IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 29-07-2003 1:09 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

hm, vind 'my immortal' wel een mooi nummer... maar de rest hebbik eerlijk gezegd ook niet echt gehoord


Blinded by Fear of Life...


Johan De Man
Usericon van Johan De Man
Posted 29-07-2003 9:31 by Johan De Man Wijzig reactieProfiel van Johan De ManQuote dit bericht

Bring me to life is het minste nummer van de cd, de rest is veel beter.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-07-2003 12:01 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 9:31 schreef Johan De Man het volgende:
Bring me to life is het minste nummer van de cd, de rest is veel beter.
dat riepen de slipknot fans ook over wait and bleed, maar naar mijn mening is dat het enige nummer op slipknot - slipknot wat te doen is.


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 29-07-2003 12:06 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

een leuke band, nie echt mijnne stijl ma is es ne keer wa anders dan altijd death en black metal.. beste nr naar mijn gedacht is toch wel het rustigste nrke van ganse CD 'My Immortal'!!!! damn da's ech e kippevel nr!!!! alleen jammer da'k na tluistre van da nr deprie ben maja that song has a special meaning for me


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2003 12:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dude .... schrijf eens in het Nederlands, dan kunnen anderen lezen wat je bedoelt.


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 29-07-2003 12:32 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 29 juli 2003 12:07 schreef Jenje het volgende:
dude .... schrijf eens in het Nederlands, dan kunnen anderen lezen wat je bedoelt.

das gewoon rapper getypt alsk afkortinge gebruik... kben da gewend van in me smskes... iedreen diek ken gebruikt da dus... en bij mij ist nu ne slechte gewoonte geworde


Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 29-07-2003 14:35 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

Vind het best wel een goede band vooral Turniquet en My Immortal de rest nog niet heel erg goed gehoord maar als ze ook zo zijn moet ik de cd maar een keer branden


The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??


Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 29-07-2003 14:37 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt

suffe cd, alleen dat nummer dat de top 40 haalde is te pruimen


Johan De Man
Usericon van Johan De Man
Posted 01-08-2003 10:41 by Johan De Man Wijzig reactieProfiel van Johan De ManQuote dit bericht

Goede cd, enkel de singel is wat minder.

Ik heb vandaag mijn ticket voor het optreden in de 013 gehad ! Yes !

Mijn dag kan niet meer stuk.


Ps : Amy Lee is een lekker ding !


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-08-2003 10:58 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 10:41 schreef Johan De Man het volgende:
Goede cd, enkel de singel is wat minder.

Ik heb vandaag mijn ticket voor het optreden in de 013 gehad ! Yes !

Mijn dag kan niet meer stuk.


Ps : Amy Lee is een lekker ding !


Haha en ik ga hem straks terug brengen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 01-08-2003 11:02 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 1 augustus 2003 10:41 schreef
Ps : Amy Lee is een lekker ding !


inderdaad, een mooi meiske


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 01-08-2003 19:47 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Tot nu toe eigenlijk drie nummers echt goed gehoord.

Bring Me To Life, My Immortal en Going Under.

Ik vind ze alledrie uiterst goed, alhoewel die eerste een beetje platgedraaid is. De andere twee zijn nog goed te luisteren echter.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 01-08-2003 19:59 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 10:41 schreef Johan De Man het volgende:
Goede cd, enkel de singel is wat minder.

Ik heb vandaag mijn ticket voor het optreden in de 013 gehad ! Yes !

Mijn dag kan niet meer stuk.


Ps : Amy Lee is een lekker ding !
omg! dag Johan


Johan De Man
Usericon van Johan De Man
Posted 02-08-2003 0:09 by Johan De Man Wijzig reactieProfiel van Johan De ManQuote dit bericht

Naar het schijnt staan Evanescence op splitten. Hun sukses zal hen naar het hoofd gestegen zijn , terwijl ze er nog niet klaar voor waren. Zolang ik ze maar kan zien in october, dan is het ok.......


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-08-2003 0:11 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 0:09 schreef Johan De Man het volgende:
Naar het schijnt staan Evanescence op splitten. Hun sukses zal hen naar het hoofd gestegen zijn , terwijl ze er nog niet klaar voor waren. Zolang ik ze maar kan zien in october, dan is het ok.......
haha! nu al? dat bewijst maar weer het doorzettingsvermogen (jaja, meer dan 2 lettergrepen) van zo'n bandje


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-08-2003 0:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Gospel band turned into "metal" kan het nog fouter, vast wel, maar dit is ook erg.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 21-08-2003 19:33 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Effe op Ebay gekeken voor hun debuut cd 'Origin', naar't schijnt door hunzelf uitgebracht voordat Fallen verscheen... 4 keer staat hij erop, en alle vier keer voor ongeveer honderd dollar...... Uhm.. Laat maar zitten dan... Iemand die nieuwe video al gezien, tussen haaksjes?


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-08-2003 19:53 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 19:33 schreef DarknessThere het volgende:
Effe op Ebay gekeken voor hun debuut cd 'Origin', naar't schijnt door hunzelf uitgebracht voordat Fallen verscheen... 4 keer staat hij erop, en alle vier keer voor ongeveer honderd dollar...... Uhm.. Laat maar zitten dan... Iemand die nieuwe video al gezien, tussen haaksjes?


welke?


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 21-08-2003 19:56 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Going under...

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 21-08-2003 19:56]


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-08-2003 19:57 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Nee... goed nummer, op zich, maar ik heb de clip nog niet gezien...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-08-2003 21:46 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Gisteren even op internet gezocht wat hun CD fallen kost. nou 3 minuten zoeken en je hebt prijsverschillen van meer dan 8 euro



DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 21-08-2003 21:51 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Mja.. Fallen, inderdaad, maar die kan je overal krijgen. Die Origin heb ik nog nergens gezien...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2003 21:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Gaat dit over die band die een clip hebben waar een juffrouw over een smalle richel loopt? Ik denk dat die clip ook op de Daredevil DVD staat. Mooi om te weten want mijn vriendin vind dat nummer mooi. En als de rest ook in deze stijl is is zal ik die cd voor haar kopen.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 21-08-2003 21:53 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Yup, da's die groep... Dat Daredevil nummer is wel lichtjes anders dan de rest van de cd... het heeft een hoger nu metal gehalte dan de rest. Die man die derin rapt, is op de andere nummers niet terug te vinden...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2003 22:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 21:53 schreef DarknessThere het volgende:
Yup, da's die groep... Dat Daredevil nummer is wel lichtjes anders dan de rest van de cd... het heeft een hoger nu metal gehalte dan de rest. Die man die derin rapt, is op de andere nummers niet terug te vinden...


Ik had gedacht dat die juffrouw een gast zangeres was

bedankt trouwens


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen