IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Formule 1 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 20-01-2009 18:22 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Hier de nieuwe BMW :



en hier de 2009 en de 2008 BMW :



[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 20-01-2009 18:23]


Heads I win, tails you lose


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-01-2009 1:49 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 8:44 schreef Hypnos het volgende:
zijn die slicks ook nieuw?


Terug van weggeweest he, en maar goed ook. Die lelijke gegroefde banden


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-01-2009 13:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Vreemd genoeg staan de gegroefde banden wel bij de bolides met veel aerodynamische poespas en slicks juist niet.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2009 20:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 januari 2009 18:22 schreef Hirogen het volgende:
Hier de nieuwe BMW :



en hier de 2009 en de 2008 BMW :




Ik volg het allemaal niet zo, maar ik vind de 2009 uitvoering wel 100x mooier.

En slicks of groeven, dat heeft toch verdomde weinig met mooiheid te maken? Het zijn goddomme banden!


Boeiender


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-02-2009 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Bourdais blijft bij Toro Rosso

Toro Rosso heeft bevestigd dat Sébastien Bourdais zal aanblijven bij het team als racepiloot. Daarmee komt een einde aan maanden van geruchten over het tweede racezitje bij het dochterteam van Red Bull Racing.

Gisteren maakte het team, gebaseerd in Italië, bekend dat Bourdais terug achter het stuur zou kruipen om testwerk te verrichten. De bevestiging als racepiloot viel vanaf dan dus te verwachten.

"Het is een lange en moeilijke winter geweest, maar het wachten is eindelijk afgelopen en ik ben echt opgewonden om mijn tweede seizoen te kunnen beginnen bij Scuderia Toro Rosso," zei Bourdais.

"Ik wil graag Red Bull en Dietrich Mateschitz bedanken voor deze opportuniteit om verder te gaan met een team dat vorig jaar zoveel progressie kon maken. Nu kan ik me ten volle voorbereiden op volgend seizoen. Het belooft alvast enorm interessant te worden."

Sébastien Bourdais wordt door de contractbevestiging de teamgenoot van Sébastien Buemi. Takuma Sato, een andere kanshebber op het zitje, gaat dus met lege handen naar huis.


Goed dat ze hem opnieuw een kans geven, dat verdiende hij wel imo.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-02-2009 8:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tata Sato


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-02-2009 2:06 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

De nieuwe Red Bull:



Knappe wagen weeral


Faustian Spirit of the Earth


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-02-2009 9:45 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Die ziet er weer netjes uit ja.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-02-2009 9:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vind die nieuwe BMW niet zo, plompe neus.

Versmallen van de achtervleugel zal naar ik aanneem trouwens wel wat snelheid uit alle auto's gaan halen in de bochten?


[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-02-2009 9:54]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-02-2009 9:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-02-2009 9:54]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-02-2009 2:29 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2009 9:52 schreef Mark het volgende:
Vind die nieuwe BMW niet zo, plompe neus.

Versmallen van de achtervleugel zal naar ik aanneem trouwens wel wat snelheid uit alle auto's gaan halen in de bochten?



Ja, maar wordt mijns inziens gecompenseerd door de veel hogere grip die de slicks gaan teweegbrengen.


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-02-2009 18:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2009 2:29 schreef cataclysm child het volgende:
Ja, maar wordt mijns inziens gecompenseerd door de veel hogere grip die de slicks gaan teweegbrengen.


Dat zal wel meevallen, omdat de mechanische grip trager werkt dan aerodynamische grip. Komt er nog bij dat de afmetingen van de banden in de F1 tegenwoordig niet zo groot meer is (15") en er maar 1 bandenleverancier is.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-02-2009 1:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Aha okido, zoveel inzicht heb ik niet op dat gebied.



Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2009 10:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2009 18:22 schreef Hirogen het volgende:
Hier de nieuwe BMW :







de nieuwe Williams


zijn er geen regels voor ovv gelijkaardig uitziendheid eigenlijk (hier niet van toespassing)?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-02-2009 10:35]


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-02-2009 16:09 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Hoezo, je bent toch niet kleurenblind?

De Williams is blauw wit en de BMW wit blauw, verder verschillen de kleuren blauw qua tint.

Ik vind de test livery van de Williams mooier dan de uiteindelijke race livery.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2009 16:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee, ik vroeg me het af in het algemeen,
bestaat er zo'n regel, als in het voetbal


signature


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2009 15:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 1:53 schreef cataclysm child het volgende:
De nieuwe McLaren:



Trouwens, Ron Dennis stopt als teambaas.

woooohoo mooi! Dit seizoen heb ik gelukkig een tv, zelfs 1 met zenders erop dus het lijkt dat ik het spectacel dit seizoen wel kan volgen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-03-2009 16:16 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

De Formule 1 is vanaf het komende seizoen weer terug bij de BBC op BBC One, dus zou je daar mooi de F1 kunnen volgen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2009 16:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ah dat is super!! Ik denk overigens dat het wel gewoon op de Noorse tv te zien zal zijn hoor. Maar een optie achter de hand is altijd heeeel goed


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-03-2009 16:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2009 16:16 schreef Lionheart het volgende:
De Formule 1 is vanaf het komende seizoen weer terug bij de BBC op BBC One, dus zou je daar mooi de F1 kunnen volgen.



signature


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2009 16:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik mis overigens wel het Nederlandse commentaar! Soms dat lekkere slappe geouwehoer.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-03-2009 16:38 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2009 16:33 schreef Cadaveria het volgende:
Ik mis overigens wel het Nederlandse commentaar! Soms dat lekkere slappe geouwehoer.


Je bedoelt het commentaar van Olav Mol? Hij weet een doorgaans saaie F1 GP altijd wel interessant te maken, maar de laatste tijd schreeuwt die meer als een kip zonder kop, lult een eind raak met veel (domme) fouten.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-03-2009 16:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2009 16:38 schreef Lionheart het volgende:
Je bedoelt het commentaar van Olav Mol? Hij weet een doorgaans saaie F1 GP altijd wel interessant te maken, maar de laatste tijd schreeuwt die meer als een kip zonder kop, lult een eind raak met veel (domme) fouten.
ja die bedoel ik idd. Ik vond het altijd wel lachen hoe hij het deed. Zon vakdebiel al die feitjes en dingetjes erg gaaf.
Jammer dat hij nu zo is. Enige reden voor?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-03-2009 16:54 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2009 16:44 schreef Cadaveria het volgende:
ja die bedoel ik idd. Ik vond het altijd wel lachen hoe hij het deed. Zon vakdebiel al die feitjes en dingetjes erg gaaf.
Jammer dat hij nu zo is. Enige reden voor?


Niemand kan aan hem tippen qua commentaar en dat werkt megalomanie in de hand.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-03-2009 7:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2009 16:09 schreef Lionheart het volgende:
Hoezo, je bent toch niet kleurenblind?

De Williams is blauw wit en de BMW wit blauw, verder verschillen de kleuren blauw qua tint.

Ik vind de test livery van de Williams mooier dan de uiteindelijke race livery.


argh,

nee


bestaat er zo een "je mag niet opelkaar lijken, stoute twee teams" regel?


signature


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen