IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opeth Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 23:30 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 2 november 2002 23:29 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat heb ik dus bij alle opeth cd's gehad tot nu toe. Je moet er echt in groeien.

Is nog steeds niet gebeurd.... brrr die muziek heeft een bijzonder slechte uitwerking op mijn gemoed.


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 02-11-2002 23:32 by Meulen35 Profiel van Meulen35http://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 2 november 2002 23:30 schreef Dwaallicht het volgende:
Is nog steeds niet gebeurd.... brrr die muziek heeft een bijzonder slechte uitwerking op mijn gemoed.


ow , das wel appart want het is vrij diverse muziek, er zit dus van alle soorten muziek stijlen in.


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 23:34 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 2 november 2002 23:32 schreef Meulen35 het volgende:
ow , das wel appart want het is vrij diverse muziek, er zit dus van alle soorten muziek stijlen in.

Mmmja ik heb al vaker gezegd dat het mijn 'pet hate' band is... vind het eigenlijk een beetje eclectisch geneuzel aan elkaar geplakt, veeeeel te lange nummers, slechte songschrijvers, sentimentele thematiek en nergens komt het lekker op gang.

Ik ken elke CD van ze behoorlijk goed (vooral het oude werk), behalve de nieuwste.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-11-2002 23:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 november 2002 23:30 schreef Dwaallicht het volgende:
Is nog steeds niet gebeurd.... brrr die muziek heeft een bijzonder slechte uitwerking op mijn gemoed.


Die muziek is gewoon niet voor iedereen weggelegd. Aparte relaxte deathmetal of zoiets. Ik vind het ook gek dat zo een a-commerciele band in de belangstelling staat.


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 02-11-2002 23:36 by Meulen35 Profiel van Meulen35http://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 2 november 2002 23:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Mmmja ik heb al vaker gezegd dat het mijn 'pet hate' band is... vind het eigenlijk een beetje eclectisch geneuzel aan elkaar geplakt, veeeeel te lange nummers, slechte songschrijvers, sentimentele thematiek en nergens komt het lekker op gang.

Ik ken elke CD van ze behoorlijk goed (vooral het oude werk), behalve de nieuwste.


klopt heb ik ook wel, als er een lekkere rite is gaat het weer anders, maar ik vind het een geweldige band


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 03-11-2002 0:04 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 2 november 2002 18:15 schreef Asherah het volgende:
Ahem, zoekfunctie...


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=399732&page=1



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-11-2002 13:29 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb Deliverance dus ook sinds een paar dagen in huis en ik moet zeggen dat ik um geweldig vind. Ik had begrepen dat dit de harde cd is en dat er met een paar maanden ook een zachte cd uit zou komen (oh wat origineel, zie Everon en Ayreon) maar zo hard vind ik um nou ook weer niet. Hij is behoorlijk divers en ik reken hem nu al tot een van mijn favourite albums. Goeie techniek, heerlijke sfeer...kippenvel!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 03-11-2002 13:39 by Meulen35 Profiel van Meulen35http://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 3 november 2002 13:29 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb Deliverance dus ook sinds een paar dagen in huis en ik moet zeggen dat ik um geweldig vind. Ik had begrepen dat dit de harde cd is en dat er met een paar maanden ook een zachte cd uit zou komen (oh wat origineel, zie Everon en Ayreon) maar zo hard vind ik um nou ook weer niet. Hij is behoorlijk divers en ik reken hem nu al tot een van mijn favourite albums. Goeie techniek, heerlijke sfeer...kippenvel!


dan heb je al die andere albums niet goed geluisterd, die zijn toch wel beter hoor , maar ok, das mijn mening


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 03-11-2002 15:42 by Morbid Death Profiel van Morbid Death

Hmm, de nieuwe is dus al uit... Toch maar es gaan shoppen volgende week. Ik vond Blackwater Park zeker een van de beste platen van vorig jaar dus dan zal Deliverance ook wel bevallen.
Heb wel weinig vertrouwende in die komende softe plaat. Vond Opeth juist zo sterk door de afwisseling, en ik denk dat alleen softe muziek wel es behoorlijk gaat zijn.


Drink met matuh............., nooit alleen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-11-2002 17:06 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

ik zal em es downloaden, ik heb dat blackwater park album ook gekocht. Moet zeggen dat ik em bar weinig gedraait heb. Het houdt mijn aandacht niet lang vast dus het is al een pluspunt dat deze wat harder is


"This one is older than shit, heavier than time!"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-11-2002 17:10 by wladimir Profiel van wladimir

ok geen gothic, maar er houden toch wel van die gothic mensen van .
Niet dat ik daarom er niet van hou.
Ik heb ze een keer live gezien(doa)
en ik vond ze zwaar zuigen ongeinspireerd etc.

maar ieder zijn eigen smaak.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 03-11-2002 17:14 by winters rage Profiel van winters rage

quote:
Op 3 november 2002 17:06 schreef 0Tolerence het volgende:
ik zal em es downloaden, ik heb dat blackwater park album ook gekocht. Moet zeggen dat ik em bar weinig gedraait heb. Het houdt mijn aandacht niet lang vast dus het is al een pluspunt dat deze wat harder is

khed die cd 2 weken toen er een fucking grote scheur inkwam (weet nog steeds niet waar die scheur vandaan kom)


My madness, my sadness


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 05-11-2002 2:49 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 3 november 2002 13:39 schreef Meulen35 het volgende:
dan heb je al die andere albums niet goed geluisterd, die zijn toch wel beter hoor , maar ok, das mijn mening

Da's ook mijn mening. Heb hem nu een aantal keren geluisterd en hij kan mij helaas niet zo boeien als de voorgaande albums.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 05-11-2002 10:36 by Nihil Profiel van Nihil

quote:
Op 2 november 2002 18:19 schreef wladimir het volgende:
gothic crap


Gothic crap? Last van waanbeelden zeker?


Tum podem extulit horridulum...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2002 10:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 november 2002 17:10 schreef wladimir het volgende:
ok geen gothic, maar er houden toch wel van die gothic mensen van .
Niet dat ik daarom er niet van hou.
Ik heb ze een keer live gezien(doa)
en ik vond ze zwaar zuigen ongeinspireerd etc.

maar ieder zijn eigen smaak.


Opeth ongeïnspireerd ??
Één van de meest originele en creatieve bands die ik ken !!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-11-2002 12:29 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 november 2002 10:37 schreef Jenje het volgende:
Opeth ongeïnspireerd ??
Één van de meest originele en creatieve bands die ik ken !!

Dan kunnen ze live nog wel ongeïnspireerd overkomen...


Maareuh, er was dus duidelijk al een topic over deze cd, dus waar blijft dat slotje?


Zenial


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 06-11-2002 19:29 by Chantalie Profiel van Chantalie

Kvind het een erg mooi ceedeetje !


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-11-2002 19:30 by Orion Profiel van Orion

hijs beter dan blackwater park,heb hem gisteren gekocht en hijs zwaar ok



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-11-2002 13:57 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik vind 'em niet beter dan Blackwater Park. Het is gewoon een compleet andere CD. De gitaren scheuren weer vetter dan voorheen, maar de melodieuze stukken zijn tegelijkertijd ook een stukje ingetogener geworden. Met stip mijn CD van het jaar!

Een vreemd sfeertje trouwens...


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 23-11-2002 15:04 by EvilPietje Profiel van EvilPietje

Ik vindt hem geweldig !! Alhoewel dat gezever over 'n brute cd en een softe cd gewoon gelul is, zo bruut is deze niet !! (althans niet bruter als de voorgaande)

Deze is beter als Blackwater Park !! Vooral die laatste 2 nummers


BLASTBEATS FOREVER


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 23-11-2002 15:07 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Hoe vaker ik er naar luister hoe slechter ik het begin te vinden.....Vind hem nog steeds niet echt slecht maar het is gewoon te rustig voor me....en een te vaag sfeertje. Geef mij maar gewoon echte death en niet dat doom metal.....het is voor mij te rustig. Maar voor bij het huiswerk maken of voor bij het slapen is het wel geschikte muziek. Maar daar had ik eigenlijk al Empyrium voor en die vind ik nog altijd beter dan Opeth



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-11-2002 15:25 by McDoom Profiel van McDoom

quote:
Op 23 november 2002 15:07 schreef Kramy het volgende:
Geef mij maar gewoon echte death en niet dat doom metal.....

Hadden we het niet over de nieuwe Opeth?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-11-2002 0:00 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 23 november 2002 15:07 schreef Kramy het volgende:
Hoe vaker ik er naar luister hoe slechter ik het begin te vinden.....Vind hem nog steeds niet echt slecht maar het is gewoon te rustig voor me....en een te vaag sfeertje. Geef mij maar gewoon echte death en niet dat doom metal.....het is voor mij te rustig. Maar voor bij het huiswerk maken of voor bij het slapen is het wel geschikte muziek. Maar daar had ik eigenlijk al Empyrium voor en die vind ik nog altijd beter dan Opeth


Héhé, rara, wie had er nu es echt géén verstand van...

Wat die kerels uitsteken op die CD , da's gewoon niet meer NORMAAL!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-11-2002 15:05]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 09-12-2002 19:25 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

ow, net weer dat prachtige Requiem geluisterd van Opeth.... zo mooi!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 09-12-2002 19:40 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Het leuke aan Opeth is dat je na 1 luisterbeurt die cd nog lang niet kent, je ontdekt steeds weer nieuwe dingen. Dat kenmerkt een echt goede cd! HEERSCH


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen