IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Formule 1 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-07-2009 18:25 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 10:00 schreef Jenje het volgende:
Hamilton had weer dikke mazzel. Echt racen kan ie nog steeds niet. Wat een gepruts bij Renault by the way


Doe eens niet zo jaloers, Hypnos2.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 29-07-2009 10:44 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

BMW stopt met Formule 1
Uitgegeven: 29 juli 2009 08:59
Laatst gewijzigd: 29 juli 2009 10:29

HAMBURG - BMW stapt na dit seizoen uit de Formule 1. Dat maakte de Duitse renstal woensdag op een persconferentie in München bekend.

© EPADe hoge kosten en een tegenvallend seizoen liggen ten grondslag aan het besluit.

De enige zege van BMW in de Formule 1 tot nu toe was die van de Pool Robert Kubica in Montreal in juni vorig jaar. De tweede coureur bij de renstal is de Duitser Nick Heidfeld.






BMW maakte onder de naam BMW-Sauber in maart 2006 zijn debuut in de koningsklasse van de autosport. Daarvoor voorzag de Duitse firma de bolides van Williams al van motoren.



And so it starts.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-07-2009 12:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en zeggen dat ze tegen die budgetlimiet waren bende hypo's


signature


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 29-07-2009 14:26 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

bende Hypno`s??

Minder autoverkoop is minder budget.. Dat is logisch.

Zullen wel meer teams nokken.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-07-2009 18:30 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ben er niet rouwig om, is alleen beter voor de sport als er meer privéteams zijn dan grote constructeurs.

[Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 29-07-2009 18:30]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-07-2009 19:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vind ik ook,


en BMW Sauber was een paar maanden geleden nog tegen budgetlimiet... komaan, "plots" is er zoveel minder verkoop of wat?


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-07-2009 19:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Beetje zwak... nu ja, de FIA zal wel lachen.


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-07-2009 19:24 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Schumacher rijdt de volgende GP voor Ferrari als vervanger van Massa, gaaf.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2009 19:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vast ja


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-07-2009 19:33 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Toch is het zo.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-07-2009 19:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Idd, geloofde het niet, maar dit is echt

Hopelijk in Spa ook nog


Faustian Spirit of the Earth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2009 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is die 2e rijder ff genaaid ..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-07-2009 20:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Der Meister is terug


signature


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 29-07-2009 21:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 29 juli 2009 19:24 schreef Lionheart het volgende:
Schumacher rijdt de volgende GP voor Ferrari als vervanger van Massa, gaaf.
zou gaaf zijn als ie meteen ook wint



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-07-2009 8:48 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

The Stig returns??


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2009 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Meer coureurs zijn de stig geweest Viblo


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-07-2009 9:23 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ja... dat weet ik ook wel..
maar het klonk zo leuk..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 30-07-2009 10:58 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Er gaan geruchten dat Räikkönen van plan is over te stappen naar rally als hij niet bij Ferrari kan blijven... dat jullie het even weten.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-07-2009 12:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

volgens mij wil hij liever naar rallye


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-07-2009 13:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2009 20:15 schreef Jenje het volgende:
Is die 2e rijder ff genaaid ..


Bedoel je Raikkonen? Of bedoel je de testrijders? Want zelfs een Schumacher met pensioen schat ik eerlijk gezegd nog wel hoger in dan Badoer en Gene.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-07-2009 19:11 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Raikkonen zal zich eindelijk eens écht moeten inzetten


Faustian Spirit of the Earth


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 30-07-2009 20:29 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2009 10:58 schreef Jelle het volgende:
Er gaan geruchten dat Räikkönen van plan is over te stappen naar rally als hij niet bij Ferrari kan blijven... dat jullie het even weten.

Inmiddels is het dus al geen gerucht meer. Hij gaat dit jaar nog meedoen aan een rally-wedstrijd in Finland, in Fiat S2000.
Bron (in het Fins) http://www.hs.fi/urheilu/autourheilu/artikkeli/R%C3%A4ikk%C3%B6nen+harkitsee+ralliuralle+siirtymist%C3%A4/1135248082706


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-07-2009 20:32 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Oud nieuws.

quote:
'Raikkonen bezig aan laatste jaar in Formule 1'
14 juli 2009


Kimi Raikkonen is bezig aan zijn laatste seizoen in de Formule 1. Zo bericht de Finse krant Veikkaaja. De 29-jarige Fin had een contract om ook in 2010 voor Ferrari uit te komen, maar volgens Veikkaaja hebben beide partijen nu met elkaar afgesproken om na de Grand Prix van Abu Dhabi een punt te zetten achter de samenwerking.

Raikkonen zou nog wel gewoon zijn salaris krijgen voor het seizoen 2010, naar schatting zo'n 28 miljoen euro, op voorwaarde dat hij volgend jaar niet voor een ander team in de Formule 1 zal gaan rijden. Volgens Veikkaaja vormt dat voor Raikkonen echter geen enkel probleem. De wereldkampioen van 2007, die eerder al eens verklaarde dat Ferrari zijn laatste Formule 1-team zou zijn, lijkt tegenwoordig namelijk meer plezier te beleven aan het rallyrijden. Eind juli zal hij zijn debuut maken in het wereldkampioenschap rally, met een Fiat Grande Punto S2000.

De gedoodverfde opvolger van Raikkonen bij Ferrari is Fernando Alonso, die volgens de Spaanse media al een vijfjarig contract met de Italiaanse renstal zou hebben getekend. De Spanjaard, momenteel nog rijdend voor het team van Renault, zou tijdens het weekend van de Italiaanse Grand Prix door Ferrari worden bevestigd.

Raikkonen staat momenteel slechts tiende in het kampioenschap.


F1R




 


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 31-07-2009 15:41 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Ik OK, ik volg het dan ook niet op de voet maar ik geef hem wel groot gelijk, rally rules.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2009 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zit ook meer in finnen hun bloed, rallye rijden.

Loeb heeft het er trouwens ove rgehad naar de F1 te willen ... druk die in een McLaren, Ferrari of Brawn en het kna nog erg leuk worden.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen