IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Formule 1 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-10-2009 20:57 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Het zijn een stelletje aanstellers...


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2009 21:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

immer

terug weg in 6 minuten


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2009 21:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Bye bye Button


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-10-2009 21:31 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2009 21:28 schreef Hypnos het volgende:
Bye bye Button


Wel jammer dat Vettel naast hem staat.
Die moet minstens 2e worden...


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2009 21:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mooi mooi mooi gedaan

Williams valt toch behoorlijk tegen


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-10-2009 21:55 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Het mag na 87 races wel weer een keer.

Als ie morgen maar niet zo achterlijk doet op het podium als ie wint.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2009 21:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat dan weer wel


ik zet mijn geld op Williams als het regent,

anders op Sutil, omdat die niet zo subtiel is


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-10-2009 22:13 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dan moet Kubica Rubens van de baan rossen...

Iets wat ik niet onmogelijk acht btw.


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2009 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kubica mag wel weer eens presteren ja
Zin in race morgen, kan leuk worden


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-10-2009 1:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Barrichello staat wel zeer licht... wie weet Sutil?


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-10-2009 12:39 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2009 22:13 schreef Forever After het volgende:
Dan moet Kubica Rubens van de baan rossen...

Iets wat ik niet onmogelijk acht btw.


Ik bedoelde hier natuurlijk Webber.

Als Kubica vanaf de 8e startplaats Rubens van de baan rost direct na de start dan zou dat toch een wonder zijn.

Of een verklooide start van Rubens natuurlijk...


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2009 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Leuke race, Button goed kampioen geworden, erg jammer van de lekke band van Baricello


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-10-2009 19:52 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Mwah... ik vond het na de eerste twee ronden wel weer hetzelfde als altijd.

Jammer dat Webber door kon na die touche met Kimi.
Op een of andere manier krijgt Webber het, bij zijn pogingen om er iemand achter te houden, altijd voor elkaar om de ander te raken.

Button is dit jaar wel de terechte kampioen. Niet omdat hij de beste coureur in het veld is, maar wel omdat ie over het hele seizoen gezien zijn zaken het best voor elkaar had.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 18-10-2009 19:53]


 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-10-2009 20:22 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wie de meeste punten heeft op eind is altijd de terechte kampioen, leuke race trouwens.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-10-2009 21:42 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2009 20:22 schreef Lionheart het volgende:
Wie de meeste punten heeft op eind is altijd de terechte kampioen, leuke race trouwens.


De eerste en enige race die ik heb gezien dit jaar Achteraf misschien toch jammer dat ik het dit jaar niet gevolgd heb, aangezien dit sowieso een leuke race was.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-10-2009 21:46 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dit was ook voor mij de enige race van het seizoen die ik volledig heb gevolgd hehe.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-10-2009 22:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2009 19:44 schreef Jenje het volgende:
Leuke race, Button goed kampioen geworden, erg jammer van de lekke band van Baricello


hoe zou hij die toch opgelopen hebben...


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2009 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het was rechtsvoor die lek was, niet de band waar tegenaan gereden werd


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-10-2009 22:25 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Toen was Hypnos stil.

[Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 18-10-2009 22:25]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-10-2009 1:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Verdiende zege van Webber en een erg leuke race. Wat een eerste ronde trouwens... niet normaal

Toppers vandaag waren voor mij Button (zo zie ik hem graag rijden, agressief en aanvallend), Vettel (zoals altijd risicovol en aanvallend) en Hamilton. Ook Raikkonen eindigde op een mooie plaats, gezien de pech die hij had in het begin.

Anyway, Button is zeker en vast verdiend kampioen, hij had over het geheel bekeken zijn zaakjes het best voor mekaar.

Toegegeven, wat Barrichello weer overkwam in z'n thuisrace is jammer, maar dat doet niets af aan Button's titel.


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-10-2009 14:26 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Jean Todt wint presidentsverkiezingen van de FIA
23 oktober 2009


Jean Todt is de nieuwe FIA-president. De Fransman kreeg bij de verkiezingen in Parijs 135 stemmen. Tegenstander Ari Vatanen kreeg er slechts 49, waardoor Todt de opvolger van Max Mosley is. Todt was door de aftredend president ook naar voren geschoven als ideale kandidaat.

In de verkiezingen onthielden twaalf partijen zich van stemming, maar ook deze stemmen zouden Vatanen niet hebben geholpen. De Fin bekritiseerde de FIA de afgelopen flink, en liet in zijn campagne vaak naar voren komen dat hij veel veranderingen wilde doorvoeren. Ook Todt riep op tot verandering, en de keuze is dus op de Fransman gevallen.

De stemming werd anoniem gedaan en de stemmen werden onder toeziend oog van een door de Franse rechtbank aangewezen getuige.

Op de website van de FIA is het volledige kabinet van Jean Todt te vinden.




 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-10-2009 14:47 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Max Mosley blijft dus aan de macht.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-11-2009 1:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zozo, indrukwekkende pole van Hamilton.


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-11-2009 7:59 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ach, hij had dan ook de lichtste auto van de top 3.


quote:
Campos bereid om Piquet een kans te geven
19 oktober 2009

Het Campos Meta 1-team, dat volgend jaar in de Formule 1 stapt, is met Nelson Piquet Jr. in gesprek over een racerol. Zo heeft Adrian Campos laten weten. De Braziliaanse coureur raakte dit jaar in opspraak, nadat hij de FIA had ingelicht over het feit dat hij vorig jaar met opzet was gecrasht in de Grand Prix van Singapore.

"Ik heb Nelson drie weken geleden gesproken in Nice. Hij is een mogelijkheid", zei Campos tegen EFE. Ook bevestigde de Spanjaard dat er onderhandelingen worden gevoerd met Bruno Senna en Pedro de la Rosa. "We hebben erg veel interesse in Pedro, maar dat moeten we wel een keer tot overeenkomst komen. We zijn al erg lang met elkaar aan het praten, maar hij lijkt liever testrijder te willen blijven van McLaren. Toch hopen we dat we hem als coureur kunnen binnenhalen."

Naast Campos Meta 1 treden ook Team US F1, Manor en Lotus toe tot de F1.


Ik mag toch hopen dat ze dit niet serieus menen.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-11-2009 16:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tssss....


signature


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen