IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Formule 1 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-04-2009 23:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik sta ook altijd op. en ik vond het klote dat die eerste 6 ronden achter de safetycar weden gereden

saaie boel, alhoewel het waarschijjnlijk met die breekbare wagentjes wel beter is zo


signature


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 19-04-2009 23:33 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Gewoon gaan met de zooi. Van mij mag er weer harder worden gedaan met autorace hoor. Altijd dat gezeik over straffen ivm elkaar raken etc. Dat haalt de spanning er wel af. En als je elkaar raakt met inhaalacties (niet te erg natuurlijk) hoort wel bij het racen. Dat mis ik tegenwoordig echt wel hoor.


the only pleasure is pain


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-04-2009 0:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2009 23:24 schreef Vampire_girl het volgende:
Sorry, maar ik ben een echte f1fan die de wekker zet voor zowel quali als race. Dus die achterlijke reactie van jou mag je lekker steken waar je wilt. IK vond de race saai. Sukkeltje


 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-04-2009 0:15 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2009 23:33 schreef Vampire_girl het volgende:
Gewoon gaan met de zooi. Van mij mag er weer harder worden gedaan met autorace hoor. Altijd dat gezeik over straffen ivm elkaar raken etc. Dat haalt de spanning er wel af. En als je elkaar raakt met inhaalacties (niet te erg natuurlijk) hoort wel bij het racen. Dat mis ik tegenwoordig echt wel hoor.


Dat krijg je als de belangen tegenwoordig heel groot zijn, F1 is al lang geen sport meer, maar keiharde business.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-04-2009 1:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vond het een erg vermakelijke race en een verdiende zegetocht voor Vettel en Red Bull. De Ferraririjders presteerden dit weekend eigenlijk écht goed, maar werden genekt door de mechaniek. Zeer ergerlijk...


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-04-2009 7:47 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

+1


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-04-2009 12:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Canvas zendt vanavond in de reeks Belga Sport een documentaire uit van Michael Schumacher, de meest succesvolle F1-piloot aller tijden. Geïnteresseerden schakelen best hun TV-toestel aan om 21u10. De documentaire loopt tot 22u05.

De Grote Prijs van België van 25 augustus 1991 is een kantelmoment in de geschiedenis van de Formule 1. Op de startgrid in Spa/Francorchamps staat voor eerst Michael Schumacher, een jongen van 21, die slechts door een speling van het lot zijn debuut maakt in het eldorado van de motorsport.

Schumacher, opgegroeid in de schaduw van een kartbaan vlakbij Keulen, heeft nog nooit een voet op het circuit van Spa gezet. Voor velen in de Formule 1 is hij een nobele onbekende die maar heel even invaller komt spelen voor de Belg Bertrand Gachot. Die is enkele dagen daarvoor door een rechtbank in Londen onverwacht tot een celstraf van achttien maanden veroordeeld. Gachot had eind 1990 na een opstootje in het Londense stadscentrum een taxichauffeur met traangas aangevallen. Uit zelfverdediging, beweert Gachot tot op vandaag, maar de rechter kan er niet om lachen en stuurt de beloftevolle rijder linea recta naar de gevangenis van Brixton.

Het is pas in laatste instantie dat Eddie Jordan, de argwanende eigenaar van het gelijknamige F1-team, Schumacher als de vervanger van Gachot aanduidt. Schumacher laat deze unieke kans niet onbenut en wringt zich vanaf de eerste trainingsrit tussen de groten van toen: Senna, Prost, Piquet en Mansell. De race zelf is nog even een ontnuchtering – de wedstrijd eindigt voor Schumacher door een technisch defect na goed 500 meter. Maar daarna is zijn opmars niet meer te stuiten. Schumacher schiet met zijn doelgerichte aanpak de Formule 1 voorgoed een ander tijdperk in. Precies één jaar na zijn debuut bereikt Schumacher in Spa een nieuwe mijlpaal. Op een waterkoude augustusdag wint hij in België ook zijn allereerste van in totaal 91 Grand Prixs.

Belga Sport reconstrueert tot in detail de opzienbarende intrede van Schumacher in de Formule 1 en sprak als allereerste VRT-programma uitgebreid met de meest succesvolle F1-rijder uit de geschiedenis.

Alles begon in Spa is een documentaire van Luc Kempen, Koen Warlop en Dirk Van Nijverseel.


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-04-2009 12:46 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik ga kijken


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-04-2009 12:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik wok


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-04-2009 13:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2009 19:57 schreef Jenje het volgende:
Vond het nog wel een vermakelijke race zo met de glibberij .. Mooi om te zien dat Hamilton weer niets klaarspeelt.


McLaren pakt toch eindel9ijk wel weer wat punten, in tegenstelling tot Ferrari. Die snel in elkaar geflanste diffuser van ze heeft blijkbaar toch wel enig effect. Aan de andere kant, die lage diffuser blijkt toch niet zaligmakend, want voor zover ik weet heeft Red Bull er nog steeds geen. De Ferrari is momenteel nog onkarakteristiek onbetrouwbaar. Nog flink wat sleutelwerk voor de boeg.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-04-2009 17:20 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik denk dat je wat de Red Bull betreft wel kunt zeggen dat Adrian Newey weer eens laat zien dat ie bijzonder goed is in aerodynamica.

Ik heb het al eens eerder ergens gezegd. Als die Red Bulls ook nog eens over zo'n "super" diffuser beschikken dan is het niet Button maar Vettel die iedereen het nakijken geeft.
En dat gaat ie waarschijnlijk zonder ook al wel een enkele keer doen dit jaar.


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-04-2009 18:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat in natweer-condities als gisteren downforce een minder grote rol speelt, aangezien ze zowat een halve kilometer voor elke bocht toch al vol in de remmen moesten. Dus ik vrees voor Red Bull dat ze vooral maar moeten hopen op veel regen dit seizoen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-04-2009 16:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ferrari weer mooi achteraan in Bahrein voorlopig...


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-04-2009 16:52 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ze spelen toch wel vaker verstoppertje?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-04-2009 17:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 16:52 schreef Lionheart het volgende:
Ze spelen toch wel vaker verstoppertje?


nee, eerder ex-toppertje


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-04-2009 17:55 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

McLeugen heeft de pot slijm weer uit de kast gehaald...

quote:
McLaren stuurt excuusbrief aan FIA
24 april 2009

McLaren doet er alles aan om een zware straf te ontlopen op 29 april. Dan moet de renstal zich bij de FIA verantwoorden voor de acties in Melbourne, waar Lewis Hamilton en sportief directeur Dave Ryan de stewards misleidden. McLaren heeft inmiddels een excuusbrief gestuurd aan de FIA, in een poging wat 'goodwill' te kweken.

"We werken samen met de FIA", zei teambaas Martin Whitmarsh tegenover persbureau Reuters. "Ik heb een brief geschreven naar Max (Mosley, de president van de FIA, red.), maar voor de 29ste kan ik daar natuurlijk niets over zeggen."

De gevolgen van de actie kunnen variëren van een stevige boete, tot uitsluiting van verdere deelname aan het Formule 1-kampioenschap.

Bron: F1 Racing


En ook de sponsoren worden voor het karretje gespannen om de straf te minimaliseren:

quote:
Sponsoren McLaren vrezen draconische straf
'Mijn baas kan sponsoring stopzetten'

[24-04-2009] Sponsoren van het team vrezen dat de FIA ertoe besluit McLaren een uitzonderlijk zware straf op te leggen vanwege haar leugens in de nasleep van de Australische Grand Prix. Gebeurt dit inderdaad, dan zouden enkele geldschieters zich zomaar kunnen terugtrekken.


Whitmarsh hoopt maar dat de schade meevalt.Nog afgezien van de leugens rond de inhaalactie van Jarno Trulli op Lewis Hamilton in Melbourne, heeft oud-teambaas Ron Dennis aangekondigd niet meer betrokken te zijn bij McLarens Formule 1-project. Teambaas Martin Whitmarsh mocht aanblijven.

Bovendien werd Hamilton uit de uitslag geschrapt en besloot McLaren te breken met sportief directeur Dave Ryan, op wiens voorspraak Hamilton besloot te liegen. Mogelijk volgt er nog straf voor het team.

De World Motor Sport Council (WMSC) zal zich 29 april over de kwestie buigen. In aanloop naar de hoorzitting wordt met allerlei scenario's rekening gehouden. “Als McLaren buitenproportioneel wordt bestraft, zou de firma die ik vertegenwoordig zomaar kunnen besluiten het contract met het team op te zeggen”, claimt een bron dichtbij een sponsor van McLaren tegenover de Telegraph.

De bron voegt hier aan toe dat de slechte verstandhouding van McLaren met de FIA wel eens in haar nadeel zou kunnen werken. “Ik denk dat iedereen ervan op de hoogte is dat de FIA erop uit was Dennis te lozen”, meent de bron. “Het lijkt wel alsof de autosportbond de situatie moedwillig heeft laten escaleren en dat is een kwalijke zaak.”

Als McLaren schuldig wordt bevonden aan het in diskrediet brengen van de sport, gebeurt dit niet voor het eerst. In september 2007 legde de FIA het team al een boete van honderd miljoen euro op vanwege haar aandeel in de spionage-affaire bij Ferrari.

Bron: Formule 1

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 24-04-2009 18:11]


 


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 25-04-2009 7:36 by Rottend-Vleesch Wijzig reactieProfiel van Rottend-VleeschQuote dit bericht

Lekker dat geneuzel van de laatste tijden.

Nee, dan liever Indycar of NASCAR
Hoewel dat laatste ook niet echt meer op tv is, en dat is dan wel weer kut.


More Evil0r Than Skelet0r


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-04-2009 16:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Tjee, nu weer de twee Toyota's vooraan. Het moet niet gekker worden! Nu wordt 't letterlijk de Trulli-train, ghehe.. Hoewel hij natuurlijk ontzettend licht is.

Ben benieuwd naar de race morgen!

Wel een heel verrassend seizoen tot nu toe en dat is eigenlijk alleen maar gaaf!

En @ mijn voorganger: Indy is inderdaad gaaf, mooi dat dat nu ook op tv is. Alleen 't duurt me af en toe wat te lang doordat er zo'n beetje om de 5 rondjes een safety-car is. Maar dat kwam natuurlijk ook weer door de (semi-)stratencircuits van de afgelopen 2 races.


..."Hate can only create more hate"...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2009 16:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waar tonen ze dat op tv?

mooi van toyota


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-04-2009 16:55 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

RTL 7.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2009 17:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja haha
das ni beschikbaar hier


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-04-2009 1:39 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

De prestaties van Ferrari stemmen me al iets positiever, omdat ze toch niet superlicht geladen zijn. Nu hopen dat de wagen eens heel blijft en dan zitten er mss wat puntjes in.


Faustian Spirit of the Earth


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 26-04-2009 12:26 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 25 april 2009 7:36 schreef Rottend-Vleesch het volgende:
Lekker dat geneuzel van de laatste tijden.

Nee, dan liever Indycar of NASCAR
Hoewel dat laatste ook niet echt meer op tv is, en dat is dan wel weer kut.

Ik kijk al tijden via internet naar NASCAR. Echt supergaaf. Montoya staat vandaag op pole in Talladega.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 26-04-2009 12:45 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Zo mezelf maar eens voor de tv planten...hehe.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-04-2009 15:29 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik vind de race geen reet aan, na 20 minuten maar weer afgezet.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen