IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Formule 1 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-06-2009 16:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Leuke race, mooie overwinning van Vettel. Wel tegenstrijdig wat je allemaal in de pitlane hoort. Moseley die zegt dat de FIA en de FOTA er absoluut uit gaan komen en dat het alleen een kwestie is van hoe het beste de budget-limiet te verwezelijken, en dan even later Flavio Briatore die onomwonden zegt dat ze er absoluut niet uit gaan komen en dat er volgend jaar een apart FOTA toernooi komt. Het zal me benieuwen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-06-2009 16:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2009 15:57 schreef Lionheart het volgende:
Ja, al 20 jaar.


jaja... ik zeg, laat ze maar apart gaan

Vetteltjeeeuh


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-06-2009 1:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2009 16:24 schreef Mark het volgende:
Leuke race, mooie overwinning van Vettel. Wel tegenstrijdig wat je allemaal in de pitlane hoort. Moseley die zegt dat de FIA en de FOTA er absoluut uit gaan komen en dat het alleen een kwestie is van hoe het beste de budget-limiet te verwezelijken, en dan even later Flavio Briatore die onomwonden zegt dat ze er absoluut niet uit gaan komen en dat er volgend jaar een apart FOTA toernooi komt. Het zal me benieuwen.


Jep, Brawn heeft overigens hetzelfde verklaard als Briatore. Mosley heeft wel de gerechtelijke procedure tegen de FOTA laten vallen.

Over de race: Niet echt boeiend, wel mooie gevechten tussen grote namen in de achterhoede. Vettel heeft dat netjes gedaan dit weekend en ook Massa was zeer sterk. Schitterende race en strategie van de Braziliaan en Ferrari


Faustian Spirit of the Earth


aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 23-06-2009 21:38 by aastVGL Wijzig reactieProfiel van aastVGLQuote dit bericht

quote:
Hockenheim stapt uit Formule 1

HOCKENHEIM - De Duitse stad Hockenheim heeft besloten uit de Formule 1 te stappen. De gemeenteraad hikt aan tegen het grote tekort - 6 miljoen euro - dat voor volgend jaar wordt verwacht.

Burgemeester Dieter Gummer benadrukte dinsdagavond dat het geen afscheid van het autosportspektakel voor de eeuwigheid is.

Hockenheim is met 94 procent de grootste aandeelhouder van de plaatselijke Formule 1-organisatie.

De stad gaat proberen met F1-baas Bernie Ecclestone een oplossing te vinden voor de ontstane financiële problemen.
© ANP



hmm
De ratten beginnen het zinkende schip te verlaten??

[Dit bericht is gewijzigd door aastVGL op 23-06-2009 21:40]


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-06-2009 18:10 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
PARIJS - De rebellerende Formule 1-teams en autosportfederatie FIA hebben na een wekenlange ruzie alsnog een compromis bereikt.

Beide partijen hebben woensdag afgesproken dat er geen afsplitsing plaatsvindt in de koningsklasse van de autosport en maakten tevens melding van een akkoord over kostenreductie. De teams hebben zich nu vastgelegd voor een verblijf in de Formule 1 tot 2012.

Dat laatste punt zorgde de afgelopen tijd juist voor alle consternatie. De FIA wilde een budgetlimiet van circa 45 miljoen euro instellen om de enorme kosten in de Formule 1 te reduceren.


Gelukkig... Was anders echt een drama geworden!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-06-2009 18:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Een van de bedwongen voorwaarden is ook dat Mosley zich niet herkiesbaar stelt als president van de FIA Zou tijd worden, Mosley leeft al sinds de nazi-spank affaire op geleende tijd in mijn ogen, hij had gewoon de eer aan zichzelf moeten houden destijds.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-06-2009 18:23]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-06-2009 18:29 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2009 23:28 schreef Lionheart het volgende:
Komt wel weer goed.


Zie je wel.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-06-2009 23:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Dit jaar het spektakel eindelijk eens live aanschouwen op Spa!

Mag ook wel eens na 10 jaar fanatiek tv-supporter te zijn geweest .

Het zou bijna historisch zijn geworden, maar er komt (voorspelbaar) toch weer een 'normaal' kampioenschap volgend jaar


..."Hate can only create more hate"...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2009 23:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Tussen Mosley en Ballestre was het +/- 20 jaar geleden net zo toch?


signature


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-06-2009 0:19 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Is er trouwens geen Moto GP topic? (Kan hem in elk geval nergens vinden..).

Zijn er nog mensen te vinden bij de TT komend weekend?


..."Hate can only create more hate"...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-06-2009 1:27 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2009 23:52 schreef Immortella het volgende:
Dit jaar het spektakel eindelijk eens live aanschouwen op Spa!



Idem

Goede zaak dat ze van Mosley en die budgetlimiet voor 2010 af zijn

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 25-06-2009 1:27]


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-06-2009 19:14 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Het racen wordt er dan nog steeds niet beter op.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-07-2009 0:17 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

GODVERDOMME!!!!Beide McLarens in de top 10 en regen verwacht morgen!!! Ik ga zeker kijken....


the only pleasure is pain


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-07-2009 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik hoop dat Webber wint, is iemand die ik wel een zege gun


Faustian Spirit of the Earth


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-07-2009 1:46 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Nee, echt niet.....Een McLaren moet winnen,dat gun ik ze alijd wel


the only pleasure is pain


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-07-2009 2:05 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Tut tut, McLaren is vorig jaar al kampioen geworden met Hamilton... dat is wel voldoende voor de komende 15 jaar


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-07-2009 17:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Best wel een indrukwekkende zege van Webje, plaats verloren bij de start en een drive-through penalty, maar toch winnen. Race zelf was weer eens niet boeiend.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-07-2009 19:10 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hoezo niet boeiend? Positiewijzigingen genoeg imo en vaak leuke duels. Ik heb me in ieder geval best vermaakt.

Zeer knappe zege van Webber idd en wat Massa weeral presteerde stemt me ook zeer tevreden


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2009 21:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 1:45 schreef cataclysm child het volgende:
Ik hoop dat Webber wint, is iemand die ik wel een zege gun


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2009 21:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Rubens Barrichello heeft andermaal kritiek geuit op zijn team, nadat hij vandaag opnieuw een race verloor door een slechte strategie en door foutjes van het team. Barrichello leidde de race weliswaar na de eerste bocht, maar kwam uiteindelijk niet verder dan een zesde plek.

Eerst en vooral verloor de Braziliaanse rijder veel tijd toen hij achter zijn landgenoot Felipe Massa kwam vast te zitten na zijn eerste pitstop. Tijdens de tweede pitstop had het team een probleem met de brandstofslang, waardoor Barrichello kostbare seconden verloor. Daarna verloor hij zijn vijfde plaats nog aan zijn teamgenoot Jenson Button. Bovendien klaagden beide rijders over de banden.

"Het was opnieuw een goede show van het team van hoe je een race moet verliezen", vertelde Rubens Barrichello na afloop van de race aan BBC. "Ik ben zeer kwaad met hoe de dingen vandaag gelopen zijn. Want ik deed alles wat ik moest doen: ik pakte de eerste plaats in de eerste bocht, maar zij hebben mijn race verknoeid."

De naaste concurrenten van Brawn GP, Red Bull Racing, slaagde er in om als eerste en tweede te finishen. Red Bull Racing heeft nu nog slechts een 20-tal punten achterstand op Brawn GP. Ook in het rijderskampioenschap hebben Mark Webber en Sebastian Vettel een goede zaak gedaan. Beide rijders wipten in de stand over Rubens Barrichello.

"Als het zo doorgaat, zullen we beide kampioenschappen verliezen. Dat vind ik spijtig voor zowel mezelf als voor het team. Als ik eerlijk mag zijn, zou ik graag direct op het vliegtuig stappen en naar huis vliegen. Ik wil op dit moment met niemand in het team praten. Het zal toch alleen maar 'bla bla bla' zijn en ik wil dat niet horen", aldus een furieuze Barrichello.


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-07-2009 0:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ja, die ging er fors tegenaan. Nu, ik snap hem wel hoor, best frustrerend. Maar hij moet toch oppassen met zulke uitspraken wilt hij volgend seizoen nog een toekomst hebben in de F1.


Faustian Spirit of the Earth


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 13-07-2009 12:54 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Zulke uitspraken zijn best gedurft inderdaad. Hij had het ook anders kunnen formuleren ipv zijn team de boeman toe te spelen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2009 12:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2009 0:42 schreef cataclysm child het volgende:
Ja, die ging er fors tegenaan. Nu, ik snap hem wel hoor, best frustrerend. Maar hij moet toch oppassen met zulke uitspraken wilt hij volgend seizoen nog een toekomst hebben in de F1.


misschien weet hij dat het zijn laatste jaar is?


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-07-2009 18:23 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 19:10 schreef cataclysm child het volgende:
Hoezo niet boeiend? Positiewijzigingen genoeg imo en vaak leuke duels. Ik heb me in ieder geval best vermaakt.


Leuke duels, tja, doet zo lafjes aan.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-07-2009 18:28 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Welke race was dat?

Ik heb vanmorgen de GP op de Nurburgring gekeken (opgenomen), maar het was best verwekkend


 


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen