IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 11:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind. Waarom zou je dat moeten verdedigen? (Alleen luisteren naar de ICP is strafbaar)

Vind Bring me to Life nog steeds best een leuk nummer, rest valt me tegen en heb ik weer gedelete ...


LordHelgor
Usericon van LordHelgor
Posted 23-04-2003 11:33 by LordHelgor Wijzig reactieProfiel van LordHelgorQuote dit bericht

Daar heb je ook helemaal gelijk in ... maar soms is het gewoon lekker om te zeiken ... het is nog altijd beter dan Michael Bolton


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-04-2003 17:16 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

die zijn zoooooooooo FAKE!!!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-04-2003 18:29 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 17:16 schreef IceQueen het volgende:
die zijn zoooooooooo FAKE!!!!!



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 18:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 23-04-2003 22:11 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 11:10 schreef Jenje het volgende:

Vind Bring me to Life nog steeds best een leuk nummer, rest valt me tegen en heb ik weer gedelete ...


Idem !!!

zo zijn er meerdere bands die 1 goed nummer hebben, en voor de rest zwaar kont zuigen


Wiegen Meister !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 22:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 11:04 schreef ilyc het volgende:
Negatieve aandacht is ook aandacht .. vergeet dat niet, nay-sayers.

Jij hebt ook de cd van tenacious D gekocht !


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-04-2003 23:12 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 23 april 2003 22:11 schreef Shadow_Smile het volgende:
Idem !!!

zo zijn er meerdere bands die 1 goed nummer hebben, en voor de rest zwaar kont zuigen

Vreemd...ik heb 't juist tegenovergesteld. Ik vind de hele CD goed en dit nummer, wat heel anders is dan de rest van de CD, minder. Ik vind juist My Immortal super, maar ik geloof dat ik dat al 'ns had gezegd


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 23-04-2003 23:15 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik vind de hele cd slecht, en het nummer dat de hele dag op 3FM gedraait wordt het slechtst!


the only pleasure is pain


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-04-2003 23:17 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 22:15 schreef ghoulliette het volgende:
Jij hebt ook de cd van tenacious D gekocht !
; schaam u.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 23:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:17 schreef impaled succubus het volgende:
; schaam u.

Waarom hij heerst!! Een van de nummers is een tribute aan DIO!!!!!! Ze zitten btw ook in een clip van DIO zelf (die van push)


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-04-2003 23:49 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:47 schreef ghoulliette het volgende:
Waarom hij heerst!! Een van de nummers is een tribute aan DIO!!!!!! Ze zitten btw ook in een clip van DIO zelf (die van push)
nee dio is je van het.........


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 23:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:49 schreef impaled succubus het volgende:
nee dio is je van het.........

Ja!!!!!!!!!!!!!!!! DIO HEEEEEEEEEEEEEEEERST!!!!!!!!!!! en niet zo'n beetje ook!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-04-2003 23:53 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:50 schreef ghoulliette het volgende:
Ja!!!!!!!!!!!!!!!! DIO HEEEEEEEEEEEEEEEERST!!!!!!!!!!! en niet zo'n beetje ook!
ow, oke


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-04-2003 0:05 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 april 2003 23:15 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik vind de hele cd slecht, en het nummer dat de hele dag op 3FM gedraait wordt het slechtst!




Dit slaat nergens op.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 24-04-2003 0:44 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 23 april 2003 22:15 schreef ghoulliette het volgende:
Jij hebt ook de cd van tenacious D gekocht !
oooh die is echt heeeel goed zeg! ik meen het


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 24-04-2003 0:46 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 24 april 2003 0:44 schreef humanator het volgende:
oooh die is echt heeeel goed zeg! ik meen het

Staat toch nauwelijks muziek op, is alleen maar onzin. Maar ik geloof niet dat 't topic daarover ging


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 24-04-2003 0:58 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:50 schreef ghoulliette het volgende:
Ja!!!!!!!!!!!!!!!! DIO HEEEEEEEEEEEEEEEERST!!!!!!!!!!! en niet zo'n beetje ook!



Daar ga ik maar eens over slapen ..

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 24-04-2003 0:58]


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-04-2003 4:54 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 24 april 2003 0:46 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Staat toch nauwelijks muziek op, is alleen maar onzin. Maar ik geloof niet dat 't topic daarover ging


Oh nee... Het topikk ging over 'goeie' bands.


Dit slaat nergens op.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-04-2003 16:44 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Klopt.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-05-2003 23:10 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Hey Lui,

Ik vind de CD van Evanescence echt helemaal geweldig. Ik ben geen voorstander van Nu-Metal en ik kan de poppie-joppie Gothic ook niet waarderen. Maar deze CD is erg goed. Bring met to life is het minste nummer van de CD. Hij is echt lekker maar ik vat dat veel mensen hem helemaal niks zullen vinden.

Pino


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-05-2003 23:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:10 schreef goblinjester het volgende:
Hey Lui,

Ik vind de CD van Evanescence echt helemaal geweldig. Ik ben geen voorstander van Nu-Metal en ik kan de poppie-joppie Gothic ook niet waarderen.

Heu, waarom dit dan wel? Wat is hier dan 'goed' aan waardoor het nu-metal/poppie-joppie aspect wegvalt?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-05-2003 23:47 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Heu, waarom dit dan wel? Wat is hier dan 'goed' aan waardoor het nu-metal/poppie-joppie aspect wegvalt?


Het poppie/joppie aspect vervalt jammer genoeg niet. De platenmaatschappijen willen dit laten doorbreken ofzo. Maar ik heb de CD voordat het echt populair wordt en ik vind hem erg goed. Het is een relax CD-tje. Alleen Bring me to live is Nu-Metal achtig. De rest niet. Er komen ook solo's voor op de CD. Oftewel dat hebben ze dan al voor op de volgende Metallica.



Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-05-2003 23:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:47 schreef goblinjester het volgende:
Het poppie/joppie aspect vervalt jammer genoeg niet. De platenmaatschappijen willen dit laten doorbreken ofzo. Maar ik heb de CD voordat het echt populair wordt en ik vind hem erg goed. Het is een relax CD-tje. Alleen Bring me to live is Nu-Metal achtig. De rest niet. Er komen ook solo's voor op de CD. Oftewel dat hebben ze dan al voor op de volgende Metallica.



wat ben jij grappig dom zeg


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-05-2003 23:49 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 23:47 schreef goblinjester het volgende:
Het poppie/joppie aspect vervalt jammer genoeg niet. De platenmaatschappijen willen dit laten doorbreken ofzo. Maar ik heb de CD voordat het echt populair wordt en ik vind hem erg goed. Het is een relax CD-tje. Alleen Bring me to live is Nu-Metal achtig. De rest niet. Er komen ook solo's voor op de CD. Oftewel dat hebben ze dan al voor op de volgende Metallica.


i still not get tha point


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen