IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2009 14:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het waren twee geweldige dagen ..


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-03-2009 14:46 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Stond vandaag nog een artikel in NRC next van een hoogleraar Kiesnogwatwetenschap dat de peilingen van De Hond nooit als een afspiegeling van het Nederlandse electoraat kunnen worden gezien omdat hij niet willekeurig mensen uitkiest waarbij elke Nederlander evenveel kans heeft om zijn partijkeuze te geven.

@ Jenje, al Solstafir herbeluisterd?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 04-03-2009 14:46]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2009 14:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Joh .. sowieso dat soort polls houden net na dikke ophef is tamelijk zinloos.

@GL: Nee, ik weiger

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-03-2009 14:47]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-03-2009 14:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat, een cd die een 8,5 krijgt niet meer herluisteren omdat je bang bent dat je ongelijk hebt? Zonde!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2009 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik zeg niet dat ik gelijk heb, ik hoor het er gewoonweg niet in (enslaved ken ik niet goed, primodial maar deels. maar ik hoor het niet ..)


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-03-2009 15:26 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 maart 2009 14:46 schreef Gemene Lepel het volgende:
Stond vandaag nog een artikel in NRC next van een hoogleraar Kiesnogwatwetenschap dat de peilingen van De Hond nooit als een afspiegeling van het Nederlandse electoraat kunnen worden gezien omdat hij niet willekeurig mensen uitkiest waarbij elke Nederlander evenveel kans heeft om zijn partijkeuze te geven.




Klopt, hij maakt gebruik van mensen die zich bewust aangemeld hebben voor dit soort enquettes, en dat betekent dat je sowieso al een bepaalde uitgesproken doelgroep te pakken hebt die niet representatief is voor de Nederlandse (stemgerechtigde) bevolking.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 04-03-2009 15:47 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

En nog geen woord hier over de ramp in Keulen?!

http://www.nu.nl/algemeen/1926476/historisch-stadsarchief-keulen-ingestort.html

Al die documenten! Ik schrok behoorlijk toen ik dit hoorde. Zelfs niet-hisorici zullen kunnen begrijpen hoe tragisch dit is..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2009 15:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja die mensen zijn niet boeiend ... 4 vermisten toch?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-03-2009 15:56 by Mark Profiel van Mark

3.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 04-03-2009 15:59 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 4 maart 2009 15:55 schreef Jenje het volgende:
Ja die mensen zijn niet boeiend ... 4 vermisten toch?


Historisch erfgoed is voor mij inderdaad van meer waarde, ja.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2009 16:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ah de Duisters zullen niet erg vinden dat bepaalde delen uit hun geschiedenis plots verdwenen zijn ...


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 04-03-2009 16:03 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ziona is ook een halve duutser



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-03-2009 16:05 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 maart 2009 15:59 schreef Ziona het volgende:
Historisch erfgoed is voor mij inderdaad van meer waarde, ja.


Duits historisch erfgoed? Dat willen ze zelf niet eens meer hebben.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-03-2009 16:19 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 4 maart 2009 15:59 schreef Ziona het volgende:
Historisch erfgoed is voor mij inderdaad van meer waarde, ja.


[ghoulliette] Als die vermisten jouw directe familieleden (of goede vrienden) zijn is dat dan ook prima? [/ghoulliette]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2009 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vluchtverbod boven rechtbank Fritzl
Uitgegeven: 4 maart 2009 14:03
Laatst gewijzigd: 4 maart 2009 14:07

WENEN - Tijdens het proces tegen incestverdachte Josef Fritzl moet een vluchtverbod boven de rechtbank in Sankt Pölten gelden. Daardoor zouden eventuele vluchtpogingen van de 73-jarige verdachte worden voorkomen.

Naast mogelijke vluchtpogingen per helikopter wil de politie ook voorkomen dat het proces wordt verstoord door helikopterlawaai. Dit zei het hoofd van de politie, Johann Schadwasser, woensdag tegen het Oostenrijkse persbureau APA.

Fritzl moet zich op 16 maart voor de rechter in Sankt Pölten verantwoorden voor zijn daden. De Oostenrijker is aangeklaagd wegens de moord op een van de kinderen die door zijn dochter werden gebaard. Ook wordt hij vervolgd voor incest, slavernij, verkrachting, vrijheidsberoving en bedreiging.





Levenslang

Fritzl hield zijn dochter 24 jaar lang gevangen en verkrachtte haar. Hij verwekte in totaal zeven kinderen bij Elisabeth, die tussen 1984 en 2008 gevangen zat in de kelder van zijn huis in Amstetten.

Het proces zal vier dagen duren. Fritzl is mentaal gezond genoeg om het proces te ondergaan. Hij riskeert een levenslange gevangenisstraf.

© ANP

Volgens mij is vluchten als je gearresteerd bent sowieso niet echt de bedoeling ..


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-03-2009 16:25 by XXL Profiel van XXL

Wat stelt levenslang nou voor een 73 jarige nog helemaal voor? In een gemiddeld bejaardentehuis heeft hij het bovendien helemaal niet zoveel beter.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-03-2009 16:28 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 4 maart 2009 16:25 schreef XXL het volgende:
Wat stelt levenslang nou voor een 73 jarige nog helemaal voor? In een gemiddeld bejaardentehuis heeft hij het bovendien helemaal niet zoveel beter.


Ik denk dat hij al tevreden zal zijn met een kelder.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 04-03-2009 16:32 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 4 maart 2009 16:19 schreef Lionheart het volgende:
[ghoulliette] Als die vermisten jouw directe familieleden (of goede vrienden) zijn is dat dan ook prima? [/ghoulliette]


Uiteraard is dat een heel ander verhaal. Lijkt me nogal logisch.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2009 16:43 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

hypocriet heet dat.
Logisch veronderstelt juist dat het niet hypocriet is. heeft dus niets met logica te maken.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 04-03-2009 16:44 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 4 maart 2009 16:43 schreef ghoulliette het volgende:
hypocriet heet dat.
Logisch veronderstelt juist dat het niet hypocriet is. heeft dus niets met logica te maken.


Nee hoor, niets hypocriets aan. Ik ben heel consequent als het om geliefden gaat en ook heel consequent als het om mensen die ik helemaal niet ken gaat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-03-2009 16:44 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Want het is niet logisch om meer te geven om je familie dan om onbekenden?

EDIT: ziona was me voor

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 04-03-2009 16:45]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2009 16:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nee dat het niet erg is dat mensen dood gaan.
Want mensen zijn minder belangrijk dan oude zooi.
Maar dat geldt dus niet voor sommige mensen.

In die zin. Maar dan gaat het eigenlijk meer om geven om mensen in het algemeen. En het waarde daaraan toekennen.

als het gaat om dingen die je liefhebt versus dingen die je niet liefhebt dan is het wel logisch.

maar ik zit te lang al op school vandaag. Wel fijn dat ik mijn frustraties op jullie kan afreageren


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-03-2009 16:56 by Mark Profiel van Mark

Boomknuffelgelul!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2009 17:04 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

deze man is een held!

Buschauffeur zet lastige passagiers af bij politie
Uitgegeven: 4 maart 2009 16:12
Laatst gewijzigd: 4 maart 2009 16:12

UTRECHT - Een buschauffeur heeft met zijn bus een groep van achttien jongeren bij het politiebureau in Veenendaal afgeleverd. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

In het voertuig zat een groep jongeren die zich baldadig gedroeg. Er werd een aantal keren op de stopknop gedrukt zonder dat iemand uitstapte. De chauffeur besloot van zijn route af te wijken en met de jongelui rechtstreeks naar het politiebureau te rijden.

Daar werd de groep in de leeftijd van 17 tot 22 jaar en afkomstig uit Veenendaal uit de bus gehaald. Hun gegevens zijn door de politie genoteerd. Daarna is de groep heengezonden omdat niet duidelijk wie precies verantwoordelijk was voor het indrukken van de stopknop.


edit: politie zijn sukkels. laat die gasten lekker een paar uur in de cel zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-03-2009 17:05]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-03-2009 17:16 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 4 maart 2009 16:25 schreef XXL het volgende:
Wat stelt levenslang nou voor een 73 jarige nog helemaal voor? In een gemiddeld bejaardentehuis heeft hij het bovendien helemaal niet zoveel beter.


Hoe kom je erbij dat het verschil tussen vrijheid en gevangenschap minder relevant wordt naarmate je ouder wordt?

En een bejaardentehuis vergelijken met een gevangenis gaat wel heel ver, vooral als je mentaal gezond bent.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen