IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Formule 1 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-09-2009 7:53 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dat dacht ie op Monza ook.


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2009 10:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat denkt hij altijd


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-09-2009 18:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht



Jammer dat Barrichello een puntje verloren heeft.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2009 20:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat was me dat weer


Hamilton deed zijn ding, de rest rommelden maar aan


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-09-2009 22:09 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Inderdaad behoorlijk


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-09-2009 1:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ferrari is bijna klaar om haar line-up voor volgend jaar bekend te maken. Fernando Alonso's komst naar de Italiaanse renstal lijkt daardoor bijna een zekerheid te zijn.

Zoals de kaarten er voorliggen zou Fernando Alonso bij Ferrari Kimi Räikkönen vervangen, die op zijn beurt Heikki Kovalainen zou vervangen bij McLaren. Het lege zitje dat Alonso achterlaat bij Renault zou dan weer ingevuld worden door Robert Kubica.

"Zodra we klaar zijn, zullen we het laten weten," vertelde Stefano Domenicali, teambaas bij Ferrari. "We willen niet té lang wachten."

Of die bekendmaking er al in Suzuka zou komen, antwoordde hij: "Het is een mogelijkheid, maar geen garantie."

Zowel Ferrari als Renault willen niet meer ontkennen dat Alonso naar het Italiaanse team vertrekt. De geruchten van een overstap dateren al van meer dan een jaar terug.

"Ik denk dat Fernando Renault zal missen en Renault zal Fernando missen," verklaarde algemeen directeur ad interim bij Renault, Jean-Francois Caubet










KIMI TERUG NR MCLAREN????

wtf!! kan toch niet?


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-09-2009 1:17 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Tja, waarom ook niet. Als hij dan toch plaats moet maken voor Alonso kan hij dan maar beter daar die Hamilton het leven wat zuur gaan maken


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-09-2009 12:51 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik denk dat Alonso de knoop heeft doorgehakt om te vertrekken omdat Briatore weg is.

Het had wel iets dat ie de podiumplaats aan Flavio opdroeg...


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-09-2009 13:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat snap ik wel


maar Kimi naar McLewis??? wat gaat hij daar nog gaan uitmeten


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-09-2009 19:03 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Sensationele race trouwens.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-09-2009 17:31 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Mosley: "Ecclestone stemde tegen verbanning Briatore"
29 september 2009


Bernie Ecclestone was tegen het levenslang weren van Flavio Briatore uit de Formule 1. Dat liet Max Mosley deze week weten. De meerderheid van de World Motor Sport Council stemde echter wel voor een verbanning van de Italiaan.

"Het besluit van de WMSC was niet unaniem. Het grootste gedeelte van de twintig aanwezigen was voor het straffen van Briatore, maar Bernie was in een minderheid", vertelde Mosley aan de Londense krant de Evening Standard.

Briatore werd schuldig bevonden aan het opzettelijk laten crashen van Nelson Piquet in de Grand Prix van Singapore van 2008. Dat hij dit bleef ontkennen werd hem erg kwalijk genomen, wat de heftige straf tot gevolg had.

F1 racing nl

Wat een journalistiek weer. Bernie stemde tegen... Nou en? Er was een meerderheid die voor stemde dus er waren er blijkbaar meer tegen dan alleen Bernie. Noem die dan ook en speel niet slechts 1 persoon de zwarte piet toe. Ze mochten stemmen dus zo onbelangrijk zullen ze niet geweest zijn. :')

Verder hulde voor Bernie.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 29-09-2009 17:32]


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-09-2009 18:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

En het is officieel: Alonso voor 3 jaar naar Ferrari.


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-09-2009 18:46 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik weet niet of ik daar blij om moet zijn...


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-09-2009 18:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Jammer dat Kimi naar McLaren gaat,

Alonso...ja, ik zie hem wel bij Ferrari. Massa vliegt binnenkort ook buiten voor Vettel


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-09-2009 18:57 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik had liever Vettel naar Ferrari zien gaan dan Kwalonso...


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-09-2009 19:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1, maar beiden mag ook


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-09-2009 19:18 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk, die Spanjool kan wel iets. Nu er nog leren voor te supporteren, dat zal moeilijker zijn


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-09-2009 20:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bwaaa... ik heb em nog steeds liever dan die andere


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-09-2009 20:29 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 19:18 schreef cataclysm child het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk, die Spanjool kan wel iets. Nu er nog leren voor te supporteren, dat zal moeilijker zijn


Door Alonso zitten er nu ook hooligans op de tribunes bij een race.
Spaanse "fans" zijn behoorlijk irritant en tonen veel meer agressie.

Niet dat ik daar nog zoveel last van zal hebben btw...
Schumacher rijdt al effe niet meer dus de kans dat ik nog een race bezoek is uiterst klein.



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-09-2009 20:30]


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-09-2009 20:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat dan weer wel... zeker in de Moto GP


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-09-2009 20:42 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Daar moeten ze er maar aan wennen dat Rossi de beste is...

Iets wat ze na Barcelona dit jaar toch wel helemaal duidelijk zou moeten zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-09-2009 20:43]


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-10-2009 12:56 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Wat een kwalificatie, de ene crash na de andere

Barrichello, Button, Sutil, Alonso en Buemi moeten trouwens 5 plaatsen achteruit op de startgrid.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-10-2009 13:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

echt raar ja, wat is de stand dan?


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-10-2009 13:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Startgrid onder voorbehoud:

Vettel
Trulli
Hamilton
Heidfeld
Raikkonen
Rosberg
Kubica
Sutil (-5 plaatsen)
Barrichello (-5 plaatsen)
Alguersuari
Button (-5 plaatsen)
Fisichella
Kovalainen (versnellingsbak gewisseld => -5 plaatsen)
Buemi (-5 plaatsen)
Nakajima
Grosjean
Alonso (-5 plaatsen)
Liuzzi (-5 plaatsen, versnellingsbak wissel)
Glock (nieuw chassis, -10 plaatsen, nog niet zeker of hij start na crash)
Webber (-10 plaatsen, nieuw chassis)


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-10-2009 13:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

uitslag:

Vettel, Hamilton, Raikkonen, Barrichello, Trulli, Button, Heidfeld, Sutil


signature


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen