IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Volgende pagina
MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 21-09-2002 3:30 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

ik ga maandag met een 15 dagen dieet beginnen....wat een +punt is van dat dieet is dat je in het weekend gewoon "normmaal" mag eten en drinken


hopelijk val ik hier nog wat vanaf



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 21-09-2002 9:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hoeveel wil je kwijt?

sukses iig


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-09-2002 10:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

bestaat er geen dieet dat ik juist dikker wordt

maar metalheus veel succes, trouwens is ook niet goed he


Je moeder.


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 21-09-2002 10:12 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Ik ben nu ook op dieet... Er is al 3,5 kilo af, woehoe


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-09-2002 10:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

had jij wat vet dan?


Je moeder.


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 21-09-2002 10:16 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Ja... Hmm, iedereen vindt het raar dat ik op dieet ben, maar ik heb toch echt overgewicht hoor... Niet veel, maar toch wat.


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-09-2002 10:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vrouwen...

maareh, ik heb laatst een documentaire erover gezien waarvan ik me nog kon herinneren dat je de eerste tijd snel gewicht verliest maar daarna pas de echte strijd begint: als de glucose voorraad op is wordt er pas aan het vet begonnen, het lijkt alsof je niet meer afvalt en soms zelf aankomt omdat vet niet zo snel weggaat en erg licht is in verhouding tot glucose...

dus volhouden


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-09-2002 10:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

WTF, 17 jaar en dan gaan dieten??? *AAAARRRGGGHHHH*

Ga plezier maken en lekkere dingen eten en drinken, NU!!!!

o mijn god wat is dat met die jeugd van tegenwoordig


Enigma
Usericon van Enigma
Posted 21-09-2002 10:38 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

Hehe, ik ben 14 en moet eigenlijk op dieet gaan :/

Maar dat komt door zwaar overgewicht.


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 21-09-2002 10:41 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Ik wil gewoon niet meer mijn handen voor mijn buik hoeven te houden als ik jurken of zo aan heb. Zo'n vetrol staat nou niet bepaald charmant...

Edit: En Dwaallicht, jij weet vast niet hoe ik eruit zie hè? Stel nou dat ik bij wijze van spreke niet door de deur zou passen, dan lijkt een dieet me wel erg handig nietwaar? Dat is dan niet het geval, maar het zou toch kunnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Lily op 21-09-2002 10:44]


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-09-2002 10:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat ik altijd wel charmant vind zijn vrouwen die op hun gemak zijn met hun eigen lichaam, vetrol of geen vetrol (gaat het alleen maar om een beetje vet om je heupen??)...

Maar goed, veel succes hoor, ik snap er niets van, je hebt nog vijftig lange jaren om jezelf van alles en nog wat te ontzeggen dus waarom zou je het nu doen.

*edit* nee okay, ik weet niet hoe je eruitziet. Foto!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-09-2002 10:45]


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 21-09-2002 10:52 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 10:45 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat ik altijd wel charmant vind zijn vrouwen die op hun gemak zijn met hun eigen lichaam, vetrol of geen vetrol (gaat het alleen maar om een beetje vet om je heupen??)...

...

*edit* nee okay, ik weet niet hoe je eruitziet. Foto!


Tja, dat op je gemak zijn met je lichaam, dat gaat dus niet op voor mij, en dat lukt ook niet zo 1-2-3 om te veranderen hè. En die foto kun je vergeten


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-09-2002 11:33 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Diëten is oppassen geblazen! Een dieet is prima om wat extra kiloos kwijt te raken.
Als maar op dieet zijn kan je hele lichaam in de war schoppen..het jojo effect.

Als je op gewicht wilt blijven zit er maar 1 ding op en dat is je voedingspatroon veranderen, dus anders gaan eten. Dat heeft op de lange termijn het meeste resultaat.

Suc6!



Don't blush when I rip you open


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 21-09-2002 11:55 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

En voldoende beweging!!!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 21-09-2002 11:59 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

En ik die alle moeite moet doen om boven de 65 te komen... *ween* nooit zal ik een gezellige, warme en zachte pens hebben, whaaaaaaa !!!!!!!


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-09-2002 12:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dieeten werken niet.
Dieeten -ALS ze werken- werken ze maar heel ff want naderhand ga je toch gewoon weer zoals eerder eten want "Hehe, nu mijn kilootjes kwijt zijn is mijn dieet over!"

Ik kan het jullie allemaal vertellen want ik ben ZONDER dieet of ziekte of wat voor middernacht-infomercial hulpmiddel dan ook 47kg. afgevallen.

Vooral als je aanleg hebt om gewicht aan te komen: CHANGE YOUR EATING HABITS PERMANENTLY AND MOVE YOUR ASS!

Succes anyhow, ik weet het I've been there.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-09-2002 12:02]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-09-2002 12:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

47 kilo???

Te-ring. Da's, euh, 80% van mijn hele gewicht .


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 21-09-2002 12:19 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

dieet sucks


11.45: restate my assumptions


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 21-09-2002 12:19 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 21 september 2002 11:59 schreef Neige het volgende:
En ik die alle moeite moet doen om boven de 65 te komen... *ween* nooit zal ik een gezellige, warme en zachte pens hebben, whaaaaaaa !!!!!!!


Wacht maar tot je een zittende baan o.i.d. krijgt en niet veel energie meer verbruikt; dan wil ik je nog wel eens spreken!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 21-09-2002 12:54 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ik vind dieten gelul.

Normaal (gezond) eten, niet snoepen en veel, heel veel bewegen. Dat is het enige dat werkt.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-09-2002 13:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 10:10 schreef karnivoor het volgende:
bestaat er geen dieet dat ik juist dikker wordt

Heb ik ook wel nodig. Ik vind 74KG over 187CM te weinig.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-09-2002 13:45 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 13:41 schreef Slechtheid het volgende:
Heb ik ook wel nodig. Ik vind 74KG over 187CM te weinig.

Koop elke dag een baal pepernoten...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-09-2002 13:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 13:45 schreef Iskariot het volgende:
Koop elke dag een baal pepernoten...
Al vreet ik 2 kilo vleesch per dag, het haalt niets uit. Ik heb vetvasthoudend materiaal nodig.
Maargoed, dit gaat niet over dieeten.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-09-2002 13:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Als je dik wil worden:
Veel koolhydraten uit suiker, aardappelen en rijst in combinatie met jus en vet vlees zoals braad- en rookworsten. Veel gebak. Wit brood met boter en zoete prutten zoals jam en muisjes. Vet beleg (als er wit in zit is dat vet) met boter op je brood. Snoepen!! Veel snoepen zoals chocola (Mars, Snikkels, Bounty enz.) en zoete shit drinken zoals siropen en cola's.

Let op: Afhankelijk van allerlei factoren waaronder je metabolisme -plus- ik ben geen biologie expert. Wat ik weet, weet ik uit ervaring en veel lezen.
Je lichaam haalt energie het liefst uit koolhydraten want dat brandt het makkelijkst.
Dus als je ook nog vetten heb ingenomen wordt dat als eerste opgeslagen in je vetreserves. Alle overbodige suikers worden ook omgezet in vetten en opgeslagen.
Tip: eet vooral voordat je gaat slapen want je metabolisme wordt dan heel langzaam en je hebt dan weinig energie nodig dus wordt er meer opgeslagen.



[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-09-2002 13:57]


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-09-2002 14:10 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 21 september 2002 13:47 schreef Slechtheid het volgende:
Al vreet ik 2 kilo vleesch per dag, het haalt niets uit. Ik heb vetvasthoudend materiaal nodig.
Maargoed, dit gaat niet over dieeten.


Van vlees word je niet dik. Je moet gewoon de hele dag brie eten, cola drinken en stoppen met roken.

Maar on-topic: een 15-dagen dieet?? Dat kàn toch helemaal niet! Of dat kan wel, maar dan ga je daarna weer bijkomen tot je meer weegt dan voor het dieet.

Vroeger woog ik 43 kg en vrat de ganse dag, tot ik 16 was, dan ben ik in 3 maanden tijd naar 56 gegaan (hormonen ) Dankzij enkele fantastisch dieten ben ik nóg eens 4 kg bijgekomen, tot ik volledig van mentaliteit veranderde (lekker maar heel weinig en klokvast eten, minstens een uur per dag zwaar sporten), en uiteindelijk terug naar 47-49kg geraakt ben. Door mijn traag metabolisme heb ik heel weinig eten nodig en mag ik dus niet stoppen met dat dieet. Als je er ooit mee begint, zit je voor de rest van je leven met hetzelfde probleem. Het verschil met vroeger is dat ik het nu gewoon ben (het voelt niet aan als een dieet), en geen honger lijdt ofzo.



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Nix
Usericon van Nix
Posted 21-09-2002 14:20 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 14:10 schreef mislyd het volgende:
Van vlees word je niet dik. Je moet gewoon de hele dag brie eten, cola drinken en stoppen met roken.

Maar on-topic: een 15-dagen dieet?? Dat kàn toch helemaal niet! Of dat kan wel, maar dan ga je daarna weer bijkomen tot je meer weegt dan voor het dieet.

Vroeger woog ik 43 kg en vrat de ganse dag, tot ik 16 was, dan ben ik in 3 maanden tijd naar 56 gegaan (hormonen ) Dankzij enkele fantastisch dieten ben ik nóg eens 4 kg bijgekomen, tot ik volledig van mentaliteit veranderde (lekker maar heel weinig en klokvast eten, minstens een uur per dag zwaar sporten), en uiteindelijk terug naar 47-49kg geraakt ben. Door mijn traag metabolisme heb ik heel weinig eten nodig en mag ik dus niet stoppen met dat dieet. Als je er ooit mee begint, zit je voor de rest van je leven met hetzelfde probleem. Het verschil met vroeger is dat ik het nu gewoon ben (het voelt niet aan als een dieet), en geen honger lijdt ofzo.





en hoe lang ben je ongeveer?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen