IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Formule 1 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-03-2009 12:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2009 12:23 schreef meatgrinder het volgende:
Zal wel met de uitzendrechten te maken hebben van de formule1 denk ik.
Ja dat lijkt er op. Ik kan wel wat live streams vinden, maar ja, daar schiet ik niets mee op nu ahhaha. klote zooi.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 29-03-2009 12:54 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 29 maart 2009 12:33 schreef ghoulliette het volgende:
dom puberaal gedraag van de heren uitvallers.


Godver, wat waren die Kubica en Vettel dom bezig ja.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-03-2009 13:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2009 12:33 schreef ghoulliette het volgende:
..met de dommen. (niet apen)
-->Slimmie.

Daarnaast is het niet zozeer geluk van de uiteindelijke winnaars als wel dom puberaal gedraag van de heren uitvallers. Misschien kan F1 toch wel wat meer vrouwen (verstand) gebruiken.

Het ging mij niet om het geluk door dat puberale gedrag van de uitvallers, maar om een vage straf die een podiumplaats tot gevolg had.
quote:
Op 29 maart 2009 12:39 schreef Dentz het volgende:
Brawn GP?? Heb ik iets gemist?


Zie hierboven.
Brawn GP heeft niks fout gedaan...
Nou, met mogelijke uitzondering van de diffuser dan, maar dat horen we binnenkort.


[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 29-03-2009 13:09]


 


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-03-2009 13:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik heb de wedstrijd toch anders ervaren.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat het tijdstip niet erg optimaal was, kan me van de 1e safety car situatie helemaal niets meer herinneren.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-03-2009 13:28 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Die straf is ook pas na de wedstrijd uitgedeeld.


 


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-03-2009 13:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat heb ik nu gemist dan?!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-03-2009 13:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

OMG!!! Wat een lullo (hamilton), arme Trulli!
Gelukkig heeft hij nog wel gratis champagne mogen zuipen


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-03-2009 13:32 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dit waarschijnlijk:

quote:
Jarno Trulli heeft maar kort van zijn derde plaats kunnen genieten. De Italiaan ging tijdens de laatste safety car-situatie van de baan, waarna Lewis Hamilton hem voorbij ging. Trulli passeerde Hamilton vervolgens weer, wat hem op een tijdstraf van 25 seconden komt te staan. Omdat de race achter de safety car finishte, betekent dat gelijk de laatste plaats. Hamilton is nu derde.

Toyota mag dan een prima auto gebouwd hebben, erg nauw met de regels hebben ze het dit weekend niet genomen. Eerst was er de diskwalificatie op zaterdagmiddag vanwege een flexibele achtervleugel en nu dus deze actie van Trulli.

De straf van Trulli zorgt ervoor dat Sebastien Buemi niet één, maar twee punten scoort bij zijn debuut en dat Sebastien Bourdais het laatste puntje pakt. Toyota is wel van plan om in beroep te gaan tegen de beslissing, waardoor het resultaat van de Australische Grand Prix nog onzekerder is dan het al was, na de diffuser-herrie op donderdag.


Bron


 


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 29-03-2009 13:34 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zometeen maar eens de herhaling kijken


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 29-03-2009 16:39 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik ben al vroeg op geweest om het te bekijken.

Brawn is een terechte winnaar.

wat een gelul met die difuser..ze zijn gewoon beter in in huiswerk..( quote olaf mol)


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-03-2009 16:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2009 13:30 schreef ghoulliette het volgende:
OMG!!! Wat een lullo (hamilton), arme Trulli!
Gelukkig heeft hij nog wel gratis champagne mogen zuipen


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-03-2009 17:40 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Waarom wordt er zo afgegeven op Hamilton? Heeft gewoon een hele sterke race gereden en heeft niks fout gedaan betreffende het incident met Trulli.

Gave race, veel inhaalactie's met een mooie climax op het einde van de race. Dat het inhalen nu makkelijker is geworden is vooral toe te schrijven aan het grote verschil tussen de twee compounds dan de nieuwe regelgeving met betrekking op de aerodynamica.

Kwalificatie en race gevolgd op de BBC, heerlijk commentaar. Zoveel beter dan het geschreeuw van Olav Mol die zich graag zelf hoort praten en vaak onzin uitkraamt.

Volgens mij is het voor de eerste keer in historie van de F1 dat een nieuw team bij zijn eerste race gelijk een 1 2 scoort en dat ook met de kwalificatie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-03-2009 18:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Toyota-rijder Jarno Trulli heeft gezegd dat Lewis Hamilton zijn inhaalsactie tijdens de safety car heeft uitgelokt.

Trulli kreeg na afloop van de Grand Prix van Australië een tijdsstraf van 25 seconden omdat de Italiaan de McLaren-rijder had ingehaald terwijl er sprake was van een safety car-situatie.

Trulli, die vandaag vanuit de pitlane moest starten, verliest daardoor zijn podium aan de Brit.

"Ik kan niet zeggen hoe teleurgesteld ik ben om als derde te zijn geëindigd, en te moeten zien dat het resultaat wordt aangevochten," zei hij. "Toen de safety car naar buiten kwam naar het einde van de race toe passeerde Hamilton mij, maar even daarna vertraagde hij en zette hij zich langs de kant van de weg."


signature


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 29-03-2009 19:37 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Als dat zo is (heb dat niet letterlijk gezien) vind ik dat een naaistreek van Hamilton.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-03-2009 19:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, naaistreek, Trulli moet gewoon wat slimmer rijden. Een naaistreek zou het zijn als hij a la Schumacher een directe concurrent snoeihard de grindbak in jaagt.

Verder wel een hele uilige actie van Kubica en Vettel, ongelooflijk knullig. Al maakt dat het natuurlijk wel interssant kijkvoer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-03-2009 21:57 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Wat heeft Schumacher hier nou weer mee te maken?

Maar je doelt op Monza al weer wat jaartjes terug, waar Button het ook niet nodig vond om op te letten en nog niet wist wat veilig afstand houden betekend?


 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-03-2009 22:06 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

LEZEN!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-03-2009 22:14 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ahum

quote:
Een naaistreek zou het zijn als hij a la Schumacher een directe concurrent snoeihard de grindbak in jaagt.


[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 29-03-2009 22:14]


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-03-2009 1:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jammer dat Vettel bestraft werd, om iets wat 10 jaar geleden sowieso als race-incident geklasseerd zou zijn...

Voorts mooie prestatie van Brawn GP, ik had niet verwacht dat ze écht zo snel zouden zijn.

En Ferrari... tsja zwak weer. Massa kon zichzelf weinig verwijten, maar Kimi stelde weer enorm teleur. Kan die nu nooit eens een foutloze race rijden?


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-03-2009 7:41 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2009 17:40 schreef Lionheart het volgende:
Waarom wordt er zo afgegeven op Hamilton? Heeft gewoon een hele sterke race gereden en heeft niks fout gedaan betreffende het incident met Trulli.



Hierom misschien?

quote:
"Tijdens de Safety Car zat ik achter Trulli. Uiteraard mag je dan niet inhalen, maar hij ging in de een-na-laatste bocht het gras op", zei Hamilton tegen Speed TV. "Ik kon niets anders dan hem passeren en ik remde ook zoveel mogelijk af. Het team zei me daarna dat ik hem weer voorbij moest laten, maar ik weet eigenlijk niet of de reglementen dat ook zeggen. Als dat niet zo is, moet de derde plek voor mij zijn."


BRON

Zich verschuilen achter een uitspraak van het team en dan nog suggereren dat het eigen schuld dikke bult is voor Trulli omdat ie de regels niet goed zou kennen terwijl zowel hij als het team zelf niks van de regels lijken te snappen. Hij is dus echt dom of doet zich dommer voor.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-03-2009 9:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

arrogante kloothommel,

doet me denken aan Cristiano Ronaldo


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-03-2009 10:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

WTF?

Als beide coureurs denken dat die plek terug naar Trullie moest, waarom straffen??


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-03-2009 11:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2009 22:14 schreef Forever After het volgende:
Ahum



"a la" betekent net zo als. Het verwijst dus naar een eerder situatie die een mogelijkheid had kunnen zijn.
Totaal relevant dus.

Ik vind het niet erg als mensen minde rgoed zijn in begrijpend lezen, maar weet dat dan ook van jezelf.


my 2 cents= Hamilton is saai!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-03-2009 12:31 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Over begrijpend lezen gesproken:

Mark suggereerd dat Schumacher mensen de grindbak in rost.
Ik vraag wat Schumacher ermee te maken heeft want die rijdt niet meer.
Verder geef ik een voorbeeld van wat Mark als zo'n rosactie van Schumacher zou kunnen zien, in vragende vorm.
Als reactie komt er weer iemand anders met LEZEN.
En mijn Ahum sloeg dus op die reactie.

Als ik het dan niet snap zijn er hier nog zeker twee anderen, die het blijkbaar (ook) ontkennen.

Edit:
En ja, LH is een bal gehakt met streken zoals ie vorig jaar gedurende het seizoen vaak genoeg heeft laten zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-03-2009 12:32]


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-03-2009 13:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Men zou ook kunnen stellen dat de "saaiere" rijders als Schumacher en Hamilton ook de betere en vooral slimmere rijders zijn. Ik kan me van een wedstrijd herinneren dat Schumacher ook de safety car-situatie in zijn voordeel wist te benutten door de boel achter zich tegen te houden.
Als Trulli geen stuurfout had gemaakt was hij ook nooit ingehaald. Hamilton was slim, en Trulli had beter zijn Italiaanse temperament wat kunnen beheersen. Italianen zijn ook gewoon sukkels vaak die hun driften wat minder onder controle hebben. Ik kan me nog een handjedruk-wedstrijd herinneren die ik won van een Italiaan op vakantie. De rest van de vakantie bleef hij me lastig vallen dat hij weer wilde handjedrukken. Zielig volk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen