet wel meteen weten dat de zaak niet verdacht is. De FIA heeft haar medeleven aan de familie van Mosley betuigd.

Seksfeestjes
Vorig jaar bereikte Max Mosley nog het wereldnieuws met verhalen over seksfeestjes in nazi-stijl. Hij kreeg een riante schadevergoeding nadat News of the World een inbreuk op zijn privacy had gepleegd. Zijn vrouw en zijn zonen wisten immers niets over de orgieën voor de artikels gepubliceerd werden.


signature


Willlem
Crimson King
Usericon van Willlem
Posted 08-05-2009 17:23 by Willlem Wijzig reactieProfiel van WilllemQuote dit berichthttp://www.xboxworld.nl/

Zo, dat wist ik niet eens, van zijn zoon. Niet dat het me heel veel interesseert, het gaat mij om de sport en al die zaken er rond... mneh.
En inderdaad, sport wordt om zeep geholpen! Hoewel dit seizoen wel tof begint. Brawn en Red Bull doen goede zaken, Toyoata aardig en de rest blijft maar achter! En Raikkonen stopt aan het eind vat dit jaar, gaat van zijn geld op de bank leven. Voorspel ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Willlem op 08-05-2009 17:23]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2009 17:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en zijn drank


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-05-2009 1:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
FIA schaft 'winner takes all' systeem nu toch af

Enkele dagen geleden lieten we u nog weten dat de FIA het 'winner takes all' systeem bevestigd had in de reglementen voor 2010. Dat blijkt nu echter niet te kloppen, aangezien de omstreden regel uit de reglementen is gehaald.

Na de recente vergadering van het World Motor Sport Council werden de reglementen voor 2010 gepubliceerd. Artikel 6.1 stelde toen dat de rijder met het meeste overwinningen tot wereldkampioen gekroond zou worden. Nu blijkt het echter om een vergissing te gaan, want in een aangepaste versie staat nu dat de rijderstitel zal gaan naar de rijder met het hoogste aantal punten.

De FIA wou het 'winner takes all' systeem al voor dit jaar invoeren, maar dat stuitte op enorm veel protest van de teams.


Goed nieuws natuurlijk, maar wat een idioten zijn het toch


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-05-2009 1:56 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht



aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 09-05-2009 12:15 by aastVGL Wijzig reactieProfiel van aastVGLQuote dit bericht

kan iemand het vertalen voor me. Ik heb het zes keer geluisterd maar ik weet echt niet wat ie zegt...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-05-2009 12:19 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ferrari plots op 1 en 2 in de laatste vrije oefensessie


Faustian Spirit of the Earth


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 09-05-2009 12:21 by aastVGL Wijzig reactieProfiel van aastVGLQuote dit bericht



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-05-2009 12:27 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-05-2009 15:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jongens, ik snap Ferrari niet hoor. Massa echt sterk, maar wat met Kimi???


Faustian Spirit of the Earth


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 09-05-2009 15:22 by aastVGL Wijzig reactieProfiel van aastVGLQuote dit bericht

Ze zijn gewoon ontzettend slordig bij Ferrari, of ze missen een tactisch brein ofzo. Ze hadden altijd een gouden team met Brawn en Todd. Degene die er nu zit is gewoon minder competent. Maar dat ze zich twee keer aan dezelfde steen stoten is niet te vergeven.

Maar mij hoor je niet klagen hoor! Slechte tactiek bij Ferrari en een mindere auto bij Mclaren maken wel een seizoen waar ik tot nu toe erg van geniet.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-05-2009 15:34 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2009 12:15 schreef aastVGL het volgende:
kan iemand het vertalen voor me. Ik heb het zes keer geluisterd maar ik weet echt niet wat ie zegt...


quote:
Andrea Stella: Still no KERS Kimi still no KERS.

Kimi: Yeah you dont need to tell me every lap in every corner i can see it from the lights.

Andrea Stella: Okey okey, this is very important because this is our race package.



aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 09-05-2009 15:41 by aastVGL Wijzig reactieProfiel van aastVGLQuote dit bericht

dank u

Ik denk dat dit een beetje past bij de slechte communicatie die op het moment bij ferrari is. Nutteloze dingen melden en noodzakelijke communicatie (kimi zeggen dat ie nog een rondje moet rijden in de kwalificatie)mist een beetje...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-05-2009 15:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dat krijg je als de Italianen het weer voor het zeggen hebben.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-05-2009 1:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Button een klasse te sterk alweer, erg knap

En arme Massa


Faustian Spirit of the Earth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2009 8:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk dat Ferrari eens goed moet na gaan denken over interne communicatie en strategieën.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-05-2009 10:35 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dat het niet goed gaat realiseren ze zichzelf ook:

quote:

Domenicali hekelt gebrekkige betrouwbaarheid
'Slechte betrouwbaarheid is Ferrari-onwaardig'

[11-05-2009] Het blijft behelpen bij Ferrari. Felipe Massa kwam in Barcelona zonder benzine te staan en verspeelde een podiumplek terwijl bij Kimi Räikkönen de aandrijving haperde. Dus is het geen wonder dat teambaas Stefano Domenicali zijn ongenoegen uit. “Dit is Ferrari-onwaardig.”

Domenicali beseft dat het beter moet.
Domenicali heeft dit seizoen al vaker aangegeven dat Ferrari zichzelf op meerdere fronten moet zien te verbeteren. Na de Grand Prix van Spanje zit er voor de teambaas niks anders op dan zijn woorden te herhalen.

“Kimi viel al vroeg uit en Felipe was onvoldoende bijgetankt. Dit is onacceptabel voor een team als Ferrari. We moeten zo snel mogelijk terug naar onze standaard”, meent Domenicali, die wel verbetering heeft bespeurd.

“Wat betreft de snelheid van de auto hebben we in Barcelona een stap voorwaarts gezet. Maar dit neemt niet weg dat er op verschillende andere fronten nog genoeg verbetering valt te verwezenlijken”, weet de Italiaan. “Gezien de toewijding van de mensen die voor Ferrari werken, gaan we hier ongetwijfeld in slagen.”

“We kunnen enigszins tevreden zijn over onze prestaties dit weekend, maar tegelijkertijd moeten we ons ook zorgen blijven maken”, vervolgt Domenicali met een Cruijffiaanse spreuk. “Het is namelijk geen toeval dat Felipe zich als derde kwalificeerde. De F60 wordt dus sneller in vergelijking met eerdere Grands Prix. Nu is het zaak ook aan de betrouwbaarheid te werken.”



Bron: Formule1


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-05-2009 12:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ja, ze zeggen al 4 races aan een stuk dat ze het weten. Dat ze er nu eens iets aan doen he


Faustian Spirit of the Earth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2009 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik hoor alleen veel gemopper in dat team ..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-05-2009 12:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Domenicali is geen leider, ze hebben een Duitser of een Hongaar nodig


signature


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 11-05-2009 12:52 by aastVGL Wijzig reactieProfiel van aastVGLQuote dit bericht

Schumacher is duitser... bedoel je dat?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-05-2009 13:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2009 12:39 schreef Hypnos het volgende:
Domenicali is geen leider, ze hebben een Duitser of een Hongaar nodig


Attila?


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-05-2009 13:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dark_Prince
Usericon van Dark_Prince
Posted 11-05-2009 19:41 by Dark_Prince Wijzig reactieProfiel van Dark_PrinceQuote dit bericht

Aaah F1 fans

Ik vermoed dat er bij Massa een probleem was met de tankinstalatie (dat is in verleden ook al meer voor gevallen)
Maar is spijtig

Ik ben het eens, Dominicalli is geen leider!
Je hebt iemand nodig als Brawn, Todt, Schumacher en zelfs Paul Stoddard (misschien moeten ze hem bij Ferrari halen )


They can't stop us, let 'em try, for (heavy) metal we will die!


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen