IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opeth Vorige pagina
arneriach
Usericon van arneriach
Posted 21-12-2011 20:36 by arneriach Profiel van arneriachhttp://www.marchefunebre.be

quote:
Op 21 december 2011 16:58 schreef bokkie666 het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2698921/zanger-opeth-meed-negativiteit.html


he lost it...


www.marchefunebre.be - doom death metal


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-12-2011 21:09 by Staalman Profiel van Staalman

Want?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


arneriach
Usericon van arneriach
Posted 22-12-2011 11:33 by arneriach Profiel van arneriachhttp://www.marchefunebre.be

quote:
Op 21 december 2011 21:09 schreef Staalman het volgende:
Want?


de mensen die je groot gemaakt hebben maar mss nog niet helemaal mee zijn zo afzeiken, beetje respectloos, niet?

kijk naar alle jaren 90 bands die toen ineens van stijl veranderd zijn (MDB, Paradise Lost, Moonspell, Amorphis, ...) en dan schoorvoetend zoveel platen later toch maar teruggrijpen naar het oude werk, ik zie het hier ook nog gebeuren, en waar zit ie dan met zijn commentaar? maw altijd voorzichtig zijn met zulke uitspraken, my 2cents


www.marchefunebre.be - doom death metal


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-12-2011 11:42 by nark Profiel van nark

volgens mij heeft hij altijd al aangegeven muziek voor zich zelf te maken en niet voor zijn fans dus nu is dat niet anders en wat mij betreft roept ie dat maar lekker als dat zulke pareltjes op leverd.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-12-2011 18:15 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 22 december 2011 11:33 schreef arneriach het volgende:
de mensen die je groot gemaakt hebben maar mss nog niet helemaal mee zijn zo afzeiken, beetje respectloos, niet?

kijk naar alle jaren 90 bands die toen ineens van stijl veranderd zijn (MDB, Paradise Lost, Moonspell, Amorphis, ...) en dan schoorvoetend zoveel platen later toch maar teruggrijpen naar het oude werk, ik zie het hier ook nog gebeuren, en waar zit ie dan met zijn commentaar? maw altijd voorzichtig zijn met zulke uitspraken, my 2cents
Hij zeikt toch niemand af?
En het volgende album kan weer zo harder worden, want hij gooit die deur niet dicht, in dit interview iig niet althans.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-12-2011 18:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 december 2011 18:15 schreef bokkie666 het volgende:
Hij zeikt toch niemand af?

Och...

"Veel mensen in de metalwereld geven niets om een begrip als ‘integriteit’. Zij zijn pas blij als een nieuwe plaat precies zo klinkt als de vorige plaat of als hun favoriete album. Voor mij betekent integriteit daarentegen heel veel." En dus volgde hij zijn intuïtie, met Heritage als resultaat.

Eerste regel is niet heel lief in ieder geval. Misschien wel terecht, overigens


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-12-2011 18:58 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Sowieso, raar gebruik van integriteit. Hele rare alinea als ik erover nadenk. Kunt er veel kanten mee op.

Ik hou bijvoorbeeld helemaal niet van progrock, maar Heritage vind ik wel een fijn album. Ben ik nu niet integer? Hij zeikt mij af omdat ik zijn nieuwe album leuk vind. Godverdomme wat een klootzak die Åkerfeldt.

Heritage klinkt trouwens best wel als Watershed volgens mij, maar dan ontmetalt. Die kan hij mooi in zijn zak steken.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-12-2011 20:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Zeker dat hij niet bedoelde dat metalfans te weinig geven om Integrity?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-12-2011 9:55 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 23 december 2011 18:31 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Och...

"Veel mensen in de metalwereld geven niets om een begrip als ‘integriteit’. Zij zijn pas blij als een nieuwe plaat precies zo klinkt als de vorige plaat of als hun favoriete album. Voor mij betekent integriteit daarentegen heel veel." En dus volgde hij zijn intuïtie, met Heritage als resultaat.

Eerste regel is niet heel lief in ieder geval. Misschien wel terecht, overigens
Hij heeft gelijk. De metalwereld is (zoals ieder ander genre) conservatief; gevuld met liefhebbers die niet zitten te wachten op grote stijlbreuken.

Wat ik nooit begrijp is dat luisteraars menen mee te mogen bepalen hoe hun favoriete muzikanten zich dienen te gedragen. Akerfeldt geeft gewoon aan in eerste instantie muziek voor zichzelf te maken, en wil nu wat anders. Voel je je als fan door de nieuwe muziek en deze uitspraken in de zeik gezet, gewoon lekker weer oude plaatjes draaien.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-12-2011 18:42 by El Chulo Profiel van El Chulo

Ik ken niet zoveel van dat soort conservatieve mensen eigenlijk. Ik ken eigenlijk niemand die alleen maar naar metal luistert. Ze zullen ongetwijfeld bestaan.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-12-2011 18:52 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 24 december 2011 18:42 schreef El Chulo het volgende:

Ik ken niet zoveel van dat soort conservatieve mensen eigenlijk. Ik ken eigenlijk niemand die alleen maar naar metal luistert. Ze zullen ongetwijfeld bestaan.

Deze discussie heeft volgens mij niet zoveel te maken met dat sommige mensen maar naar één bepaald genre zouden luisteren. Het gaat er meer om dat mensen (fans) gewend zijn aan band X die, toen zij die leerden kennen en waarderen, in muzikale richting Y opereerde, en dat voor de fans een koersverandering dan gewoon niet zo makkelijk te verhapstukken valt...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-01-2012 2:13 by Tool-fan Profiel van Tool-fan



vette clip vind ik

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 17-01-2012 2:14]


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-01-2012 10:26 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Hele dikke +1. Zeldzaam gaaf voor een 'metal' clip.



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 17-01-2012 18:33 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 24 december 2011 18:52 schreef Hexegot het volgende:
Deze discussie heeft volgens mij niet zoveel te maken met dat sommige mensen maar naar één bepaald genre zouden luisteren. Het gaat er meer om dat mensen (fans) gewend zijn aan band X die, toen zij die leerden kennen en waarderen, in muzikale richting Y opereerde, en dat voor de fans een koersverandering dan gewoon niet zo makkelijk te verhapstukken valt...

Dat zou kunnen ja, dan breng jij het iig wat genuanceerder.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-01-2012 10:41 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 17 januari 2012 10:26 schreef Dirge for november het volgende:
Hele dikke +1. Zeldzaam gaaf voor een 'metal' clip.


-1

Ziet er uit als een tweederangs openingsgeneriek van een ouwe James Bond film.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-01-2012 11:06 by nark Profiel van nark

quote:
Op 18 januari 2012 10:41 schreef Count Usher het volgende:
-1

Ziet er uit als een tweederangs openingsgeneriek van een ouwe James Bond film.





Ah, retro dus.......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-05-2012 21:33 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Voor de liefhebbers, volledige show van de afgelopen tour:



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-05-2012 21:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Die laatste heeft mij nog niet kunnen pakken, vind hem niet echt boeien helaas.


Boeiender


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 21-05-2012 23:40 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Lekkere show zeg! Al mis ik toch wat de hardere stukken. Hierbij maakt A Fair Judgment natuurlijk erg veel goed. Wat is dat einde uberzalig!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-05-2012 9:04 by Staalman Profiel van Staalman

Ik was eerst niet te spreken over Heritage, heb hem ook pas maanden later aangeschaft. Veel gedraaid de laatste tijd en hij is toch wel heel fijntjes.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 22-05-2012 10:35 by Ktulu Profiel van Ktulu

Gave show in ieder geval. Valt me 100% mee, toch eens kijken of ik in de komende jaren nog een showtje van ze kan meepakken.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-02-2014 11:46 by HierIsMike Profiel van HierIsMikehttp://hierismike.wordpress.com/

Net bevestigd: Opeth staat op 7 november in de.... HMH in Amsterdam?!

Dat had ik dus echt niet verwacht, is dat niet iets te groot voor deze band? Eerst maar eens die nieuwe plaat afwachten...

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-02-2014 11:47]



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-02-2014 12:23 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Ook ineens 36 euro, pfoei.. Maar wordt wel weer eens tijd dat ik ze weer eens zie. Toch maar eens zien of ik wat mensen meekrijg die kant op..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 25-02-2014 12:36 by Ravnajuv (Redacteur) Profiel van Ravnajuvhttp://https://www.facebook.com

Ik ben een groot Opeth fan, maar helaas is de live grunt van Michael ernstig kut geworden. Ik kan gewoon niet eens meer naar 'Live at Royal Albert' luisteren, zo irriteert het me


Hafgufa


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 25-02-2014 12:36 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen