IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opeth Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-04-2011 7:27 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Hmm, Per Wiberg geen bandlid meer.. Jammer, vond hem wel een erg fijne toevoeging aan de band! Opvolger is al gekozen maar wordt nog geheim gehouden.. Ben benieuwd!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-04-2011 7:39 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

K.K. Downing.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-04-2011 8:24 by Staalman Profiel van Staalman

Nee man, Tim "The Ripper" Owens...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-04-2011 11:15 by nark Profiel van nark

Jeff Hanneman mischien?
Kan die zij goeie arm tenminste nog nuttig maken op de toetsen


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 21-04-2011 11:25 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 19 april 2011 21:18 schreef Stoerbaard het volgende:
Iemand The Throat of Winter al gehoord?


ja beetje raar bij elkaar geraapt nummer


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 21-04-2011 11:25 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 21 april 2011 7:27 schreef Ethereal het volgende:
Hmm, Per Wiberg geen bandlid meer.. Jammer, vond hem wel een erg fijne toevoeging aan de band! Opvolger is al gekozen maar wordt nog geheim gehouden.. Ben benieuwd!


Per doet nog wel mee op het nieuwe album.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-05-2011 19:12 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Opeth komt met een nieuwe:

quote:
OPETH: New Album Title Revealed - May 25, 2011

Swedish progressive metallers OPETH have set "Heritage" as the title of their tenth album, due in September via Roadrunner Records. The CD was recorded earlier this year at Atlantis studios (formerly Metronome studios) in Stockholm. Jens Bogren (SOILWORK, KATATONIA, PARADISE LOST, BLOODBATH) engineered the effort while mixing duties were handled by Steven Wilson (PORCUPINE TREE). The new material has been described by the band as "good."


Dat laatste zinnetje


Faustian Spirit of the Earth


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-05-2011 20:00 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november




Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 25-05-2011 20:12 by Hexegot Profiel van Hexegot

+1

Ben benieuwd!


(edit: hoe suf moet je zijn om "+1" te willen typen en dan dáár nog een fout in te kunnen maken... )

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 25-05-2011 20:13]


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 26-05-2011 14:10 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

die laatste zin is zo typisch Åkerfeldt

ik verwacht eigenlijk niet minder dan een eerste plaats in men jaarlijst van hen


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-05-2011 14:57 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Dat is een heftige aanname. T is welliswaar min of meer mijn favoriete band, maar ik vrees stiekem wel een beetje...



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 26-05-2011 15:13 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

natuurlijk is het gevaarlijk zo'n uitspraken te doen, maar bij Opeth verwacht ik enkel het beste
ze stelden mij nog nooit teleur


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 26-05-2011 16:19 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Ik verwacht er niet teveel van. Echt slechte muziek zullen ze wel nooit gaan maken. Maar ze zijn al wel over hun piek heen denk ik.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-05-2011 19:16 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 26 mei 2011 16:19 schreef flebbie het volgende:
Ik verwacht er niet teveel van. Echt slechte muziek zullen ze wel nooit gaan maken. Maar ze zijn al wel over hun piek heen denk ik.


Wat je zegt. Maar goed, ze mogen me verrassen.


Faustian Spirit of the Earth


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-05-2011 8:33 by Staalman Profiel van Staalman

OPETH: 'Heritage' Album Details Revealed - May 26, 2011

Swedish progressive metallers OPETH will release their tenth album, "Heritage", on September 20 via Roadrunner Records. The CD was produced by OPETH vocalist/guitarist Mikael Åkerfeldt and was recorded earlier this year at Atlantis studios (formerly Metronome studios) in Stockholm. Mixing duties were handled by Steven Wilson (PORCUPINE TREE) and Åkerfeldt. Longtime collaborator Travis Smith also worked with Åkerfeldt to create, design and execute the album's artwork.

"Heritage" will be released in several configurations that will certainly incite the interest of OPETH's legion of fans, known for their passion for collecting and collectibles. The album will be released as a standard version; as a special edition loaded with extras; as a box set exclusive to the Roadrunner and the band's own official Omerch webstore; and as a double LP. There is something for every OPETH fan, thanks to this variety of options.

Commented Åkerfeldt, "It will be our 10th album/observation. I dig it; we all do. In fact, it feels like I've been building up to write for and participate on an album like this since I was 19."

Åkerfeldt went a little deeper and described the music contained within "Heritage", saying, "It's quite intense at times in some 'old' murky way, and quite beautiful and stark at times, if I may say so myself.

"It's obvious I'm going to say nice things about it since I wrote, basically, the whole piece, but I guess it will raise a few eyebrows and it certainly is an acquired taste.

"I think you'll need a slightly deeper understanding of our music as a whole to be able to appreciate this record.

"I've realized my influences for this album are so diverse that I can't really say what it sounds like.

"If I can compare it to any other band, it would have to be OPETH, but it's different from the stuff we've done before.

"I've listened a lot to ALICE COOPER for the last year, yet I can't say it sounds like 'No More Mr. Nice Guy'.

"I hope you'll like it once you hear it."

"Heritage" track listing:

01. Heritage
02. The Devil's Orchard
03. I Feel The Dark
04. Slither
05. Nepenthe
06. Haxprocess
07. Famine
08. The Lines In My Hand
09. Folklore
10. Marrow Of The Earth




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-05-2011 10:11 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik kan t niet laten om erg nieuwsgierig te worden naar Heritage.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-05-2011 14:25 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

20 september al!
erg mooi, ik dacht dat hij pas tegen het einde van het jaar ging uitkomen


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 20:17 by Staalman Profiel van Staalman



[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-06-2011 20:18]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-06-2011 20:44 by MetalJan Profiel van MetalJan

Aparte, doch mooie cover.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 20:46 by Staalman Profiel van Staalman

Vooral zoals het hoofd van Per uit de boom valt!
Het is wel een gruwelijke 70's hoes, ik kan hem wel waarderen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-06-2011 20:59 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ik ook wel, op de hoofden na. Erg benieuwd of de plaat net zo 'anders' is dan de hoes.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2011 0:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Die hoofden lijken me een knipoog naar Nursery cryme.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-06-2011 4:35 by Argh Profiel van Argh

Die hoofden lijken op deze afstand goedkope photoshop, als ze niet getekend zijn op de daadwerkelijke hoes dan vind ik 't slecht artwork (ondanks dat de rest er goed uit ziet)


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 02-06-2011 8:22 by Bub Profiel van Bub

Mooie hoes.
Dat zal mooi om een stukje vinyl staan.


bub


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 02-06-2011 14:10 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

erg apparte hoes
ik ben benieuwd of dit zich ook in de muziek zal vertalen


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen