IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Evanescence Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 15:53 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2003 11:59 schreef Leviathanica het volgende:
Was 't maar zo'n feest.
Ik zou na Slayer wel lekker aan de bar gaan hangen..




IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 15:55 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Trouwens, "bring me to life" is origineel zonder de mannenstem...Veel beter!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 15:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

ik zeg ook niet dat ik het slecht vind


campske666
Usericon van campske666
Posted 05-06-2003 16:01 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 13:05 schreef Leviathanica het volgende:
Ik vind Evanescence niks aan, die stem irriteert mij heel snel.


Ik vind er ook niks aan. Kan je net zo goed de radio opzetten.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-06-2003 20:53 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Evanescence vind ik een beetje als voortborduren op het succes van WT, WT is succesvol, dus laten we maar een afkooksel maken ervan, zo ervaar ik die band toch.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 05-06-2003 21:52 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Denk het niet, Beli. WT is totaal niet bekend in Amerika, terwijl Evanescence toch een Amerikaanse band is...


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 05-06-2003 22:29 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

toen ik bring me to life voor het eerst op TV zag d8 ik eerst dat ik naar een duet van Linkin Park met een gothic iets zat te kijken, maar er is dus een gouden huwelijk gemaakt, nu-metal is in en Gothic is in, voeg het samen... Evanescence
Let op, ik baseer dit oordeel alleen op de clip van bring me to life...



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 05-06-2003 22:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 20:53 schreef beli mawr het volgende:
Evanescence vind ik een beetje als voortborduren op het succes van WT, WT is succesvol, dus laten we maar een afkooksel maken ervan, zo ervaar ik die band toch.


Ben ik nu raar of lijken ze helemaal niet op Willem Temptation?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 06-06-2003 8:42 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik vind ze er uiteindelijk ook weinig mee te maken hebben...


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 06-06-2003 10:57 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Bla bla bla bla bla.

Krieg minister gaat naar PINKPOP.
En WIE komt er EVANESCENCE.
Ik ben niet TRUE maar ga lekker naar PINKPOP.
Uitleven over de rug van Ilse de Lange.
Kwak, KWAK, kwak, KWAK, kwak.
Heb ook nog een kleine prijsvraag gewonnen, en ik ontmoet de zangeres van EVANESCENCE.

En Monolith Deathkut kan nog steeds me rug op.
Black metal rules, kills and i have das ewiges reich.

Verkoopcijfers:

EVANESCENCE 20.000 cd's
Monolith Deathcult(The) 10 cd's ha ha haaaaahaa
Beat O clock, we got the beat O clock.
Oooooooh nee we zijn de kaartjes verloren!

Aaaaaaah GEVONDEN.

Hoezo Jenje, ben zo (geil) stoned als 'n garnaal, ga dat wijf van Evanescence lekker neuken totdat ze 'n ons weegt. hahahahahahahahahahahahahahaha.


[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 06-06-2003 11:02]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2003 10:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht


Neem een pilletje zou ik zeggen.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 06-06-2003 11:09 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Jenje du bist der klotz am bein.
Gun je me dit nie.

Neem wel vogelpest eieren mee voor Manu Chao en die pot Skin. Ik ga natuurlijk alleen voor Evanescene, en voor de rest ga ik iedereen platkutten. Ik heb mijn Monolith Deathcult boycot flyers al in de hand om rond te delen hahahahahahahahahahaha.
Fuck you all, suck my ASS(bij wijze van spreken natuurlijk).

HEER KRIEG-> BLACKTERROR OF WAR

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 06-06-2003 11:11]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2003 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heel fijn voor je knul ...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 06-06-2003 11:11 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

LOL waar heb jij last van zo vroeg in de morgen?

@Krieg

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 06-06-2003 11:12]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 06-06-2003 11:16 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


Wat fijn voor je lul.
We gaan nou niet grof doen.
Oh nee knul, knul?
Dat zeggen homo's Jenje.
Je bent toch geen???????

HEER KRIEG-> LOVES EMPALIGON, HOMICIDE, be broken with NEGURA BUNGET, LOVES LOVE BESATT, and will be kill ZARATHUSTRA.

TORMENT WRITTEN IN FLESH.
He Jenje prettige PINKSTERdagen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-06-2003 11:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heer Krieg laat weer eens van zich horen.
Als je niks nuttigs weet te melden, post dan niks, kerel!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 06-06-2003 11:25 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2003 11:19 schreef Count Usher het volgende:
Heer Krieg laat weer eens van zich horen.
Als je niks nuttigs weet te melden, post dan niks, kerel!


Oef, ga heen .

Ga met je pijpmond in de brandnetels liggen man. Was gewoon een joke.

HEER Krieg minister likes DESASTER.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-06-2003 11:28 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik vind 'Bring me to life ' een leuk nummer!

Sue me!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-06-2003 12:25 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Goed zo.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 06-06-2003 12:30 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Vind t nummer op zich wel gaan maar meer ook niet...


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 06-06-2003 23:06 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Ik heb het cd'tje op mp3 en heb em een paar keer al beluisterd, maar na de eerste keer heb je het al wel gehoord, zo'n cd groeit niet echt meer vind ik...

Maar het is op zich wel leuk voor een keertje tussen door,....


true disco chick


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-06-2003 23:08 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Voor mij is het muziek die ik wel kan horen als het op de radio wordt gedraaid, ga k nie zelf opzetten denk ik.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 21:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze spelen nu op pinkpop op ned3.
mocht iemand het willen zien.

pittig tantetje, wel jammer dat de helft van de zangpartijen op een band staan die meegedraait wordt


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-06-2003 22:09 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 21:39 schreef ghoulliette het volgende:
ze spelen nu op pinkpop op ned3.
mocht iemand het willen zien.

pittig tantetje, wel jammer dat de helft van de zangpartijen op een band staan die meegedraait wordt


Ja ik heb het ook gezien. Ik werd net op tijd gemsnd. Ik ben het met die dubbele stem eens. Dat was erg jammer. En die gozer kon niet zingen.
Verder heb ik zin in het optreden over twee weken.
En wat een knappe meid!!!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-06-2003 22:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 22:39 schreef Voice Of Doom het volgende:


Ben ik nu raar of lijken ze helemaal niet op Willem Temptation?

Beli, ik snap het nog steeds niet?

Die zangeres was trouwens heerschend schor/vals op Pinkpop.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen