IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opeth Vorige pagina | Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-04-2008 23:25 by Doomy Profiel van Doomy

ben ik ook wel benieuwd naar dan ja?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-04-2008 23:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 4 april 2008 17:06 schreef Aeternitas het volgende:
Teveel gejengel, hij is toch van Bloodbath?
Net andersom, Opeth was er eerder en hij had tussen het touren en opnames maken wat tijd over om met Dan Swäno (ondertussen de band uit) wat leuks te doen onder de noemer Bloodbath.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-04-2008 6:05 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 20 april 2008 23:01 schreef Stoerbaard het volgende:
twee nieuwe nummers uitgelekt! En holy fuck... The Lotus Eaters!! Hoe briljant! En hard!


Mss moet het nog groeien, maar op dit moment vind ik er niet zoveel aan. OK, er wordt geblast en er is wat meer uptempo-werk te horen. Voorlopig hoor ik echter gewoon Ghost of Perdition deel II, maar dan nog een stukje compacter en toegankelijker. Niet wat ik van Opeth wil horen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-04-2008 7:29 by XXL Profiel van XXL

Ik trek ze nu van btjunkie.org/

Zo maar eens ff checken dan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-04-2008 7:40 by XXL Profiel van XXL

Jeuj, als de hele cd zo is wordt dit de 2e opeth cd op rij die ik niet koop.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 21-04-2008 9:45 by Stoerbaard Profiel van Stoerbaard

ik vind het zeker GEEN Ghost Reveries pt 2. Gelukkig maar.


Inter faeces et urinam nascimur


valfar
Usericon van valfar
Posted 21-04-2008 10:36 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 21 april 2008 6:05 schreef Count Usher het volgende:
Mss moet het nog groeien, maar op dit moment vind ik er niet zoveel aan. OK, er wordt geblast en er is wat meer uptempo-werk te horen. Voorlopig hoor ik echter gewoon Ghost of Perdition deel II, maar dan nog een stukje compacter en toegankelijker. Niet wat ik van Opeth wil horen.


Inderdaad, dat was ook mijn eerste reactie. Alleen inderdaad geen Ghost Reveries pt. II, daarvoor zou ik Ghost Reveries teveel mee onderdoen. Maar eerst maar eens wachten op het hele album, eens kijken of het dan misschien beter klinkt. Voor de mensen die de nummers willen horen, ze staan gewoon op YouTube.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-04-2008 13:42 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik heb het laatst toch maar eens Ghost reveries opgezet (tegen mijn tegenzin in), ik moet toch zeggen: De sfeer druipt er bij de eerste 3 nummers echt van af. Iets wat je gauw vergeet als het album een tijd niet gehoord heb.

Ik luister nu naar the lotus eater, ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik moet vinden. Het valt in ieder geval niet tegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 21-04-2008 13:43]



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-04-2008 14:54 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Godver wat een vet nummer... Had me nog zo voorgenomen om pas te luisteren als ik het album in handen had, maar helaas...

Blasts met cleane zang, mooie breaks, en de vetste grunter uit de hele metalscene.. Kan niet wachten tot ie uitkomt!

Edit: GODVERDOMME! Briljante track...

(The Lotus Eaters that is)

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 21-04-2008 14:59]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 21-04-2008 16:12 by Stoerbaard Profiel van Stoerbaard

ik kan vooral dat 'jazzy'-achtige stukje rond de 6 min. goed waarderen (The Lotus Eaters that is)


Inter faeces et urinam nascimur


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-04-2008 3:30 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 23-04-2008 20:38 by Stoerbaard Profiel van Stoerbaard

Videoclip Porcelain Heart :-)

http://media.roadrunnerworld.com/Opeth/Opeth-Porcelain_Heart-800.wmv


Riffje lijkt trouwens wel een beetje op "Summer's End" van Marduk (La Grande Danse Macabre)


Inter faeces et urinam nascimur


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2008 21:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Saai ...
Veel te standaard Opeth ...


Ach, ik zal em toch wel kopen ben ik bang ..


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-04-2008 23:04 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 april 2008 17:06 schreef Aeternitas het volgende:
Teveel gejengel, hij is toch van Bloodbath?


Jezus zeg, ga je effe snel in een hoekje staan schamen. De Damageplan gitarist heeft zeker ook zo nu en dan zijn diensten verleend aan Pantera?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-04-2008 11:07 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 23 april 2008 20:38 schreef Stoerbaard het volgende:
Videoclip Porcelain Heart :-)

http://media.roadrunnerworld.com/Opeth/Opeth-Porcelain_Heart-800.wmv


Riffje lijkt trouwens wel een beetje op "Summer's End" van Marduk (La Grande Danse Macabre)


Zit ook een duidelijke terugkoppeling in naar een van de nummers van deliverance volgens mij. Ik vind het iig een lekker nummer. Ik ben zeer benieuwd naar de rest van de plaat!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-04-2008 14:39 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit een groeiplaat gaat zijn, de eerste keer dat ik het hoorde vond ik het wel prima maar was ik niet omvergeblazen. Na een paar keer luisteren begint t me toch meer te bekoren! Ik had op een gegeven moment zelfs het blastbeat melodietje in mijn hoofd zitten

Het is trouwens grappig om te zien hoe vet iedereen ghost reveries vond ten tijde dat die uitkwam. Schijnbaar een anti-groei plaat.



Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 26-04-2008 20:51 by Stoerbaard Profiel van Stoerbaard

Leaked!


Inter faeces et urinam nascimur


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-04-2008 21:08 by XXL Profiel van XXL

Now downloading.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 26-04-2008 21:12 by runtothehills Profiel van runtothehills

quote:
Op 24 april 2008 14:39 schreef Dirge for november het volgende:


Het is trouwens grappig om te zien hoe vet iedereen ghost reveries vond ten tijde dat die uitkwam. Schijnbaar een anti-groei plaat.


Ik vond het toen en nog steeds niks en als ik zo die nieuwe nummers hoor heb ik het wel gehad met Opeth.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-04-2008 21:18 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik vind Ghost reveries nog steeds een dijk van een plaat. Staat zeker in mijn top 3 van Opeth platen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-04-2008 22:17 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

quote:
Op 26 april 2008 21:12 schreef runtothehills het volgende:
Ik vond het toen en nog steeds niks en als ik zo die nieuwe nummers hoor heb ik het wel gehad met Opeth.


Niet letterlijk iedereen uiteraard Maar in vele reviewers hun jaarlijstjes terug te vinden in ieder geval!



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 26-04-2008 22:35 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

Heb Watershed al gehoord en het is echt een heel erg mooie plaat geworden! Alles zit erin: progressief, agressief, melodieus en akoustisch, perfect afgewissled. Komt hoog in mijn lijstje te staan! Een groeiplaatje is het zeker, dus het kan alleen nog maar beter worden!



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-04-2008 11:26 by XXL Profiel van XXL

Ik denk inderdaad dat dit een groeier is.

Op één of andere manier is dit ook voor het eerst dat ik de cleane zang van Mikael meer weet te waarderen dan zijn grunt.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-04-2008 12:55 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Hij zingt ook beter dan ooit. Maar het grunten is toch niet per se achteruit gegaan?



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-04-2008 13:18 by XXL Profiel van XXL

Opzich niets mis met zijn grunt, nee.
Kweenie waar het aan ligt.

Het album nu een paar keer gehoord en ik denk dat ik deze toch maar weer aanschaf.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen